Nie mam nic do pokazania z Angry Johna ponieważ jestem w trakcie przeszczepu generatora na nowy (niezbędne do dodania nowych funkcjonalności), ale sprawdźcie gierkę, którą do tej pory pokazywałem jedynie na twitterze.
Jest to gra o podkręcaniu kul, która robimy w międzyczasie w ramach nauki #unity. Nie wrzucałem nic z niej bo wciąż grafika jest na placeholderach, ale mechanikę już prawie mamy dograną. (。◕‿‿◕。)
@dixtel: Wizualnie będzie totalnie co innego. Co do sterowania czasem to wyszło jako konsekwencja założenia "robimy grę o podkręcaniu kul". No i w superhocie czas płynie kiedy Ty się poruszasz, tutaj Ty kontrolujesz czas, ale faktycznie uczucie płynące z rozgrywki jest podobne - lawirowanie pomiędzy pociskami w slow motion tylko w 2D i na mobile ;)
Także superhotem się nie inspirowaliśmy, ale uczucie wyszło podobne mimo kompletnie innych założeń ( ͡
Nie mam nic do pokazania z Angry Johna ponieważ jestem w trakcie przeszczepu generatora na nowy (niezbędne do dodania nowych funkcjonalności), ale sprawdźcie gierkę, którą do tej pory pokazywałem jedynie na twitterze.
Jest to gra o podkręcaniu kul, która robimy w międzyczasie w ramach nauki #unity. Nie wrzucałem nic z niej bo wciąż grafika jest na placeholderach, ale mechanikę już prawie mamy dograną. (。◕‿‿◕。)
#lukzdev #tworczoscwlasna
źródło: comment_d9X6sbPBidtwR9XTktoGAPS6ol0Qtx2c.jpg
PobierzTakże superhotem się nie inspirowaliśmy, ale uczucie wyszło podobne mimo kompletnie innych założeń ( ͡