Wpis z mikrobloga

Siemanko gamedevowe świry!

Przez ostatnie 2 tygodnie głównie siedziałem nad małymi poprawkami, które łącznie znacznie poprawiają odczucia płynące z gry. Większość czasu spędziłem żonglując wartościami takimi jak masa, odrzut, przyspieszenie itd. Dzięki temu gra wreszcie nie sprawia wrażenia popsutej.

Z innych zmian:
- Dopracowałem wreszcie zachowanie klocucha co możecie zobaczyć na gifie niżej. Teraz klocuch po aktywacji może wejść w interakcję z pozostałymi elementami świata przez co dochodzi do ciekawych sytuacji.
- Kilka usprawnień do systemu audio (panning, głośność bazująca na dystansie, mixer loopów)
- Poprawiona cząsteczka eksplozji, która usuwana była zbyt szybko.
- Zmienione zachowanie kozy. Po zauważeniu gracza zatrzymują się na chwile po czym pędzi znacznie szybciej w jego kierunku.

W najbliższych dniach będę pracował nad znaczną zmianą jeśli chodzi o progresję poziomów!

#gamedev

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
jasiek13 - Siemanko gamedevowe świry!

Przez ostatnie 2 tygodnie głównie siedziałem...

źródło: comment_IkbCWL0ypVOPC0dF0uxj5YmFWGVGlJq9.jpg

Pobierz

I jak?

  • Jest lepiej 69.7% (46)
  • Usuń konto 30.3% (20)

Oddanych głosów: 66

  • 4
  • Odpowiedz