Sobota wypadałoby więc pochwalić się jakąś graficzką z gry i tak się składa, że mamy czym!
Czesław zmajstrował dziś grafikę do HUB'u, do którego będzie się wracać po każdym poziomie. Będzie można tam kupić nowe itemy za kurki, wziąć udział w losowych eventach oraz skoczyć do kolejnego świata.
Co myślicie? Jest to jeszcze mocno robocze i nic nie zostało zaimplementowane więc chętnie przygarniemy każdy feedback!
-------- Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
Według mnie elementy statku, z którymi będzie można wejść w interakcję powinny być podświetlone. I co powiedzielibyście na to, że w trakcie gdy zbieracie jakieś części statku czy to do jego wizualnej rozbudowy, czy naprawy? (jestem typem gracza, który lubi zbierać i kolekcjonować :D).
@Refusek: Flaga stylem nawiązuje do innej gry, niestety nie wiem jakiej. Dzisiaj na streamie jedna osoba w komentarzu zaproponowała to, a @czesiu1234 się zgodził
@jasiek13: Komin ma złą perspektywę w stosunku do reszty statku. Poza tym wymieszane pixelart z elementami które wyglądają jak wektorowe lub w dużo większej rozdzielczości (komin, antena, itp.) wygląda dziwnie imo.
@sortris: chodzi tu o np możliwość sprzedania ostatniego itemu z wybranej broni handlarzowi kartridży ;) jeszcze mocno to nie jest przemyślane, zobaczymy co wyjdzie :D
Chodzi mi po głowie jakaś metaprogresja oparta o rozbudowę / upiększanie statku. Zobaczymy co z tego wyjdzie :P
@Asdasiq: Enter The Gungeon, Neuro Voider. My idziemy dużo bardziej w kierunku isaaca czyli dużo itemów i progresja oparta o ich zbieranie i stawanie się mocniejszym, ale broni nie zabraknie :)
Zdaję sobie sprawę, że na obecnym trailerze jeszcze za słabo pokazujemy nasz główny feature czyli modularne rozbudowywanie broni oparte o itemy. Każdy item, z każdą bronią, w dowolnej kombinacji.
@jasiek13: W życiu bym nie powiedział, że te gry wyglądają jak Nuclear Throne z texture packiem, w przeciwieństwie niestety do AJ. Mimo wszystko trzymam kciuki i liczę, że produkt finalny będzie wyglądał nieco inaczej niż na trailerze.
@Asdasiq: robali już nie ma, wywaliliśmy bo faktycznie były zbyt podobne :) Ja bardziej mówię o mechanice gry, jeśli chodzi o wygląd gry to pomijając odmienny styl my jesteśmy po całkowicie drugiej stronie spektrum. NT jest: low res, pixelart, 30 fps, poklatkowa animacja. AJ: ultra high res (w grze mamy tekstury pod 4K), wektory, 60FPS, animacja szkieletowa. Co do poziomów tu faktycznie jest podobieństwo takie, że korzystamy z generatora do proceduralnego
Sobota wypadałoby więc pochwalić się jakąś graficzką z gry i tak się składa, że mamy czym!
Czesław zmajstrował dziś grafikę do HUB'u, do którego będzie się wracać po każdym poziomie. Będzie można tam kupić nowe itemy za kurki, wziąć udział w losowych eventach oraz skoczyć do kolejnego świata.
Co myślicie? Jest to jeszcze mocno robocze i nic nie zostało zaimplementowane więc chętnie przygarniemy każdy feedback!
#grafika #gamedev
--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev ! Jeśli nie chcesz przegapić premiery zapisz się do newslettera na http://angryjohngame.com
Zdradzisz jakieś szczegóły?
Według mnie elementy statku, z którymi będzie można wejść w interakcję powinny być podświetlone.
I co powiedzielibyście na to, że w trakcie gdy zbieracie jakieś części statku czy to do jego wizualnej rozbudowy, czy naprawy? (jestem typem gracza, który lubi zbierać i kolekcjonować :D).
Chodzi mi po głowie jakaś metaprogresja oparta o rozbudowę / upiększanie statku. Zobaczymy co z tego wyjdzie :P
Zdaję sobie sprawę, że na obecnym trailerze jeszcze za słabo pokazujemy nasz główny feature czyli modularne rozbudowywanie broni oparte o itemy. Każdy item, z każdą bronią, w dowolnej kombinacji.
@jasiek13: W życiu bym nie powiedział, że te gry wyglądają jak Nuclear Throne z texture packiem, w przeciwieństwie niestety do AJ.
Mimo wszystko trzymam kciuki i liczę, że produkt finalny będzie wyglądał nieco inaczej niż na trailerze.
No sam sobie porównaj przykładowe screeny:
http://scr.hu/35nh/w9m17
http://scr.hu/35nh/insku
http://scr.hu/35nh/z0fmr
http://scr.hu/35nh/scptx
Level design jest praktycznie identyczny, nawet moby macie podobne. :P
Ja bardziej mówię o mechanice gry, jeśli chodzi o wygląd gry to pomijając odmienny styl my jesteśmy po całkowicie drugiej stronie spektrum. NT jest: low res, pixelart, 30 fps, poklatkowa animacja. AJ: ultra high res (w grze mamy tekstury pod 4K), wektory, 60FPS, animacja szkieletowa.
Co do poziomów tu faktycznie jest podobieństwo takie, że korzystamy z generatora do proceduralnego