Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko195
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
icat

icat

Dołączył 10 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 242
  • Znaleziska 214
  • Mikroblog 28
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 16

11

Trzy koty na scenie, czyli "jedyne rozsądne wystąpienie" podczas szczytu...

Trzy koty na scenie, czyli "jedyne rozsądne wystąpienie" podczas szczytu...

Do nietypowej sytuacji doszło na szczycie najbogatszych państw świata G20. Obecni na miejscu reporterzy nagrali trzy koty, które wbiegły na scenę. "Obama i Putin całkowicie przyćmieni" - komentują ironicznie internauci nagrania, które trafiły do sieci.

icat
z
tvn24.pl
dodany: 15.11.2015, 21:06:57
  • 1
  • #
    swiat
  • #
    koty
krzysssi33k
krzysssi33k
03.07.2015, 21:30:52
  • 698
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 87
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

icat
icat 07.07.2015, 20:33:14
  • 1
@krzysssi33k: osoba jak najbardziej prawdziwa, ciężko będzie coś z tym zrobić w okresie wakacyjnym (szkoła bardzo olewa takie sprawy, wiem to z doświadczenia, jestem absolwentką ( ͡° ʖ̯ ͡°) )
@arroll: to dosyć powszechne nazwisko w Łukowie i jego okolicach, obie osoby są jak najbardziej prawdziwe, ta z medyka potwierdzona przez moja siostrę - uczennicę tej szkoły
  • Odpowiedz

774

Ukarał syna za złe oceny w szkole

Ukarał syna za złe oceny w szkole

Wielki młot kontra konsole do gier:P

konto usunięte
z
liveleak.com
dodany: 13.05.2015, 23:46:50
  • 234
  • #
    swiat
  • #
    heheszki
  • #
    usa
icat
icat 14.05.2015, 15:18:02
  • 12
@vipe: @damianos: To wcale nie jest rozwiązanie. Jak dla mnie to ojciec wręcz zaszkodzi dziecku. I co ono zrobi później? Pójdzie wściekłe, zostanie zmuszone do nauki (na której ojcu zależy) ale będą z nią wiązały się same nieprzyjemne emocje. Dziecko będzie robiło to z obowiązku. Przyjdzie moment, że znowu się zbuntuje, a co wtedy rozwali tatuś?

@printf_Fuu: Widzę, że prawdziwy mężczyzna się odezwał. To co powiedziałeś
icat
icat 14.05.2015, 15:24:45
  • 1
@strrres: A niby dlaczego myślisz, ze dobry rodzic? Wyjaśnij mi to. Dobry rodzic nie powinien doprowadzać dziecka do takiego stanu, dziecko nie zrozumie, że jest samo sobie winne, prędzej obwini złego rodzica, że kazał zniszczyć konsole, nie musi ono rozwalać rzeczy, które bardzo lubi. Stwarza to tylko negatywne emocje u małego w głowie. Jest tyle innych, dużo lepszych sposobów, które faktycznie mogłyby dzieciaka czegoś nauczyć, ale nie taki.
icat
icat 14.05.2015, 15:29:17
  • 4
@Old_Postman: Może odnieść pozytywny skutek? Dziecko to nie jest eksperyment. I to nie jest dobra metoda wychowawcza, bo ono prędzej zezłości się na złego ojca, który kazał mu zniszczyć ulubioną rzecz, niż usiądzie i przemyśli swoje zachowanie.
icat
icat 14.05.2015, 15:29:57
  • 3
@Balachowicz: Nie, obrazi się na wszystkich, ale nie przemyśli tego. Tak to będzie wyglądać.
icat
icat 14.05.2015, 21:10:07
  • 0
@damianos: @printf_Fuu: Ten sam ojciec, który kazał mu zniszczyć konsole powinien nauczyć chłopaka by przyjmować coś takiego na klatę jak mówisz, jak widać nie zrobił tego. Miał na to około 10 lat - poległ. Nie uważam siebie za upośledzoną jednostkę, ani młodzież, która sobie nie radzi. Ale ewidentnie widać, że gość na filmiku nie jest dobrym przykładem do naśladowania.
icat
icat 14.05.2015, 21:17:07
  • 1
@Old_Postman: Właśnie, że nie. Planując dziecko powinno się mieć mniej więcej plan w jaki sposób się je wychowa, jakie przekaże mu się wartości i jak się tego dokona, rozsądny rodzić powinien myśleć w ten sposób. Bo co jeśli twój eksperyment się nie uda? Zrobisz kolejne? Ciężko jest poprawić wadliwy element na pewnym już etapie zepsucia.

Ja np rozmawiając z tej chwili z chłopakiem nad tym myślimy, a nie planujemy posiadania
icat
icat 14.05.2015, 21:29:48
  • 1
@printf_Fuu: Zbyt późno zareagował? Jest świetnym przykładem? Ty tak na poważnie? Ten gość jest co najwyżej doskonałym przykładem by pokazać w jaki sposób zniechęcić do siebie dziecko, zniszczyć jego zaufanie do rodzica, a gdy podrośnie doprowadzić do buntu. To nie jest dobry przykład. Raczej powiedziałabym, że każdy rodzic chce uniknąć czegoś takiego.
icat
icat 14.05.2015, 21:40:34
  • 1
@printf_Fuu: Jesteś wyjątkowo ograniczony. Nie planuję bronić dziecka, bo jest dzieckiem, a wytłumaczyć ci, że takie zachowanie ojca to nie jest wyjście. Można to załatwić w dużo mniej bolesny dla obu stron sposób. Poza tym nigdy, NIGDY nie wychodzi nic dobrego ze zmuszania dziecka do nauki. Później przynosi to konsekwencje w postaci buntu, robieniu rodzicom na złość itp. Poza tym skąd wiesz jaka faktycznie była sytuacja? Co dla tego gościa
icat
icat 14.05.2015, 21:52:48
  • 0
@printf_Fuu: Jednak zwróć uwagę na to ile osób próbuje ci coś wytłumaczyć, co różni się z twoim zdaniem. Naprawdę ciągle myślisz, że wyrosłeś już z bycia 'najgorszym z najgorszych'? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

icat
icat 14.05.2015, 21:58:54
  • -1
@printf_Fuu: O tej porze zostałyśmy może i we dwie, ale wcześniej było więcej osób jakbyś już zapomniał.

A dobranoc

2683

Grzegorz Braun spektakularnie miażdży Celińskiego (program "Bliżej", 08.12.2011)

Grzegorz Braun spektakularnie miażdży Celińskiego (program "Bliżej", 08.12.2011)

Braun dosadnie, a zarazem w pełni merytorycznie unicestwia banialuki postulowane przez Andrzeja Celińskiego, poplecznika III RP dot. "konieczności" wprowadzenia stanu wojennego, rykoszetem dostaje także moskiewski fagas Jaruzelski. Akcja od 20:33 do 27:08, ale polecam obejrzeć cały program.

Woojt92
z
youtu.be
dodany: 14.05.2015, 13:23:01
  • 191
  • #
    polska
  • #
    historia
  • #
    braun
  • #
    grzegorzbraun
  • #
    4konserwy
  • #
    4kuce
icat
icat 14.05.2015, 21:22:08
  • -12
Braun może i nie jest głupi, ale na pewno jest fanatykiem. Ludzie powinni strzec się takich osób, za wiele szkód mogą wyrządzić.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

452

AMA - jestem paraplegikiem

AMA - jestem paraplegikiem. Nieco ponad 3 lata temu w wyniku wypadku (spadłem z dachu) połamałem kręgosłup i w konsekwencji jestem sparaliżowany od pasa w dół i poruszam się na wózku inwalidzkim. Mogę odpowiedzieć na pytania dotyczące opieki dla takich osób tuż po urazie w Polsce i trudności...

Spektralny
z
wykop.pl
dodany: 10.04.2015, 17:53:29
  • 420
  • #
    ama
  • #
    urazy
  • #
    medycyna
  • #
    ciekawostki
  • #
    zdrowie
icat
icat 11.04.2015, 00:14:18
  • -1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

704

Dziecko z sierocińca bez opieki w szpitalu - nie odpuszczajmy!

Dziecko z sierocińca bez opieki w szpitalu - nie odpuszczajmy!

Zosia z sierocińca trafiła do szpitala, gdzie nikt się nią nie zajął. Półtoraroczne dziecko leżało skrajnie zaniedbane we własnych odchodach, a jego losem przejęły się matki innych dzieci. Pielęgniarki nie zapewniły nawet podstawowej opieki. Ukarać winnych zaniedbań!

Majkel1980
z
lublin.tvp.pl
dodany: 09.03.2015, 08:21:10
  • 106
  • #
    polska
  • #
    skandal
  • #
    lublin
  • #
    szpital
  • #
    dzieci
  • #
    afera
icat
icat 09.03.2015, 13:14:26
  • 4
@LordDarthVader: Bzdura, moja mami jest pielęgniarką na oddziale dziecięcym w jednym ze szpitali wojewódzkich, do jej obowiązków nie należy wyłącznie podawanie leków czy pomoc przy zabiegach, pielęgniarki na jej oddziale zajmują się kompleksowo dziećmi, gdy nie mają opieki, przewijają małe, zdarzy się, że i zmienia pościel, karmią je, przebierają. Nie uogólniaj, bo nie wszędzie jest tak jak mówisz. Inna kwestia już, że w szpitalu mojej mami jest to wymóg stawiany
icat
icat 09.03.2015, 13:28:55
  • -12
@banda_idiotow: Myślisz, że jest inaczej? Pielęgniarstwo to nie jest łatwy zawód. Pracują one po 12 godzin, jedna ma na swoim dyżurze po kilka sal pod opieką, musi wówczas rozdać leki na czas, ogarnąć wszystkich na badania, dwoi się i troi, bo na oddziale pielęgniarek jest ich maksymalnie trzy na raz (mimo wszystko to naprawdę mało). Rodzina i pacjencji mają tylko wymagania i żyją w przeświadczeniu, że są ważni, nie przejmują
icat
icat 09.03.2015, 13:35:55
  • -18
@Palmer_Eldritch: @sowiq: Bzury, nic nie wiecie tak naprawdę. Pielęgniarki nie mają zwyczajnie czasu by zjeść, odpocząć chwilę w tych większych szpitalach, a co dopiero zająć się wszystkimi dziećmi pod swoją opieką. Na jedną pielęgniarkę podczas dyżuru przypada okolo 20 dzieci, a 'życzliwi' rodzice nawet jeśli są przy swoim dziecku to i tak próbują wymuszać niańczenie przez pielęgniarki. Moja mami (pielęgniarka na dziecięcym) wiele razy widziała rodziców zostawiających swoje
icat
icat 09.03.2015, 13:57:35
  • -19
@banda_idiotow: Skąd wiem ile wiesz? Widzę to po twojej wypowiedzi, mówisz bezmyślnie jak większość. Matki będące przy dzieciach nie mają prawa żądać zajęcia się swoim dzieckiem, bo one chcą odpocząć, a to częsta sytuacja na oddziale dziecięcym, ewentualnie bo chce wyjść na chwilę. Są dzieci bardziej i mniej potrzebujące, jest ich wiele, a pielęgniarka jest jedna i musi być tak, że któreś zostanie obsłużone później.

Tak, ale za to
icat
icat 09.03.2015, 14:04:52
  • -16
@sowiq: Jedzenia o którym tak mówisz nie dostają i pielęgniarki, tylko lekarze. Skoro pielęgniarki nie dostają to czemu rodzice mieli by dostawać? Moja mami często wraca z kanapkami nie zjedzonymi z pracy, bo nie ma czasu, a rodzice mogą się wymienić opieką nad dziećmi by móc wyjść i zjeść. Szpital nie jest im winny karmienia ich, które teoretycznie powinno być tylko dla dzieci. Bo obowiązkiem rodzica jest zajmowanie się swoim
icat
icat 09.03.2015, 14:23:40
  • -13
@banda_idiotow: W takim razie musisz mieć ładne zdanie o mamusi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Rozumiem, że to dziecko, ponieważ nie było przy nim matki, znalazło się na samym końcu listy potrzebujących?

A czy ja mówię o tym jednym przypadku? No nie, czytaj ze zrozumieniem.

Bo inne matki, wracające z pracy po 8, czy 10h to nie muszą się zajmować swoją rodziną
icat
icat 09.03.2015, 14:30:06
  • -8
@Kilargo: Człowieku ja nie mówię o tym konkretnym przypadku. Dobrze, ale w tej samej sytuacji jest masa innych rodziców, nie możesz oczekiwać, że pielęgniarka zajmie się akurat twoim dzieckiem, gdy według ciebie będzie tego potrzebować. Inne może być wtedy w gorszej sytuacji, a jak mówiłam pielęgniarka jest jedna, gdy twoje i to inne dziecko będziecie leżeć na jej sali. Dobra wola innej pielęgniarki, gdy jej pomoże.
@gugas: To
icat
icat 09.03.2015, 14:37:50
  • -6
@sowiq: Akurat to, że rodzice płacą za swój pobyt z dzieckiem nie ma związku z tematem pielęgniarek, co myślę oboje wiemy. To narzuca raczej dyrekcja i nie mam kompetencji by cokolwiek o tym powiedzieć, bo nigdy mnie to nie interesowało. Zaś kwestia jedzenia - ono jest często sprowadzane do szpitala z innej firmy, porcje są wyliczone i nadzwyczajnej w świecie nie starczyło by dla wszystkich.
@gajetiq: Nie mam
icat
icat 09.03.2015, 14:47:40
  • -9
@banda_idiotow: Sam uogólniasz. Skoro twoja matka była pielęgniarką to powinieneś wiedzieć, że była różnie. Zdarzają się lżejsze jak i te mocno dające w kość dyżury, czasem prześpi się podczas nocy, a czasem nie da rady nawet zjeść. W sumie to ciekawy szpital, że zostawili cię, ze świeża raną bez opieki, mnie po zwykłym wyrostku pilnowali 24h na oddzielnej sali pooperacyjnej. Problem w tym, że niektórzy domagają się na już i
icat
icat 09.03.2015, 14:49:44
  • -5
@Lim3: Cóż kasjerce nie grozi, że ją zamkną jak coś 'zepsuje', to inna odpowiedzialność, która już sama sporo zmienia. Smutne, że ludzie mają problem by to pojąć.
icat
icat 09.03.2015, 14:54:51
  • -2
@Lim3: Nie, pretensje rodziców, że wszystko idzie za wolno, to, że ciągle mają więcej niż mniej do roboty, masę leków do rozłożenia działają stresująco. Łatwo jest powiedzieć będąc z boku, że się nie nadaje. A tak naprawdę przez zamieszanie, gdy jeszcze jest masa przyjęć nie tak trudno o pomyłkę, trzeba sprawdzać wszystko kilka razy. Zawsze najprościej było oceniać. Cóż, skoro ktoś chce pogorszyć swój komfort życia może iść i na
icat
icat 09.03.2015, 14:58:13
  • -3
@Lim3: Nie powiedziałam, że lepszy. Może mniej opowiedziany, ale nie lepszy. Myślę, że zdają sobie sprawę, że jednak nie zarobią większych pieniędzy nigdzie indziej i po prostu nie ma sensu zmieniać pracy.
icat
icat 09.03.2015, 21:21:43
  • -1
@LLU83: Nie miałam na myśli tego dziecka akurat, mówiłam o sytuacji pielęgniarek, ani razu nie poruszyłam tej kwestii. @banda_idiotow: Mnie właśnie w tym samym szpitalu w Łukowie trzymali 24h na pooperacyjnej, jak widać zdarzają się perełki nawet tam. Och, nie mówiłam o wszystkich. Dlaczego wy ciągle tak uogólniacie. Są pielęgniarki lepsze i gorsze, a wy musicie się czepiać konkretnego przykładu.

Zabawne wykopki, wszyscy mówicie mi jak można traktować

47

13 powodów przez które faceci NIE LUBIĄ WALENTYNEK

13 powodów przez które faceci NIE LUBIĄ WALENTYNEK

Reszta panów też sie z tym zgodzi :D?

perfekt
z
youtube.com
dodany: 14.02.2015, 13:07:33
  • 31
  • #
    polska
  • #
    rozrywka
  • #
    heheszki
  • #
    humor
  • #
    logikarozowychpaskow
icat
icat 19.02.2015, 23:04:08
  • 0
@kasiknocheinmal: Koleżanka ma problem, z tym, że skoro ona zadała tylko pytanie to ty możesz tylko na nie odpowiedzieć.
@spiritoo: Spytam z ciekawości masz chłopaka/narzeczonego/męża? Jeśli tak to mu dziękuj, że cię chce, bo jesteś naprawdę upierdliwą, pretensjonalną (o każde g---o) kobietą, co pokazujesz już kolejny post.
icat
icat 19.02.2015, 23:48:08
  • -1
@kasiknocheinmal: Ja jestem kobietą, a poniosłam klęskę próbując to zrozumieć, odpiszesz w dwóch komentarzach jej i kobieta twierdzi, że się czepiasz. A jak zwrócisz uwagę, że czepia się o g---o to każe spadać. Trochę irracjonalnie jak na prawdziwą kobietę przystało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@spiritoo: Proponowałabym trochę pomyśleć zanim się coś napisze, bo argumenty to kuleją - bo ty się nudzisz..

615

Francja: w mediach znów pojawiły się „polskie obozy koncentracyjne”

Francja: w mediach znów pojawiły się „polskie obozy koncentracyjne”

Chodzi o gazetę bezpłatną, ale rozchodzącą się w ogromnym nakładzie.

reflex1
z
polskieradio.pl
dodany: 19.02.2015, 15:16:01
  • 50
  • #
    europa
  • #
    polska
  • #
    francja
  • #
    wydarzenia
icat
icat 19.02.2015, 23:41:10
  • -1
G---o burza o pisownie, naprawdę wszystkim oburzonym polecam bliższe zapoznanie się z językiem polskim, trochę wstyd bronić własnego narodu nie znając języka. Ciągle chodzi o obozy, które zostały zbudowane w polsce (niekoniecznie były przez polaków prowadzone dla jasności, o co zawzięcie niektórzy się czepiają) i były tu podczas wojny. Nie sądzę, że obozy z innych krajów są nazywane w inny sposób.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

522

Jak szybko okraść blondynkę

Jak szybko okraść blondynkę

To chyba jakaś zorganizowana akcja była

Latoszekkk
z
youtube.com
dodany: 18.02.2015, 15:59:44
  • 86
  • #
    swiat
  • #
    ciekawostki
  • #
    motoryzacja
  • #
    wydarzenia
  • #
    blondynka
icat
icat 19.02.2015, 22:57:59
  • -1
@spiritoo: Jaki sens ma wypominanie, że ktoś zwrócił się do ciebie jak do chłopaka? Masz jakieś kompleksy w związku z tym, że poprawiasz go, bo chcesz by zwracać się do ciebie jak do kobiety? Koledzy w gimnazjum wątpili w twoją płeć? Odpuść sobie to. To jest żałosne i czepianie się o byle g---o.

I to on może mi possac

Tak już na siłę, to on prędzej może ci polizać niż
icat
icat 19.02.2015, 23:40:47
  • 0
@spiritoo: A ja się do ciebie przyczepiłam? Raptem napisałam dwa komentarze pod postami, które skomentowałaś, bo mnie zaciekawiła cała dyskusja i to co napisałaś, bezmyślna jesteś i tyle. Jeśli myślisz, że ktoś się do ciebie przyczepił to naprawdę wyciągasz dosyć mylne wnioski. Grunt to dobre argumenty, których ty nie posiadasz. I wiesz co? Skoro tak bardzo pragniesz by odróżniać cię od faceta to nie klnij, bo kobiecie to nie przystoi

485

Pigułka 'dzień po' będzie w Polsce dostępna bez recepty.

Pigułka 'dzień po' będzie w Polsce dostępna bez recepty.

- Tabletka 'dzień po' będzie w Polsce bez recepty. Taką decyzję podjęła Komisja Europejska, więc my musimy się do tego dostosować - mówi 'Wyborczej' rzecznik Ministerstwa Zdrowia Krzysztof Bąk.

suzisa
z
wyborcza.pl
dodany: 14.01.2015, 11:31:07
  • 228
  • #
    polska
  • #
    medycyna
  • #
    komisjaeuropejska
  • #
    antykoncepcja
icat
icat 15.01.2015, 14:59:49
  • -1
@grosjan: Uh, czy naprawdę tak ciężko jest zrozumieć, że każdy człowiek chce mieć możliwość wyboru co do możliwości wzięcia tych tabletek czy antykoncepcji? Bierze je na własną odpowiedzialność, podejmuje świadomą decyzje i nikt go do tego nie zmusza - ON TEGO CHCE. Jest ogromny ból d--y o te tabletki i aborcje, ale gdyby te tabletki były łatwiej dostępne możliwe, że zmniejszyła by się liczba aborcji. Nie wszystkie kobiety pragną dzieci,
icat
icat 15.01.2015, 15:03:51
  • -2
@tenLoginJestWolny: Po pierwsze kto mówi tu o mordowaniu dzieci? Dzieckiem nie można nazwać zlepkę komórek, która można dopiero co pojawić się do tych 72h po stosunku. Po drugie, to twoje dziecko do 9 tygodnia nic nie czuje, nie ma serca ani mózgu, nie jest zdolne do samodzielnego życia. To chcesz nazywać dzieckiem? Zrozum, że ludzie chcą mieć wybór, nie zbawisz całego świata ani nie zmusisz nikogo do posiadania dziecka, ludzie
icat
icat 15.01.2015, 15:05:47
  • 1
@jacek1982: Nie tylko gówniary biorą te tabletki, starsze kobiety również. Nie uogólniaj tworząc obraz puszczających się gimnazjalistek, bo tak naprawdę większość z nich to cnotki, mocne w tekstach, a tylko niektóre się puszczają.
icat
icat 15.01.2015, 15:07:14
  • 0
@en8de: Ludzie wolą podrzeć się o coś co nie ma mózgu, serca, ani nic nie czuje, jest zlepkiem komórek do 9 tygodnia. Tak jest łatwiej niż pomóc faktycznie tym, którzy tego potrzebują. Nie bez powodu schroniska pękają od nadmiaru zwierząt czy sporo błąka się ich po ulicach.
icat
icat 15.01.2015, 15:09:58
  • 0
@Glebrin: Nie uogólniaj, nie każda kobieta chcąca poronić jest szmatą. Może nie mieć warunków, ani możliwości do wychowania dziecka. Do 9 tygodnia to zlepka komórek, która nie ma mózgu, serca i nic nie czuje. Jest naprawdę masa czynników, które skłaniają kobiety do aborcji, ale faktycznie łatwiej jest nazwać taką szmatą. Nie pomyślałeś, że może to być tylko zwykłe pytanie czy tabletki, które wezmą nie przeszkodzą jej w późniejszym posiadaniu dziecka?
icat
icat 15.01.2015, 15:12:22
  • 0
@bachus: Skoro w ten sposób chcesz pielęgnować emeryturę, to radziłabym odkładać na konto pieniądze, lepiej ci to wyjdzie, bo z myśleniem u ciebie krucho, ktoś musi robić to za ciebie. Naprawdę zostawcie ludziom wolność wyboru, nie będzie z tego korzystał kto nie potrzebuje, a zdarzają się sytuacje podbramkowe i nie każdy zawsze jest gotowy na zostanie rodzicem.
icat
icat 15.01.2015, 15:13:57
  • 0
@apryjom: Widzę, że kolega prawicowiec chcący zbawić świat. Tak ciężko pogodzić się z tym, że ludzie powinni mieć możliwość wyboru w takich i innych kwestiach? Nie będzie tego brał ktoś kto nie potrzebuje kolego lemingu.
icat
icat 15.01.2015, 15:14:33
  • 0
@WadeWinstonWilson: Wybacz, ale nawet nie rozumiem o co ci chodzi.
icat
icat 15.01.2015, 15:15:32
  • 0
@science1: Nie, nie była potrzebna wizyta u lekarza, większość spojrzy na ciebie i albo wypisze ci receptę albo nie biorąc dodatkowe pieniądze za wizytę. Ludzi nie stać na to by co chwilę korzystać z tej tabletki, taka sytuacja może im tylko wyjść na dobre, bo jeśli nie zabezpieczali się wcześniej to większość takich osób zacznie, chcąc oszczędzić sobie bólu i dodatkowego wydatku, bo tabletki antykoncepcyjne są sporo tańsze.
icat
icat 15.01.2015, 15:20:05
  • 2
@biuna: Nikt nie będzie używał tego jako zamiennik antykoncepcji, po pierwsze jest to za drogie nie na kieszeń większości polaków, a po drugie plamienie/okres po wzięciu takich tabletek jest dużo bardziej bolesny. Kobiety, przynajmniej większość zdecyduje się na antykoncepcje choćby po to by uniknąć takich sytuacji.
icat
icat 15.01.2015, 15:23:46
  • 0
@owsikalfred: Czarny rynek aborcyjny, działa on w Polsce bardzo dobrze, a tabletki nie są wcale takie drogie, nie ma też większych problemów z dostaniem ich, tabletki te zażyte do 9 tygodnia dają 99,9% gwarancji, że zadziałają.
icat
icat 15.01.2015, 15:25:31
  • 0
@DomPerignon: Twoja głupota i zacofanie powodują, że trafiasz na czarną listę ( ͡º ͜ʖ͡º)
Nie decyduj za innych, każdy powinien móc robić co chce, ma własne zdanie, sumienie, jak znajdziesz sobie dziewczynę to jej wchodź na głowę, ją zmieniaj i najlepiej jak na tym byś się ograniczył, choć nie gwarantuje ci, że taka chciałaby z tobą zostać.
icat
icat 15.01.2015, 16:54:02
  • 0
@Glebrin: Płód płodem jest dopiero od około 8 tygodnia, wcześniej przechodzi szereg zmian, dla mnie do tego momentu jest zarodkiem, przyznaję, że machnęłam się o jeden tydzień, w pełni wszystko wykształca się dopiero w 8 tygodniu. Wcześniej są to dopiero zalążki tego, co będzie mieć.Tyle, że nic nie czuje, układ nerwowy pracuje dopiero od 12 TYGODNIA, nie wcześniej, co z tego, że się wykształcił skoro nie pracuje. Zarodek nie jest
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >
  • .
  • Lublin

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 16.12.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking