Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko128
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
EkspertPKO
Profil firmowy

EkspertPKO

Dołączył 11 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 7721
  • Znaleziska 246
  • Mikroblog 7475
  • Obserwujący 185
  • Obserwowane 7
zolnierzzezmechu
zolnierzzezmechu
18.12.2025, 06:18:26
  • 0
Czy tylko mi w PKO BP zginęła opcja nadpłaty kredytu hipotecznego samym kapitałem? Znowu jest tylko opcja że najpierw zerują odsetki a z tego co zostanie to kapitał.

#pkobp #kredythipoteczny
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO przedwczoraj, 07:47:42 via SentiOne PROD1
  • 1
@zolnierzzezmechu Z przyczyn technicznych musieliśmy tymczasowo wyłączyć możliwość wyboru przeznaczenia nadpłaty. Pracujemy, aby przywrócić tę funkcję. Do tego czasu nadpłatę będziemy rozliczać zgodnie z umową. Przepraszamy za niedogodności.
  • Odpowiedz
Gprre
Gprre
08.12.2025, 13:11:31
  • 0
Mamy książeczkę mieszkaniową z premią gwarancyjną. Nie chcemy jej używać do finansowania remontów, bo za dużo z tym zachodu (udowadnianie wydatków itp.).

Czy jeżeli podpisaliśmy teraz umowę przedwstępną z wpłatą zaliczki, to możemy z tą umową pójść do PKO i wypłacą nam premię gwarancyjną w gotówce (w domyśle - na sfinansowanie już poniesionego wydatku)? Wydatek na pewno się kwalifikuje - mieszkanie z rynku wtórnego, nieruchomość w osobną KW. Pełna własność będzie pewnie
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 08.12.2025, 16:45:48 via SentiOne PROD1
  • 1
@Gprre pieniądze nie są wypłacane od razu po okazaniu dokumentów. Doradca przyjmie wniosek na podstawie którego nasi specjaliści sprawdzą możliwość wypłaty premii gwarancyjnej.

Zasady wypłat są określone w ustawie, która ściśle precyzuje cele mieszkaniowe. Na naszej stronie: https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/oszczedzanie-inwestycje/ksiazeczki-mieszkaniowe-archiwum udostępniamy Informator dotyczący Oszczędnościowych Książeczek Mieszkaniowych z prawem do premii gwarancyjnej. Zamieszczamy w nim informacje kiedy możemy wypłacić premię i jakie dokumenty są potrzebne. Zależy to m.in. od rodzaju lokalu mieszkalnego oraz sposobu
  • Odpowiedz
kisialala
kisialala
kisialala
06.12.2025, 15:08:20
  • 0
Czy Wam też nie działają płatności na allegrolokalnie?

#allegrolokalnie #allegro
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 08.12.2025, 09:58:19 via SentiOne PROD1
  • 0
@MistrzKowalski @kisialala W sobotę mieliśmy problem z potwierdzeniem kodów BLIK i przelewami na telefon - przepraszamy za kłopoty. Teraz oczywiście wszystko działa normalnie!
  • Odpowiedz
Wypokowicz93
Wypokowicz93
Wypokowicz93
06.12.2025, 23:40:18
  • 0
#ike

Poczytałem trochę na tym tagu o słynnym IKE i chyba też bym chciał to mieć. Dochodzę do wniosku nie wiem czy słusznego jak coś proszę mnie poprawić a mianowicie, że żadne inne inwestowanie nie opłaca się oprócz robienia tego przez IKE a jak już będziemy chcieli wypłacić kasę to podatek się zapłaci kiedyś tam. A jak chcemy to ciągnąć do emerytury to zero podatku.

Co bym musiał otworzyć albo
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 07.12.2025, 10:41:03 via SentiOne PROD1
  • 1
Aby otrzymać informacje o koncie IKE, zapraszamy do kontaktu z PKO BP Bankowy PTE S.A.:
- mailowo: bok@pkopte.pl,
-- telefonicznie: 801 10 10 10 lub +48 22 539 23 23 (infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach 8:00-19:00).
@Wypokowicz93
  • Odpowiedz
EkspertPKO
EkspertPKO 08.12.2025, 09:51:17 via SentiOne PROD1
  • 0
@Wypokowicz93: w sprawie obligacji zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z obsługą Obligacji Skarbowych:
- mailowo: obligacje.skarbowe@pkobp.pl,
- telefonicznie: 801 310 210 lub +48 81 535 66 55 (infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach 8:00-17:00),
- przez formularz kontaktowy na stronie Obligacji Skarbowych w zakładce: Kontakt.
  • Odpowiedz
Senuyo
Senuyo
Senuyo
01.12.2025, 11:05:13
  • 0
Jak na rachunku firmowym w PKOBP generować MT940? Czy on generuje się automatycznie co miesiąc, czy muszę sam go generować? Jeżeli pojawia się automatycznie, to którego dnia miesiąca pojawia się MT940 za poprzedni miesiąc? #pkobp #pko
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 02.12.2025, 08:20:33 via SentiOne PROD1
  • 1
@Senuyo

w serwisie iPKO wybierz: Moje sprawy / Raporty / MT940. W sekcji: Status usługi przy wybranym koncie firmowym wystarczy kliknąć Włącz: raporty miesięczne lub/i raporty dzienne. Po włączeniu usługi w sekcjach: Raporty dzienne i Raporty miesięczne będą generowane raporty MT940. Aby je ściągnąć, prosimy kliknąć Pobierz raport.
Za skorzystanie z raportów MT940 nie pobieramy dodatkowych opłat.
  • Odpowiedz
tadeuszw46
tadeuszw46
tadeuszw46
30.11.2025, 18:10:31
  • 0
#iptv #tvteam Chcę kupić listę na TVTeam,Założyłem tam konto.Nie mam karty debetowej ani kredytowej.Mam konto w banku PKO sa i kartę bankomatową,więc Zarejestrowałem się na PayPal.Dostałem od PayPala dane do przelewu z banku do PayPala,ale mój bank odrzuca przelew.I teraz pytanie,czy muszę powiązać mój rachunek bankowy z PayPalem
w nowym oknie wyboru nie ma mojego banku.Co dalej.Może jest jakaś inna metoda kupienia TVTeam.
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 01.12.2025, 08:04:28 via SentiOne PROD1
  • 0
@tadeuszw46 karta wydana do konta, to karta debetowa. To jej zwyczajowa nazwa i nie ma związku z tym, czy można korzystać z debetu na rachunku.
  • Odpowiedz
yrrotnuu
yrrotnuu
yrrotnuu
28.11.2025, 16:54:01
  • 0
Czy jak przeleje z PKO 50k do BNP, i spowrotem to będę mógł otworzyć lokatę na nowe środki? Aktualnie PKO nie uznaje ich za nowe i czy da się w ten sposób ominąć system?
#bank #pko #lokaty
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 29.11.2025, 09:57:24 via SentiOne PROD1
  • 0
@yrrotnuu: nowe środki to różnica między sumą Twoich pieniędzy na rachunkach depozytowych i inwestycjach w dniu, w którym otwierasz lokatę, a sumą Twoich pieniędzy w dniu odniesienia. Aktualny dzień odniesienia dla lokaty to 13.11, a okres oferowania trwa od 15.11 do 14.12.2025 r. Informacje sprawdzisz tutaj: https://www.pkobp.pl/klient-indywidualny/oszczedzanie-inwestycje/lokata-na-nowe-srodki
  • Odpowiedz
HBVST
HBVST
11.11.2025, 14:53:16
  • 1
Mam podpięte konto walutowe z euro, do karty PKO a mimo to przewalutowuje i pobiera mi z konta w złotówkach. Ktoś wie dlaczego tak może być? #wlochy #podroze #pkobp #pieniadze
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 11.11.2025, 20:06:00 via SentiOne PROD1
  • 1
@HBVST aby zadziałała funkcja wielowalutowa na karcie, wystarczy że:
- będziesz miał otwarty rachunek w walucie (dostępne waluty: EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF, TRY),
- rachunek walutowy będzie podpięty do karty w chwili realizacji transakcji,
- transakcję zlecisz w walucie posiadanego rachunku,
- na rachunku będą znajdowały się wystarczające środki do dokonania transakcji,
- w trakcie operacji nie wybierzesz usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut).
  • Odpowiedz
PanPiPi
PanPiPi
05.11.2025, 14:42:44
  • 0
Wyobraźcie sobie mieć tysiąc złotych debetu, budzicie się rano, a na koncie minus 4300 złotych. Bank zabrał sobie pieniądze których nie było na koncie i przekroczył debet ponad czterokrotnie. Polecam PKO BP jeśli chcesz być okradziony w majestacie prawa

#wykopefekt #zlodzieje #oszustwo #banki #bankowosc
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 06.11.2025, 07:16:47 via SentiOne PROD1
  • 0
@PanPiPi Koniecznie należy tę sprawę wyjaśnić - zależy nam na tym! Bez dostępu do konkretnych danych nie jest to możliwe, więc prosimy o złożenie reklamacji (w IKO lub iPKO) lub kontakt z naszą infolinią (800 302 302) - konsultant, który będzie miał dostęp do wszystkich informacji, postara się wyjaśnić sytuację.
  • Odpowiedz
balrog84
balrog84
04.11.2025, 18:30:45
  • 0
#sorbnet #pkobp

@EkspertPKO Czy limit transakcji 250 tys. zł, który można zdaje się obecnie maksymalnie ustawić dla zwykłego konta (za zero) w PKO BP dot. również przelewów SORBNET?

Czytam, że nie, ale wolę się upewnić. Czy na tym systemie płatności można polegać, nabywając np. nieruchomość, siedząc u notariusza przy podpisywaniu umowy i dokonując przelewu samodzielnie przez ipko na kwotę wyższą, np. 450 tys zł?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 04.11.2025, 20:50:27 via SentiOne PROD1
  • 0
@balrog84
Taki przelew wchodzi do limitów maksymalnych transakcji wykonanych w iPKO
  • Odpowiedz
Kordian_ziom
Kordian_ziom
03.11.2025, 13:14:23
  • 0
#blik znowu jakiś ddos? @EkspertPKO
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 03.11.2025, 13:34:35 via SentiOne PROD1
  • 0
@Kordian_ziom
Utrudnienia po stronie PSP (Polski Standard Płatności). Przepraszamy
  • Odpowiedz
EkspertPKO
EkspertPKO 03.11.2025, 14:34:00 via SentiOne PROD1
  • 1
@Kordian_ziom @EkspertPKO Proszę spróbować jeszcze raz - wszystko już działa!
  • Odpowiedz
EkspertPKO
EkspertPKO 03.11.2025, 17:59:11 via SentiOne PROD1
  • 0
@SonidoStark @EkspertPKO Obecnie płatności BLIK już działają.
  • Odpowiedz
Sloneczko
Sloneczko
02.11.2025, 12:12:36
  • 0
Wam też #blik działa dopiero za drugim razem? W sensie że pierwszy wygenerowany kod nie przechodzi? #pkobp
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 02.11.2025, 15:23:29 via SentiOne PROD1
  • 0
@Sloneczko nie mamy zgłoszonych utrudnień w działaniu kodu BLIK. Sugerujemy aktualizację aplikacji do najnowszej wersji.
  • Odpowiedz

503

Udawali pracowników banku, mogli oszukać setki osób. 15 Ukraińców zatrzymanych

Udawali pracowników banku, mogli oszukać setki osób. 15 Ukraińców zatrzymanych

Grupa jest aktywna co najmniej od połowy zeszłego roku. Jej członkowie dzwonią do ofiar i przekonują, że chcą zapobiec akcji przestępców, którzy chcą wyczyścić ich rachunki. W czasie rozmowy stosują różnego rodzaju metody socjotechniczne, aby skłonić swoich rozmówców do przelania pieniędzy na podane

Stopa_Szopa
z
rmf24.pl
dodany: 27.10.2025, 11:09:46
  • 97
  • #
    policja
  • #
    oszustwabankowe
  • #
    lodz
  • #
    zatrzymania
EkspertPKO
EkspertPKO 28.10.2025, 09:01:16 via SentiOne PROD1
  • 0
@jacek-minkowice @tru21 Gratulujemy czujności, ale gdyby znowu ktoś dzwonił i podawał się za naszego pracownika, można w łatwy sposób to sprawdzić. Wystarczy poprosić go o weryfikację tożsamości. Jeśli w IKO przyjdzie powiadomienie z jego danymi, to jest to rzeczywiście nasz pracownik, jeśli takiego powiadomienia nie ma, to dzwoni ... oszust!!!
Bakerovsky
Bakerovsky
16.10.2025, 11:39:33
  • 0
Cześć Mirki,

Mam taki problem.

Zamówiłem ostatnio ze strony Apple najnowszego iPhone 17 Pro i w opcji płatności wybrałem Apple Pay. Kiedy to wcisnąłem to pojawiła się informacja, że płatność pobiorą 2 dni przed wysyłką. Telefon otrzymałem we wtorek i kwota pobrała się w piątek w ubiegłym tygodniu. Dzisiaj wchodzę na konto i jakby to pobrana kwota z piątku widnieje w blokadach, a dzisiaj czyli w czwartek nagle pobrano z mojego konta ponownie 5799.

Reasumując,
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 16.10.2025, 13:53:49 via SentiOne PROD1
  • 0
@Bakerovsky Gdy zapłaci Pan kartą lub BLIKIEM, zakładamy blokadę na 7 dni. Jeśli otrzymamy potwierdzenie, że sklep/usługodawca rozliczył transakcję, usuwamy blokadę i obciążamy konto kwotą transakcji. Operacja pojawi się na historii konta.

Jeśli transakcja po autoryzacji nie przebiegła prawidłowo lub została anulowana, blokada automatycznie wygaśnie po 7 dniach, od kiedy powstała. Założenia i zdjęcia blokady nie widać na historii konta - zmienia się tylko kwota dostępnych pieniędzy.
  • Odpowiedz
EkspertPKO
EkspertPKO 16.10.2025, 15:35:57 via SentiOne PROD1
  • 0
@f0ku5 @EkspertPKO Płatności kartą oraz BLIKIEM rozliczamy w ciągu 7 dni.
  • Odpowiedz
EkspertPKO
EkspertPKO 17.10.2025, 11:14:32 via SentiOne PROD1
  • 0
@f0ku5 Natychmiastowo realizowane są tylko przelewy na nr telefonu i pieniądze od razu idą do klienta. Ale płatności kodem w sklepie czy zbliżeniowo BLIK-C są tradycyjnie rozliczane, więc termin 7-dniowy został prawidłowo wskazany przez nas we wcześniejszych wpisach. Pozdrawiamy
  • Odpowiedz
EkspertPKO
EkspertPKO 27.10.2025, 09:06:23 via SentiOne PROD1
  • 0
@Waiter98 @Bakerovsky Przykro nam, że doszło do takiej sytuacji. Najważniejsze jednak, że pieniądze wróciły na rachunek. Czy składał Pan w tej sprawie reklamacje? Tylko na podstawie reklamacji jesteśmy w stanie, takie sytuacje w pełni wyjaśnić.
  • Odpowiedz
bihu
bihu
19.10.2025, 21:46:32
  • 6
#konkurschopinowski Skoro ciężko dostać się na koncert do filharmonii, to może łatwiej będzie do Rotundy? Tak pomyślałem i stanąłem dziś w niemałej kolejce na koncert naszej jedynej reprezentantki, Zuzanny Sejbuk. Pod wpływem Konkursu postanowiłem wybrać się pierwszy raz na koncert fortepianowy i nie żałuję ( ͡° ͜ʖ ͡°). Udało się być wśród 100 osób, bo tyle mogło wejść jednocześnie do środka. Oczywiście to była incjatywa sponsora,
bihu - #konkurschopinowski Skoro ciężko dostać się na koncert do filharmonii, to może...

źródło: 1000002002

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 20.10.2025, 13:04:04 via SentiOne PROD1
  • 1
@bihu O, ktoś zamirkował o #konkurschopinowski w PKO Rotundzie! ʕ•ᴥ•ʔ Dziękujemy za miłą recenzję! Co prawda nie było kaszlu jak w Filharmonii, ale były darmowe wypieki. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zuzanna była wspaniała i cieszymy się, że na pożegnanie jeszcze zagrała jeden utwór – z boku był ładny zachód słońca! Zapraszamy ponownie i jeżeli tu Ci się podobało, to w Filharmonii/Operze
  • Odpowiedz
EkspertPKO
EkspertPKO 20.10.2025, 19:24:58 via SentiOne PROD1
  • 0
Przekażemy pomysł:-) Pozdrawiamy serdecznie
  • Odpowiedz
AgentGecko
AgentGecko
03.09.2025, 12:31:01
  • 0
Czy ktoś z Was wypłacał wcześniej środki z PPK? Ile czasu upłynęło nim kasa wpadła Wam na konto? W moim przypadku PPK obsługuje PKO.

#ppk #pieniadze #inwestycje #inwestowanie
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 03.10.2025, 10:04:05 via SentiOne PROD1
  • 0
@PapaSar @FoxX21 Pieniądze z PPK zwracamy do 14 dni od dnia, w którym została złożona dyspozycja. Pozdrawiamy :)
  • Odpowiedz
Azu
Azu
23.09.2025, 07:52:35
  • 1
Czy PKO bp z automatu zwraca część kwoty za prowizje itp po wcześniejszej spłacie kredytu hipotecznego? Czy trzeba złożyć jakiś wniosek? #banki #bankowosc #kredythipoteczny #bank #kredyt
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 23.09.2025, 09:01:19 via SentiOne PROD1
  • 1
@Azu zwrócimy proporcjonalną część prowizji automatycznie na rachunek przeznaczony do spłaty danego kredytu.
  • Odpowiedz
EkspertPKO
EkspertPKO 23.09.2025, 09:14:23 via SentiOne PROD1
  • 0
@wikary zapraszamy do kontaktu z doradcą hipotecznym, który ma wgląd do umowy kredytowej i sprawdzi dostępne rozwiązania.
  • Odpowiedz
EkspertPKO
EkspertPKO 23.09.2025, 10:18:07 via SentiOne PROD1
  • 0
@Azu informacja na temat zwrotu będzie w szczegółach przelewu, który będzie zapisany na historii rachunku. Co masz na myśli w przypadku reszty z "nowego banku"?
  • Odpowiedz
EkspertPKO
EkspertPKO 23.09.2025, 10:31:18 via SentiOne PROD1
  • 1
@Azu zwrot z tego tytułu powinien być przesłany jako odrębny przelew.
  • Odpowiedz
EkspertPKO
EkspertPKO 23.09.2025, 10:44:45 via SentiOne PROD1
  • 0
@Azu miło nam, że pomogliśmy 😊
  • Odpowiedz
FairPlay
FairPlay
12.09.2025, 08:13:20
  • 0
Nie działa mi wasza appka #pkobp #pko @EkspertPKO
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 12.09.2025, 09:01:11 via SentiOne PROD1
  • 0
@FairPlay @EkspertPKO Obecnie nie mamy utrudnień w działaniu IKO. Prosimy o kontakt z naszą infolinią.
  • Odpowiedz
EkspertPKO
EkspertPKO 12.09.2025, 10:12:55 via SentiOne PROD1
  • 1
@FairPlay @EkspertPKO Dziękujemy za informację i cieszymy się, że IKO działa.
  • Odpowiedz
assninja
assninja
08.09.2025, 15:12:02
  • 0
Czemu do wuja nie mogę podpisać wygenerowanego w #pko pdf-a za pomocą epuapu zaraz mnie pognie chyba

#epuap
assninja - Czemu do wuja nie mogę podpisać wygenerowanego w #pko pdf-a za pomocą epua...

źródło: image

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

EkspertPKO
EkspertPKO 08.09.2025, 15:52:07 via SentiOne PROD1
  • 0
@assninja Prosimy spróbować zapisać plik w innym formacie. Może Pani również spróbować zalogować się za pomocą innej przeglądarki.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 14
  • Strona 1 z 14
  • >

PKO Bank Polski

  • Masz pytanie? Wątpliwość? Zapraszam do kontaktu w sprawie produktów i usług PKO Banku Polskiego.
  • ul. Puławska 15 02-515 Warszawa
  • http://www.pkobp.pl
  • ekspert@pkobp.pl
  • Facebook
  • X (dawny Twitter)

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 14.09.2018

    Komentator
  • VIP
    od 19.09.2017

    VIP
  • Ekshibicjonista
    od 26.01.2017

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 04.01.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 02.12.2016

    Gadżeciarz
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking