Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko197
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dumi
dumi

dumi

Dołączył 10 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 7108
  • Znaleziska 7107
  • Mikroblog 1
  • Obserwujący 7
  • Obserwowane 8

11

Google stawia pracownikom ultimatum. Na szczepienie mają czas do lipca.

Google stawia pracownikom ultimatum. Na szczepienie mają czas do lipca.

Google bez litości dla niezaszczepionych. Amerykańscy dziennikarze dotarli do dokumentów, z których wynika, że do lipca wszyscy pracownicy, którzy się nie zaszczepili, stracą pracę.

konto usunięte
z
o2.pl
dodany: 16.12.2021, 23:28:06
  • 7
  • #
    swiat
  • #
    google
  • #
    szczepienia
  • #
    covid19
  • #
    praca
dumi
dumi
dumi 17.12.2021, 07:20:08 via Android
  • 1
Coś dziwnym trafem przesuwają ten "termin końcowy" ... Dopiero co było że po nowym roku, później w marcu teraz do lipca ...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

741

Pandemia spowodowała lawinę amputacji. "Chorowali łagodnie, teraz walczą o...

Pandemia spowodowała lawinę amputacji. "Chorowali łagodnie, teraz walczą o...

Wg WP "wielu () pacjentów zwlekało do ostatniej chwili z pójściem do lekarza." Tak sami nie chcieli iść? A może ktoś odwołał planowe zabiegi i utrudnił wizyty lekarskie?

Gandalf_bialy
z
portal.abczdrowie.pl
dodany: 16.12.2021, 09:52:28
  • 172
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    zdrowie
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 12:26:46 via Android
  • 3
@Alagash czyli to chorzy na covid odwołali zabiegi - ale jaja xD
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 12:41:40 via Android
  • 3
@Alagash ale to oni sami z siebie rzucili swoje stanowiska pracy i pobiegli do tych chorych podpiętych do chińskich respiratorów czy może ktoś zaorał służbę zdrowia reorganizacją, która miała "ochronić" pacjentów, a skończyła się tym że od momentu ich wprowadzenia ilość hospitalizacji w pl znacząco się zmniejszyla a śmierci poza szpitalem wzrosły lawinowo? No to gdzie jest ta zatkana służba zdrowia pacjentami covid skoro ilość hospitalizacji jest mniejsza? Bo jak dla
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 13:05:01 via Android
  • 0
@Alagash właśnie nieprawda - liczba osobodni hospitalizacji również jest mniejsza!
A w przykładzie który podajesz nie masz wyboru bo pacjent z przewlekłą cukrzycą jaki trafia do szpitala i wymarzą mu plus to pomimo że nie będzie miał objawowo trafi na oddział covidowy i nikt go tam nie będzie leczył na cukrzycę. A jak wymarzą go na minus to jest na oddziale na którym nie leczy się covid więc nikt nie musi

1793

Sieć kin Cinema-City rozpoczyna segregację sanitarną!

Sieć kin Cinema-City rozpoczyna segregację sanitarną!

Cześć wykopowa społeczności! Niestety spełnia się nasz czarny najmroczniejszy sen, a mianowicie rozpoczyna się segregacja sanitarna. Popularna sieć kin Cinema-City rozpoczyna już segregację sanitarna. Dnia 14.12.2021 o godzinie 09:28 postanowiłem zakupić 2 bilety dla siebie i dla mojego...

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 15.12.2021, 22:26:23
  • 608
  • #
    polska
  • #
    wykop
  • #
    segregacjasanitarna
  • #
    segregacjaludzi
  • #
    koronawirus
  • #
    cinemacity
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 07:32:15 via Android
  • -2
Czy jakiś prawnik mógłby się wypowiedzieć czy twierdzenie kina że nie zbiera danych wrażliwych i nie dotyczy go rodo bo palcem zakryjesz nazwisko jest zgodne z prawem? Bo coś mi sie nie wydaje ....
Wszyscy którzy popierają lub nie widzą nic złego w tego typu ograniczeniach powinni się mocno zastanowić nad tym co popierają i jaką władzę nad swoim życiem oddają rządzącym, oraz to w jaki sposób w przyszłości może obrócić się
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 07:37:27 via Android
  • -1
@Slavic_Squat a w jaki sposób myślą o zdrowiu klientów skoro zaszczepiony tak jak i nie zaszczepiony może być zarażony i zarażać innych? Jeśli naprawdę po dwóch latach nie dopatrzyłeś się bezsensu wprowadzanych ograniczeń i tego że miłościwie nam panujący nie robią tego dla Twojego zdrowia to trochę przykre..
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 07:42:38 via Android
  • -4
@promile taka że powinien mieć wylane na te ograniczenia bo są bezsensu i niezgodne z prawem. Kto jak kto ale cinem city ma sztab prawników, który bez problemu podejrzewam w jeden dzień wypracowałby linię obrony, którą wygraliby każdą sprawę, a jeszcze by mogliby postraszyć jakimś odszkodowaniem. I wtedy raczej nie musieliby się bać o klientów więc byliby zdecydowanie bardziej na plusie niż stosując opisane w znalezisku praktyki... Ale boją się że
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 07:46:36 via Android
  • -4
@robert-sad jest i odczujesz ją jak po 8 dawce szczepionki stwierdzisz że to może bez sensu i że może byś się jednak 9 nie szczepił, ale będziesz wtedy w świecie w którym na wejście do sklepu czy kina będziesz sobie musiał zasłużyć i udowodnić że możesz, a nie tak jak teraz że to jest Twoje podstawowe niezbywalne prawo i nikomu nic do tego.
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 08:53:50 via Android
  • -2
@promile hehehe niestety nie trafiłeś ani z chłopcem, ani z młodością, ani z fanem konfederacji. Tak się składa że na prawodawstwie się trochę znam ale niestety nie z obszarów prawa handlowego i ODO, czego oczywiście żałuję. Generalnie się z Tobą zgadzam - winny jest tu rząd który stanowi nieudolnie prawo, a nie kino. Tak samo plus dla kina że napisali że przed wejściem "możliwe" że ktoś Ci sprawdzi paszport co pozwala
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 09:01:56 via Android
  • 0
@salcefrytki czyli porownujesz opłacenie podatków , umocowanych prawnie od dziesięcioleci do przepisu napisanego na kolanie, wprowadzonego rozporządzeniem, przez osoby które dobrze widzą że kina nie mają prawa do sprawdzania takich informacji i że nie mogą im dać takich praw więc zrobili fikołka że to klient musi udowodnić że może wejść do kina xD Warto dodać że żeby udowodnić że możesz wejść do kina musisz udowodnić że w odpowiednim okresie czasu (ostatnich
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 09:38:51 via Android
  • -1
@joazaxa żenadą jest to że jesteś za tym żeby zmienić system ze stanu w którym ktoś Ci musiał udowodnić że nie możesz wejść do kina/sklepu na sytuację w której to Ty musisz udowodnić że możesz wejść do kina sklepu na podstawie tego że udowodnisz że w ostatnich 6/9 miesiącach zaszczepiłeś się szczepionką której skuteczność i czas trwania ochrony jest ciągle badany i zmienia się z tygodnia na tydzień.
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 09:41:38 via Android
  • -2
@soSNax Żydzi nie byli "formalnie" prześladowani za to że są żydami tylko za to że roznoszą tyfus i są zagrożeniem zdrowotnym dla innych ludzi. Tak się mówiło w mediach żeby społeczeństwo oswoić z tym że będziesz im zabierał jakieś prawa.
Teraz oswaja się ludzi z myślą że tym którzy nie chcą być posłuszni i wylegitymować się na temat swojego stanu zdrowia który jest informacją wrażliwą możesz odebrać prawa bo stanowią zagrożenie
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 09:45:02 via Android
  • 0
@Mathas zapomniałeś dodać rządowe bezprawne obostrzenia.
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 09:47:36 via Android
  • 2
@worm_nimda takie "nakazy" istnieją w rozporządzeniu prawie od początku roku, to co wcześniej można było mieć na nie wylane a teraz nie;)?
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 09:56:36 via Android
  • 2
@worm_nimda co za różnica 50 czy 30 procent? o_O wtedy jakoś tego nie sprawdzali i nie tłumaczyli się że muszą bo takie prawo
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 09:58:57 via Android
  • 0
@Mathas rząd sam przyznał że to bezprawne nie dając przedsiębiorcy faktycznej możliwości weryfikacji tych informacji bo wiedzą że nie mogą - więc kazali klientowi udowodnić że może wejść - fikołek jakich mało ale w tv i na tt tego nie napisali więc ludzie powtarzają w kółko to co usłyszeli.
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 10:01:35 via Android
  • 0
@worm_nimda a to ciekawe bo jak są premiery lub senase w godzinach najbardziej obleganych to raczej nigdy nie widziałam żeby było 70% obłożenia.
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 11:25:25 via Android
  • 0
@Superlocrian Żydzi nie byli "formalnie" prześladowani za to że są żydami tylko za to że roznoszą tyfus i są zagrożeniem zdrowotnym dla innych ludzi. Tak się mówiło w mediach żeby społeczeństwo oswoić z tym że będziesz żydom zabierał jakieś prawa (np. zakaz wejścia do kina).
Teraz oswaja się ludzi z myślą że tym którzy nie chcą być posłuszni i wylegitymować się na temat swojego stanu zdrowia który jest informacją wrażliwą możesz
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 11:30:50 via Android
  • 1
@vash78 kino mogłoby dać do sprzedaży 100% biletów i w razie kontroli twierdzić że poinformowało że osoby zaszcepione mogą stanowić 30% - przecież kino nie może zbierać tych danych (tak też pisze w komunikacie że nie będzie zbierać tych danych) więc w razie kontroli i tak ich nie może pokazać i udowodnić czegokolwiek bo przecież nie zebrało danych!

Tak samo jak z dyskotekami i klubami które miały być zamknięte w tamtym
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 11:35:11 via Android
  • 1
@vash78 aha tylko dodam że tak zgadzam się z Tobą w 100% że winny jest rząd i to on powinien być napiętnowany przez media i ludzi i też mnie to wkurza że się tak nie dzieje. Ale doszliśmy do takiego momentu w którym również od przedsiębiorców oczekuje się że sprzeciwią się tym bzdurom które nakazuje rząd i zawalczą o swoich klientów zarówno zaszczepionych jak i nie. Zwłaszcza od firm które mają
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 12:11:44 via Android
  • 0
@MariuszMickiewicz dla mojej wygody? Czyli rozumiem że z dotychczas przysługującemu każdemu obywatelowi prawa, zrobiliśmy "wygodę" ?
Zgadzam się - to jest system naczyń połączonych i jest masa uwarunkowań których przeciętny Kowalski nie widzi. Ale od roku postępujemy właśnie tak - bzdurny przepis? Co ci przeszkadza i tak go obchodzimy i lecimy dalej. A przepis zostaje, ludzie się przyzwyczają, za chwilę go Niedzielski poprawi i już nie będzie tak łatwy do uwalenia

515

Dwie dawki szczepionki nie chronią przed Omikronem, najnowsze ustalenia

Dwie dawki szczepionki nie chronią przed Omikronem, najnowsze ustalenia

Jak w tytule. Trzeba przyjąć co najmniej jedną dawkę więcej...

geekweek_pl
z
geekweek.interia.pl
dodany: 15.12.2021, 09:29:10
  • 251
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    ciekawostki
  • #
    nauka
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 10:43:51 via Android
  • 0
@hunteroza a pamiętasz że jak ktoś napisał takiej osobie że na dwóch się nie skończy i że będzie się trzeba szczepić co roku/pół to wyzywali go od szurów i mówili że nie ufa nauce?

2155

Prof. Kuna: Z punktu widzenia naukowego certyfikaty nic nie dają.

Prof. Kuna: Z punktu widzenia naukowego certyfikaty nic nie dają.

Certyfikaty są pewnego rodzaju sposobem przymuszenia niezaszczepionych do podjęcia decyzji o zaszczepieniu, a nie rzeczywistym działaniem mającym na celu walkę z pandemią – mówi prof. Piotr Kuna, kierownik II Katedry Chorób Wewnętrznych UM w Łodzi.

t_e_o_m_o
z
dorzeczy.pl
dodany: 15.12.2021, 19:52:32
  • 171
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    covid
  • #
    publicystyka
dumi
dumi
dumi 16.12.2021, 10:27:35 via Android
  • 4
"Podam przykład, który możemy opierać na dowodach w postaci statystyk. Kraje, które zastosowały restrykcyjny lockdown – za wyjątkiem Chin, które są szczególnym przykładem – mają najwyższy odsetek nadumieralności i zgonów nadmiarowych wobec COVID-19 na świecie. Państwa stosujące miękkie metody walki z wirusem mają najmniej nadmiarowych zgonów i najmniejszy procent generalnie wszystkich zgonów w stosunku do innych państw. Warto się temu przyjrzeć i odpowiedzieć na pytanie, dlaczego twardy lockdown w sensie populacyjnym nie
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2

Kraska o zgonach na COVID-19: 94 na 100 to osoby niezaszczepione

Kraska o zgonach na COVID-19: 94 na 100 to osoby niezaszczepione

- U podstaw liczby osób, które przegrywają walkę z COVID-19 niestety jest liczba osób, która się zaszczepiła. Statystyki są tutaj bezlitosne - mówił w Senacie wiceminister zdrowia Waldemar Kraska. - Pokazywanie statystyk i pokazywanie, ile osób umiera niezaszczepionych chyba niestety już...

konto usunięte
z
msn.com
dodany: 15.12.2021, 14:17:57
  • 4
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
dumi
dumi
dumi 15.12.2021, 14:57:43 via Android
  • -1
Czemu on tak kłamie a nikt z jego towarzyszy nie reaguje? Przecież oni sobie sami tym strzelają w kolano! Później ludzie mają zaufać temu samemu czlowiekowi który kłamie w żywe oczy jak będzie mówił że mamy się co pół roku szczepić?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1040

Jak się bronić przed segregacją sanitarną

Jeżeli usłyszycie odmowę skorzystania z uslugi lub nie zostaniecie wpuszczeni do miejsca, gdzie obiektywnie dostęp nie może być ograniczony, to należy wykonać następujące czynności: 1. Wołamy policję zgłaszając...

iighlaq_alhabl
z
wykop.pl
dodany: 14.12.2021, 21:22:17
  • 328
  • #
    segregacjasanitarna
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
dumi
dumi
dumi 15.12.2021, 14:52:23 via Android
  • 11
@Elven-King chciałeś chyba powiedzieć "szczepić się" regularnie co pół roku (oby nie krócej)...

670

Sam oceń skuteczność szczepionek wg oficjalnych danych MZ

Sam oceń skuteczność szczepionek wg oficjalnych danych MZ

Czy szczepionka ma 98% skuteczności? Jak to wygląda w poszczególnych grupach wiekowych i z chorobami współistniejącymi? Na podstawie 4 fali, gdzie mamy podział 50:50 na zaszczepionych w pełni i pozostałych.

bykomstop
z
wykop.pl
dodany: 14.12.2021, 19:41:57
  • 341
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    nauka
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    ciekawostki
dumi
dumi
dumi 15.12.2021, 06:55:05 via Android
  • 3
@zeek to czemu robią przymus od marca (gdy może być kolejny wariant) szczepienia szczepionką na alfę? To chyba coś nie po kolei że przymusowo trzeba będzie wziąć szczepionkę której skuteczność wtedy to będzie nie wiadomo ile... Czyż nie?
dumi
dumi
dumi 15.12.2021, 13:17:19 via Android
  • 0
@zeek a skąd ta informacja że ochrona przed zachorowaniem to 75% a przed zgonem jeszcze więcej? Z tego co mi się rzuca w oczy to już według oficjalnych narracji skuteczność ta spada do mniej niż 50% po 3 msc ... Tak że ten...

14

Co z ozdrowieńcami? Szczepić czy nie?

Co z ozdrowieńcami? Szczepić czy nie?

Krótkie pytanie. Co z ozdrowieńcami? Szczepienie ma sens, czy nie? Czy pamięć komórkowa to mit, czy jednak chroni przed wirusem? Czy tylko przez krótki okres czasu, czy czas nie gra tu roli? Jak żyć??

starzec
z
wykop.pl
dodany: 14.12.2021, 22:57:23
  • 19
  • #
    polska
  • #
    covid
  • #
    szczepienia
  • #
    jakzyc
dumi
dumi
dumi 15.12.2021, 07:38:19 via Android
  • 7
@Brutu5 nie rozumiem jednej rzeczy - jak możesz podsyłać komuś zalecenie ze stron rządowych "w obecnym brzmieniu" skoro każdy chyba już zauważył że zmieniają się one jak w kalejdoskopie - serio naprawdę ktoś polega na tym co mówi ktoś kto na przestrzeni półtorej roku okłamał Cię w tej sprawie chyba z 10 razy? Jaką masz gwarancję że za miesiąc nie powiedzą - nie jednak dopiero pół roku po przechorowaniu możesz się

734

Polacy będą szczepić dzieci? Wyniki sondy dają do myślenia

Na pytanie: "czy zaszczepisz swoje dziecko przeciw koronawirusowi?", 49 proc. osób odpowiedziało, że nie, 40 proc. zamierza to zrobić. 11 proc. uczestników sondy nie podjęło jeszcze decyzji

formac88
z
medonet.pl
dodany: 14.12.2021, 15:55:11
  • 135
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    zdrowie
  • #
    totalitaryzm
  • #
    komunizm
dumi
dumi
dumi 14.12.2021, 20:19:18 via Android
  • 7
Szerzenie propagandy pełną gębą...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dumi
dumi
dumi 14.12.2021, 20:20:58 via Android
  • 0
@true_kwark jej argument to "być może" :)

2283

40% nowych ZAKAŻEŃ to zaszczepieni - wynika z danych MZ

40% nowych ZAKAŻEŃ to zaszczepieni - wynika z danych MZ

W ciągu ostatnich tygodni 40% nowych ZAKAŻEŃ to zaszczepieni, co wynika z danych z Ministerstwa Zdrowia. Dzisiaj zobaczyłem, że co tydzień MZ publikuje dane dotyczące ilości zakażeń z podziałem na zaszczepionych i niezaszczepionych (ilość zakażeń jest podawana od początku podawania drugiej dawki)

Leher
z
wykop.pl
dodany: 14.12.2021, 17:27:41
  • 446
  • #
    polska
  • #
    szczepienia
  • #
    koronawirus
  • #
    zdrowie
  • #
    covid19
dumi
dumi
dumi 14.12.2021, 18:02:29 via Android
  • 44
@cia_agent :O
dumi - @cia_agent :O

źródło: comment_1639504949PUtAKFPx9xu7yWYB79Hlrd.jpg

Pobierz
dumi
dumi
dumi 14.12.2021, 18:05:26 via Android
  • 16
@Leher albo jeszcze lepiej - "przecież to od początku było wiadomo"
dumi
dumi
dumi 14.12.2021, 20:12:26 via Android
  • 1
@Zyggy plus "kto miał umrzeć ten umarł" w 2020 r.

1029

Niemcy: Tysiące osób na ulicach, zamieszki w kilku miastach, ranni policjanci

Niemcy: Tysiące osób na ulicach, zamieszki w kilku miastach, ranni policjanci

W poniedziałek wieczorem w wielu miastach Niemiec tysiące ludzi ponownie protestowało przeciwko ograniczeniom wprowadzanym w związku z pandemią Covid-19. Podczas nielegalnych demonstracji musiała interweniować policja. Rannych zostało kilkunastu funkcjonariuszy - informują we wtorek...

polsatnews_pl
z
polsatnews.pl
dodany: 14.12.2021, 11:02:47
  • 77
  • #
    swiat
dumi
dumi
dumi 14.12.2021, 11:10:14 via Android
  • 395
"nielegalnych demonstracji" i patrzcie jak się prawidłowo pokazuje informacje w mediach ... zakop za źródło bo informacja podana w taki sposób żeby pokazać że protest był niezasadny a uczestnicy to bandyci. Hańba dla dziennikarstwa i języka polskiego. 100% propagandy.
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

525

Jest nowe rozporządzenie covidowe. Obostrzenia do końca stycznia 2022

Jest nowe rozporządzenie covidowe. Obostrzenia do końca stycznia 2022

W wykazie prac legislacyjnych rządu ukazał się projekt rozporządzenia covidowego. Zakłada znaczne zaostrzenie obostrzeń i przedłużenie ich aż do końca stycznia 2022 roku. Ponadto będzie kilka zmian, o których dotąd Ministerstwo Zdrowia nie informowało. Rozporządzenie odnosi się również do...

LOTA
z
rynekzdrowia.pl
dodany: 13.12.2021, 18:24:16
  • 216
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    prawo
  • #
    zdrowie
dumi
dumi
dumi 14.12.2021, 06:55:22 via Android
  • 5
@kaef_v2 jak się odwoła to karę odzyska bo przepisy te nadal są niezgodne z prawem i będą uchylane przez sądy. Wystarczy odrobina zacięcia i i nie podporządkowywania się ślepo przepisom stanowionym na kolanie. Jakby Ci napisali że musisz rozebrać się do naga i ubrać żeby wejść do kina, bo to iw twoim interesie żeby się do tego dostosować bo jak nie to nie możesz ( xD) to byś to zrobił?
dumi
dumi
dumi 14.12.2021, 06:55:59 via Android
  • 2
@kaef_v2 jak się odwoła to karę odzyska bo przepisy te nadal są niezgodne z prawem i będą uchylane przez sądy. Wystarczy odrobina zacięcia i i nie podporządkowywania się ślepo przepisom stanowionym na kolanie. Jakby Ci napisali że musisz rozebrać się do naga i ubrać żeby wejść do kina, bo to iw twoim interesie żeby się do tego dostosować bo jak nie to nie możesz ( xD) to byś to zrobił?

44

Kraska: 16 grudnia chcemy rozpocząć szczepienia dzieci w wieku 5-11 lat

Kraska: 16 grudnia chcemy rozpocząć szczepienia dzieci w wieku 5-11 lat

16 grudnia chcemy rozpocząć szczepienia dzieci w wieku 5-11 lat, to grupa ponad 2,6 mln osób – powiedział w Radiu Plus wiceminister zdrowia Waldemar Kraska.

wojna
z
pap.pl
dodany: 10.12.2021, 09:17:58
  • 32
  • #
    polska
  • #
    szczepienia
  • #
    koronawirus
  • #
    zdrowie
  • #
    dzieci
  • #
    zdrowie
dumi
dumi
dumi 10.12.2021, 11:42:32 via Android
  • 6
@hansschrodinger chyba coś koło 7 "z covid"
dumi
dumi
dumi 10.12.2021, 11:43:06 via Android
  • 3
@Wszystko_albo_nic zwłaszcza że nie zapobiega w transmisji więc się wszystko zgadza :)
dumi
dumi
dumi 10.12.2021, 11:57:43 via Android
  • 6
Po co szczepić dzieci?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

10

Kraska: Nikt w Polsce nie zmarł z powodu szczepionki przeciw COVID-19

Kraska: Nikt w Polsce nie zmarł z powodu szczepionki przeciw COVID-19

Nikt w Polsce nie zmarł z powodu podania szczepionki przeciw COVID-19 - podkreślił w czwartek wiceminister zdrowia Waldemar Kraska. Po podaniu ponad 43 mln dawek zgłoszono 16 tys. niepożądanych odczynów. - Zdecydowana większość była łagodna, na przykład objawiała się bólem w miejscu wkłucia...

n_____S
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 09.12.2021, 10:03:00
  • 13
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    covid19
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
dumi
dumi
dumi 09.12.2021, 11:01:10 via Android
  • 0
@PyvaC to jak z przymusem i obowiązkiem :)

4

Ponad 43 mln dawek szczepionki przeciwko COVID-19 w Polsce. Liczba zgonów...

Ponad 43 mln dawek szczepionki przeciwko COVID-19 w Polsce. Liczba zgonów...

Nikt w Polsce nie zmarł z powodu podania szczepionki przeciw COVID-19 - powiedział w czwartek wiceminister zdrowia Waldemar Kraska. Po podaniu ponad 43 mln dawek zgłoszono 16 tys. niepożądanych odczynów, w większości łagodnych objawiających się m.in. bólem w miejscu wkłucia – wskazał.

regiony
z
bydgoszcz.tvp.pl
dodany: 09.12.2021, 10:12:19
  • 2
  • #
    polska
  • #
    covid
  • #
    szczepienia
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
  • #
    zdrowie
dumi
dumi
dumi 09.12.2021, 11:00:09 via Android
  • 1
Hahahahaha
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

9

"Policja będzie mogła sprawdzać kościoły". Poseł PiS o weryfikacji limitów

"Policja będzie mogła sprawdzać kościoły". Poseł PiS o weryfikacji limitów

- Jeśli w restauracji lub kościele zajętych będzie więcej niż 50 proc. miejsc, do obiektu będzie mogła wejść policja i zweryfikować, czy obecni w miejscu są zaszczepieni - powiedział poseł PiS Czesław Hoc w programie "Graffiti".

polsatnews_pl
z
polsatnews.pl
dodany: 09.12.2021, 08:47:32
  • 9
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    policja
  • #
    ciekawostki
  • #
    zdrowie
dumi
dumi
dumi 09.12.2021, 08:56:27 via Android
  • 9
Hahaha nie będzie mogła bo prawdopodobnie przepisy w tym zakresie będą tak samo skopane jak w innych. Czy będzie to robić - prawdopodobnie tak w kilku miejscach żeby można było pokazać w tv i postraszyć ludzi. Nie dajmy sobą kontrolować za pomocą "prawa" stanowionego na Twitterze!
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

3

15-latek chory na Covid-19 zmarł w szpitalu w Olsztynie

15-latek chory na Covid-19 zmarł w szpitalu w Olsztynie

Ponad 1100 zakażeń odnotowano ostatniej doby w Warmińsko-Mazurskiem. Zmarło 38 osób - w tym 15-letni chłopiec, który był leczony w wojewódzkim szpitalu dziecięcym w Olsztynie. "Martwi nas duża liczba zgonów i fakt, że coraz młodsze osoby trafiają do szpitala" - mówi dla RMF FM szef...

RMF24
z
rmf24.pl
dodany: 08.12.2021, 12:53:24
  • 32
  • #
    polska
dumi
dumi
dumi 08.12.2021, 13:43:27 via Android
  • 3
@Flutter_M_Shydale może jakby niezamknięty poz i podanie odpowiednich leków zanim stan się pogorszy a zapalenie płuc się rozwinie to udałoby się go uratować? No chyba że tego samego dnia się zaraził i tego samego dnia zmarł to sorry...
dumi
dumi
dumi 08.12.2021, 13:46:56 via Android
  • 1
Ja pierdziele dopiero co była afera z lekarką która powiedziała że coraz więcej młodych umiera na covid co po spojrzeniu w statystki okazało się totalną bzdurą, ale u nas naczelny propagator pandemii musi robić swoją wersję... Wstydu ludzie nie mają żeby taką propagandę uprawiac i to jeszcze na tragedii tego chłopca ...
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

895

Dziennikarz Polsatu żąda usunięcia kłamliwego fact-checkingu portalu Demagog

Dziennikarz Polsatu żąda usunięcia kłamliwego fact-checkingu portalu Demagog

100% zgonów to zaszczepieni - taką informację dot. okresu 6-13 listopada podał w Polsacie Bogdan Rymanowski posługując się danymi HSE Health Protections Surveillance Center z Irlandii. Portal Demagog stwierdził, że taka informacja jest fałszywa. Tymczasem każdy może sam sprawdzić ją w danych HSE.

linux-antisystem-daemon
z
facebook.com
dodany: 08.12.2021, 11:14:29
  • 196
  • #
    europa
  • #
    covid19
  • #
    medycyna
  • #
    technologia
dumi
dumi
dumi 08.12.2021, 11:41:31 via Android
  • 100
@precz_z_komunia
dumi - @preczzkomunia

źródło: comment_1638963691xa4JwewhFNKGPe0Fr40D6M.jpg

Pobierz

362

Kraska ujawnia: Nowe obostrzenia będą dotyczyć niezaszczepionych

Kraska ujawnia: Nowe obostrzenia będą dotyczyć niezaszczepionych

Myślę, że pewne nowe obostrzenia epidemiczne będą obowiązywały w całym kraju - przekazał w Newsroom WP wiceminister zdrowia Waldemar Kraska. Będą one dotyczyć osób niezaszczepionych.

szyna352
z
rmf24.pl
dodany: 07.12.2021, 08:32:19
  • 107
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
dumi
dumi
dumi 08.12.2021, 07:30:58 via Android
  • 3
@scietydrwal i bardzo dobrze robią bo po pierwsze przyznawanie ludziom praw należnych im i z urzędu za to że są posłuszni wobec władzy nie jest dobrym pomysłem. Po drugie informacja o tym czy i kiedy się zaszczepiłeś jest informacją medyczną, szczególnie wrażliwą, która podlega ochronie i ochroniarz na wejściu do sklepu nie jest właściwą ocobą aby rządał od Ciebie tego typu informacji. Czy nie chorujesz na inne przypadłości którymi możesz kogoś
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 4 z 6
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 24.09.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 11.05.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 27.03.2020

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking