@TerroriX: kopa w dupe bym zasadził, a nie chrupka, #!$%@? kto normalny trzyma kota w domu, który ci sra do kuwety i to gówno leży jakiś czas zanim je sprzątniesz, o ile w ogole to sprzątasz, bo kociarze to brudasy xDDDDDDd
Miałem już trochę doświadczeń z supportem, chociażby u Blizzarda czy Riotu i musze przyznać, że MS zrobił na mnie wielkie wrażenie. Zapomniałem anulować subskrypcję Game Passa i pobrali mi 160zł. Nie spodziewałem się cudów, ale postanowiłem napisać do supportu bo i tak nie mam czasu na granie, więc prawie 2 stówki byłyby wyrzucone w błoto. Przekierowało mnie na live chata, dostałem kilka pytań, wszystko trwało jakieś 5 minut i dostałem natychmiastowego refunda
@sebastian-ka-735: jak spojrzysz na wszystkie firmy IT w ostatnich latach to te 'dont be evil' zrobiły się strasznym ścierwem jebiacym ludzi a MŚ który miał tego złego korpo zrobił się mocno pro konsumencki i otwarty.
#koronawirus #heheszki #nfs
źródło: comment_15840350445UnDtCvrugPjYHP7BQi7Sn.jpg
Pobierz