Wpis z mikrobloga

Miałem już trochę doświadczeń z supportem, chociażby u Blizzarda czy Riotu i musze przyznać, że MS zrobił na mnie wielkie wrażenie. Zapomniałem anulować subskrypcję Game Passa i pobrali mi 160zł. Nie spodziewałem się cudów, ale postanowiłem napisać do supportu bo i tak nie mam czasu na granie, więc prawie 2 stówki byłyby wyrzucone w błoto. Przekierowało mnie na live chata, dostałem kilka pytań, wszystko trwało jakieś 5 minut i dostałem natychmiastowego refunda ¯\_(ツ)_/¯

Chyba po raz pierwszy w kontakcie z supportem poczułem się jak człowiek, a nie kolejna cyferka w statystyce. Brawo pan Microsoft!

#xbox #xboxgamepass #microsoft
  • 49
Mi kiedyś jakiś rusek zajumal konto zmieniając wszystkie dane, nakupił gier za 500zl - dobrze że był limit do karty. Zgłoszone do paypala i do MS. Po około tygodniu i kilku telefonach odblokowali mi konto, dogadali z paypalem i dostałem pełen refund no i gry zostały na koncie :)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@sebastian-ka-735: ja miałem sytuację z Vimeo, założyłem u nich konto próbne i zapomnialem o nim, na moje nieszczęście podpiąłem tam kartę z której po miesiącu bezpłatnych testów pobrało prawie 1000 zł za całoroczna subskrypcje. A ja wcale nie chciałem z niej korzystać bo nie była mi potrzebna ( ͡° ͜ʖ ͡°) Strata tysiaka boli. Pisałem do supportu i mi pieniądze oddali. Naprawdę szacun dla nich.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@raven4444:

MŚ który miał tego złego korpo zrobił się mocno pro konsumencki i otwarty

@sebastian-ka-735:

Brawo pan Microsoft!

Ten sam microsoft, który kastruje Outlooka z każdą aktualizacją (choćby #!$%@?ąc wybieranie folderu na wysłane rzeczy z opcji) i który nie może się zdecydować przez kilka lat, który UI wybrać, więc wrzuca wszystko razem, przez co nic poprawnie nie działa (choćby połączenia z wifi działające jak chcą).
Serio mówimy o tym samym
Ja też zawsze polecam MS, wymienili mi Surface Pro 4 na nowy a był już po gwarancji, bo jak mi powiedzieli na baterię jest rok gwarancji dłużej, o czym nie miałem pojęcia i nawet nie piąłem do nich o wymianę gwarancyjną tylko o serwis pogwarancyjny. Urządzenie dostałem nowe po wysłaniu kilku zdjęć jak wygląda uszkodzone, a stare miałem zutylizować.
@sebastian-ka-735: polecam support microsoftu. Serio. Sam miałem sytuację, gdzie popełniłem błąd (właściwie dziecko, ja jako rodzic, nieważne), szybki kontakt z MS - zrobili zwrot i ładnie wyjaśnili, jak na przyszłość ustrzec się przed takimi sytuacjami.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sebastian-ka-735: mogę coś podobnego powiedzieć o EA, każdy wie ile źle mówiło się o tej firmie. Ostatnio ukradli mi konto, więc zgłosiłem. Rozmowa trwała jakieś 8min w międzyczasie ustawiłem z Panią hasło, podwójną weryfikację, wszystko przedstawione w miły sposób.
@sebastian-ka-735: ja starcilem dostep do swojego xbox logina i nie moglem anulowac suba, na live czacie opisalem sytuacje, po 10 minutach rozmowy przelaczyli mnie na rozmowe z ich prawnikiem i wszystko zalatwione w ciagu kolejnych 15 minut, sub anulowany, dostepu do konta nie odzyskalem ale i tak mi nie zalezy.
@sebastian-ka-735: ja to samo miałem z Google. Aktywowałem YT Premium jak byłem na wakacjach we Francji (wtedy w Polsce YT Premium jeszcze nie działało), miałem dwa miesiące za darmo, a potem pobrali mi z 50 zł, jak już byłem w Polsce i zapomniałem wycofać.
Napisałem, że nie mogę korzystać z funkcji Premium w Polsce, opisałem sytuację i spytałem czy jest możliwość refunda. Zwrócili mi 100 zł xD Dwa razy więcej niż