Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko250
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
draculeq

draculeq

Dołączył 12 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2555
  • Znaleziska 708
  • Mikroblog 1847
  • Obserwujący 69
  • Obserwowane 77
  • Dodane (80)
  • Komentowane (854)
  • Plusowane (913)
Cedrik
Cedrik
21.08.2018, 20:15:21
  • 35
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 21.08.2018, 20:28:40
  • 1
@koder: Ale przecież wydawca != inwestor
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 21.08.2018, 20:36:14
  • 2
@koder: Mam jednak odmienne wrażenie, wydawca zajmuje się tym żeby wydać grę i wliczam w to koszt marketingu, targów reklam itp. Często wydawca wykłada też hajs na samą produkcję gry ale dla mnie nie jest to jednoznaczne.

Inwestor - ryzykuje wkładając hajs w produkcję aby potem przytulić dużo procentów z sukcesu
Wydawca - zajmuje się marketingiem i procesami przepychania na platformy
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 21.08.2018, 20:36:45
  • 0
@AKAPony: tak, jest "tym" (✌ ゚ ∀ ゚)☞
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 21.08.2018, 20:38:26
  • 1
Skąd w ogóle macie skojarzenie że wydawca zajmuje się inwestowaniem w produkcję gry!?
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 21.08.2018, 20:56:37
  • 4
@koder: Tak, mam inne. Siedzę tylko w gamedevie i sporo obserwuję jak i co się dzieje.
Nigdy nie interesowałem się książkami, pewnie też stąd różnica w poglądzie.

Bardzo mocno widać to na rynku mobilnym. Gdzie jest sporo wydawców jak np Boombit ( @ofczy ) którzy chętnie przygarną gotową grę i pomogą z retencją i innymi pierdółami żeby gra zarabiała i wsadza kasę w reklamy i pozyskiwanie graczy.

Na pc zresztą nie jest
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 21.08.2018, 21:10:29
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 21.08.2018, 21:39:14
  • 2
@Cedrik: To się bardzo cieszę że mogłem pomóc :) Powodzenia dalej na gamescomie!
  • Odpowiedz
koder
koder
21.08.2018, 19:05:15
  • 19
Obiecywałem nowinki pierwsze dawać na wykopie. Efekt ostatniego tygodnia prac*: stacja Enceladus Prime.

ΔV: Rings of Saturn | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

koder - Obiecywałem nowinki pierwsze dawać na wykopie. Efekt ostatniego tygodnia prac...

źródło: comment_DmGuU7pw6OmrGAYmbwzeCvaUl2XjEt7M.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 21.08.2018, 19:07:23
  • 2
@koder: robi świetne wrażenie!
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 20.08.2018, 20:57:04
  • 16
Po dłuższej przerwie (1.5roku) wróciłem do robieniem kolejnej własnej gry! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Po wydaniu #assvspirates na steam wiem że nie zamierzam prędko dla siebie robić kolejnej gry multiplayer. Mam tez dużo przemyśleń na temat tamtej gry i procesu ale to na inny temat ;)

Tym razem zdecydowałem zrobić coś znacznie mniejszego. Sam, z mobilkami jako głównym targetem. Moją mocną inspiracją dla nowego projektu był Reactor,
draculeq - Po dłuższej przerwie (1.5roku) wróciłem do robieniem kolejnej własnej gry!...

źródło: comment_ZSaBSCYokyjjOCKoaDDVNwGLhwsyTnLf.gif

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
Autor
20.08.2018, 21:22:23
  • 0
@sortris: Myślałem nad tym. Ale w związku z tym że to 3D bardzo mocno obawiam się o wydajność na słabszych telefonach i planuję dodanie płynnego przejścia pomiędzy modelami 3D a spritami przy oddaleniu i opcji grania tylko na spritach jeśli ktoś będzie miał słaby sprzęt.
Zobaczmy jak wyjdzie z wydajnością, może nie będzie za dużych problemów i wtedy dopiero zacznę kombinować.
  • Odpowiedz
koder
koder
19.08.2018, 16:07:27
  • 9
Drugi odcinek #gamedev na wynos: #godot nad oceanem. No dobra, będzie kilkaset metrów do tego oceanu, ale widok i tak ładny.

Trochę nie przewidziałem problemów z odprowadzeniem ciepła, ale w sumie laptop daje radę.

To już będzie drugi miesiąc, jak cały development robię na przenośnym sprzęcie - i mogę z całą odpowiedzialnością stwierdzić, że bez problemu daje radę; jest nawet szybszy od mojego poprzedniego desktopa. Pewnym problemem jest
koder - Drugi odcinek #gamedev na wynos: #godot nad oceanem. No dobra, będzie kilkase...

źródło: comment_L9s7VUdP1oarAUh32ms7g5GoPG1s0l8q.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 20.08.2018, 07:30:07
  • 1
MSI GS65

@koder: również dzięki!
Ostatnio zaczynam się rozglądać bo też szukam czegoś mocnego ale lekkiego i przenośnego do użytku w cieplejszych regionach, a jak zobaczyłem jakie odprowadzanie ciepła miało coś co oglądałem w sklepie to się załamałem jakim cudem to się nie spali zanim windows się włączy. Jak będą jakieś problemy z grzaniem to daj znać :)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 21.08.2018, 09:34:43
  • 0
@koder: A jeszcze pytanko, jakie bebechy w nim masz? (cpu, gpu)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 14.08.2018, 10:35:55
  • 2
Halo! pomocy #blender

Mam sobie model z teksturą i chce wyrenderować teksturę + ao + cienie na inną teksturę. W jaki sposób mogę powiedzieć blenderowi gdzie (na którą teksturę) ma renderować? Nigdzie w opcjach renderu tego nie ma. A blender ciągle nadpisuje mi moją teksturę z kolorem. Parę razy udało mi się na pałę go zmusić do renderu na innej teksturze niż kolor ale ciągle nie mam pojęcia jak to
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq
Autor
14.08.2018, 10:41:46
  • 0
@purpleyaoguai: To jeszcze w node'ach trzeba grzebać żeby to zrobić? ;/
Jak mogło mi się to wcześniej udawać bez zaglądania do node editora?
draculeq - @purpleyaoguai: To jeszcze w node'ach trzeba grzebać żeby to zrobić? ;/ 
...

źródło: comment_txvZDRETPCowDYkw4VqEplJoJZMFdRFd.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
14.08.2018, 10:54:02
  • 0
@purpleyaoguai: Chyba za mało dokładnie napisałem problem bo chyba nie tak zrozumiałeś.
Robie low poly i dla optymalizacji upycham wszystko w jedną teksturę, Normalek itp w ogóle nie mam. Więc, mam teksturę z kolorami i teraz chcę wypalić ten kolor razem z ao i cieniem na jedną teksturę tak żeby potem w silniku korzystać z unlit i mieć ładne mięciutki cienie i kolory.
Problem mam z tym żeby blender wyrenderował
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
14.08.2018, 11:33:35
  • 0
Ogarnięte ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
  • Odpowiedz
ewolucja_myszowatych
ewolucja_myszowatych
09.08.2018, 12:31:44
  • 1
Mam obiekt - samolot i w nim niżej w hierarchii śmigło. Jeśli dodam do śmigła jakiś skrypt z rotation to śmigło kręci się ale nie jest już przyczepione do samolotu tylko do środka sceny. Dlaczego tak się dzieje? (mogę je przypiąć przez Parent Constraint ale wtedy unity generuje niepotrzebne rigid bodies, fizykę która nie jest tu w ogóle potrzebna)

#unity3d
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 09.08.2018, 16:37:34
  • 1
@ewolucja_myszowatych: korzystasz pewnie z

transform.position

Jest to pozycja w świecie gry zamist tego skorzystaj z

transform.localPosition
  • Odpowiedz
PiesStoiPodDrzwiami
PiesStoiPodDrzwiami
09.08.2018, 08:45:25
  • 100
Komuś bardzo się nudziło (ʘ‿ʘ)

PiesStoiPodDrzwiami - Komuś bardzo się nudziło (ʘ‿ʘ)

SPOILER

źródło: comment_E7Z8VwGH659S1W1UwYuSVWFOsvQLf1Je.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 09.08.2018, 10:59:05
  • 10
@PiesStoiPodDrzwiami: Brak źródła do tak ładnego gifa... nieładnie
@LoganWhyz: @defaulttt: @spidero:
https://twitter.com/Makan_Gilani/status/1026856084328177666
  • Odpowiedz
Finsky
Finsky
05.08.2018, 13:17:39
  • 2
Chcę zrobić button w Menu głównym, który przekieruje mnie po kliknięciu do pierwszego levelu gry. Według tutoriali unity które oglądałem jakiś czas temu, cała kontrola nad tym co się dzieje w grze powinna być w jednym skrypcie, u mnie jest to GameController. Czy mogę zrobić oddzielny skrypt do UI, który będzie sterował moimi buttonami i będzie to zgodne ze "sztuką"? Da się w ogóle napisać w jednym skrypcie też instrukcje do buttonów?
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 05.08.2018, 14:54:52
  • 1
@Finsky: W tutorialach robi się tak z uwagi na małe skomplikowanie rozwiązania i łatwość przekazania jak coś zrobić

@LeD7: żadnej autorytetów czy religii nie obraża więc co najwyżej przeklina lub bluzga :P
  • Odpowiedz
rossecki
rossecki
02.08.2018, 14:51:43
  • 2
#unity3d #gamedev
Nauka unity3d ciągle idzie do przodu, więc standardowo pojawia się więcej pytań niż odpowiedzi. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Obecnie realizuję sobie kolejny cel którym jest ogarnięcie
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 02.08.2018, 15:13:43
  • 1
@rossecki: wersja druga jest chyba od jakichś 4 lat więc stosunkowo nie długo, wcześniej było tylko OnGUI więc pewnie oglądasz ajkeiś stare tutoriale. Generalnie teraz już nikt nie robi w OnGUI chyba że jakieś debugowe rzeczy bo z kodu nieraz szybciej i wygodniej.
Generalnie ucz się tych komponentów i jak z nich skłądać bo OnGUI to historia
  • Odpowiedz
bulkaa
bulkaa
02.08.2018, 10:05:29 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
#gearbest #xiaomi #itemyzchin
Kurła ten sklep to jakiś żart, 27.07 zamówiłem Xiaomi mi mix 2s, przy zakupie pisało że wysyłka będzie od 31.07, myślę sobie ok poczekam. Dzisiaj napisałem ticketa z zapytaniem kiedy raczą wysłać, dostałem odpowiedź że niestety nie mają telefonu na stanie już bo było tak dużo zamówień że wszystkie wyprzedali i mogę poczekać do połowy sierpnia xD albo zwrot pieniędzy. No kurła... ostatni
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 02.08.2018, 12:52:52
  • 1
@bulkaa: Telefon polecam, bardzo fajny. Od zamówienia do dostarczenia do rąk minęło 3 minuty w Mi-home ;)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq 02.08.2018, 13:48:13
  • 0
@bulkaa: a ile u chińczyków kosztuje?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 43
  • Strona 12 z 43
  • >

Grzegorz

  • Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal Twórca: Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150 Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
  • Warszawa
  • http://www.projektpodrozy.pl
  • X (dawny Twitter)
  • Instagram

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.05.2016

    Komentator
  • VIP
    od 10.05.2016

    VIP
  • Człowiek miesiąca
    od 31.05.2016

    Człowiek miesiąca
  • Ekshibicjonista
    od 24.05.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 20.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 27.05.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 27.05.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia