Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko177
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

devml
devml

devml

Dołączył 9 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1114
  • Znaleziska 104
  • Mikroblog 1010
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 18
  • Dodane (0)
  • Komentowane (175)
  • Plusowane (835)
sathra
sathra
sathra
08.09.2015, 20:44:39
  • 11
Nowe ikony trybów gry.

#dekompresja #gamedev
sathra - Nowe ikony trybów gry.

#dekompresja #gamedev

źródło: comment_QqDnjqHeO4akqQQmtGCETXM4vTJ12pMe.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 09.09.2015, 09:57:43
  • 1
@sathra: fajnie to wygląda :)
Raster na tym okienku zrobiłeś jakimś shaderem, czy poprostu tekstura tak wygląda?
Pytam, bo właśnie robie coś podobnego w swoim projekcie i zastanawiam się z której strony będzie najwygodniej do tego podejść.
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 09.09.2015, 10:01:45
  • 0
@sathra: dzięki, jak coś to wołaj :)
  • Odpowiedz
Mithras
Mithras
Mithras
02.09.2015, 12:22:14
  • 1
Taką rozkminę mam: chciałbym mieć całą (albo możliwie dużo) logiki gry jako osobny "byt" (nie jako MonoBehaviour ani żadne inne rzeczy aktualizowane przez Unity), aby móc je porozrzucać po wątkach i tam dziergać. Problem (koncepcyjny) pojawia się np. dla poruszania dużej liczby jednostek zgodnie z prawami fizyki. Z mojego punktu widzenia bez sensu jest korzystać z fizyki dla obiektów, które są daleko i ich nie widać, za to prościej jest dodać odpowiedni
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 02.09.2015, 23:15:57
  • 0
@Mithras: dobrze myślisz i nie jest to przedwczesna optymalizacja. Jeżeli w grę wchodzi liczenie fizyki i kolizji, to warto minimalizować ilość przetwarzanych obiektów.
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 03.09.2015, 10:47:38
  • 0
@Mithras: dobrze, że bierzesz to pod uwagę już na etapie projektowania. Jeżeli chodzi o wydajnośc, to cieżko powiedzieć, nie wiedząc jakie obliczenia ma wykonywać pojedyńczy obiekt. Zamiast cullingu do widoku, możesz użyć spatial hashing lub drzewek.
  • Odpowiedz
RSGApps
RSGApps
RSGApps
24.08.2015, 19:50:51
  • 3
Pobrania #fuzzycritters bardzo słabe.
Pomyślałem żeby wrzucić pliczek APK na torrenty i warezy.
Dałbym wersję z bonusami (wszyskie zwierzaki i dodatkowa porcja reklam).

Co myślicie o takiej strategii? Z chęcią też sprawdziłbym w analyticsach jak ta gra się rozeszła.

Apple
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 25.08.2015, 01:53:08
  • 0
@RSGApps: cross selling wydaje się interesującą opcją. Przejrzałem na szybko kilka tytułów z listy tego wydawcy i maja po kilkaset k pobrań. Ciekaw jestem, jakie warunki proponują.
  • Odpowiedz
Rejke
Rejke
Rejke
17.08.2015, 19:00:26
  • 28
Po niecałych 7 miesiącach wytrwałej pracy nadszedł wreszcie ten dzień...straszny dzień, ale jeszcze nie ten najstraszniejszy! To jeszcze nie premiera, jeszcze nie dziś.... Dziś światło dzienne ujrzał pierwszy gameplay naszej gry #steamquest
Także tak...oto i on!
https://www.youtube.com/watch?v=lW9QE5nxDcE
#indiedev #gamedev #grafika #blender #godot
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 17.08.2015, 19:38:13
  • 1
@Rejke: Gra świetnie wygląda, fajny klimat, modele i animacje. Powodzenia z projektem :)
  • Odpowiedz
U.....e
U.....e
konto usunięte 17.08.2015, 14:10:46
  • 13
To co, teraz pora na konkurs, którego zwycięzca będzie miał możliwość złożenia CV?

[ #gamedev | #pracbaza | #gry | #heheszki | ᶘᵒᴥᵒᶅ ]
U.....e - To co, teraz pora na konkurs, którego zwycięzca będzie miał możliwość złoże...

źródło: comment_6BVLNNO0CAhJuHtTK49VvPYsRdVZ90QE.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 17.08.2015, 18:15:32
  • 1
@UberKatze: haha wygrać taką rozmowe o pracę, to prawie jak wygrać z rakiem.
Co za zaszczyt :)
Beka z januszy PR.
  • Odpowiedz
morsisko
morsisko
morsisko
12.08.2015, 13:38:44
  • 4
Cześć, mam pewien problem (a właściwie pytanie) czy istnieje jakiś fajny algorytm do wyznaczania prawdziwego dystansu pomiędzy dwoma punktami i na podchodzenie do nich? Chodzi o to że mam koordynaty potworka i swoje (gra jest w dwóch wymiarach) i teraz aby postać zaatakowała wymagany jest dystans 6 komórek pomiędzy nimi, dystans obliczam tak:
abs(mojex - xpotworka) + abs(mojey + ypotworka);
i teoretycznie to działa, z taką różnicą, że
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 12.08.2015, 19:06:31
  • 1
@morsisko: mnozenie jest bardzo szybkie, pierwiastkowanie to jedna z wolniejszych instrukcji, lepiej jej unikac :)
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 12.08.2015, 19:12:09
  • 0
@morsisko: tak
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
  • Strona 4 z 9
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl