Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko177
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

devml
devml

devml

Dołączył 9 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1114
  • Znaleziska 104
  • Mikroblog 1010
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 18
  • Dodane (0)
  • Komentowane (175)
  • Plusowane (835)
maguk
maguk
maguk
13.10.2015, 19:51:11
  • 1
#programowanie #komputery #informatyka #kiciochpyta #pomoczwykopem

Mireczki, mam pytanko
Mając do dyspozycji procesor pracujący na liczbach całkowitych bez wsparcia dla operacji
mnożenia i dzielenia, proszę podać, która z operacji może zostać skompilowana w sposób
umożliwiający szybsze wykonanie:
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 14.10.2015, 01:30:54
  • 1
@Analityk: ten sam problem wystepuje również przy pierwszym sposobie. Jeżeli ma być robione sprawdzanie błędów, trzeba je zapewnić dla obydwu rozwiązań.
  • Odpowiedz
plemo
plemo
plemo
09.10.2015, 16:43:44
  • 95
Hej

Chciałem przedstawić wam grę, którą tworzymy z bratem już prawie rok, po godzinach "normalnej" pracy.

Do końca roku planujemy ją zamknąć.

Gra
plemo - Hej


Chciałem przedstawić wam grę, którą tworzymy z bratem już prawie rok...

źródło: comment_zDfUYIGKNS2W4wRg2kvrj8oEzCIPjECP.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 09.10.2015, 16:53:04
  • 0
@plemo: fajny klimat. Jakiej technologii używacie?
  • Odpowiedz
Szumny
Szumny
Szumny
06.10.2015, 19:36:16
  • 3
Mireczkom z pod tagów #blender #unity3d #gamedev którzy zaczynają swoją wyprawę z blenderem oraz tym bardziej doświadczonym polecam darmowy podręcznik z instrukcją krok po kroku jak wymodelować i wyrenderować samolot. http://samoloty3d.pl/wm-000_p.xml
Bardziej doświadczonym może się przydać opis shaderów i schematów w cyclesie. Pozdro techno
  • 74
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 06.10.2015, 21:21:37
  • 0
nie chce mi się dyskutować z przedstawicielami #bojowkablendera - dziwnym trafem ci wszyscy najlepsi artyści świata, seniorzy, art dirzy i właściciele firm nie chcą korzystać z tego genialnego i darmowego softu, a wolą płacić ciężki hajs. Pewnie się nie znają tak dobrze jak ty.


@LooZ: To samo można napisać o Unity :)
Każdy ma prawo używać tego, co mu odpowiada.
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 06.10.2015, 21:39:20
  • 0
@devml: Powiedz to w firmie która od 15 lat robi toole dla grafików pod Maxa 3d.


@LooZ: a co mnie firma, która od 15 lat robi toole dla grafików pod Maxa3d?

Nie ma co sie spinać o używanie konkretnych narzędzi / języków / engine.
Dobrze pamiętam, jaki 15-20 lat temu był hejt na 3d Maxa - "to gonwo nie ma porządnego renderera, prawdziwi pro używają tylko Cinema/Lightwave".
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 06.10.2015, 21:58:30
  • 0
@LooZ: sugeruję, że to jest kiepski argument i nijak się ma do nauki blendera. Idąc Twoim tokiem rozumowania nie warto się uczyć np c++, bo jakaś firma korzysta akurat z javy i nie bedzie zmieniać narzędzi?
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 06.10.2015, 22:08:14
  • 0
@loczyn: myślę, że to nie ma wiekszego znaczenia, zgadzam się z tym, co napisał @Szumny - sprawa narzędzi jest drugorzędna.
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 06.10.2015, 22:10:47
  • 0
@LooZ: eh wysłałem odpowiedź, zanim się pojawił Twój post. Czemu nie? Dobry grafik, gdy zacznie uczyć się blendera, automatycznie stanie się złym grafikiem, pracując w każdym innym programie? :)
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 06.10.2015, 22:22:49
  • 0
@LooZ: To samo jest z programowaniem, muzyką i każdym innym tematem w gamedevie.
Zmiana nawyków i technologii jest możliwa, potrzeba na to jedynie trochę czasu.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
jasiek13
06.10.2015, 07:25:54
  • 28
Pracuję nad itemami do Angry Johna. Jakieś pomysły mircy?

Póki co mam booster i multiplier. Itemy działają w dowolnej kombinacji na dowolną b--ń. Grafiki itemów na gifie tymczasowe.

#gamedev #gry

--------
jasiek13 - Pracuję nad itemami do Angry Johna. Jakieś pomysły mircy?

Póki co mam b...

źródło: comment_cxPP74ELrj6tM38EWUlbI1Z69cLHC2sk.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 06.10.2015, 15:34:18
  • 1
@jasiek13: kilka luźnych pomysłów:
1) tarcza.
2) przebijające pociski.
3) stackowalne boostery (szybkość/ siła ognia).
4) aura aoe dla gracza zadająca obrażenia (np. wyładowania/ ogień etc).
5) aura aoe dla gracza odpychająca przeciwników (np. pole siłowe).
6) lifesteal.
  • Odpowiedz
sortris
sortris
sortris
05.10.2015, 15:19:03
  • 28
Czołem wszystkim. Mamy małe ogłoszenie.
Unity poleciało sobie z nami w kulki. Zamierzaliśmy wykonać wszystkie grafiki samodzielnie, niestety dynamiczne oświetlenie na mobilkach nie wchodzi w grę, a podczas prób "wypalenia" światła na teksturach uzyskaliśmy marne efekty. Unity pod tym względem nie wypada najlepiej. W wersji 5. silnika nastąpiło downgrade względem wersji poprzedniej. ;/ Do tego doszedł fakt optymalizacji siatki modeli, czego nasza MagicaVoxel nie potrafi robić.

Z tego powodu rozglądamy się za osobą z
sortris - Czołem wszystkim. Mamy małe ogłoszenie.
Unity poleciało sobie z nami w kul...

źródło: comment_JTi8Xb3YlgG61jPHDd7q2qr2tgb8OeK9.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 05.10.2015, 16:59:34
  • 1
@sortris: testowaliscie wydajnośc liczonego oświetlenia? Przy obecnych telefonach takie rozwiązanie nie jest do końca złym pomysłem :)
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 05.10.2015, 21:58:36
  • 0
@sortris: zawsze mozna dla obietow statycznych zrobic prekalkulacje. Dodatkowo na screenie widac, ze wiekszosc scian jest axis aligned - przy swietle kierunkowym to daje duże pole do optymalizacji. No chyba, ze chcecie robic jakies uber zaawansowane oswietlenie :)
  • Odpowiedz
dieow
dieow
dieow
21.09.2015, 20:29:09
  • 4
Cześć. Jak wam to wygląda? ( ͡º ͜ʖ͡º)

#gamedev #unity3d
dieow - Cześć. Jak wam to wygląda? ( ͡º ͜ʖ͡º)

#gamedev #unity3d

źródło: comment_P3jlUcvSngYrcRbM381eO134c6y1U5JC.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 21.09.2015, 22:53:17
  • 0
@dieow: fajnie wygląda, zrobiłeś to na geometrii czy trailach?
  • Odpowiedz
shruikan
shruikan
shruikan
18.09.2015, 11:34:23
  • 1
Pytanie czy jak mam na prywatnym iPhone przypisane konto moje, to mogę na koncie developerskim (inne Apple ID) przypisać to urządzenie do tego konta w celu testowania? (z androidem nie ma takich problemów bo są .apk, a teraz chciałem przeportować na iOS i dopiero wygryzam się w temat) #gamedev #apple #ios #unity3d
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 18.09.2015, 11:56:24
  • 0
@shruikan: tak, możesz przypisać do konta do 100 urządzeń.
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 18.09.2015, 12:41:02
  • 1
@shruikan: na koncie developerskim rejstrujesz urządzenie podając jego UDID. Budujesz aplikacje ad-hoc i możesz ją używać na tym urządzeniu.
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 18.09.2015, 13:07:55
  • 0
@shruikan: jak napisał @Szuwar_Jr, to zależy od provisioning profile, po zbudowaniu aplikacji do dystrybucji ad hoc, otrzymujesz plik, który możesz wgrać na zarejstrowany telefon przez itunes. Symulator z ios sdk jest dużo wolniejszy od fizycznego urządzenia - zwłaszcza dotyczy to wyświetlania grafiki.
  • Odpowiedz
pr0t3r
pr0t3r
pr0t3r
09.09.2015, 22:53:29
  • 15
@Wextor @zielonymirek @devml @Mattiopl
screen z gry -
wołam ziomków aby dokończyć małą dyskusję.
Jest to jeden z małych moich patentów z których już jestem dumny, udało mi się połączyć świat izometryczny z obiektami 3D gdzie kamera nie jest orto - ale w perspektywie.
Efekt ten wyszedł o tym super - że w zależności odległości kamery od świata - Zmienia się rozmiar sterowca.
Największym problemem było wymyśle sposób w jaki obiekt powinien
pr0t3r - @Wextor @zielonymirek @devml @Mattiopl 
screen z gry -
wołam ziomków aby d...

źródło: comment_u7qFiCcrk2w0nIKGbMArsgr7ZlLgNo1y.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 10.09.2015, 05:53:13
  • 0
@pr0t3r: Świetny efekt, model dobrze się komponuje z mapą, czekam na animację :)
  • Odpowiedz
sathra
sathra
sathra
08.09.2015, 20:44:39
  • 11
Nowe ikony trybów gry.

#dekompresja #gamedev
sathra - Nowe ikony trybów gry.

#dekompresja #gamedev

źródło: comment_QqDnjqHeO4akqQQmtGCETXM4vTJ12pMe.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 09.09.2015, 10:07:45
  • 0
@sathra: pewnie, z checią na niego zerkne :)
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 09.09.2015, 10:29:47
  • 1
@sathra: thx!
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
  • Strona 3 z 9
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl