Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko236
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

devml

devml

Dołączył 9 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1114
  • Znaleziska 104
  • Mikroblog 1010
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 18
  • Dodane (0)
  • Komentowane (175)
  • Plusowane (835)
EmacEArt
EmacEArt
01.03.2019, 18:22:52
  • 19
Hej Mirki! Wpadłem pochwalić się moim najnowszym a zarazem największym projektem na Unity. Wbrew trendom że asset powinien świecić się jak psu j---a i być kolorowy jak choinka w grudniu, zrobiłem coś ascetycznego, tak na przekór - byle nikt się tym nie zainteresował :p Tych wrażliwszych zapraszam na krótki seans :)

Unity uczę się od 2 lat, Blendera od 4 lat.
Jakby ktoś miał jakieś pytania, to pytajcie śmiało.

#gamedev
EmacEArt - Hej Mirki! Wpadłem pochwalić się moim najnowszym a zarazem największym pro...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 02.03.2019, 07:18:42
  • 0
@EmacEArt: jak zawsze trzyma poziom :)
  • Odpowiedz
reddit2wykop
reddit2wykop
reddit2wykop
07.02.2019, 21:54:31
  • 1
Mirki z #programowanie i #gamedev (troche #cpp ale to koncept wiec moze byc tez cos innego).

Mam aplikację do "klienta" gry, w którym outputem jest plik .exe
Ten plik .exe zaciąga jeszcze "parę" rzeczy ze skryptów .lua, które są w folderze z tym plikiem .exe (i innych rozszerzeń, ale skupmy się na .lua narazie).
Nie chcę by gracz widział te pliki .lua.
To znaczy, jeżeli chodzi o edytowanie tych plików
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 07.02.2019, 22:11:24
  • 1
@reddit2wykop: xor i/lub base64 powinno wystarczyć
  • Odpowiedz
applicattura
applicattura
20.04.2018, 06:16:04
  • 342
Zapewniam, że prób było dużo zanim wyszło, bo to nie jest animacja tylko fizyka xD Ratowanie poziomu mirko #unity3d #gamedev
applicattura - Zapewniam, że prób było dużo zanim wyszło, bo to nie jest animacja tyl...

źródło: comment_E5RZx1eQGh3iSJ7hXJA093iTVYpkJRdv.jpg

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 20.04.2018, 18:12:55
  • 1
@applicattura: How many times did it take to get perfect?
  • Odpowiedz
pszemczyslaw
pszemczyslaw
26.02.2018, 10:37:42
  • 1
Witam wszystkich. Może mnie ktoś nakierować jak rozwiązać problem gdy mam obok siebie 2 źródła światła które na siebie nachodzą? Korzystam z czystego GDI (nie pytajcie dlaczego, bo tak). Światła robię tak że mam warstwę która jest czarna i rysuję na niej maski świateł (zwykłe sprity) i potem to wszystko rysuję z alphablendingiem. Efekt jaki chcę potrafię uzyskać korzystając z get i set pixel ale to jest zbyt wolne, chyba że wypalić
pszemczyslaw - Witam wszystkich. Może mnie ktoś nakierować jak rozwiązać problem gdy ...

źródło: comment_Q2KhhussHghJ5YANC2Hpc8KAxVVuYjjS.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 02.03.2018, 14:38:01
  • 0
Światła robię tak że mam warstwę która jest czarna i rysuję na niej maski świateł (zwykłe sprity) i potem to wszystko rysuję z alphablendingiem.


@pszemczyslaw: wyglada na to, ze rysując maski nadpisujesz wartości jednego światła drugim, musiałbyś je blendować już na tym etapie.
  • Odpowiedz
xandra
xandra
13.11.2017, 14:05:33
  • 18
Mirki i Węgierki, co myślicie o takiej stylizacji w grze? 30 kolorów, dolny panel z przedmiotami będzie miał własną paletę (i własny ekran), niestety współpraca z EHB na Amidze jest "lekko utrudniona" ( ͡° ʖ̯ ͡°) Próbowałam eksperymentów paletami i wyszło mi, że po prostu lokacja musi mieć swoją, a interface swoją paletę.

#grafikakomputerowa #gamedev #amos #amiga #retrogaming
xandra - Mirki i Węgierki, co myślicie o takiej stylizacji w grze? 30 kolorów, dolny ...

źródło: comment_nuxmRBCrOguvmdCJlUquGnFReYssUKry.jpg

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 14.11.2017, 03:28:34
  • 1
@xandra: Jak na ECS gra wygląda bardzo dobrze :) Rażą jedynie jasne krawędzie krzaków.
Do digitalizowanych grafik nie ma sensu używać gotowych palet, lepiej trzymać się obranego przez Ciebie kierunku osobna paleta dla każdej lokacji + osobny screen z panelem, jednak może pojawić się problem przy ewentualnym drag&drop.
Jeżeli przeniesiesz najjaśniejszy i najciemniejszy kolor na początek palety, to możesz ich użyć do wyświetlania pointera i wykorzystać 32 kolory. Próbowałaś jeszcze
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
21.01.2017, 20:20:39
  • 133
Na tym słynnym reddicie słabo zaplusowali mi wpis, może tutaj ze 4 plusy dostanę, tak wygląda obecnie projekt nad którym intensywnie pracuję. Część graficzna gry o------a jest już w 95%, teraz robię kolejne poziomy, mam już 11/46, niedługo będę dodawał nowe mechaniki i ficzery. Może macie jakieś ciekawe pomysły jak fajnie urozmaicić grę o coś więcej niż tylko bieganie i skakanie?

No a potem to już tylko monetyzacja, jakaś analityka żeby inwigilować
TadeuszSynZygmunta - Na tym słynnym reddicie słabo zaplusowali mi wpis, może tutaj ze...
  • 107
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 22.01.2017, 06:07:27
  • 3
@TadeuszSynZygmunta: gra wyglada świetnie, widać olbrzymi progres od czasów revoid. Napewno zagram :)

@LooZ przeczytałem twoje wypowiedzi w tym wątku i nawet nie chce mi się komentować tych bzdur. Wrodzone malkontenctwo?
  • Odpowiedz
omx
omx
21.01.2017, 10:32:32
  • 15
Hejho mireczki,

Krótki filmik z nowej gierki, nad którą od jakiegoś czasu pracuje.
Gra logiczna, gdzie dużo się niszczy, mocno psuje i po drodze podziwia piękną rozwałkę :)
Za jakiś czas dostępne na iOS i PC.

Dajcie
omx - Hejho mireczki,

Krótki filmik z nowej gierki, nad którą od jakiegoś czasu pr...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 22.01.2017, 06:10:47
  • 0
@omx: wygląda konretnie :) Bardzo fajny wynik z 1500 voxelami - renderujesz je na jednym przebiegu? Z tego co widze, nie ma kolizji pomiedzy voxelami?
  • Odpowiedz
devml
devml 22.01.2017, 08:56:10
  • 0
@omx: mialem u siebie podobny problem, tyle, ze operuję na dużo mneijszej ilosci voxeli. Rownież najwiekszym problemem byla fizyka, szczególnie kolizje. Przedewszystkim warto dobrze zorganizowac wide phase testów kolizji, jezeli tego nie robi engine. Dobrym pomyslem moze byc rowniez uzywanie staytcznych obiektow, u mnie wszystkie voxele sa standartowo statyczne, dopiero po wybudzeniu zmieniaja stan na kinetyczny. Na koniec, jezeli nie potrzebujesz miec dokladnej symulacji, a jedynie efekt wizualny, moze warto
  • Odpowiedz
devml
devml 23.01.2017, 05:40:50
  • 0
@omx: tak, robie arkanoida i gadalismy na slacku :D Faktycznie umnkelo mi timescale, mozna tez zmniejszyc precyzje floata (ale pewnie to masz zrobione). Transformacje obiektów lliczysz na procku, czy w shaderach? NIestety z fizyka 3d jest ciągle problem na mobilkach, zwlaszcza na starszych modelach.
  • Odpowiedz
sathra
sathra
09.06.2016, 18:40:36
  • 37
Mirki z #gamedev! Ja chyba śnię! Dostaliśmy featurowanie w ponad 105 krajach!

Jedziemy z tym koksem: http://www.wykop.pl/link/3214121/ama-rzucilem-korpo-by-robic-gry-dzis-premiera-mojej-gry/

#ama #dekompresja
sathra - Mirki z #gamedev! Ja chyba śnię! Dostaliśmy featurowanie w ponad 105 krajach...

źródło: comment_7X5gwevaFSpZE0YQolsaXITmnZ9pPEHf.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 09.06.2016, 20:22:52
  • 3
@sathra: Gratz! Kontaktowało się z Wami Apple przed feature?
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
29.05.2016, 15:56:08
  • 19
Hej Mircy!

W przyszły weekend będziemy wystawiać się na Pixel Heaven w Warszawie więc nie zapomnijcie wpaść jeśli będziecie w pobliżu!

Ostatnio eksperymentuję z wysokością w grze czego wynikiem są cienie pod podciskami na gifie.

Na
jasiek13 - Hej Mircy!

W przyszły weekend będziemy wystawiać się na Pixel Heaven w ...

źródło: comment_Dw2wkBKkGxKQThD8IJHFW2Y98iNxI0rM.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 29.05.2016, 16:32:01
  • 1
@jasiek13: świetnie to wygląda :)
Nie wiem tylko, czy świecące pociski powinny rzucać cień.
  • Odpowiedz
JoeBlade
JoeBlade
JoeBlade
30.03.2016, 07:44:08
  • 7
Kiedy wrócą czasy, gdzie większość ludzi z branży będzie pisała własne silniki a nie używała gotowców(Unity, UE) ?

#gamedev
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 31.03.2016, 06:53:29
  • 0
@JoeBlade: te czasy już nie wrócą :)
  • Odpowiedz
sortris
sortris
12.03.2016, 17:24:45
  • 73
Taka tam zapowiedź nadchodzących nowości (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)


#gamedev #gry
-------------------------------------------------------------
#gamedevordie - rób gry
sortris - Taka tam zapowiedź nadchodzących nowości (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

SPOILER

#gamede...

źródło: comment_cizxhMgX9skbhpUWUpwWmAiu5XV3GJ3a.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 12.03.2016, 17:29:05
  • 1
@sortris: wygląda świetnie :)
  • Odpowiedz
t.....7
t.....7
konto usunięte 09.03.2016, 11:43:37
  • 10
Mam pomysł na grę w którą sam chciałbym zagrać ale jak to zwykle bywa brakuje mi czasu i umiejętności :)
Był by to trochę klon GameDevStory i opowiadał by o losach młodego chłopaka z miejscowości Davidy któremu marzy się zostanie gwiazdą DiscoPolo :)

Na samym początku gramy w kościele jako organista za jakieś marne grosze ale sukcesywnie pniemy się do góry.
Zatrudniamy tekściarza, keybordziste, tancerzy. Inwestujemy w sprzęt, reklamę (w kościele na tablicy,
t.....7 - Mam pomysł na grę w którą sam chciałbym zagrać ale jak to zwykle bywa braku...

źródło: comment_sFpu7lljDZJTpt2dyWOI0OK3jaAF5plF.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 09.03.2016, 12:43:18
  • 1
@tmh7: "Ideas are worthless, execution is everything"
  • Odpowiedz
JBFC
JBFC
28.02.2016, 23:30:06
  • 1
Mam gotową stosunkowo prostą grę napisaną w C++ przy użyciu biblioteki graficznej Allegro. Słyszałem, że pod Androidem nie ma problemu z pisaniem w C++, więc mam pytanko. Jak wyglądałaby sprawa z przeportowaniem takiej gry na zdolną do odpalenia na tym osie?
Kwestia Allegro i rysowania nie sprawiłaby mi problemu, bo na dobrą sprawę to wyłącznie kilka funkcji które mogę napisać od nowa. Najbardziej zależy mi na mechanizmach i w miarę szybkim wdrożeniu
JBFC - Mam gotową stosunkowo prostą grę napisaną w C++ przy użyciu biblioteki graficz...

źródło: comment_l0NLTqocVxzEqgj3XN1VlUxYYvvrh8ki.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 29.02.2016, 06:20:59
  • 0
@JBFC: Nie ma większych problemów z pisaniem w trybie natywnym. Potrzebujesz Android NDK i napisać wrapper obsługujący eventy, i/o etc.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 9
  • Strona 1 z 9
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl