Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko236
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

devml
devml

devml

Dołączył 9 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1114
  • Znaleziska 104
  • Mikroblog 1010
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 18
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
28.02.2016, 10:27:24
  • 3
Czy poniższą pracę można nazwać jeszcze pixelartem, czy to już digitalart? Gdzie jest granica?

Jest to praca tego pana: https://twitter.com/JoeCreates?s=09
Jego prace są bardzo ładne ale często widzę, że część jest tworzona nie poprzez stawianie pojedynczych pixeli lecz przez zwykłe malowanie w niskiej rozdzielczości.

#pixelart #digitalart #grafika no i troszkę #gamedev
TadeuszSynZygmunta - Czy poniższą pracę można nazwać jeszcze pixelartem, czy to już d...

źródło: comment_jDE78Mzr8DuBRmcevczEPr7gl28JPlz9.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 28.02.2016, 17:57:50
  • 0
@TadeuszSynZygmunta: zdecydowanie pixelart.

@TadeuszSynZygmunta: Co za różnica w jaki sposób powstaje grafika? O ile nie jest dygitalizowana lub downscalowana i powstaje w ograniczonej rozdzielczości i palecie kolorów to pixelart.


@RealAKP: no właśnie różnica jest spora - pixelart to technika tworzenia grafiki, a nie ograniczona rozdzielczość i paleta kolorów.
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 28.02.2016, 18:59:37
  • 0
@devml: Mhm, no to w takim razie to nie jest pixelart. Sam sobie odpowiedziałeś :)


@RealAKP: możesz mi wskazać w którym miejscu sobie odpowiedziałem? :)

Patrząc na tą grafikę, widać, że wszystkie detale, krawędzie i przejścia są starannie wydziobane z dokładnością do pojedyńczego piksela. Zatem jak najbardziej pixelart.
Widać to lepiej na screenie z pracy:
link
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 28.02.2016, 19:13:46
  • 0
@devml: Napisałeś wcześniej, że część jego prac jest tworzona nie poprzez stawianie pojedynczych pixeli lecz przez zwykłe malowanie w niskiej rozdzielczości.


@RealAKP: Chyba Ci się pomyliły osoby, które cytujesz :)
  • Odpowiedz
Prophet1111
Prophet1111
Prophet1111
24.02.2016, 11:14:50
  • 1
Ziomki siedzące w #unity3d i #gamedev. Pytanie o wydajność.

Moja nowa gra ma w tym momencie ~700 iteracji pętli for (w najgorszym przypadku wszystkie w jednym wywołaniu Update()).
Każda iteracja to działania na intach (nic skomplikowanego) + raz na jakiś czas i usuwanie obiektów gry.
Próbuję to optymalizować jak się da, ale wydaje mi się, że ciężko będzie zejść poniżej tego.

Na kompie ciężko mi stwierdzić, czy
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 24.02.2016, 17:39:10
  • 0
@Prophet1111: nie powinno być problemu, sporo zależy od tego, co masz w pętli.
  • Odpowiedz
AntiPlay
AntiPlay
AntiPlay
18.02.2016, 10:29:21
  • 2
#programowanie #freelance #gamedev
Jaki system pracy sprawdza się u was najlepiej? Żeby nie psuć wydajności?
Myślałem nad: 3 tygodnie z--------u, 1 tydzień urlopu
Może to zły pomysł i zrobić np. w kratkę? Jestem w stanie się poświęcić i kodzić np. 12h/dziennie i później czas na reload ;)
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 18.02.2016, 12:39:16
  • 0
@AntiPlay: po 4-6 godzinach kodowania wydajnosc drastycznie spada, maratony są dobre tylko w krytycznych sytuacjach, inaczej można sie bardzo szybko wypalić.
  • Odpowiedz
g.....i
g.....i
konto usunięte 29.01.2016, 10:11:02
  • 16
A tak mój prototyp nawiązujący do Zeewolfa wygląda obecnie w ruchu.

#unity3d #unity #gamedev #goshkidev #retro #amiga #16bit
g.....i - A tak mój prototyp nawiązujący do Zeewolfa wygląda obecnie w ruchu.

#uni...

źródło: comment_0RS6UhWy5jC8QNNiYiQXPxht3zONsEcs.gif

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 29.01.2016, 12:12:00
  • 1
@goshki: wyglada swietnie, zeewolfa pamietam, z checią bym pograł w coś takiego.
  • Odpowiedz
sortris
sortris
sortris
20.01.2016, 16:18:53
  • 60
Mirki, dziś będzie spokojny wpis, mianowicie dzielimy się niektórymi statystykami odnośnie Blocky Farm :)

Gra:
Liczba developerów: 2
Linii kodu: 16708
Skryptów: 307
sortris - Mirki, dziś będzie spokojny wpis, mianowicie dzielimy się niektórymi statys...

źródło: comment_pqiwwQARI1j3wHaw4y2EEYWvL8h4LJyW.jpg

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 20.01.2016, 17:06:53
  • 1
@sortris: widze statystyki, daje plusa.
Gra wygląda coraz lepiej, dobrze się ogląda progres :)
  • Odpowiedz

4

Gry komputerowe, Ankieta dla twórców INDIE

Gry komputerowe, Ankieta dla twórców INDIE

Ankieta na temat gier, wyniki zostaną udostępnione :), zapraszam do pomocy jako wypełnienie ankiety i dzieleniu się dalej. Wyniki pomogą w głównie małym grupom gamedev takiej jak moja w celu przynajmniej częściowego ukierunkowania się pod upodobania graczy. Pozdrawiam, Jechbeat, Alrauna Studio

jechbeat
z
goo.gl
dodany: 07.11.2015, 13:15:36
  • 8
  • #
    rozrywka
  • #
    gamedev
  • #
    indiegames
  • #
    ankieta
  • #
    gry
devml
devml
devml 07.11.2015, 15:37:04
  • 1
Dobry pomysł, wypełniłem i z chęcią zapoznam się z wynikami.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

sathra
sathra
sathra
03.11.2015, 20:00:49
  • 26
Machnąłem właśnie efekt "krwawego ekranu".

#gamedev #dekompresja
sathra - Machnąłem właśnie efekt "krwawego ekranu".

#gamedev #dekompresja

źródło: comment_tGFMSYPdV0oo7RUxSYIRS3slVH4QWpcA.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 03.11.2015, 20:44:58
  • 2
@sathra: widac ogromny postep od ostatniej wersji.
ps. fajne lasery :)
  • Odpowiedz
RSGApps
RSGApps
RSGApps
22.10.2015, 09:29:08
  • 2
Poszukuję kogoś z iPhone 4 lub 4S do przetestowania mojej nowej gry City Rebuild #cityrebuild
o grze: http://rsgapps.com/

Gra jest dostępna od dwóch dni w Google Play i Apple Appstore, ja dostałem już kilka wiadomości że nie uruchamia się na iPhone 4. Czy byłby ktoś chętny przetestować? Taka osoba musiała by zainstalować TestFlight z Apple Appstore i ja na maila przesyłam link z zaproszniem do testów.

Proszę o pomoc drogie Mirki :)
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 22.10.2015, 09:55:06
  • 1
@RSGApps: pw
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 22.10.2015, 11:26:40
  • 0
@applicattura @RSGApps: sprawadzane było na telefonie bez jailbreaka.
  • Odpowiedz
michael_
michael_
michael_
17.10.2015, 19:53:13
  • 30
Mirki, ostatnio mam straszną rozkminę związaną z #programowanie (bardzo nierealna, bo trzeba by do tego ultrakombajn, a nie komputer). Otóż, jakby hipotetycznie napisać aplikację, która tworzyłaby kolejno obrazki np.: 800x800pxl, z tym, że każdy następny różniłby się pikselem, wiecie - z palety barw RGB wychodzi że na jeden pixel wychodzi 255 * 255 * 255 kombinacji (na początek można użyć po prostu odcieni szarości), takich pixeli jest 800 * 800,
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 17.10.2015, 21:25:14
  • 5
@michael_: dla obrazka o rozdzielczości 2x2 istnieje 79228162514264337593543950336 kombinacji.
Powodzenia przy przeglądaniu :)
  • Odpowiedz
markaron
markaron
markaron
16.10.2015, 04:38:36
  • 36
Jak nie nazywać metod i struktur swojego API na przykładzie API Poczty Polskiej

http://www.poczta-polska.pl/pliki/webservices/Metody%20i%20struktury%20uslugi%20sieciowej%20Poczty%20Polskiej%20SA.pdf?84cd58

Potem w kodzie wygląda to tak:

#humorinformatykow #programowanie #backend
markaron - Jak nie nazywać metod i struktur swojego API na przykładzie API Poczty Pol...

źródło: comment_KcwRIGf5PbpzDtDemvUm1pfbbd7oKr3P.jpg

Pobierz
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 16.10.2015, 05:03:51
  • 71
Naprawdę w głowie mi się nie mieści jak tak duża i międzynarodowa firma jak PP tworzy API nazywając metody i struktury po polsku.


@markaron: API Comarch style
""Dowolny problem informatyczny można rozwiązać skończoną liczbą studentów"
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 16.10.2015, 05:22:35
  • 13
@mandeo_weekend: najbardziej wali po oczach brak konsekwencji w stosowaniu nazw. Skoro terminologia biznesowa PP jest po polsku, to czemu w kodzie widnieje shipmentNumber?
Albo z jaką terminologią jest zwiazane sledzeniePortTypeClient - co to qwa wogole za twór?
Dodatkowo część nazw jest skracana wedle uznania autora.
Nie wiem, kto mogł taki kod przepuścić przez review, podejrzewam, że w programie dla prywatnego klienta by to nie przeszło.
  • Odpowiedz
devml
devml
devml 16.10.2015, 06:06:32
  • 1
@markaron: ok, moja nieuwaga - przejżałem post na szybko i potraktowałem kod całościowo :)
Masz rację co do użycia polskiego w zewnetrznym api.
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
PsichiX
14.10.2015, 11:06:41
  • 2
#ejejej, moi byli pracodawcy (też fajni) szukajo ludzi co lubio lizać iOSa!
Będzie fajnie (a jak nie to dacie mi klapsa w dziąsło na kolejnych gamedevowych eventach!) ( ͡º ͜ʖ͡º)

tu detale są, jakbyście poczebowali: http://www.ganymede.eu/jobs/ios-developer

#pracbaza #gamedev #ios #krakow
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 14.10.2015, 19:55:50
  • 0
@PsichiX: jakies widełki?
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
PsichiX
13.10.2015, 23:24:59 via Android
  • 17
#n----------e -.-
Slowacy w akcji, part 2:

Mowilem juz im, ze trzymanie osobno grafik dla koloru i alphy jako dwie tekstury to zlo i polamalbym kark kazdemu, kto tak robi w browserowej grze i ze to powoduje crashe gier, ale jak grochem o sciane..
Dzisiaj dali mi do debugowania gry mobilne, zebym zprofilowal bo crashe. No i pacze co ile zajmuje w pamieci, i olac juz to iz alokuja mase arrayek duzych co ramke i
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 14.10.2015, 01:32:35
  • 0
@JoeBlade: png, czasem własny, lub pvr. Chociaż obecnie nie ma sensu sie z tym bawić.
  • Odpowiedz
maguk
maguk
maguk
13.10.2015, 19:51:11
  • 1
#programowanie #komputery #informatyka #kiciochpyta #pomoczwykopem

Mireczki, mam pytanko
Mając do dyspozycji procesor pracujący na liczbach całkowitych bez wsparcia dla operacji
mnożenia i dzielenia, proszę podać, która z operacji może zostać skompilowana w sposób
umożliwiający szybsze wykonanie:
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 14.10.2015, 01:30:54
  • 1
@Analityk: ten sam problem wystepuje również przy pierwszym sposobie. Jeżeli ma być robione sprawdzanie błędów, trzeba je zapewnić dla obydwu rozwiązań.
  • Odpowiedz
plemo
plemo
plemo
09.10.2015, 16:43:44
  • 95
Hej

Chciałem przedstawić wam grę, którą tworzymy z bratem już prawie rok, po godzinach "normalnej" pracy.

Do końca roku planujemy ją zamknąć.

Gra
plemo - Hej


Chciałem przedstawić wam grę, którą tworzymy z bratem już prawie rok...

źródło: comment_zDfUYIGKNS2W4wRg2kvrj8oEzCIPjECP.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
devml 09.10.2015, 16:53:04
  • 0
@plemo: fajny klimat. Jakiej technologii używacie?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • Strona 2 z 7
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl