Ziomki siedzące w #unity3d i #gamedev. Pytanie o wydajność.
Moja nowa gra ma w tym momencie ~700 iteracji pętli for (w najgorszym przypadku wszystkie w jednym wywołaniu Update()).
Każda iteracja to działania na intach (nic skomplikowanego) + raz na jakiś czas i usuwanie obiektów gry.
Próbuję to optymalizować jak się da, ale wydaje mi się, że ciężko będzie zejść poniżej tego.
Na kompie ciężko mi stwierdzić, czy
Moja nowa gra ma w tym momencie ~700 iteracji pętli for (w najgorszym przypadku wszystkie w jednym wywołaniu Update()).
Każda iteracja to działania na intach (nic skomplikowanego) + raz na jakiś czas i usuwanie obiektów gry.
Próbuję to optymalizować jak się da, ale wydaje mi się, że ciężko będzie zejść poniżej tego.
Na kompie ciężko mi stwierdzić, czy












Jest to praca tego pana: https://twitter.com/JoeCreates?s=09
Jego prace są bardzo ładne ale często widzę, że część jest tworzona nie poprzez stawianie pojedynczych pixeli lecz przez zwykłe malowanie w niskiej rozdzielczości.
#pixelart #digitalart #grafika no i troszkę #gamedev
źródło: comment_jDE78Mzr8DuBRmcevczEPr7gl28JPlz9.jpg
Pobierz@RealAKP: no właśnie różnica jest spora - pixelart to technika tworzenia grafiki, a nie ograniczona rozdzielczość i paleta kolorów.
@RealAKP: możesz mi wskazać w którym miejscu sobie odpowiedziałem? :)
Patrząc na tą grafikę, widać, że wszystkie detale, krawędzie i przejścia są starannie wydziobane z dokładnością do pojedyńczego piksela. Zatem jak najbardziej pixelart.
Widać to lepiej na screenie z pracy:
link
@RealAKP: Chyba Ci się pomyliły osoby, które cytujesz :)