@CHVRCH_OF_RA: jest taki kawał ze stówą z Waryńskim: "Dlaczego Waryński na stuzłotówce ma taką smutną minę. Bo brakuje mu 3 złotych do pół litra, a i organ ma z tyłu".
@mickpl: najbardziej mnie wpienia ten argument "A bom jak wemgry obniżyły cenem to zabrakłom!! Ciam ciam!!"
Szkoda, że debile zapominają wspomnieć, że ich wielki przyjaciel i wzór do naśladowania Orbran wprowadził limit cen poniżej kosztów produkcji, więc naturalne, że stacją przestało się to opłacać i przestano eksportować paliwo na Węgry po to by potem sprzedawać je ze stratą.
Druga najlepsza rzecz, że jeden idiota od monopolistycznego biznesu centralnie sterowanego powołuje
Wy pewnie właśnie wstajecie i zastanwiacie się czy zacząć dzień od sałatki czy od makowca. A ja juz od 2 godzin siedzę w Madaraka ekapresie jadącym z Mombasy do stolicy Kenii - Nairobi. Linia otwarta 5 lat temu, wybudowana i przez pierwsze lata operowana przez chińskie firmy. Podróż planowo trwa 6 godzin, po drodze pociąg zatrzymuje się na 7 stacjach. Na zdjęciu wagon pierwszej klasy. Przejazd kosztował 3000 kenijskich szylingów czyli trochę
Wy pewnie właśnie wstajecie i zastanwiacie się czy zacząć dzień od sałatki czy od makowca. A ja juz od 2 godzin siedzę w Madaraka ekapresie jadącym z Mombasy do stolicy Kenii - Nairobi.
źródło: comment_1672780532J2WBb3sjawrYyIW6lAo43a.jpg
Pobierz