Cześć.
Zwracam się z prośbą o pomoc.
Około miesiąc temu stałem się posiadaczem światłowodu od Orange (wcześniej radiówka)
FunBox 6 jest umieszczony na strychu a wszystkie inne urządzenia podłączone są do jego portów LAN.
Z wifi na funboxie, nie korzysta żaden z domowników.
Na parterze mam router TP-Link AX1500. Z jego gniazda WAN idzie kabel ethernet do portu LAN w FunBox.
Jeśli wyłączą mi prąd, nieważne czy na sekundę czy na kilka
Zwracam się z prośbą o pomoc.
Około miesiąc temu stałem się posiadaczem światłowodu od Orange (wcześniej radiówka)
FunBox 6 jest umieszczony na strychu a wszystkie inne urządzenia podłączone są do jego portów LAN.
Z wifi na funboxie, nie korzysta żaden z domowników.
Na parterze mam router TP-Link AX1500. Z jego gniazda WAN idzie kabel ethernet do portu LAN w FunBox.
Jeśli wyłączą mi prąd, nieważne czy na sekundę czy na kilka
Zgłasza się do mnie dział utrzymania klienta UPC, po wypowiedzeniu umowy w starym lokalu. Kobieta proponuje mi internet 500mb/s + pakiet 116 kanałów za 79,99, umowa na 2 lata - czyli dokładnie to samo co mogę sobie zamówić na stronie upc.pl.
Pytanie, czy jest szansa uzyskać od nich jakąś lepszą ofertę z dekoderem? Zaznaczam, że nie zależy mi na internecie 500mb/s, wystarczyłby w zupełności 300 lub nawet 150.
PS znam oferty
Wypowiedziałem umowę bo zmieniam adres zamieszkania, pod nowym miałem odpalić nową umowę, ale odezwał się Dział utrzymania klienta, więc próboje negocjować.
Mogę sobie zamówić to na stronie, o czym świadczy screen ze strony który wrzuciłem w poście.