#motocykle siema.odkrecilem osłonę od przedniej zębatki napędu i w środku dookoła syf...co zrobić i czy coś wogle z tym robić bo z jednej strony to miejsce tragiczne - zero dostępu i zawsze będzie #!$%@? a z drugiej serce boli.zarzucam foto.
Po 4 miesiącach wyszedłem z ketozy, miało być tylko na weekend i znowu wejście w ketozę, ale obecnie zjadłem 100g białej czekolady w 2 minuty i mam jeszcze pringelsy ostre na potem. Waga ze 120kg spadła do 85kg w 4 miesiące, czyli drastycznie szybko i co mam zrobić aby uniknąć efektu jojo, jak już jestem na tych węglach? Dalej jem tłusto, omijam pieczywo, ziemniaki i inne węglowodany złożone, ale do prostych mnie
ale swoje wiem i chudnie się od DEFICYTU a nie od magicznej keto sreto #!$%@? diety.
@zielony_goblin: O kolejny temat w którym chcesz zgrywać znawce podczas gdy w dupie byłeś i #!$%@? widziałeś? xD Idź być głupi gdzie indziej bo znowu robisz z siebie błazna xD
keto jest magiczne, bo efektywniej się pali tłuszcz
@Cechini_Mistrz: Popieram, 20kg, w ketozie nie byłem, ale blisko i bardzo sobie chwalę to + posty
W zeszłym roku kupiłem Royala Enfielda Meteora 350. Po dwóch tygodniach w trakcie jazdy, odpadł klosz kierunkowskazu. Szukałem go na tej samej trasie, no nie znalazłem.
Na nowy motocykl jest 3 letnia gwarancja, więc skorzystałem. Po czekaniu 2 tygodnie na odpowiedź, otrzymałem informację że przyjęto zgłoszenie. Od tamtego momentu czekam 7 miesięcy na #!$%@? klosz kierunkowskazu. Te motocykle są produkowane w Indiach, więc 20 razy by zdążyło przyjść gdyby zamówili tę małą
Niektórzy mówią, że lepiej sezon lub kilka pośmigać na 125 i dopiero później zabierać się za większe pojemności. Ale wydaje mi się, że od razu lepiej zacząć od większych, wtedy mniejsze też się ogarnie.
@sonklabart: Idź od razu na A. Ceny 125 są tak #!$%@?, że szkoda tracić sezon na 125. Ja przerabiałem tę pojemność i dzisiaj żałuję, że nie zapisałem się od razu na kurs. Mam poczucie straconego
Co sądzicie, praca w Danii 15euro netto, zapewnione zakwaterowanie, dojazd i narzędzia. Spawacz tig, 2lata doświadczenia w spawaniu 4/5 lat ogólnie w tym fachu za montera wcześniej. Znajdę coś lepszego? #pracaspawaczamnieprzeistacza
@bolS07: Na Trójmieście widziałem pod stocznię lepsze oferty na JDG. Chyba, że chcesz zobaczyć sobie kawałek świata, to jedź. Ja ofertę 60zł netto\h miałem właśnie w Gdańsku około 2 lata temu.
1. Nie możesz kupić nowego moto, bo używka lepsza. 2. Na pewno się wywalisz koniecznie kup 10 letniego strucla za 80% ceny nowego. 3. Nie możesz sobie pogrzebać przy moto, skrócić ogona bo jak popada to się ubrudzisz. Tylko seryjne moto. Nie daj boże lusterka zmienić 4. Nie kupuj fajnego Triumpha tylko CRF300L. To nic, że jazda tym to śmierć w oczach i jest z zupełnie innej
Lepiej położyć 20 letni motocykl i porysować gmole, niż brać nówkę bez doposażenia na zasadzie "za ostatni grosz, byle nowe" i później płakać, że się ma połamane plastiki, lusterka, czy podnóżek.
@WolvvloW: Bak był malowany, to na 100%. Pytanie, jak reszta podzespołów. Kwestia nadrzędna, pytanie, jakie masz wymagania? Czy godzisz się na jakieś uszczerbki wizualno-techniczne i chcesz sobie przy tym dłubać i daje Ci to frajdę, czy raczej chciałbyś mieć bardziej zadbany motocykl? Jeśli to drugie, to odpuść to ogłoszenie i szukaj dalej coś w okolicach 5k.
@WolvvloW: Luz, czyli mamy dosyć szerokie pole manewru przy wyborze motocykla. Ten, co zaprezentowałeś, gdybyś typa dobrze zakręcił, to za 3800 zabierasz z placu. Musisz zwrócić uwagę na kilka rzeczy jak stan przewodów hamulcowych, tarcz, klocków, elektryki [czy te szczątkowe kabelki nie są na ślinę i trytki pozwijane] oraz moto ma być zimne. Musisz posłuchać jak odpala, jak bez oporów i idzie równo, to OK, jak ma opory, a jest ciepło
@WolvvloW: Warsztat nic Ci nie powie wiele, bo nie będą plastików ściągali, ani nie będą zaglądali do gaźnika, czy zaworów. Jedź z kimś doświadczonym i przygotuj się mentalnie na to, że takie motocykle już kilku właścicieli miały zanim przyjechały do Polski. Ich główną zaletą jest to, że są to stare, solidne, przedpotopowe konstrukcje, zaprojektowane tak, aby działać, byle by była benzyna w baku i
@WolvvloW: Dobra, tylko czasami ten 1000-1500zł różnicy to kwestia tego, czy motocykl będzie stał w tym sezonie na warsztacie i stracisz sezon, bo trzeba coś zrobić, czego sam nie ogarniasz, albo czy ten sezon pojeździsz, a wrzucisz go na serwis przed następnym sezonem i będzie gotowy na otwarcie.
Zdecydowałem się kupić 125cm3. Mimo że mnie wszyscy namawiają na prawo jazdy A i kupno maszyny 500 w górę. A ja po prostu chce sobie spokojnie pojeździć pozwiedzać i pooglądać widoki, a nie #!$%@?ć 250 i wyprzedzać wszystko co się da.
Pojeżdżę, pouczę się, nabiore wprawy i za rok jak mi się spodoba i będzie mi potrzeba wymiany na dużą pojemność, zrobię sobie to A a ten motocykl zostanie na korki w
źródło: temp_file314078356496808797
Pobierz