Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko255
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Zhukov

Zhukov

Dołączył 12 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 14803
  • Znaleziska 5009
  • Mikroblog 9794
  • Obserwujący 15
  • Obserwowane 34
Zhukov
Zhukov 21.05.2020, 07:23:37
  • 3
- fake news poganiany fake newsem
- nienawisc do kobiet, homoseksualistow oraz do wielu innych grup spolecznych
- praktycznie brak moderowania trescia
- nienawisc do pojedynczych osob, napedzanie teorii spiskowych oraz wyciaganie bylejakich faktow, ktore w normalnym srodowisku bylyby po prostu wysmiane (Gonciarz, Bill Gates, Gargamel, ktokolwiek inny kto jest znienawidzony na Wykopie)
- odpisywanie "nie zesraj sie" jako najlepszy argument na wiekszosc dyskusji
- wczesniej tag # chiny byl wszedzie spamowany, teraz # tvpis - jesli
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

FairPlay
FairPlay
21.05.2020, 07:30:29
  • 1
@Zhukov: nie zesraj sie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • Odpowiedz

983

Ponad 100 krajów wzywa do wszczęcia niezależnego śledztwa w sprawie kryzysu

Ponad 100 krajów wzywa do wszczęcia niezależnego śledztwa w sprawie kryzysu

Po dwudniowym spotkaniu Światowego Zgromadzenia Zdrowia, 116 krajów poprało petycje o niezależne i bezstronne śledztwo w sprawie kryzysu wywołanego rzez wirusa COVID19 i Chiny. W odpowiedzi prezydent chin powiedział że śledztwo może się zacząć jak uporają się z wirusem. Czyli nigdy.

Piotr_cx
z
news.yahoo.com
dodany: 20.05.2020, 17:46:14
  • 58
  • #
    who
  • #
    koronawirus
  • #
    chiny
  • #
    covid19
  • #
    swiat
Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 18:54:35
  • 2
Ciekawe, wczesniej Chiny odrzucaly wezwanie do miedzynarodowego sledztwa:
https://www.wykop.pl/link/5469413/chiny-odrzucily-wezwania-do-niezaleznego-sledztwa-w-sprawie-pochodzenia-wirusa/
a to jest raptem 3 tygodnie roznicy w zmienieniu o 180 stopni wypowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

552

W sercu Londynu powstanie gigantyczny meczet. Tam, gdzie jest ulubiona...

W sercu Londynu powstanie gigantyczny meczet. Tam, gdzie jest ulubiona...

Teraz do Rady zaczynają napływać też protesty okolicznych mieszkańców. Wskazuje się, że w okolicy jest już kilka lokalnych meczetów, a muzułmanie stanowią zaledwie 5 procent populacji Westminsteru. Składający protesty twierdzą też, że w piątkowe wieczory cały plac zablokują wierni ściągający...

konto usunięte
z
nczas.com
dodany: 20.05.2020, 06:09:32
  • 88
  • #
    europa
  • #
    wydarzenia
  • #
    ciekawostki
  • #
    islam
  • #
    muzulmanie
Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 08:51:36
  • -52
Otwarcie tuz obok świątyni muzułmańskiej niewątpliwie spowoduje wielkie konflikty.


@CzteryTrzeciePiRdoTrzeciej: w centrum Soho juz sie znajduje meczet i nie ma z tym zadnego problemu. W UK nie ma problemu ze obok siebie jest muzulmanin oraz homseksualista, bo nikogo to nie interesuje jakiej jestes wiary lub jaka plec preferujesz.
Zhukov - > Otwarcie tuz obok świątyni muzułmańskiej niewątpliwie spowoduje wielkie ko...

źródło: comment_1589964670GwKJmjEtV7rBjBlC90vpc5.jpg

Pobierz
Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 10:45:33
  • 13
Meczetem bym tego nie nazwał.


Słowo „meczet” oznacza dowolny budynek, w którym oddaje się cześć Bogu, niezależnie od jego architektury.

@telpan: Zrodlo: https://pl.wikipedia.org/wiki/Meczet
Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 11:15:51
  • 1
Aż tak wspaniale to nie jest, np tzw. patrole sharia to nie wymysł mediów, osobiście widziałem takich typów we wschodnim Londynie, też mnie zaczepiali i wypytywali, ale na szczęście nie byli agresywni.


@xaviivax: spoko, ja siedze w UK od ponad 5 lat i nigdy nie mialem takiej sytuacji, a mieszkam w miescie, gdzie jest 5% muzulmanow, ale nie biore swojego doswiadczenia zyciowego za przyklad, bo wiem, ze to nic nie
Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 13:14:45
  • 4
Problem zaczyna się około 20% i licz nie całe miasto średnio, tylko dzielnicę.


@torquemadek: spoko, to sa dane dotyczace mojego miasta, Bristolu:
https://www.bristol.gov.uk/documents/20182/33107/Equality+Profile+Muslims.pdf/4e7df4b0-1311-4431-adc9-2c385066b0b8

Srednia dla calego miasta muzulmanow to 5,1%, zas dla Lawrence Hill 30,2% - zgadnij gdzie mieszkalem przez pol roku (
Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 18:45:37
  • 1
Homosie są pierwsi do odstrzału przez radykalnych islamistów. Niech się tam tylko rozgoszcza.

radykalnych islamistów


@FrasierCrane: o, to to. Kazdy radykalizm jest zly (niewazne czy muzulmanski czy tez chrzescijanski), zas ten radykalizm to po raz kolejny przykladem tego, ze ktos stara sie na podstawie informacji odnosnie ekstremalnej czesci spolecznosci przerzucic cale wyobrazenie na reszte spolecznosci. To jest manipulacja i budowanie swojej oblezonej twierdzy, no ale to nie ma wiekszego znaczenia, bo
kotbehemoth
kotbehemoth
19.05.2020, 19:53:53 via Android
  • 11
Pałac Potala w stolicy Tybetu - Lhasie. Już kiedyś wrzucałem wraz z rewersem banknotu 50 RMB, na którym jest właśnie namalowany ten widok. Piękne miejsce. Chodziłem na ten punkt widokowy codziennie i nie mogłem się napatrzeć. Była to zimowa rezydencja Dalaj Lamów, aż do ucieczki aktualnego Dalaj Lamy do Indii w 1959 roku.

#estetyczneobrazki #cityporn #tybet #chiny #jemprzeciez <- mój tag o
kotbehemoth - Pałac Potala w stolicy Tybetu - Lhasie. Już kiedyś wrzucałem wraz z rew...

źródło: comment_1589918033Tp7wE28GkDfFXGJRE4eHqF.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 08:55:28
  • 0
Chińczycy bardzo się proszą o wprowadzenie demokracji przez Amerykanów


@Katsukyun: w Chinach nie ma niezanieczyszczonej przez siarke ropy, wiec spokojna Twoja rozczochrana ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 09:04:21
  • 0
Lepszym przykładem jest pacyfistyczna Japonia


@Katsukyun: ... ktora musiala byc jako jedyna na swiecie potraktowana bronia jadrowa, aby zmadrzeli (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞

Niby taki pacyfistyczny kraj, ale nigdy nie przeprosil za masakre w Nanjing, gdzie zginelo +50k ludzi, no ale hej, przeciez wiemy, ze trollujesz.
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 09:18:36
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 09:19:22
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 09:23:20
  • 0
Gdyby twój pradziadek kogoś zabił to przepraszałbyś za to jego rodzinę? Dla mnie to absurd.


@Katsukyun: oczywiscie, ze nie, ale problem polega na tym, ze ofiara nigdy nie zostala przeproszona zas zbrodnie zapomniane. Przez 75 lat nie dalo sie jakos przeprosic jak ci ludzie zyli hmmm dziwne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 09:27:02
  • 0
@Katsukyun: oj juz nie trolluj( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 09:33:48
  • 1
twoja żona chinka ma kompleks ofiary czy jak? XD


@Katsukyun: oho, personalne ataki w stosunku do mojej rodziny - prosze Ciebie, nie idz ta droga.

Niech się pogodzi z przeszłością jeśli tak.


hmmm czyli bedzie odwracanie kota ogonem jak w wypadku Katynia i Rosji ( ͡° ͜ʖ ͡°) patrzysz bardzo krotkowzrocznie i nie patrzysz z perspektywy historii danego kraju.
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 09:34:42
  • 0
Myślisz, że demokratyczne Chiny będą mniej nacjonalistyczne niż teraz? Śmiem wątpić


@Transhumanista: troche tak jak w Polsce zaraz po obaleniu komuny - do wladzy doszli post-komunisci i jak dotad byly to chyba jedne z najbardziej stabilnych rzadow dotychczas w historii nowoczesnej Polski.
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 09:48:30
  • 0
historia jest bez znaczenia.


@Katsukyun: no to kultura jest rowniez bez znaczenia, bo bazuje na historii

Poruszyłem temat twojej rodziny, bo nie widzę innego powodu żeby tak myśleć.


Ja tak mysle, bo zaglebilem sie w tym, wiec nie musisz osobistych wycieczek w kierunku mojej zony stosowac w dyskusji.
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 20.05.2020, 09:56:55
  • 0
raczej nie ma kultur, które w swoim założeniu mają krzywdzić innych.


@Katsukyun: spoko, ale ja nie o tym ( ͡º ͜ʖ͡º)

dlaczego więc
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 19.05.2020, 14:40:52
  • 2
Podwojne standardy:

USA/Australia/jakis inny kraj chce przeprowadzic sledztwo wobec Chin w sprawie wirusa w obrebie sledztwa samego rzadu danego kraju


"Dobrze im tak!"
"CHINSKI WIRUS - halo, czy to takie trudne do zrozumienia?"
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zhukov
Zhukov
Autor
19.05.2020, 15:58:08
  • 1
@binx1: poczworne, makao i po makale! ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov
Autor
19.05.2020, 16:05:32
  • 0
@FairPlay: a nie yenow? ( ͡° ͜ʖ ͡°) odpisalbys mi na PW, zbrodniarzu wojenny
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov
Autor
19.05.2020, 18:03:11
  • 0
Nie jestem pewien czy robisz to umyslnie ale jest duza roznica pomiedzy 'sledztwem w sprawie pochodzenia koronawirusa' a 'sledztwem w sprawie globalnej odpowiedzi na koronawirusa'.


@baidu: ano jest duza, ale post kompletnie tego nie dotyczy i nawet tego nie komentuje w swoim poscie. Ba, lwia czesc mojego posta to podsumowanie komentarzy w stosunku do Chin, a nie samych znalezisk.
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov
Autor
19.05.2020, 19:28:52
  • 0
Wrecz przeciwnie. Caly twoj post tyczyl sie podejscia ludzi do Chin


@baidu: to nie jest "wrecz przeciwnie". To jest 1:1 to co mialem na mysli. Patrzac na to jak daleko odleciales ze swoja interpretacja uwazam, ze autor posta jest raczej blizej tego co mial na mysli niz "wrecz przeciwnie".

Dodatkowo najpierw piszesz,
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov
Autor
19.05.2020, 20:25:36
  • 0
Trzeci komentarz pod postem i dopiero teraz napisales cos co powinno sie znalezc w doslownie pierwszym zdaniu calej dyskusji:

Nie rozumiesz ze ludzie maja takie podejscie do Chin, nie przez 'podwojne standardy' o ktorych pisales tyko wlasnie przez meritum (czyli sledztwa)?


@baidu: zakladasz, ze ludzie na Wykopie czytaja to co znajduje sie w artykulach/znaleziskach oraz nie wykopuja tylko dlatego, ze im pasuje do ideologii (pozdrawiam Ciebie @Katsukyun - powinienes
  • Odpowiedz

904

Chiny nakładają gigantyczne cło. To zemsta za śledztwo w sprawie koronawirusa

Chiny nakładają gigantyczne cło. To zemsta za śledztwo w sprawie koronawirusa

Chiny nakładają 80-procentowe cło na dotkniętą suszą Australię. Ma to być kara za komentarze dotyczące epidemii koronawirusa i naleganie na wszczęcie w tej sprawie śledztwa w tej sprawie.

Szewczenko
z
o2.pl
dodany: 19.05.2020, 06:01:19
  • 137
  • #
    swiat
  • #
    chiny
  • #
    australia
  • #
    koronawirus
  • #
    wydarzenia
  • #
    geopolityka
Zhukov
Zhukov 19.05.2020, 08:07:21 via Wykop Mobilny (Android)
  • -13
@ghostface: problem w tym że nigdy nie znaleziono dowodów na backdoory w urządzeniach Huawei i sam Huawei chciał dać pieniądze osobie która znajdzie te backdoory.

To nie jest największą pandemia z ostatnich 100 lat, to po pierwsze. Po drugie, tutaj nie chodzi o samo śledztwo tylko wzięcie strony USA. Australia jest na kompletnym pograniczu, ponieważ politycznie jest blisko USA i sojuszu z nią, zaś gospodarczo o wiele bliżej do Chin.
Zhukov
Zhukov 19.05.2020, 08:22:58
  • -11
jaka była większa i spowodowała większy kryzys?


@ghostface: chociazby Hiszpanka - mozliwe, ze nawet 50 milionow ofiar i w sumie kazda inna pandemia z ostatnich 100 lat jesli wezmiemy ilosc ofiar. Juz nawet Wikipedia moze zweryfikowac to co napisales: https://pl.wikipedia.org/wiki/Pandemia

Teraz dodajesz pytanie o kryzys, a to juz nie bylo czescia Twojej oryginalnej wypowiedzi.
Zhukov
Zhukov 19.05.2020, 08:31:20
  • -7
No Hiszpanka właśnie była 100 lat temu [...] Wychodzi na to, że miałem rację i Chiny są źródłem największej pandemii od 100 lat.


@ghostface: a ok, czyli zaprzeczasz samemu sobie oraz nie chcesz nawet otworzyc durnej Wikipedii, aby zauwazyc, ze kazda inna pandemia miala wieksze zniwo wsrod ofiar + totalnie olales wszystkie inne argumenty, wyciagasz jeden i czepiasz sie go. No i pisanie pod teze.

EOT z mojej strony.
Zhukov
Zhukov 19.05.2020, 08:33:19
  • -6
@Beobe: w sensie jestem japonskim Wumao? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Zhukov
Zhukov 19.05.2020, 10:50:42
  • -2
Byłem pewien, że gdzie widziałem wcześniejsze daty


@ahoq: i masz racje, ze widziales gdzies te wczesniejsza date, poniewaz zapewne przeczytales o tym, ze jest podejrzenie, ze wirus krazyl juz od sierpnia po swiecie (nie potwierdzone info + to nie bylo tylko odnosnie Europy). Naukowcy z Cambridge (lub z Oxfordu - nie pamietam skad dokladnie byl news) przebadali kilkaset roznych probek wirusa z calego swiata i doszli do wniosku, ze mozliwe
Zhukov
Zhukov 19.05.2020, 14:18:53
  • -1
Jest największa pod względem zasięgu ekonomicznego. Nie jest największa pod względem śmiertelności bo chyba o to Ci chodziło.


@Erie: pandemie raczej nie liczy sie pod wzgledem zasiegu ekonomicznego tylko wlasnie pod wzgledem ofiar i zakazen. To jest glowna wartosc jaka mozna brac pod uwage jesli chodzi o nazywanie jakiejs pandemii miarem "najwiekszej". Zgadzam sie w 100%, ze obecna pandemia jest najwieksza pandemia pod wzgledem uderzenia w ekonomie na calym swiecie -
Zhukov
Zhukov 19.05.2020, 15:11:29
  • -3
Moment - chciałbyś, aby WHO prowadziło śledztwo w swojej sprawie? OK, złodziej czy morderca też niech sam sobie określa karę ;),


@Erie: rozumiem co masz na mysli, lecz to w takim razie kto inny? Kto nie bedacy strona konfliktu i posiadajacy bezstronna opinie moglby sie wypowiedziec w tej sprawie w chwili obecnej? Ja nie zaprzeczam temu, ze WHO nie jest najlepszym pomyslem, ba, sam nawet uwaza, ze to nie powinno
Zhukov
Zhukov 19.05.2020, 15:27:43
  • -3
może ekipa złożona z wyznaczonych przedstawicieli wszystkich krajów.


@Erie: zgadzam sie, to byloby najlepsze podejscie i miejmy nadzieje, ze wplywy innych krajow (mam na mysli Chin i USA) nie wplynie na wynik calego dochodzenia. Taka komisja by w teorii byla duplikatem tego czym WHO mialo byc, wiec z pewnoscia bylby sprzeciw rowniez z WHO, ktory to sprzeciw mozna latwo wykorzystac (po raz kolejny) na niekorzysc Chin.

A WHO nie od

38

Xi Jinping: Chiny popierają śledztwo w sprawie odpowiedzi na koronawirusa

Xi Jinping: Chiny popierają śledztwo w sprawie odpowiedzi na koronawirusa

Przywódca ChRL Xi Jinping wyraził w poniedziałek poparcie dla przeprowadzenia pod auspicjami Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) śledztwa w sprawie w sprawie globalnej odpowiedzi na koronawirusa, gdy pandemia zostanie już opanowana.

300GOSPODARKA
z
300gospodarka.pl
dodany: 18.05.2020, 14:48:42
  • 14
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    chiny
  • #
    who
  • #
    zainteresowania
Zhukov
Zhukov 19.05.2020, 14:56:47
  • -4
Chiny obiecały nie tyle 2 miliardy na walkę z pandemią


@dalibor: jak sobie wyobrazasz te pomoc? Jak na razie to Chiny wysylaly sprzet (czesc za darmo, w duzej mierze mimo wszystko zakupiony przez inne kraje) w ramach pomocy i poleciala fala krytyki, ze chca budowac PR na "bezpomocnej" pomocy wobec innych krajow + masa artykulow, ze sprzet jest wadliwy

Czyli reasumujac:
- Chiny wysylaja pieniadze bezposrednio do krajow ->
Zhukov
Zhukov 19.05.2020, 15:20:30
  • -3
Ale jednak faktem jest, że są duże naciski ze strony chińskiej na promowanie tej chińskiej pomocy i jest ona niewątpliwie częścią chińskiej propagandy. Jakkolwiek dobre jest ofiarowanie pomocy, to ten aspekt tej dostarczania jest niefajny.


(jebnalem sie i dalem "bezpomocnej" zamiast "bezinteresownej" pomocy (-‸ლ))
@SpaghettiSupernova: dlatego dalem "bezinteresowna" pomoc w cudzyslowie, bo to jest czysto PRowe zagranie. Nikt na szczeblach komunistycznej partii nie powiedzial, ze pomoga innym krajom
Transhumanista
Transhumanista
19.05.2020, 10:19:06
  • 5
#kpop
#bigbang

Kto jeszcze pamięta Bigbangów? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Transhumanista - #kpop 
#bigbang

Kto jeszcze pamięta Bigbangów? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zhukov
Zhukov 19.05.2020, 10:54:25
  • 3
@Transhumanista:
BigBang > BTS
-----------
Change my mind
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 19.05.2020, 12:53:54
  • 0
@Transhumanista: zgadzam sie, ale BTS od zawsze byl dla mnie o wiele bardziej nijaki i bez wyrazu pomiedzy utworami na plycie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
o.....e
konto usunięte 16.05.2020, 22:06:53
  • 3
#swiat #billgates #teoriespiskowe #fakenews #oszukujo #oszustwo #foliarze #afera

Przykład tego, jak na wykopie zakopuje się walke o prawde:
https://www.wykop.pl/link/5504367/bill-gates-nie-planuje-ograniczenia-liczby-ludnosci-o-3-miliardy/
Wystarczy, że podlinkujesz coś co ma w tytule "Bill Gates". To już drugi raz. Powód zakopania, to najczęściej "informacja nieprawdziwa", a w linku nagranie w którym ktoś ewidentnie podłożył fałszywe tłumaczenie Billowi Gatesowi, i portal fakenews to
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zhukov
Zhukov 16.05.2020, 22:28:29
  • 1
@orangeduke: to jest przerazajace jak wiele osob kompletnie nie chce nawet zapoznac sie z faktemi, ktore rozwiewaja te falszywe mity na temat Billa Gatesa. Wszedzie tam gdzie wymienia sie jego postac widze ogromny hejt w jego stronie i ten hejt buduje sie glownie na mitach oraz jakichs dziwacznych wyobrazeniach.

Tresci na Wykopie sa tworzone przez uzytkownikow i to tylko pokazuje jak odrealnieni sa tutaj ludzie oraz jak bardzo lubia tkwic
  • Odpowiedz

20

Bill Gates nie planuje ograniczenia liczby ludności o 3 miliardy

Bill Gates nie planuje ograniczenia liczby ludności o 3 miliardy

Czy Bill Gates w 2015 roku mówił o ograniczeniu ludności o 3 miliardy ludzi? Nie. Nagranie z podłożonym lektorem, które stało się popularne w internecie, zawiera zmyślone tłumaczenie. Narrator mówi o kwestiach, o których Bill Gates w ogóle nie wspomina.

konto usunięte
z
fakenews.pl
dodany: 16.05.2020, 13:17:44
  • 47
  • #
    swiat
  • #
    billgates
  • #
    teoriespiskowe
  • #
    fakenews
  • #
    oszukujo
  • #
    oszustwo
Zhukov
Zhukov 16.05.2020, 14:40:46
  • 2
fakenews.pl


@patatier: w sensie chcesz podwazyc strone, ktora zajmuje sie tylko i jedynie weryfikowaniem informacji i sprawdzanie fake newsow i chyba jest najwieksza taka strona w Polsce? Jesli tak to mozesz rowniez ponizsze strony podwazyc:
https://app.fakehunter.pap.pl/
Zhukov
Zhukov 16.05.2020, 15:08:37
  • 0
a to jak sobie ktoś napisze, że tropi fejkniusy to z automatu ma rację?


@patatier: nie, nikt nawet takiego myslenia nie zasugerowal. W tropieniu fake newsow wymagany jest research i zawsze ten research jest dodawany do zrodel samego opracowania, wiec w ramach dalszego poszukiwania mozesz przeszukac zrodla, aby sprawdzic czy to co sprawdzasz jest fake newsem czy tez nie. Powyzsze strony przedstawiaja tylko sprawozdanie lub pokrotsze wytlumaczenie dlaczego cos jest/nie
Zhukov
Zhukov 16.05.2020, 16:19:41
  • 0
czyli, krótko mówiąc, te serwisy są bezużyteczne.


@patatier: jesli oczekujesz informacji na poziomie badan naukowych to tak - beda dla Ciebie bezuzyteczne -, ale z takim nastawieniem to prawie wszystkie serwisy informacyjne sa bezuzyteczne, bo w koncu nie produkuja zadnych swoich informacji tylko przekazuja dalej informacje, ktore zostaly zebrane przez kogos innego. Serwisy informacyjne (jak i rowniez strony, ktore maja za cel sprawdzanie newsow) sa jedynie zbiorowiskiem informacji, ktore mozna
FairPlay
FairPlay
15.05.2020, 16:24:13
  • 0
To już za daleko poszło... #hot16challenge2
FairPlay - To już za daleko poszło... #hot16challenge2
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zhukov
Zhukov 15.05.2020, 19:02:47
  • 0
@FairPlay: kanal z 230k subow w przeciagu jednego dnia i jakies dzbany na filmach ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz

4

Chiny chcą ukraść badania nad COVID-19. Waszyngton oskarża hakerów Państwa...

Chiny chcą ukraść badania nad COVID-19. Waszyngton oskarża hakerów Państwa...

Stany Zjednoczone publicznie oskarżyły chińskich hakerów o prowadzenie złośliwej działalności wymierzonej w sektor służby zdrowia, której celem jest kradzież danych na temat sposobów walki z COVID-19. Państwo Środka odpiera zarzuty, argumentując, że nie zostały one podparte żadnymi...

szymonpalcze
z
cyberdefence24.pl
dodany: 15.05.2020, 08:38:45
  • 1
  • #
    swiat
  • #
    polityka
  • #
    technologia
  • #
    koronawirus
  • #
    usa
  • #
    chiny
Zhukov
Zhukov 15.05.2020, 08:44:54
  • -4
Sekretarz Stanu Mike Pompeo zaznaczył, że istnieją dowody wskazujące, iż źródłem koronawirusa jest laboratorium w chińskim Wuhan, ale amerykański wywiad nie potwierdził tych informacji


Nie pokazano dowodow na to, ze wirus pochodzi z laboratorium. Teraz USA oskarza Chiny o dzialania hakerskie, ktore mialy sluzyc wykradnieciu danych jak walczyc z wirusem - rowniez zero jakiegos potwierdzenia lub dowodow. Moge w to uwierzyc, ze chinscy hakerzy maczali w tym palce, ale jak na razie
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Sergeant_Matt_Baker
Sergeant_Matt_Baker
14.05.2020, 16:15:37 via Android
  • 1073
Wolne dzisiaj a żona z samego rana do mnie że dlaczego od dwóch tygodni nie załatwiłem jeszcze pewnej sprawy. To mówię jej, powiedziałem że załatwię to załatwię i nie musi mi co dwa dni przypominać. A ona do mnie że nieodpowiedIalny jestem itd.

Myślę sobie, o nie, nie zepsujesz mi tego dnia. Wykorzystam taktykę wroga.

Rozpłakałem się, żona pyta co jest a ja monolog daję że jaki to mam teraz stres w
SergeantMattBaker - Wolne dzisiaj a żona z samego rana do mnie że dlaczego od dwóch t...

źródło: comment_1589472936RGgiBKKKM9ie815DXNNpq2.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zhukov
Zhukov 14.05.2020, 17:20:23 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Sergeant_Matt_Baker: no co poradzisz no, chińskie żony tak mają ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz

74

Jeden go potrącił, drugi po nim przejechał. "Halo, żyje czy nie żyje?"....

Jeden go potrącił, drugi po nim przejechał. "Halo, żyje czy nie żyje?"....

Dwa mknące auta zostały nagrane przez wideorejestrator. Ich kierowcy pędzili po ulicy, na której regularnie odbywają się nielegalne wyścigi. Kilka sekund później oba samochody uderzyły Władimira, 28-latka z Ukrainy, który po pracy chciał wrócić do domu. Chłopaki się bawią.....

Genowefa1940
z
tvn24.pl
dodany: 13.05.2020, 17:09:34
  • 10
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    ekonomia
Zhukov
Zhukov 14.05.2020, 17:06:54 via Wykop Mobilny (Android)
  • -1
@lubiecie: gdybyś przeczytał artykuł to byś się dowiedział, że wracał z pracy z której miał kilkaset metrów do domu

16

Polska najbardziej homofobicznym krajem w Unii Europejskiej

Polska najbardziej homofobicznym krajem w Unii Europejskiej

Polska spadła na ostatnie miejsce wśród krajów Unii Europejskiej w tegorocznym rankingu ILGA Europe, który mierzy poziom równouprawnienia osób LGBTI w Europie. Liderem zestawienia jest Malta.

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 14.05.2020, 11:13:10
  • 92
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    kultura
  • #
    rozrywka
Zhukov
Zhukov 14.05.2020, 12:13:53
  • 14
W środowiska LGłosiesarnyłyskidzikijelenieBT trzeba uderzać rzetelnymi argumentami,


LGłosiesarnyłyskidzikijelenieBT

dać "paliwo" wazonom z LPG


@Ray_Zero: przeinaczanie nazwy LGBT na rozne sposoby to jest dopiero rzetelny argument w dyskusji ( ͡º ͜ʖ͡º)
Sergeant_Matt_Baker
Sergeant_Matt_Baker
11.05.2020, 10:40:26 via Android
  • 1
Partia mnie obserwuje #przypau #chiny
SergeantMattBaker - Partia mnie obserwuje #przypau #chiny

źródło: comment_1589193625gita94TqcQnf0ATmhTVJqs.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zhukov
Zhukov 11.05.2020, 10:53:49
  • 0
@Sergeant_Matt_Baker: klikalem chyba przez dobre 10 minut obserwuj/nie obserwuj, aby sprawdzic czy dostajesz zalew spamu z Wykopu, ale niestety dobrze dziala ( ͡° ʖ̯ ͡°)

  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 11.05.2020, 16:39:42 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Sergeant_Matt_Baker: dawaj, zawsze z chęcią poczytam co tam napiszesz :3
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 14.05.2020, 10:52:32
  • 0
@Sergeant_Matt_Baker: to o tego burgera chodzilo co niby sie o------o w czwartek? xD
https://www.wykop.pl/wpis/49407975/tyle-lat-czekalem-by-sprobowac-white-castle-i-gdy-/
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 14.05.2020, 11:10:39
  • 0
@Sergeant_Matt_Baker: (╯°□°)╯︵ ┻━┻
  • Odpowiedz
SpaghettiSupernova
SpaghettiSupernova
13.05.2020, 23:32:28
  • 6
#losowychinskinews #chiny #cenzura #heheszki

Chiński śpiewak ma problemy, bo wygląda podobnie Xi Jinpinga.

Drodzy przyjaciele, moje konto na TikToku znowu zostało zawieszone po tym, jak zgłoszono mój awatar jako łamiący regulamin, podobno zgłoszenie nie było anonimowe. Po kolejnym już skontrolowaniu przez moderację mojego profilu ponownie przedstawiłem dowód tożsamości. W tym momencie czekam znowu na decyzję moderacji i jest to już trzeci raz, gdy moje
SpaghettiSupernova - #losowychinskinews #chiny #cenzura #heheszki 

Chiński śpiewak...

źródło: comment_1589412568BXcTjc7agr4MKIt23bvOZn.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zhukov
Zhukov 14.05.2020, 06:57:55 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SpaghettiSupernova: szczerze mówiąc to w życiu bym nie powiedział że jest podobny do Xi :D
  • Odpowiedz
W.....r
W.....r
konto usunięte 13.05.2020, 12:10:40
  • 1
Chinczyki wlasnie zamykaja kolejne miasto.

Ciekawi mnie jednak jedna sprawa - czy ich dzialanie ma podloze epidemiologiczne czy jednak polityczne i zamykanie miast (lacznie z Wuhan) nie ma drugiego dna. Jezeli wirus roznosi sie po Chinach od wrzesnia to oznacza, ze w listopadzie byl zapewne w kazdym zakatku Chin i zamykanie pojedynczych miast z powodu kilkunastu przypadkow wirusa ktory nie jest grozniejszy od innych koronawirusow jest bez sensu. Wiemy z naszych doswiadczen,
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zhukov
Zhukov 13.05.2020, 12:48:34
  • 0
Jezeli wirus roznosi sie po Chinach od wrzesnia


@Wandsbeker: jesli. To sa jedynie przypuszczenia i jedynie jeden zespol naukowcow to przypuszcza.

Na chwile obecna jest wciaz w cholere malo informacji i nie ma sensu gdybac na podstawie niepotwierdzonych informacji.

Smieszne jest to, ze 2 miesiace temu to wszyscy byli pewni na 100%, ze wirus zapoczatkowal w Chinach. Dzisiaj to nie jest juz takie pewne bazujac na paru zespolach naukowych.
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 13.05.2020, 12:51:00
  • 0
@Wandsbeker: albo 26 grudnia. Okres inkubacji jest od 1 dnia do max 2 tygodni. Mozna tak leciec ze skrajnosci w skrajnosc.
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 13.05.2020, 12:57:06
  • 0
Zreszta, to ma male znaczenie


@Wandsbeker: ale to Ty wspomniales o tym kiedy tamta osoba sie zarazila w grudniu. Ja tylko poprawilem.

W dalszym ciagu pozostaje pytanie po co Chinczycy zamykaja miasta z powodu wirusa nie grozniejszego niz wirus grypy.


@Wandsbeker: kto w ogole twierdzi ze jest on mniej grozny od wirusa grypy nie liczac foliarzy?
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 13.05.2020, 13:17:57
  • 0
Nawet jezeli grypa ma smiertelnosc 0.1% a ten wirus 0.3%

z powodu wirusa nie grozniejszego niz wirus grypy.


@Wandsbeker: to jak w koncu?

Dr. Streeck, prof. Bhakdi, tu sa badania
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 13.05.2020, 13:32:09
  • 0
0.3% a 0.1% to zadna roznica, dla wiekszosci ludzi nowy wirus nie jest grozniejszy niz grypa.


@Wandsbeker: ale my tutaj nie mowimy czy jest roznica tylko:

z powodu wirusa nie grozniejszego niz wirus grypy.


Nie chce mi sie juz tej dyskusji prowadzic, bo kompletnie sobie przeczysz.
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 13.05.2020, 13:44:44
  • 0
w statstyce 3% to granica bledu statystycznego, nie ma zandej wiekszej roznicy miedzy 0.1% a 0.3%


@Wandsbeker: wciskanie 3% bledu statystycznego do smiertelnosci wirusa

Smiertelnosc
  • Odpowiedz
kotbehemoth
kotbehemoth
11.05.2020, 15:07:17 via Android
  • 37
3 tradycyjne, bardzo popularne w Chinach dania.

U góry po lewej 番茄炒蛋, czyli pomidory z jajkiem. Nie jest to zwykła jajecznica z pomidorami, przynajmniej nie taka jaka kiedyś robiłem. Najpierw robi się omlet, wyciąga, następnie smaży się pomidory tak żeby dużo soku puściły i po części zrobiło takie puree. Potem wkłada się ten zrobiony wcześniej omlet, rozdziabuje, miesza żeby nasiąknął sokiem z pomidorów i wszystko razem jeszcze chwilę smaży.

Po prawej bynajmniej nie makaron,
kotbehemoth - 3 tradycyjne, bardzo popularne w Chinach dania.

U góry po lewej 番茄炒蛋, ...

źródło: comment_1589209636v0NGSzu36SP7ElF2e9oEwN.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zhukov
Zhukov 11.05.2020, 15:19:40
  • 3
@kotbehemoth: zona robi strasznie proste dania w podobnym guscie (omlet z pomidorami prawie codziennie laduje na jej talerzu) i nauczylem sie robic wiele prostych potraw, ktore skladaja sie z doslownie 3-4 skladnikow ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mi bardzo posmakowaly jej noodle z sosem sojowym i z maslem orzechowym.

Smacznego i zycze lepszego gotowanka!
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 11.05.2020, 21:48:30
  • 2
@Afrojohny: jasne, uwaga:
- gotujesz noodle
- robisz sos: sos sojowy i troche masla orzechowego (tyle ile Ci sie podoba)
- laczysz

tyle ( ͡° ͜ʖ ͡°) ogromna czesc chinskiego zarcia sklada sie z takich banalnych dan, a ze maja inna kulture jedzenia to u nich to tak srednio 3-4 dania tego typu na obiad (np ryz, te noodle co podalem, omlet z pomidorami, pork belly
  • Odpowiedz
Zhukov
Zhukov 11.05.2020, 22:05:29
  • 0
Niestety u mnie w związku gotuje głównie dziewczyna i dla mnie to nie jest oczywiste ze to może być tak proste.


@Afrojohny: nie no spoko, ja sie smieje tylko :D tutaj to faktycznie sa tylko 3 skladniki, bez zadnych dodatkowych przypraw czy czegokolwiek innego

Ja mam taki problem, ze bardzo lubie gotowac i eksperymentowac w kuchni, wiec czesto musimy grac w papier, kamien, nozyce i osoba, ktora przegra to nie
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 10
  • Strona 1 z 10
  • >
  • Nieaktywny

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 04.11.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 27.10.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 29.05.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 17.01.2015

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking