Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko244
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Zenglodon
Zenglodon

Zenglodon

Dołączył 11 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 484
  • Znaleziska 288
  • Mikroblog 196
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 2
lesnyczlek
lesnyczlek
23.03.2018, 08:19:05
  • 304
#piatekpiateczekpiatunio
#heheszki #humorobrazkowy
lesnyczlek - #piatekpiateczekpiatunio 
#heheszki #humorobrazkowy

źródło: comment_R2SYnqna1mrzIbqjbVGoiV9VYIZzUQ1h.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 23.03.2018, 13:17:02
  • 0
@Desparos: Najważniejsze że ustał! #pdk
  • Odpowiedz
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 09.03.2018, 12:05:43
  • 2
Prawilnie przypominam, że w obecnie próg opłacalności wydobycia BTC na Antminerach w Polsce przy kopaniu domowym jest w okolicach 6,3k USD.
Nie sądzę aby Antminery były wciąż najwydajniejszymi koparkami, ale są najwydajniejszymi jakie można kupić oraz to one dostarczają wciąż większość mocy sieci.

Może się nie znam, ale sądzę że cena odbije zanim osiągnie ten próg, jak to miało miejsce ostatnio.
#bitcoin
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon
Autor
09.03.2018, 12:29:56
  • 0
@m00n: Czemu nikt miałby nie kopać kiedy mu się to opłaca?
Kupiłem sobie antminera s9 13,5 w czerwcu 2017 za około 1,2k USD. Pokopałem do końca stycznia 2018 i sprzedałem go za 14k PLN. Póki się mocno opłacało to kopałem na domowym prądzie, a kiedy wyszacowałem że sprzedam go za więcej niż jest w stanie zarobić, to go opchnąłem...
  • Odpowiedz
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon
Autor
09.03.2018, 16:02:40
  • 2
@Lysyn: tak, tyle kosztował w czerwcu. Zanim go sprzedałem wykopał 0,8 BTC. Ostatniego dnia kopał coś koło 0,0013 dziennie. Obecnie kopałby około 0,0009 BTC dziennie i niemal każdego dnia ta wartość spada.
  • Odpowiedz
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 21.02.2018, 15:42:22
  • 6
Uwielbiam te strzały na Bitmarkecie. W czasie względnego spokoju jest totalna posucha i zarobić trudno, ale jak już coś się zaczyna dziać to pięknie to tam wygląda. Nie dość że wszystko tam działa z opóźnieniem więc jest spokojnie czas na zastanowienie się, przeliczenie, przekalkulowanie, to jeszcze te strzały po stop lossach dają gigantyczne możliwości.

A smaczku dodaje fakt, że każdy taki strzał to ludzki dramat, gdzie ktoś się właśnie zzerował przez swoją
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon
Autor
21.02.2018, 16:12:34
  • 1
@SunriseOverEverest: No mi się nieco przyfarciło. Wczoraj wieczorem wszystko co miałem to sprzedałem po cenach 38-39,2k po czym ustawiłem głupie transakcje odkupienia tak po 37,5-36k, choć nie bardzo wierzyłem że szybko mi się odkupi ( o ile kiedykolwiek ). Patrzę koło północy że jednak mi się wszystko odkupiło bo był właśnie taki strzał co wyżej pisałem więc znowu ustawiłem aby sprzedało w zakresie 38-40k i poszedłem lulu. Rano sobie na
  • Odpowiedz
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 21.02.2018, 08:51:19
  • 2
Nie chciałbym być złym prorokiem i nie że bym się znał lub wierzył w jakieś kreski stawiane na historycznych wykresach, ale przypadek? Nie sądzę ¯\_(ツ)_/¯

#bitcoin
Zenglodon - Nie chciałbym być złym prorokiem i nie że bym się znał lub wierzył w jaki...

źródło: comment_JL7sb2eTvhTEGej5Kdtq9sCasjlU2f0l.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon
Autor
21.02.2018, 09:13:46
  • 0
@dla_zabawy: Źródło nie ma w zasadzie znaczenia skoro ja i tak w takie brednie nie wierzę. Wierzy w nie natomiast znaczna część " graczy ", przez co jest to w zasadzie samorealizująca się przepowiednia. Nie zmienia to faktu, że obrazek jest na tyle ciekawy, że warto go było tu umieścić, choćby aby zobaczyć " profesjonalniejsze " analizy(✌ ゚ ∀ ゚)☞
  • Odpowiedz

415

Wyprawa na K2. Dziesięć godzin walki i kolejny sukces. Adam Bielecki i...

Wyprawa na K2. Dziesięć godzin walki i kolejny sukces. Adam Bielecki i...

Polscy himalaiści idealnie wykorzystali okno pogodowe w Karakorum. W poniedziałek założyli obóz III na wysokości 7200 m. Coraz bliżej do ataku szczytowego.

czosnekiss
z
sport.pl
dodany: 19.02.2018, 15:38:36
  • 106
  • #
    sport
  • #
    gory
  • #
    himalaizm
  • #
    wspinaczkagorska
  • #
    wydarzenia
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 20.02.2018, 12:20:56
  • 2
Jak tak się będą czaić to zaraz im zimy zabraknie i wejdą latem, a to już było...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

OsgnistyRydwan
OsgnistyRydwan
19.02.2018, 13:02:28
  • 13
Korzystając z okazji, zapraszam do dyskusji.
MAŁYSZ vs STOCH
#skoki #malysz #stoch #ktojestkrolskokowjaklewkroldzungli?
OsgnistyRydwan - Korzystając z okazji, zapraszam do dyskusji.
MAŁYSZ vs STOCH
#skok...

źródło: comment_jKShU0g6sgWl1Uif7lsjdAoTHNXcU674.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 19.02.2018, 17:54:34
  • 0
@OsgnistyRydwan: Na uj ich porównywać?
Bez Małysza nie byłoby Stocha wcale. Talent by się zwyczajnie zmarnował a może nawet nigdy by nie oddał jakiegokolwiek skoku.
Stoch jest zdecydowanie bardziej utytułowany, osiągnął w skokach więcej, a zapewne osiągnie jeszcze więcej, co nie zmienia faktu że jest niejako kontynuacją kariery Małysza, przedłużeniem jego sukcesów i to jemu tak wiele zawdzięcza.
Małysz wszystko osiągnął sam, miał to samo zaplecze co " Żeliwny Orzeł
  • Odpowiedz
piperek
piperek
16.02.2018, 05:52:32 via Android
  • 36
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 16.02.2018, 08:50:56
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
f.....d
f.....d
konto usunięte 15.02.2018, 07:02:10
  • 16
Co wam nie pasuje w tej prognozie? Bo mi nie pasuje jedna rzecz, kto wie jaka? #pytanie
f.....d - Co wam nie pasuje w tej prognozie? Bo mi nie pasuje jedna rzecz, kto wie ja...

źródło: comment_Y1AOLM1XtsYFVKnU8Eq8HKkbnGyWNZ6t.jpg

Pobierz
  • 96
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 15.02.2018, 12:02:43
  • 2
@fortheworld: Widać zabory!
  • Odpowiedz
S.....y
S.....y
konto usunięte 13.02.2018, 08:28:15
  • 1
Zaprawdę nie rozumiem dlaczego tak ciężko przebić 9k. Kurs podchodzi do tego jak stary pies do dupcenia. Nie ma już polotu, ani chętnych na zakup? Paliwo się kończy? Słabo.
#bitcoin
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 13.02.2018, 09:21:59
  • 0
@SebastianSynJanuszaIGrazyny: Zapewne kurs będzie skakał od 8k do 9k tak długo, aż większość uwierzy że tak właśnie będzie kolejny raz. Paliwa jest zapewne znacznie więcej obecnie niż było, kiedy w zeszłym roku było osiągane 8-9k, tyle że ludzie obecnie bardziej zadowalają się zyskiem 10-15% w 1-2 dni niż czekaniem miesiącami na zysk rzędu 200%. Sam od " odbicia " skalpuje jak p------n i już zdążyłem podwoić stan posiadanych BTC bez
  • Odpowiedz
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 07.02.2018, 07:57:50
  • 7
Jeśli ktoś zainteresowany taką informacją, to obecnie próg opłacalności wydobycia BTC w Polsce to około 5580 USD.
W Europie pewnie sporo niżej jako całości, ale są pewnie kopiące kraje, gdzie ten próg jest jeszcze wyższy.
To w zasadzie może być cenna informacja, ponieważ przekroczenie tego progu oznacza dla minera, że bardziej opłaca mu się wyłączyć maszynkę i zwyczajnie kupić BTC niż go wydobywać. Zatem choć teoretycznie, ale patrząc też na dane historyczne,
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon
Autor
07.02.2018, 08:21:27
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon
Autor
07.02.2018, 08:51:22
  • 1
@skiter: Minerzy mają wpływ na cenę, na takiej samej zasadzie jak na cenę masz wpływ ty czy ja.
Na chwilę obecną moc sieci BTC to 24293141 TH/s co daje jakieś 1,8 miliona Antminerów, przy założeniu że cała moc z nich pochodzi i że każdy jest w 100% sprawny ( a kto kopał ten wie, że to wcale nie jest takie pewne ).
Zatem jak sam widzisz, to nie jest pojedynczy
  • Odpowiedz
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon
Autor
07.02.2018, 09:47:17
  • 1
@drakkar: Moc sieci widzisz choćby na blockchain.info.
Obecnie w najwydajniejszych koparkach 1TH/s żre około 100W.
Dziennie wydobywanych jest średnio 144 bloki po 12,5 BTC + prowizja z transakcji. Nie wiem ile ona obecnie wynosi, ale szacowałem 0,5 BTC na blok, bo tak było w najgorszych czasach kiedy sam kopałem.
Zatem 1TH/24h wydobywa obecnie około 0.0000770 a zużywa 2,4KWh.

Pytanie, czy faktycznie Antminery są ciągle najwydajniejsze na rynku i kiedy
  • Odpowiedz
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon
Autor
07.02.2018, 10:58:39
  • 1
@kooliber: Pisałem o koszcie wydobycia konkretnie w Polsce przy cenie za prąd dla gospodarstw domowych.
Obecnie najniższa możliwa cena wydobycia, o ile ktoś nie ma prądu za darmo jest w Rosji na Syberii i wynosi w przybliżeniu 1674 USD.

Ale nie jest do końca ważne że gdzieś na świecie ciągle może wydobycie być opłacalne, ale że wraz ze spadkiem ceny presja rośnie bo kolejne kraje wypadają.

Ale.... wydobycie 1BTC to
  • Odpowiedz
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon
Autor
07.02.2018, 11:50:35
  • 1
@kooliber: Nie wiem czemu tam tak jest, ale tam właśnie jest najtańszy na świecie prąd ( dla gospodarstw domowych ) w przeliczeniu po 18 groszy za kWh. Najtańszy prąd dla przemysłu jest w USA i wynosi w przeliczeniu 21 groszy za kWh.
  • Odpowiedz
nieznanyzimienia
nieznanyzimienia
nieznanyzimienia
06.02.2018, 14:07:04
  • 1
#kryptowaluty #bitcoin

Pamiętajcie mirki, że dopiero jedna świeczka zrobiona - to jeszcze nic nie znaczy
nieznanyzimienia - #kryptowaluty #bitcoin 

Pamiętajcie mirki, że dopiero jedna świ...

źródło: comment_woDmvXGfUHhbOEkto1CW3ncRPY2AjLTv.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 06.02.2018, 14:11:24
  • 0
@nieznanyzimienia: do tego taka " shooting star "( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 06.02.2018, 06:24:02
  • 9
Kochani, jeszcze jakieś 600 USD aby kopanie w Polsce w warunkach domowych było nieopłacalne.
Jakieś 1000-1500 USD aby kopanie w Europie było nieopłacalne. Przed nami ciekawe dni.

ps. przy cenie 20k PLN za BTC najlepszy Antminer na rynku zarabia dziennie w przybliżeniu 22 zł przy 21 zł kosztów prądu w Polsce.
#bitcoin
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon
Autor
06.02.2018, 09:55:58
  • 0
@InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII: To wbrew pozorom nie jest aż tak ważne. Większość mocy tylko pozornie jest w Chinach. Tam są największe poole, ale fizycznie koparki pracują na całym świecie, bardzo dużo w Europie i w Stanach. Co prawda w USA i w Chinach prąd jest sporo tańszy niż w Europie, ale także nie jest darmowy. Grubi gracze też to wiedzą i moim zdaniem nie jest im na rękę, jeśli cena dojdzie do
  • Odpowiedz
adiadieu
adiadieu
05.02.2018, 15:38:19
  • 4
Wytłumaczcie mi proszę, czym różni się obecne pikowanie od wszystkich poprzednich i czemu to akurat teraz #kryptowaluty ostatecznie umierają?
#bitcoin #altcoin
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 05.02.2018, 17:14:01
  • 2
@adiadieu: No własnie kryptowaluty nie umierają teraz, ani prawdopodobnie nie umrą szybko. Jest nawet spora szansa że nas wszystkich przeżyją. Problemem dla wielu osób jest fakt, że aby kryptowaluty żyły, wcale nie muszą być ani drogie, ani ich cena nie musi rosnąć. One są narzędziem spekulacji, tylko i wyłącznie, i taki powiedzmy BTC spełnia dokładnie taką samą funkcję przy cenie 20k USD jak i 200 USD. Tak długo jak jego
  • Odpowiedz
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 05.02.2018, 13:33:22
  • 1
Tak sobie myślę, a że się nie znam to tym bardziej się wypowiem, że ciekawie to może być dopiero jak cena za btc sięgnie okolicy 5k usd. Wtedy kopanie bitka na antminerach będzie droższe niż cena prądu i dopiero wtedy powoli będzie możliwy upadek bitka. Oczywiście z dnia na dzień ten próg opłacalności rośnie i niebawem nawet bez dalszych spadków możliwe jest osiągnięcie tej granicy opłacalności.
Sam mam w bitku jakieś grosze,
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon
Autor
05.02.2018, 13:44:04
  • 0
Oczywiście, ceny są różne w różnych miejscach a cena w Polsce jest jedną z wyższych na świecie. Dlatego ten proces nie będzie chwilowy, a raczej potrwa jakiś czas. Póki co moc sieci ciągle rośnie, bo posiadacze koparek ciągle liczą na zysk i ciągle go mają, ale może dojść niebawem do momentu że taniej wyjdzie powiedzmy kupować dziennie bitka za 5-6 USD niż go kopać. A ten dzień nadejdzie szybciej niż później, jeśli
  • Odpowiedz
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon
Autor
05.02.2018, 15:23:14
  • 0
Przecież od samego początku wszyscy coinerzy, do których także należę twierdzili, że chcą brać udział w czymś wielkim. Udział w wielkim upadku, do którego moim skromnym zdaniem nie dojdzie, jest właśnie takim czymś wielkim. Nie dane mi było żyć w czasach tulipanów, wszystkie kolejne bańki były mniejsze, aż do obecnej. Zatem ten dreszczyk emocji, ta możliwość opowiadania wnukom, te wspomnienia są i będą niewątpliwie tego warte, a kasa jest w tym wszystkim
  • Odpowiedz
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 23.01.2018, 14:52:49
  • 1
Może mi ktoś w skrócie wyjaśnić o co chodzi z tą paniką ze sprzedażą bitków gdy cena spada?
Powiedzmy ktoś kupił po jakiejś cenie, dajmy na to na tej przysłowiowej górce, i jak cena spada to sprzedaje, dosłownie czekając na ten przysłowiowy dołek...
Po co ludzie tak robią, bo nie jestem w stanie tego zrozumieć?
Przecież kupili coś po cenie która ich zadowalała, więc czemu sprzedają ze stratą?
Ja mógłbym zrozumieć, gdyby
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon
Autor
23.01.2018, 15:02:54
  • 0
@Adamus56: To tym bardziej nie rozumiem. Jak mogą się bać że stracą więcej, kiedy stracą dopiero wtedy kiedy zrealizują tą stratę... Przecież jak cena spada lub rośnie to nic nie tracą i nic nie zyskują, dopiero na sprzedaży tracą lub zyskują. Jak kupili jakiś ułamek bitka to mają ten ułamek bitka, dopiero jak się go pozbędą to mają mniej lub więcej złotówek niż mieli przed kupnem.
  • Odpowiedz
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon
Autor
23.01.2018, 15:21:08
  • 0
Ok, dzięki za wyjaśnienia.
  • Odpowiedz
M.....0
M.....0
konto usunięte 10.09.2017, 10:48:04 via Android
  • 3090
#tinder #zwiazki
Mireczki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Znalazłem na tinderze żonę kolegi, którzy są cztery lata po ślubie (✌ ゚ ∀ ゚)☞,
Trochę pisaliśmy o tym i o tamtym, ona nie wie że ja to ja, trochę fake konto. Umówiłem się z nią na jednoznaczną przygodę u mnie w mieszkaniu. Mam screeny :)
Pokazać to wszystko koledze czy poczekać aż
  • 369
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 11.09.2017, 07:07:07
  • 0
@Migdalowy00: wołaj
  • Odpowiedz

470

Miód, jego rodzaje, cechy i zastosowania. Jak rozpoznać dobry miód

Miód, jego rodzaje, cechy i zastosowania. Jak rozpoznać dobry miód

Pszczoły giną a na rynku coraz więcej miodu

bogusia-della-porta
z
sekrety-zdrowia.org
dodany: 16.08.2017, 08:12:54
  • 120
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    pszczelarstwo
  • #
    pszczoly
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 17.08.2017, 11:17:38
  • 1
@Flypho: Wystarczy do beczki miodu dodać łyżkę dziekciu ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■

70

Niemal pewne: Koniec z PIT-em i składkami na ZUS i NFZ. Będzie superpodatek

Niemal pewne: Koniec z PIT-em i składkami na ZUS i NFZ. Będzie superpodatek

Zapadła 'kierunkowa decyzja polityczna' o zastąpieniu PIT, składek na ZUS i na NFZ jedną daniną - poinformował szef Komitetu Stałego Rady Ministrów Henryk Kowalczyk. Szczegóły mają być znane za 3-4 tygodnie.

44444
z
next.gazeta.pl
dodany: 26.09.2016, 11:54:11
  • 49
  • #
    polska
  • #
    pit
  • #
    podatek
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 27.09.2016, 10:51:14
  • 0
Dziś zabierają mi nieco ponad 40%. Wątpię, aby po zmianach zabierali więcej, więc raczej zmiana będzie na plus.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

439

“Dotychczas nigdy jeszcze nie udało się wejść na statek, który miał...

“Dotychczas nigdy jeszcze nie udało się wejść na statek, który miał...

“Dotychczas nigdy jeszcze nie udało się wejść na statek, który miał uzbrojoną załogę.”

andrzej-turczyn
z
trybun.org.pl
dodany: 30.11.2015, 19:19:23
  • 97
  • #
    polska
  • #
    statki
  • #
    morze
  • #
    piractwo
  • #
    ciekawostki
  • #
    swiat
Zenglodon
Zenglodon
Zenglodon 01.12.2015, 19:44:23
  • 2
@szpongiel: Łatwy dostęp do broni nie zwiększa ilości zabójstw, a ilość zabójstw z użyciem broni.
Jak ktoś chce kogoś zabić, nie jest mu do tego potrzebna b--ń palna.
Równie dobrze można przyjąć, że dostęp do broni palnej skutecznie zmniejsza liczbę morderstw z użyciem młotka, siekiery itd.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 3 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 11.06.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 25.09.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 01.05.2021

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking