Maksymalna prędkość w Q2 (przykłady):
- Martin - 345
- Bastianini - 349,5
- Marquez - 345
- Miller - 345
- Binder - 342,8
- A. Espargaro - 343,9
Widzimy, że wszyscy szybcy. Aprilla i KTM troszkę wolniej, ale nadrabiają w innych aspektach.
I wtedy pojawia się Yamaha xDDD
Quartararo - 336,4
Morbidelli - 341,7
#motogp
- Martin - 345
- Bastianini - 349,5
- Marquez - 345
- Miller - 345
- Binder - 342,8
- A. Espargaro - 343,9
Widzimy, że wszyscy szybcy. Aprilla i KTM troszkę wolniej, ale nadrabiają w innych aspektach.
I wtedy pojawia się Yamaha xDDD
Quartararo - 336,4
Morbidelli - 341,7
#motogp
@Ignite
Hondom nigdy nie przeszkadzał brudny tor. W warunkach niskiej przyczepności po prostu trudniej wykorzystać prędkość w środku zakrętu. Yama nie jest więc w aż takiej dupie, a Suzuki dalej ma prędkość pozwalającą im na przebijanie
Hondom nigdy nie przeszkadzał brudny tor. W warunkach niskiej przyczepności po prostu trudniej wykorzystać prędkość w środku zakrętu. Yama nie jest więc w aż takiej dupie, a Suzuki dalej ma prędkość pozwalającą im na przebijanie
@BogdanBonerEgzorcysta: Tylko, że Yamaha nie potrafi rozwijać motocykla. W zeszłym sezonie zaczęli z najlepszym motocyklem, a skończyli z trzecim.
Źle to wygląda dla Quartararo. Ale zobaczymy później, przecież nie było jeszcze wyścigu.
Źle to wygląda dla Quartararo. Ale zobaczymy później, przecież nie było jeszcze wyścigu.
#motogp #wsbk