@Volmyr: Tymczasem redpillowi odklejeńcy nadal będą coś pisać o social skillach i dynaminie xD Chad może przesiedzieć cały wieczór bez słowa a kobiety i tak będą do niego potajemnie wzdychać. Dynamiczny brzydal będzie mieć co najmniej metkę infantylnego pajaca.
@Volmyr: no i to chodzi w niskim przebiegu kobieta po karuzeli nigdy nie będzie tak miła, wyrozumiała, wierna i romantyczna Dlatego istnieje to słynne spojrzenie tysiąca kutang które potrafi wykryć każdy facet, NATURA i EWOLUCJA
@Volmyr: to nie chodzi o to że jedna była dziewicą a druga nie tylko że jedna była dziewicą a druga przeruchana jak ser szwajcarski bo 6 chlopow w wieku 20 lat to potężny bodycount
Mam problem z dogrzewaniem mojego tedeika, silnik 1.9 AVF na PD, można przejechać i 200km a temperatura będzie wynosiła ~70 stopni, nowy termostat, nowy czujnik G62 do bloku silnika (tutaj są dwa do temperatury cieczy), oba czujniki wskazują podobne wartości, wąż do chłodnicy, za termostatem ciągle zimny, w przyrodzie nic nigdy nie ginie, więc gdzieś ta temperatura musi mieć ujście, tylko gdzie, macie jakieś pomysły?
HAHAHAHAHAH bekę mam z niezakredytowanych po korek, nieruchomości nigdy nie tanieją, bańka nigdy nie pęknie, potwierdzenie mojej analizy znajduje się poniżej
nie bardzo rozumiem pewnego fenomenu, auto po wypadku, kompletnie nienadające się do jakiejkolwiek jazdy, dachowanie, wystrzelone poduszki, i takie auto wystawione jest za 1700 zł, nie bardzo rozumiem tego fenomenu, może to bardziej cena życzeniowa niż ofertowa albo ja już zgłupiałem, takich ofert jest multum, może czekają na jakiegoś na jakiegoś klienta np do przeszczepu VIN, ale kto chce przeszczepiać VIN w punto 17 letnim
@Atreyu: no właśnie nie widze matematyki, jak mam takiego punciaka co sie sypie to jade nim na złom, elektronikę albo czujniki to rozumiem, ale ile pracy w to trzeba włożyć, żeby rozebrać takie coś i czekać na kupca części miesiącami albo latami, poza tym na auto złomie weryfikują stan takiego auta, oni też biorę je na części i jak zobaczą, że połowy nie ma to mówią że niekompletne i czasem
motomirki mam problem z moim samochodem, peugeot 206 1.1, oto historia: stałem na światłach na luzie, zapala się zielone światło, wbijam sprzęgło i bieg, bieg wbiłem i na wciśniętym sprzęgle, po dosłownie pół sekundy samochód zgasł, odpaliłem na luzie, ale ku mojemu zdziwieniu nie mogłem już wbić biegu pomimo wciśniętego sprzęgła, zepchnąłem na parking i kumpel mnie przyciągnął na lince, teraz samochód stoi w garażu i o dziwo po chwili wszystkie biegi
@Volmyr: a może sprzęgło się zwyczajnie kończy i daje takie p------e symptomy?
@BajerOp: @Volmyr: wrzuć 1 na zgaszonym silniku, wciśnij sprzęgło i uruchom silnik. Jeśli samochód będzie jakkolwiek próbował jechać przy wciśniętym sprzęgle to na 100% jest do roboty. Chociaż nawet bez takich objawów śmierdzi mi to sprzęgłem
@Volmyr: no czyli nie masz sprzęgła, nie dosprzęgla - zawsze jest opcja że rozsypała się któraś strona okładziny, kiedyś mi się niestety zdarzyło :P mogła też pęknąć sprężyna talerzowa na docisku. Ściskać coś tam się ściska, ale nie na tyle żeby ulżyć tarczę na tyle żeby biegi wchodziły gładko. Tak czy siak obawiam się, że jeżeli po przyjrzeniu się łapce samej linki nie trafisz na coś ewidentnego typu pęknięta sama
Jestem w posiadaniu gtx 1660ti 6GB, karta była dołączona do zestawu komputerowego z xkom, który kupiłem ze względu na koszta firmowe, karty używam tylko i wyłącznie jako wyjście do monitorów (nie gram w żadne gry). Ile taka karta jest warta na rynku wtórnym? Gwarancja pewnie jeszcze z rok, tylko problem jest taki, że w zamian, potrzebowałbym innej karty (najlepiej z 2xDP) albo 1xDP i 1xHDMI. Czy taka wymiana ma sens przy obecnych
Dziś przeglądałem samochód i przednia tarcza z jednej strony wygląda tak, tarcze i klocki mam już kupione, ale co może być przyczyną takiego ścierania? Zapieczone prowadnice? Zaciski do wymiany? Klocka zostało 1/4. W komentarzu druga strona
@cwlmod: Nie ma co się ograniczać do wymiany wszystkich zacisków, należy je wymienić razem ze zwrotnicami, piastami, jarzmami, do tego pompa hamulcowa, pompa ABS, a i pedał hamulca należy wymienić co te 3 lata, na hamulcach nie ma co oszczędzać! A tak na serio, rozebrać i zdiagnozować, najprawdopodobniej stoi sama prowadnica.
działka 20 arów na osiedlu domków jednorodzinnych z budynkiem gospodarczym w stanie ruiny w mieście 300k, lokalizacja ponad przeciętna, ale centrum miasta daleko, zgadnijcie ile właścicielka krzyczy przez telefon ( ͡°͜ʖ͡°)
motomirki sprawa ma się następująco że w moim pugu 206 rdzewieć podłoga no i jest już taka mała dziura, auto więcej stoi niż jeździ a jest w świetnym stanie mechanicznym w dodatku ma lepsze paliwo gazowe, więc bardzo zależy mi na zatrzymaniu go jeszcze przez najbliższy rok, podejrzewam że to od źle nałożonej konserwacji (woda stała w podłodze bo otwory konstrukcyjne były zalepione barankiem)
jakie są opcje "taniej" naprawy jako tako? nie mam
@Volmyr: Z doświadczenia.. nie opłaca się to, po paru latach znowu będziesz musiał robić to samo. Ja uznaje to za kasę wyrzuconą w błoto. W pewnym punkcie nie opłaca się dalej inwestować w auto, też miałem w świetnym stanie technicznym ale co z tego.
Zalepić sobie możesz ale po co.. nic to nie zmieni. A blacharz wcale nie koniecznie będzie chciał się tego podjąć..
@Volmyr: Jeśli to dziura względnie niezagrażająca bezpieczeństwu (z dala od punktów mocowania czegokolwiek - sanek, wahaczy, foteli itp.), to w zasadzie możesz zalepić gumą na pędzel. Da radę tym kryć dziury o niewielkich wymiarach (lub np. długie podłużne) i woda się nie będzie lać. Jak większa to nitownica, kawał blachy z czegokolwiek, owa guma do uszczelnienia i jakaś farba. Warto też opukać młotkiem
Hej potrzebuję porady, fura nie chce ze mną rozmawiać.
Tydzień temu mój peugeot 206 z 2001 odmówił posłuszeństwa, po prostu nie chciał odpalić po nocnym postoju, pompy paliwa nie było słychać więc wepchnąłem go do garażu, może się samo naprawi xD, ale się nie naprawiło.
I do sedna, dałem na krótko prąd do pomy paliwa, pompa chodzi i pompuje, po zapłonie nie pompuje. Zmierzyłem bezpieczniki w skrzynce w komorze silnika (BSM) i na bezpieczniku F2
@Volmyr skoro nie działa Ci więcej rzeczy typu światła czy wycieraczki to może poszedł jeden z tych większych głównych bezpieczników? Popatrz po tych 60A co powinny gdzieś być przykręcane na śruby
@Volmyr: te BSMy potrafią robić niezłe jaja, zasrane wytwory francuskiej myśli technicznej... Najlepiej by było jakbyś miał drugi BSM na podmianę. Miałem kiedyś zagwostkę z Berlingo, gdzie nie działało jedno światło z tyłu. Do BSM dochodziło wszystko co trzeba, a za nim się urywało. Jak pamiętam to poszło jakieś zwarcie od zalanego podświetlenia tablicy rejestracyjnej i BSMowi coś się p--------y. Skoczyło się na naprawie BSM u jakiegoś magika.
@Volmyr: Każdej. Jesli nie ma socjalu będzie latała z rozwartymi nogami za magazynierem 3k