Dawno nie było wpisu, miałem mniej czasu przez ostatnie dni toteż niewiele udało mi się zrobić, w sumie to dalej zajmowałem się małymi pierdołami, a nie usprawnianiem rozgrywki, ale do rzeczy.
Po pierwsze dokończyłem główne menu i menu ustawień, porobiłem proste animacje, które wyglądają całkiem ok, chociaż teraz myślę że w ustawieniach wszystko powinno się animować odrobinkę szybciej. Gif w załączniku.
Wykonałem także animację płomieni, która składa się z oszałamiającej liczby 15 klatek
Po raz kolejny mówię sobie, że następnym razem od razu napiszę czystszy kod gry. Kolejny raz poprawiam stare rzeczy i mózg mi paruje, bo jest do spłacenia masa długu technicznego. :D echhhh #gamedev
Na moim pierwszym roku na moich pierwszych studiach miałem Analizę Matematyczną. Taki przedmiot, gdzie na początku jest to co każdy już miał w szkole średniej i wydaje się, że będzie luz, a potem nagle zaczynają się schody.
W każdym razie na samym początku wyłapałem 2 razy 5.0, więc pełen optymizmu patrzyłem w przyszłość i nawet za bardzo się nie uczyłem do kolokwium. Miałem też dobrego kolegę, który też twierdził, że się nie uczył
Jak jesteś grafikiem to jest szansa, że na codzień mieszasz kolory i w głowie mniej więcej wiesz co z czym połączyć - troche lipa, że kolejność łączenia
Witajcie mirki! A więc udało mi się ukończyć moją #gry na #ludumdare! (⌐͡■͜ʖ͡■) Nie wrzuciłem info przed snem na #nocnazmiana ponieważ, chciałem wcześniej skompilować wersję #html5, z którą miałem ogromny problem w #libgdx.
W każdym razie po kilku godzinach #programowanie wszystko działa i można zagrać. Jest 7 poziomów. Wpis
@jasiek13: radziłbym się wziąć szybko za wersję mobilną bo zaraz ktoś na freelancer.com da ogłoszenie i jakiś podwykonawca z Indii zrobi to w tydzień i będzie hit na google play i appstore.
Hej mirki! Jak tam progres w #ludumdare ? Ja właśnie kończę z #programowanie i biorę się za tworzenie poziomów. Przechodzę na #nocnazmiana i może się uwinę przed końcem. Jak zostanie trochę czasu to dźwięki, cząsteczki i może muzyka.
Z tego co czytałem porty na inne platformy można robić po czasie. Orientuje się ktoś czy można też poprawiać bugi lub optymalizować? Co jeśli np port wymaga pewnej
To by chyba było na tyle zmagań z #ludumdare na dzisiaj. Może jutro jeszcze uda się przysiąść na trochę. Raczej gry się nie uda ukończyć przed końcem compo, ale i tak mam zamiar ją dokończyć. Tak prezentuje się animacja skoku. Nie są to pojedyncze klatki, a prosta animacja zaimplementowana przez #programowanie.
Hej mirki! Ja na #ludumdare postanowiłem zrobić coś ala "The impossible game" z wymiarami. Ciężki orzech do zgryzienia był z tematem, na początku myślałem o czymś ala "Ugh!". Póki co mechanikę mam na miejscu, teraz muszę pomyśleć co zrobić żeby to jakoś wyglądało i zrobić parę poziomów. Mechanikę można jeszcze urozmaicić ale chyba się nie wyrobię. Możliwe, że jutro nic nie przysiądę. #gamedev #libgdx
@jasiek13: Może to ci pomoże: http://pastebin.com/7QVqNJn9 sprawdzasz fixture A i fixture B, bo nie wiadomo które akurat w danym momencie to będą "nogi" a które podłoga. Do body dodajesz sensor i wrzucasz do userData String "foot". Gdy postać dotyka podłogi to licznik się zwiększa, gdy odrywasz się od podłogi to licznik się zmniejsza. Metoda canPlayerJump zwróci true tylko wtedy gdy licznik większy od 0, czyli tylko wtedy gdy postać dotyka
Właśnie przemęczyłem godziny burzy muzgów na temat tego, co mogę zrobić za grę w aktualnej edycji #ludumdare i wymyśliłem! Alternatywna historia misji Curiosity i dalszych perypetii ludzkości w podboju Marsa, oraz nieunikniony #r--------l od byłych Ziemian (a.k.a Marsjan) dla rdzennych Ziemian (a.k.a Ziemian)!
Wrzucić tu moje notatki z #gamedesign tej gry, Mireczki? Piszcie, a ja idę uskuteczniać #gamedev :>
W związku z aferą obyczajową, która od wczoraj dzieli Użytkowników mikrobloga, postanowiliśmy w końcu ujawnić zawartość przesłanej do nas paczki. Jak się okazało, nie mogliśmy wybrać lepszego momentu (⌐͡■͜ʖ͡■)
źródło: comment_Yh63s5jL6yUN6mxVnAXF84qDB37RNceT.jpg
Pobierz