Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko186
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Vall

Vall

Dołączył 19 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1035
  • Znaleziska 593
  • Mikroblog 442
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 9
  • Dodane (26)
  • Komentowane (61)
  • Plusowane (355)
Vall
Vall 30.03.2017, 20:48:23
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Vall
Vall 31.12.2016, 19:43:10
  • 2
Już trzeci rok to samo: żona w pracy na nocnej zmianie, dzieciak bawi się z dziadkami, a ja nadrabiam zaległości w gierki (Don't Starve, Stonehearth). Do tego czasem kolejka bimbru z ojcem. Kiedyś byłbym zdołowany, dziś czuję się zajebiście wyluzowany :) Perspektywa patrzenia na życie zmienia się niesamowicie...

#sylwesterzwykopem
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Vall
Vall 04.09.2016, 19:54:53
  • 5
Cześć Mirki! Po gdzieś 3-4 latach odpoczynku od planszówek kupiłem trochę przypadkiem podstawowy zestaw "Władca Pierścieni - Gra Karciana". Po chwili też przypadkiem pojawił się jeden dodatek. Potem drugi... trzeci... czwarty... no i piąty jest w trakcie licytacji. Jak ten obłęd zatrzymać?

Jednocześnie: Moja nowa ulubiona gra solo zaraz po Puerto Rico (na nieoficjalnych zasadach dostępnych na BGG) oraz ulubiona gra na 2 graczy (obok Twilight Struggle). Dawno nic mnie tak nie
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Vall
Vall
Autor
04.09.2016, 21:39:54
  • 1
@elmyn: https://boardgamegeek.com/filepage/39937/soloplay-puertorico-v1pdf

Moje nędzne tłumaczenie: http://gry-planszowe.pl/forum/viewtopic.php?f=19&t=9438#p365961 :D
  • Odpowiedz
o.....n
o.....n
konto usunięte 04.09.2016, 21:41:00
  • 1
Nie wiem, ja kupiłem Ciwilizacja: Poprzez wieki i już maszę czasu... ;-)
  • Odpowiedz
Vall
Vall 13.04.2016, 08:36:12
  • 2
Pogawędka Rami Ismaila (aka 50% of Vlambeer) na NGJ 2016:
https://youtu.be/K5gSf0gAPgw?t=4h17m00s

(jeśli youtube nie przeskoczy, to: 4:17:00)

#gamedev
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

f.....k
f.....k
konto usunięte 13.04.2016, 08:40:48
  • 0
@Vall: jak będe miał chwile to chętnie obejrze
  • Odpowiedz
TwigTechnology
TwigTechnology
13.04.2016, 09:10:50
  • 0
@Vall: tl;dr?
  • Odpowiedz
Vall
Vall 28.03.2016, 21:25:31
  • 1
Nie mogę przestać machać całym sobą.
https://soundcloud.com/ephixa/zi7h3h3a6nav

#muzyka #house
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Vall
Vall 02.03.2016, 07:22:18
  • 11
Odkryłem dzisiaj u siebie dziwną zależność. Im mniej człowiek gada o tym co robi, tym lepiej robota idzie i na dłużej starcza motywacji. Za każdym razem jak zaczynam rozmawiać o szczegółach swojego projektu z innymi, tym szybciej motywacja do pracy leci w dół. Pojawia się poczucie winy, że trzeba coś zrobić, bo przecież kilka osób o tym wie i czeka na wyniki. To normalne? Też tak macie?

#gamedev
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Colos
Colos
02.03.2016, 07:25:40
  • 1
@Vall: dość znany motyw

nie znam strony, ale ładnie i zwięźle opisane
  • Odpowiedz
a.....z
a.....z
konto usunięte 02.03.2016, 07:25:40
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Vall
Vall 31.12.2015, 22:42:15
  • 2
To co, zaczynamy szampańską zabawę
#sylwesterzwykopem
Vall - To co, zaczynamy szampańską zabawę
#sylwesterzwykopem

źródło: comment_Z62Lp08T7VBoip6NfA1ynxaS2RbXSFmY.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Z.....j
konto usunięte 31.12.2015, 22:44:25
  • 0
@Vall: szkoda czasu i pieniędzy...


  • Odpowiedz
Vall
Vall
Autor
31.12.2015, 22:44:25
  • 0
@TheMan: Dopiero 62% acziewmentów, a noc długa.
  • Odpowiedz
Vall
Vall 26.09.2015, 09:15:18
  • 6
Pobawiłem się wczoraj trochę Tiled klikając we wszystkie możliwe guziki. Automapping to pomocna rzecz!, chociaż trochę ciężko zapanować nad kolejnością reguł. Automapping to zbiór reguł, które wyzwalają automatyczne tworzenie kafelków. Tworzy (rysuje) się je na zasadzie: jeśli na wartwie A jest kafelek o ID 13, a obok 14, to na warstwie B wstaw na lewo kafelek 15. Na rysunku cała mapa jaką narysowałem ręcznie to te czerwone kwadraciki. Reszta została wygenerowana.

#
Vall - Pobawiłem się wczoraj trochę Tiled klikając we wszystkie możliwe guziki. Autom...

źródło: comment_vZTSqFrLa7qnFeE1f0dT8AOeFSbgCHYl.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Vall
Vall
Autor
26.09.2015, 09:15:47
  • 0
@Vall: A reguły mogą wyglądać tak.
Vall - @Vall: A reguły mogą wyglądać tak.

źródło: comment_LnVqd0gPOivW0yvAPzkofe8YXQbWoyqQ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Kenshin
Kenshin
26.09.2015, 09:29:16
  • 0
@Vall: Wybacz, nie wiem co zrobiłeś, ani z czym to się je, ale idealnie skojarzyło mi się: http://i.ytimg.com/vi/dVYmt2BdBWc/hqdefault.jpg
Kenshin - @Vall: Wybacz, nie wiem co zrobiłeś, ani z czym to się je, ale idealnie sko...

źródło: comment_W3N3vunm1wrGZ9NQoXqY9AvtjYfAIUpG.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Vall
Vall 22.09.2015, 09:22:10
  • 14
Meatly jak zawsze w sedno.


#gamedev
Vall - Meatly jak zawsze w sedno.

SPOILER
#gamedev

źródło: comment_Y0tdAUmEf1tPyiIoXKQBBlekWXS7h3JM.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Vall
Vall 20.09.2015, 15:40:24
  • 3
Cześć mirki!

Jest taki problem, że wczytujemy wielokąt, który nie jest wypukły. Może to być np. mapa gry. Chcemy zamienić to na jak najmniejszą ilość figur do systemu kolizji. Możemy teraz:

- Za pomocą algorytmu "marching squares" odnaleźć krawędzie planszy
- Za pomocą algorytmu Ramer-Douglas-Peuckera możemy zredukować liczbę punktów na krzywej
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Vall
Vall 15.09.2015, 07:43:06
  • 2
I znów bunkrów w wynikach #ludumdare nie ma, chociaż z niedokończoną grą myślałem, że wyląduję gdzieś na końcu (716/1526). A jam tam u was?
Vall - I znów bunkrów w wynikach #ludumdare nie ma, chociaż z niedokończoną grą myśla...

źródło: comment_mscmjfmyrfnf7nhExDIsW0bKqy7fO9tI.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Vall
Vall 08.09.2015, 22:20:18
  • 1
Codziennie mijamy dziesiątki takich robaczków.

https://www.facebook.com/tomasz.sulewski/posts/10204494826921961
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Vall
Vall 04.09.2015, 20:50:11
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

baba_by_sie_jednak_przydala
baba_by_sie_jednak_przydala
04.09.2015, 20:55:19
  • 1
@Vall: Trzymam kciuki, powodzenia.
  • Odpowiedz
Name_in_progress
Name_in_progress
06.09.2015, 12:01:12
  • 0
@Vall: daj jakiegoś gifa :3
  • Odpowiedz
Vall
Vall 25.08.2015, 08:12:14
  • 1
No i gra wysłana. Nie starczyło czasu połatać niektórych bugów (jak dalekie od optymalnego używanie Box2D). W porównaniu do planu wyciąłem 80% ficzerów, żeby cokolwiek wysłać. Niestety na compo nie zdążyłem, poszło na Jam. Lekcja jest taka, żeby na przyszłość stworzyć tool do szybkiego generowania kodu do konfigurowania komponentów i integracja z Tiled.

Na plusy: tym razem zrobiłem prostą muzykę!

http://ludumdare.com/compo/ludum-dare-33/?action=preview&uid=40102

#ludumdare #gamedev
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

f.....6
f.....6
konto usunięte 25.08.2015, 08:13:58 via Android
  • 1
@Vall: w czym to pisałeś? Wstyd przyznać, ale ja nie potrafię podłączyć Box2D w C++.
  • Odpowiedz
F.....s
F.....s
konto usunięte 25.08.2015, 20:07:01
  • 1
@Vall: Zastanawia mnie po co box 2d? W większości wypadków więcej jest męczenia z tym aby fizyka nie wybuchła niż korzyści...
  • Odpowiedz
Vall
Vall 22.08.2015, 22:23:35
  • 8
Dzień 1 minął całkiem sprawnie, chociaż ciągle mam poczucie czasu straconego przez zabawę w C++-owanie. Niestety mój silnik nie był jeszcze gotów na integrację z Lua więc wszystko trzeba robić ręcznie. No i silnik został pierwszy raz sprawdzony w użyciu. Za wesoło nie jest, ale mam pogląd na to co działa, a co do naprawy. Jest dużo lepiej niż ostatnio.

Dzień 2 to dodanie interakcji z przeciwnikami, stworzenie garści assetów, proste cut-scenki
Vall - Dzień 1 minął całkiem sprawnie, chociaż ciągle mam poczucie czasu straconego p...

źródło: comment_8dL7G4czcJSEip3YLekVdOsYGCH4oPQd.gif

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Name_in_progress
Name_in_progress
22.08.2015, 22:26:25
  • 5
@Vall: haha beniz
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
22.08.2015, 22:27:15 via Android
  • 5
@Vall: mapa w kształcie fiuta xd
  • Odpowiedz
Vall
Vall 22.08.2015, 06:19:23
  • 3
I jak wam idzie? Ja już mam core, można releasować :D

#ludumdare
Vall - I jak wam idzie? Ja już mam core, można releasować :D

#ludumdare

źródło: comment_ZJaSuRve0QSQBbyKzNICjk3jbUJhP8gR.gif

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

typowymirekakrobata
typowymirekakrobata
22.08.2015, 06:23:38
  • 0
@Vall: na kickstartera! możesz już sprzedawać pre alpha early access za 59.99$ ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Vall
Vall 20.08.2015, 16:25:08
  • 1
Przepowiadam temat: "You are the Monster" albo "Beyond the Wall", z mocnym wskazaniem na to pierwsze.

#ludumdare
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

F.....s
F.....s
konto usunięte 22.08.2015, 07:21:30
  • 0
@Vall: No i wykrakałeś :/
  • Odpowiedz
Name_in_progress
Name_in_progress
22.08.2015, 10:00:17
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Vall
Vall 15.08.2015, 18:40:53
  • 2
#ludumdare zaczyna się! W pierwszej rundzie bunkrów nie ma, oby następne przyniosły coś ciekawego.

http://ludumdare.com/compo/ld33-theme-voting-round-1-of-5/
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

adiqq
adiqq
15.08.2015, 18:56:48
  • 0

Komentarz usunięty przez autora

Vall
Vall 01.08.2015, 08:45:03
  • 1
Hej mirki.

ECS ogólnie jest prosty w założeniach. Separujemy dane od składania danych w obiekty, a to wszystko przetwarzamy w systemach, które mają tylko logikę.

Nie widzę jednak prostego sposobu w takiej architekturze jak poradzić sobie z "mięskiem" tworzącym całość. Te wszystkie małe pierdoły bez których gra jest płaska i mało atrakcyjna.

Przykład:
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml
01.08.2015, 10:35:46
  • 0
@Vall @devml:
Ewentualnie sterowaniem hudem może zajmować sie bezpośrednio logika gry (np komenda podczas zdobycia exp), szczegóły implementacji zależą od konkretnego przypadku.
  • Odpowiedz
regis3
regis3
01.08.2015, 16:55:50
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Vall
Vall 06.07.2015, 21:24:31
  • 5
Hej Mirki. Trafiłem dziś trochę przypadkiem na ciekawą książkę o OpenGLu.
Dla zainteresowanych, za darmo jest kilka rozdziałów: http://openglinsights.com

Szukam też wszystkiego (artykuły, książki) o podobnym stopniu zaawansowania. Ktoś coś zna?
#gamedev
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3
06.07.2015, 21:29:34
  • 1
@owocbananowca: http://www.webglinsights.com/
  • Odpowiedz
Vall
Vall
Autor
07.07.2015, 05:15:44
  • 1
@owocbananowca: Szukam czegoś bardziej zaawansowanego :)

Jest jeszcze seria książek GPU Pro, tylko trochę to kosztuje.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Marcin

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 30.05.2011

    Komentator
  • Rocznica
    od 23.01.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking