Wpis z mikrobloga

Hej mirki! Ja na #ludumdare postanowiłem zrobić coś ala "The impossible game" z wymiarami. Ciężki orzech do zgryzienia był z tematem, na początku myślałem o czymś ala "Ugh!". Póki co mechanikę mam na miejscu, teraz muszę pomyśleć co zrobić żeby to jakoś wyglądało i zrobić parę poziomów. Mechanikę można jeszcze urozmaicić ale chyba się nie wyrobię. Możliwe, że jutro nic nie przysiądę. #gamedev #libgdx
Pobierz jasiek13 - Hej mirki! Ja na #ludumdare postanowiłem zrobić coś ala "The impossible ga...
źródło: comment_azA7OB4fQCO5U263eRQoa8TTS0piZntt.gif
  • 9
@Kovacs: aaa, jak się wie co się robi to nie trudne. Kolizje mam z box2d więc sporo roboty odchodzi. Dużo czasu dzisiaj na to nie poświęciłem, a w unity myślę, że ktoś ogarnięty zrobiłby to dużo sprawniej.
@jasiek13: Może to ci pomoże: http://pastebin.com/7QVqNJn9 sprawdzasz fixture A i fixture B, bo nie wiadomo które akurat w danym momencie to będą "nogi" a które podłoga. Do body dodajesz sensor i wrzucasz do userData String "foot". Gdy postać dotyka podłogi to licznik się zwiększa, gdy odrywasz się od podłogi to licznik się zmniejsza. Metoda canPlayerJump zwróci true tylko wtedy gdy licznik większy od 0, czyli tylko wtedy gdy postać dotyka podłogi.
@vilard: dzięki, właśnie też miałem zamiar przenieść to nad jakiś sensor podpięty pod boxem. Obecnie w momencie startu kolizji pobieram lokalny punkt względem playera i sprawdzam czy abs(x) tego punktu jest < od szerokości. Zwykle działa ale nie zawsze.

Póki co mam inny problem, próbuję zaimplementować animację skakania podobną do tej w thomas was alone.