Wpis z mikrobloga

Hej mirki! Jak tam progres w #ludumdare ? Ja właśnie kończę z #programowanie i biorę się za tworzenie poziomów. Przechodzę na #nocnazmiana i może się uwinę przed końcem. Jak zostanie trochę czasu to dźwięki, cząsteczki i może muzyka.

Z tego co czytałem porty na inne platformy można robić po czasie. Orientuje się ktoś czy można też poprawiać bugi lub optymalizować? Co jeśli np port wymaga pewnej optymalizacji, wtedy ok? Jeśli tak to mogę aktualizować wersje na inne platformy?

#gamedev
jasiek13 - Hej mirki! Jak tam progres w #ludumdare ? Ja właśnie kończę z #programowan...

źródło: comment_iVoBA60MzgS8ZIgqVcAFvjCZuncf5YiP.jpg

Pobierz
  • 10
@jasiek13: Fajny pomysł i wykonanie.

Tu odpowiedź na pytania:

MY GAME CRASHES, IS UNBEATABLE, OR I MADE A TYPO: We allow you to fix crash or win condition bugs after the deadline (in a sense, like “porting” to support more players). We also allow “typo” bugs. I.e. A true that should have been a false, a word that should have been a different word, very tiny changes that you would have
@jasiek13: Hej, gdybym mogła dać jakąś wskazówkę, to radziłabym zmienić kolor pierwszego planu (przeszkód) na czarny lub szary, a pozostawić zmieniające się kolory w tle. Wydaje mi się że kolory za bardzo migoczą i ciężko się jest skupić na przeszkodach. Podsyłam link do przepięknej, minimalistycznej gry, której stylistyka mogłaby Cię zainspirować. http://www.newgrounds.com/portal/view/511754

Minimalizm jest super.