Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko226
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Ukpha
Ukpha

Ukpha

Dołączył 8 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 643
  • Znaleziska 366
  • Mikroblog 277
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 2

1193

Od dziś w aptekach reglamentacja leku Viregyt K z amantadyną! BEZPODSTAWNIE!

Pokaż treści 18+

Od dziś w aptekach reglamentacja leku Viregyt K z amantadyną! BEZPODSTAWNIE!

Apteki nie chcą go wydawać, lekarze przepisywać! Nie chcą byśmy się leczyli! Grubsza akcja wciśnięcia nam szczepionki? Minister Zdrowia zarządził ograniczenia w ordynowaniu i wydawaniu w aptekach leku Viregyt-K, którego popularność wzrosła po tym, jak informację o jego skuteczności w leczeniu COVID

konto usunięte
z
rp.pl
dodany: 02.12.2020, 13:00:14
  • 175
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    sarscov2
  • #
    bekazpisu
  • #
    medycyna
Ukpha
Ukpha
Ukpha 03.12.2020, 08:21:53
  • 0
Nic dziwnego ze lekarze nie chca przepisywac leku stosowanego na prkinsona skoro jedyne na czym bazuje wykop to publikacje prasowe (nie naukowe) jednego lekarza. Rynek farmaceutyczny dziala w oparciu o badania a nie widzimisie krzykacza
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2820

Szokujące ulotki informacyjne do szczepionki na Covid-19 firmy Pfizer

Szokujące ulotki informacyjne do szczepionki na Covid-19 firmy Pfizer

W skrócie nie przeprowadzono żadnych badań jak szczepionka będzie wpływać na: osoby zażywające leki, kobiety w ciąży, matki karmiące czy stosowanie z preparatu z innymi szczepionkami. Nie zbadano czy szczepionka wpływa na płodność. UK dziś dopuściła preparat Pfizer do użytku. Szczegóły w powiązanych

Vvam
z
assets.publishing.service.gov.uk
dodany: 02.12.2020, 21:10:28
  • 454
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
Ukpha
Ukpha
Ukpha 03.12.2020, 07:50:58
  • 4
I ponownie, szurowski opis SZOKUJACE INFORMACJE. Prosilbym o rozwage - dziwne zeby bezpieczenstwo wsrod dzieci bylo dostepne - to jest dlugoterminowy plan badawczy ktory tam jest - gwarantuje ze Pfizer sobie pozwoli na tak ograniczone wykorzystywanie produktu - bo juz teraz wiedza ze z puli docelowych uzytkownikow musza wyeliminowac kobiety w ciazy, dzieci, itp itd. Ale kliki sa i zasiano juz ziarno niepewnosci ze lojezusmaria Halyna grzej bigos bo afera - szczepionka
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

548

Hiszpania. Dzieciom podano syrop na żołądek. Teraz na całym ciele rosną im włosy

Hiszpania. Dzieciom podano syrop na żołądek. Teraz na całym ciele rosną im włosy

Omyłkowo podana substancja doprowadziła do niekontrolowanego porostu włosów na ciele dzieci. Stało się to za sprawą błędnie opisanego syropu na żołądek, który w swoim składzie zawierał minoksydyl - lek stymulujący mieszki włosowe. Rodzice domagają się odszkodowania.

konto usunięte
z
polsatnews.pl
dodany: 02.12.2020, 13:23:14
  • 86
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    ciekawostki
  • #
    hiszpania
Ukpha
Ukpha
Ukpha 03.12.2020, 07:39:27
  • 0
Absolutnie zgadzam sie z jakims odszkodowaniem, natomiast ciezko jest stwierdzic po jednostronnym komentarzu czy dzieci faktycznie nadal odczuwaja skutki tego syropu w postaci porostu wlosow. Jesli dojdzie do konfrontacji sadowej, spodziewam sie wymagania dowodow ze strony obrony, zeby wykazac aktualne zmiany i odczuwalne zmiany. Jest oczywiscie tez aspekt tego w jaki sposob ‚cierpia’ i za co mialoby to odszkodowanie byc.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

809

Niebezpieczne oświadczenie producenta szczepionki na Covid-19 firmy Moderna

Niebezpieczne oświadczenie producenta szczepionki na Covid-19 firmy Moderna

Rzeczywiste wyniki skuteczności szczepionki mogą znacznie różnić się od tych wyrażonych w badaniach. Potwierdzają, że nigdy nie było produktu komercyjnego wykorzystującego technologii mRNA zatwierdzonego do użytku. Bezpieczeństwo i skuteczność produktu nie zostały jeszcze ustalone.

Vvam
z
investors.modernatx.com
dodany: 02.12.2020, 21:33:39
  • 208
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
Ukpha
Ukpha
Ukpha 03.12.2020, 07:24:08
  • 9
Ja rozumiem ze pewnie wiekszosc tutaj na tym portalu raczej nie zna jezyka angielskiego i w tym momencie ruskie trole beda tutaj dalej atakowac zgnily zachod, promowac anty-szczepionkowe poglady, ale to jest po prostu zwykla informacja prasowa dla investorow. Nie ma tutaj zadnej niepokojacej informacji i jest to standardowa nota inwestorska przy jakimkolwiek wiekszym podmiocie notowanym na gieldzie. Ode mnie wielki ZAKOP i radziłbym innym po prostu rozwage i moze probe zrozumienia
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

613

Doktor Bodnar naciska na rząd ws. swojej terapii leczenia COVID-19

Doktor Bodnar naciska na rząd ws. swojej terapii leczenia COVID-19

Pulmonolog z Przemyśla, doktor Włodzimierz Bodnar, przedstawił kolejne dane potwierdzające skuteczność swojej terapii w leczeniu COVID-19. Rząd i jego doradcy ds. zdrowia są innego zdania.

Korso_Tygodnik_Regionalny
z
korso24.pl
dodany: 28.11.2020, 12:40:19
  • 178
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    medycyna
  • #
    nauka
  • #
    lekarz
Ukpha
Ukpha
Ukpha 29.11.2020, 08:24:13
  • -3
Pan Bodnar to taki wspolczesny Zieba - przeciez mozna opublikowac wyniki badan (nawet obserwacyjnych) w publikacjinmedycznej ktora zostanie oceniona. Dlaczego pan Bodnar sam nie podejmie sie calej operacji przetestowania? Dlaczego sam nie podejmie sie przetestowania amantadyny na grype? Bo nie chce mu sie ponosic odpowiedzialnosci, ani kosztow, ani ryzyka
Ukpha - Pan Bodnar to taki wspolczesny Zieba - przeciez mozna opublikowac wyniki bada...

źródło: comment_1606638225vFSZSQfnBpynBk6g57Mcqq.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

858

Szef firmy sprzedającej testy na Covid: "To największa mistyfikacja w historii!"

Szef firmy sprzedającej testy na Covid: "To największa mistyfikacja w historii!"

Miażdząca krytyka lockdownu przez kanadyjskiego lekarza, który wezwał do natychmiastowego zakończenia "histerii napędzanej przez media i polityków".

retzev
z
wykop.pl
dodany: 27.11.2020, 19:04:41
  • 291
  • #
    swiat
  • #
    kanada
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
  • #
    medycyna
  • #
    coronavirus
Ukpha
Ukpha
Ukpha 28.11.2020, 01:08:01
  • 5
Rosyjski trolling widze na wykopie wiecznie zywy:
https://www.snopes.com/fact-check/dr-roger-hodkinson-covid-hoax/
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

384

Czy nowotwór można powstrzymać naturalnymi sposobami? – przełomowa metoda

Czy nowotwór można powstrzymać naturalnymi sposobami? – przełomowa metoda

Grupa naukowców z tokijskiego uniwersytetu dokonała przełomowego odkrycia. Znaleziono metodę, która jest czterokrotnie bardziej śmiertelna dla komórek nowotworowych niż te dotychczasowe, a co więcej, zdrowe komórki pozostawia w stanie nienaruszonym.

Anywherepl
z
anywhere.pl
dodany: 18.11.2020, 10:57:19
  • 88
  • #
    swiat
  • #
    azja
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    mozg
  • #
    medycyna
Ukpha
Ukpha
Ukpha 19.11.2020, 07:18:17
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Ukpha
Ukpha
Ukpha 19.11.2020, 11:20:42
  • 0
@Lemingus_Vulgaris: porownujesz dwie rozne wskazania i choroby - jedna o wysokiej zapadalnosci w krotkim czasie i wysokiem smiertelnosci w krotkim czasie ktora zbiera swoje zniwo w bardzo krotkim czasie i druga gdzie zyciowe ryzyko to 33% a smierc w wyniku raka to minimalny procent w skali zycia. Jak spojrzysz na technologie uzyta do wytworzenia szczepionki np. J&J to wektor byl juz wykorzystywany przy innych szczepionkach. Oczywiscie nie sprawia ze magicznie
Ukpha
Ukpha
Ukpha 20.11.2020, 07:00:20
  • 0
@Lemingus_Vulgaris: a sprawdzales oficjalne wydanie prasowe Pfizera / BioNTech? W oficjalnym wstepnym stanowisku potwierdzili skutecznosc ‚pojad 90%’. W proces wydania takiego oswiadczenia pracowego jest zaangazowane mnostwo osob, poza tym PRowo nie moga sobie pozwolic na to zeby ich produkt ‚wydawalby sie’ mniej skuteczny. Jak maja konkurencje ktora raportuje 94% skutecznosci to ponad 90% jest gorszym przekazem. Potrzeba jest duza, nie widze jak przyspieszone (ale nie zredukowane co do jakosci) procedury
Ukpha
Ukpha
Ukpha 20.11.2020, 11:32:20
  • 0
@Lemingus_Vulgaris: w swojej wypowiedzi zrownujesz swoje wlasne doswidczenia z badaniamia - to zdecydowanie nie sa dowody na tym samym poziomie. Skad w ogole sugestia o melatonine i jej dawce skoro zadnych badan klinicznych nie przeprowadzono?
Ukpha
Ukpha
Ukpha 20.11.2020, 13:31:58
  • 0
@Lemingus_Vulgaris: zaden z powyzszych artykulow nie odnosi sie do badania klinicznego

841

Dwa tygodnie i amantadyna może być stosowana w leczeniu COVID-19!

Dwa tygodnie i amantadyna może być stosowana w leczeniu COVID-19!

Doktor Włodzimierz Bodnar z Przemyśla cały czas naciska na to, aby do powszechnego użycia w walce z koronawirusem stosować amantadynę. W ten sposób można pokonać COVID-19 nawet w 48 godzin.

Korso_Tygodnik_Regionalny
z
korso24.pl
dodany: 18.11.2020, 07:19:13
  • 124
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    medycyna
  • #
    lekarz
  • #
    zdrowie
Ukpha
Ukpha
Ukpha 18.11.2020, 16:01:36
  • 1
Na prawde bardzo nudne i martwiace jest jak chetnie ludzie wykopuja te gowno artykuly - powtorze raz jeszcze i moze bede wrzucal kompletny debunking - nie ma aktualnie ZADNEGO randomizowanego prospektywnego badania ktore sprawdzaloby efektywnosc amantadyny (leku z licznymi skutkami ubocznymi) w leczeniu COVID. Mowienie o jakiejkolwiek skutecznosci w tym momencie jest rowne wrozeniu z fusow.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Ukpha
Ukpha
Ukpha 18.11.2020, 16:21:51
  • -1
@PWRXerXes: tak jako KANDYDAT na lek a nie jako sprawdzone, przebadane panie bier moja kase, hydroksychlorokina tez byla kandydatem na lek i po przebadaniu juz nie byla bo wykazano brak skutecznosci w monoterapii. O to chodzi - jest badanie, jest skutecznosc lub jej brak. Nie ma badania, to mozna co najwyzej sie podrapac w dupe i stwierdzic ze jest na rowni skuteczna co woda z sokiem - oba nieprzebadane.
Ukpha
Ukpha
Ukpha 18.11.2020, 20:08:29
  • -2
@PWRXerXes: oczywiscie ze istotna jest wstepna (a nawet kompleksowa) analiza tego czy jest jakis logiczny sens testowania danej substancji. Ale na tym nie skupia sie tej artykul ktory jaki nosi tytul? Amantadyna moze byc stosowana. Ale czy paracetamol moze byc stosowany? Moze byc. Czy h-----a moze byc stosowana? Moze byc. Czy o amantadynie Pan Bodnar powiedzial ze wyleczyl nia ponad stu pacjentow jak zostalo opublikowane w super ekspresie? Owszem. I

336

Marsz Milliona MAGA przed Białym Domem

Pokaż treści 18+

Marsz Milliona MAGA przed Białym Domem

W Waszyngtonie trwa protest zwolenników Trumpa domagających się kolejnej jego kadencji i przejrzystych wyborów wolnych od fałszywych kart wyborczych - angielski wymagany

franekfm
z
foxnews.com
dodany: 14.11.2020, 17:03:05
  • 171
  • #
    polityka
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    trump
  • #
    wyboryusa
  • #
    amerykawybiera2020
Ukpha
Ukpha
Ukpha 15.11.2020, 06:46:19
  • 0
@franekfm: Amerykanie sa podzieleni, ale 3% glosow czyli konkretnie przewaga ponad 5.5 mln glosow wiecej niz aktualnie urzedujacy Trump to jest raczej bardzo znaczaca roznica.

467

"Uważają, że są ponad prawem" - prywatni właściciele systemu wyborczego USA

Pokaż treści 18+

"Uważają, że są ponad prawem" - prywatni właściciele systemu wyborczego USA

Artykuł sprzed roku w lewicowym Guardianie... który dziś fetuje zwycięstwo Bidena. Zobaczymy, co wykaże śledztwo, ale mówi się, że "błędy w oprogramowaniu" hurtowo zmieniały głosy Trumpa w głosy na Bidena.

usprawniacz
z
theguardian.com
dodany: 10.11.2020, 22:13:29
  • 61
  • #
    zainteresowania
  • #
    technologia
  • #
    wybory
  • #
    polityka
Ukpha
Ukpha
Ukpha 11.11.2020, 08:44:57
  • 9
@usprawniacz: a ja probuje zrozumiec jak mozna tak manipulowac trescia mowiac ‘mowi sie’. Trafil sie jeden przypadek gdzie ktos przez czynnik ludzki zle zliczyl glosy podwojnie (system potraktowal pocztowe glosy raz jako pocztowe a raz jako osobiscie zlozone), blad ktory zostal WYKRYTY. Ale gowno tytul sobie mozna walnac i powiedziec ‘mowi sie’

1178

Usterka wyborcza w Stanach!

Pokaż treści 18+

Usterka wyborcza w Stanach!

Poważna usterka w programie liczącym głosy! 6000 głosów na Trumpa zostało podmienionych na Baidena.

Zsieci
z
m.youtube.com
dodany: 07.11.2020, 01:29:10
  • 210
  • #
    polityka
  • #
    usa
  • #
    wybory
  • #
    trump
  • #
    baiden
Ukpha
Ukpha
Ukpha 07.11.2020, 08:44:13
  • 25
@I-____-I: 2021 a ludzie nadal nie sprawdzaja zrodel, zakladaja za naglowki przedstawiaja cala historie i nie szukaja wiecej na dany temat. Juz wiele zrodel podaje (a newsy pojawialy sie jakas dobe temu) ze byl to czynnik ludzki.

45

Ekspert: Amantadyna nie pomaga w zakażeniach koronawirusem

Ekspert: Amantadyna nie pomaga w zakażeniach koronawirusem

Nie ma żadnych podstaw merytorycznych ani naukowych do stosowania amantadyny w zakażeniach wywołanych przez koronawirusa SARS-CoV-2 – przekonuje prezes Polskiego Towarzystwa Epidemiologów i Lekarzy Chorób Zakaźnych prof. Robert Flisiak.

rybak_fischermann
z
rmf24.pl
dodany: 05.11.2020, 06:22:23
  • 43
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    zdrowie
Ukpha
Ukpha
Ukpha 05.11.2020, 20:24:20
  • 7
@Cactushead: nie, jeden ekspert powie nie, na podstawie absolutnego braku jakichkolwiek badan klinicznych. Drugi „ekspert” bedzie chcial mowic ‚ktos cos niech zrobi’ siedzac na dupie i nie podejmujac ryzyka. Ja oglaszam ze woda z cukrem pomaga na COVID i ma to ta sama wartosc jak przypadkowe obserwacje bez konkretnych prospektywnych randomizowanych badan.
Ukpha
Ukpha
Ukpha 05.11.2020, 20:26:31
  • 1
@hipr: probowac sobie ludzie moga wszystko, manipulowac apropo pseudo-skutecznosci natomiast jest niegodziwe i zaprzecza aktualnym standardom badawczym i etycznym. Nie bez powodu jest prawo farmaceutyczne zeby sobie ktos nie wyskakiwal z niczym niepopartymi twierdzeniami ze cos pomaga na jakas chorobe bez ustandaryzowanego badania.
Ukpha
Ukpha
Ukpha 05.11.2020, 20:27:22
  • 2
@raphaelll: na takie bzdury az ciezko jest komentarz wystosowac.
Ukpha
Ukpha
Ukpha 05.11.2020, 21:25:36
  • 0
@viktorro: oczywiscie ze tak wlasnie jest. Zanim jakakolwiek firma farmaceutyczna, lekarz, badacz, bedzie mogl mowic o skutecznosci badz jej braku w stosunku do leku pod wzgledem tego czy pomaga w jakimkolwiek schorzeniu musi przeprowadzic badania, ktore rowniez powinien opublikowac - takie sa aktualne przepisy europejskie, japonskie, chinskie, amerykanskie i kazde inne jesli chodzi o mowienie o skutecznosci terapii. Zgadzam sie z Twoim ostatnim zdaniem ze nie da sie stwierdzic czy
Ukpha
Ukpha
Ukpha 05.11.2020, 21:26:39
  • 0
@Sg6: powiedz to setkom lekarzy ktorzy prowadza badania testujac skutecznosc lekow zarowno samodzielnie jak i we wspolpracy z firmami farmaceutycznymi.
Ukpha
Ukpha
Ukpha 05.11.2020, 22:07:44
  • 0
@viktorro: juz po raz ktorys powtorze, ochrona patentowa moze byc uzyskana na konkretne wskazanie terapeutyczne. Jak sobie znajdziesz konkretne zastosowanie dla paracetamolu ktore bedzie niwe i swieze, moze byc patentowalne, wiecej informacji tutaj: http://infojustice.org/archives/40909. Wiec jak najbardziej nowa terapia jest do opatentowania nawet na starym leku. Tylko ze zapewniam Cie ze o ile ktos nie bedzie mial b---a wynikow to nikt nie bedzie inwestowal kupy kasy (jest mnostwo kosztow stalych
Ukpha
Ukpha
Ukpha 05.11.2020, 22:12:25
  • 0
@Sg6: jedyne o co moge sie wyklucac tutaj to wziety z d--y tytul artykulu. Prof. Flisak powiedzial wszystko zgodnie z prawda - ze nie ma udowodnionej skutecznosci i dlatego nie zostal wpisany na liste lekow. Wszystko zgodnie z prawda. Nie powiedzial ze lek jest nieskuteczny w zadnym stopniu, wrecz zauwazyl ze u pewnej grupy moze dawac pozytywne efekty.

716

Lek na COVID-19: kto oprócz dr Bodnara zwrócił uwagę na amantydynę i Viregyt K?

Lek na COVID-19: kto oprócz dr Bodnara zwrócił uwagę na amantydynę i Viregyt K?

Okazuje się że tymi ktosiami są prof. Cezary Pakulski z Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie oraz profesorowie Konrad Rejdak oraz Paweł Grieb, którzy swoje obserwacje opisali w artykule naukowym

jezus_nigdy_nie_istnial
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 02.11.2020, 21:48:52
  • 91
  • #
    polska
  • #
    covid19
  • #
    lek
  • #
    koronawirus
  • #
    amantydyna
  • #
    viregytk
Ukpha
Ukpha
Ukpha 03.11.2020, 07:34:23
  • 0
Ile razy jeszcze to trzeba powtórzyc, nie sprawdzam kto te kolejne bzdury powiela ale moze to jakas zorganizowana akcja. Po raz kolejny powtorze, amantadyna NIE JEST PRZETESTOWANA na COVID w zaden sposob. Gadanie glupot apropo tego jakim jest swietnym lekiem nie ma aktualnie ZADNEGO potwierdzenia w badaniach klinicznych. Nie ma aktualnie ZADNEGO badania ktore byloby chocby w fazie wstepnej do tego zeby amantadyne testowac na COVID. Testowac a nie pokazywac skutecznosc, to
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Ukpha
Ukpha
Ukpha 03.11.2020, 11:04:51
  • 0
@taktoto: prosze o wskazanie badania zarejestrowanego zgodnie z aktualnymi wytycznymi i przepisami w publicznej bazie danych.
Ukpha
Ukpha
Ukpha 03.11.2020, 11:12:19
  • 0
@viktorro: ochrone patentowa mozna uzyskac do konkretnego wskazania klinicznego wiec opowiadasz nieprawde. Czyli rozumiem ze moge bez zadnych badan klinicznych napisac sobie ‚SZOK WODA Z CUKREM CUDOWNYM LEKIEM NA COVID-19’. To na mnie ciazy udowadnianie skutecznosci wiec gadac moge sobie o wszystkim w ten sposob.
Ukpha
Ukpha
Ukpha 03.11.2020, 12:23:47
  • 1
@taktoto: dzieki za podesłanie linka. Napisałem maila do Prof. Rejdaka ze wskazaniem numeru EUDRACT albo clinicaltrials.gov ID. Jeżeli jest zarejestrowany tak jak powinien to nie ma problemu, ewidentnie źle szukam. Jak okaże się że jednak nie jest to owszem, zgłoszę to do komisji etyki. Jeśli chodzi o Pana Bodnara tutaj badania po prostu nie ma więc jak najbardziej warto zeby sluzby sie zainteresowaly. Moze byc oczywiscie tak (jak w przypadku

1115

Nie będzie leczenia COVID-19 w 48 godzin! Były "naciski z góry"!

Nie będzie leczenia COVID-19 w 48 godzin! Były "naciski z góry"!

Lekarz pediatra z Przemyśla twierdził, że COVID-19 można wyleczyć w zaledwie 48 godzin. Terapia nie będzie jednak prowadzona.

Korso_Tygodnik_Regionalny
z
korso24.pl
dodany: 31.10.2020, 13:55:01
  • 195
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    medycyna
  • #
    lekarz
  • #
    zdrowie
Ukpha
Ukpha
Ukpha 31.10.2020, 20:36:35
  • 9
Po pierwsze primo, Pan lekarz Bodnar jest fantastycznym przykładem osoby ktora mowi ‚ktos cos’. Pan Bodnar, jak kazdy inny lekarz, ma mozliwosc zlozyc protokol do komisji etyki i zaczac pracowac na tym leku podejmujac ryzyko ze nie wypali. Na razie zaden z przytoczonych w dyskusjach czy powiazanych artukulow nie wskazuje na zadna grupe badawcza ktora to podjelaby sie tego. Na clinicaltrial.gov nie ma wzmianki o zadnym planowanym badaniu z amantadyna - a
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Ukpha
Ukpha
Ukpha 31.10.2020, 23:50:58
  • 3
@szefwszystkichszefow: ale o czym my w ogole mowimy? Na ten moment jest to niezweryfikowana, nieprzebadana, niesprawdzona metoda leczenia na rowni ze znahorstwem i szarlataneria. Tylko dlatego ze sobie Pan Bodnar pisze ze wyleczyl tym 100 pacjentow to moze sobie wsadzic miedzy bajki przy braku dowodow klinicznych i weryfikowalnej dokumentacji. Tak jak juz napisalem - nawet na ten moment nie ma zarejestrowanego badania klinicznego ktore mialoby ten wplyw badac.

2166

„Odgórne naciski” zmusiły lekarza z Przemyśla do zaprzestania terapii amantadyną

„Odgórne naciski” zmusiły lekarza z Przemyśla do zaprzestania terapii amantadyną

Pamiętacie Włodzimierza Bodnara, lekarza z Przemyśla, który leczył COVID-19 tanim lekiem z amantadyną? Pod wpływem odgórnych nacisków musiał porzucić rekomendowanie tej terapii...

Vdeh
z
wykop.pl
dodany: 30.10.2020, 21:39:28
  • 196
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
Ukpha
Ukpha
Ukpha 31.10.2020, 06:39:37
  • 6
Po pierwsze primo, Pan lekarz Bodnar jest fantastycznym przykładem osoby ktora mowi ‚ktos cos’. Pan Bodnar, jak kazdy inny lekarz, ma mozliwosc zlozyc protokol do komisji etyki i zaczac pracowac na tym leku podejmujac ryzyko ze nie wypali. Na razie zaden z przytoczonych w dyskusjach czy powiazanych artukulow nie wskazuje na zadna grupe badawcza ktora to podjelaby sie tego. Na clinicaltrial.gov nie ma wzmianki o zadnym planowanym badaniu z amantadyna - a
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Maedhros
Maedhros
30.09.2020, 13:17:33
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ukpha
Ukpha
Ukpha 03.10.2020, 03:50:40
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Ukpha
Ukpha
Ukpha 27.10.2020, 06:17:39
  • 0
Jesli chodzi o kurs GCP, to jest wiele wersji online, szkolenie wykonasz zdalnie. Nie jestem w stanie polecic zadnego gdyz sam nienkorzystalem ale widze ze jest jeden z POLCRO, na udemy jest jakis rowniez. Tutaj proponuje poszukac samemu, moge rzucic okiem ze content jest komplexowy czy nie. Wszystko jest nauczane od podstaw bo GCP to podstawa po prostu. Na poczatek jak wyzej, CTA - clinical trial administrator / assistant, data manager, clinical
  • Odpowiedz

124

Drastyczne szczegóły. Co się działo w poznańskiej klinice?!

Pokaż treści 18+

Drastyczne szczegóły. Co się działo w poznańskiej klinice?!

Jak podają media, Klinika Chirurgii Ogólnej i Naczyń, podlegająca Uniwersytetowi Medycznemu w Poznaniu, jest pod okiem prokuratury. Były pracownik opowiedział o nielegalnych eksperymentach, które rzekomo przeprowadzano na pacjentach.

WirtualnaPolska
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 26.09.2020, 16:01:16
  • 28
  • #
    polska
  • #
    poznan
  • #
    zdrowie
  • #
    prawo
  • #
    lekarz
  • #
    kryminalne
Ukpha
Ukpha
Ukpha 27.09.2020, 06:39:50
  • 12
Poziom artykułu zerowy, wystarczy wejść na wykaz leków i jest to lek ze wskazaniem w Polsce. Bzdury bzdury i jeszcze raz bzdury. Zakop.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Precypitat
Precypitat
11.07.2020, 06:26:06
  • 231
Cena gigabajta danych w zależności od kraju.
#infografika #ciekawostki
Precypitat - Cena gigabajta danych w zależności od kraju. 
#infografika #ciekawostki

źródło: comment_15944487451Rh5ySWI3pQm090GtZzYWV.jpg

Pobierz
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ukpha
Ukpha
Ukpha 11.07.2020, 08:15:00
  • 3
@zdzijak: wrecz przeciwnie, monopol duzych korporacji typu at&t, comcast itp. To oni trzymaja wladze w tym zakresie i oprotestowuja / walcza w sadach jakiekolwiek zezwolenia na nowe sieci.
  • Odpowiedz

2

Podejście do seksualizacji dzieci przez rząd w Nowej Zelandii

Pokaż treści 18+

Podejście do seksualizacji dzieci przez rząd w Nowej Zelandii

To jest właśnie dorosłe podejście do tematu, bo seks to nie tylko czynność i przyjemność.

Ukpha
z
theguardian.com
dodany: 15.06.2020, 08:39:36
  • 0
  • #
    swiat
  • #
    nowazelandia
  • #
    kultura
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Strona 5 z 7
  • >
  • Pracuję w sektorze badań klinicznych, nienawidzę manipulacji informacjami, nierzetelności i kłamstw.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.02.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 04.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking