Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko304
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

ToJa_NieTy
ToJa_NieTy

ToJa_NieTy

Dołączył 4 lata i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 353
  • Znaleziska 295
  • Mikroblog 58
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2

804

Dewastacja pociągu Kolei Mazowieckich w związku ze strajkiem kobiet.

Dewastacja pociągu Kolei Mazowieckich w związku ze strajkiem kobiet.

Wagon Kolei Mazowieckich został zamalowany na czarno. Pojawiła się też na nim czerwona błyskawica.

Brajanusz_hejterowy
z
twitter.com
dodany: 30.10.2020, 17:28:32
  • 158
  • #
    warszawa
  • #
    protest
  • #
    polska
  • #
    neuropa
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 30.10.2020, 20:44:19
  • 2
Nie popieram niszczenia mienia publicznego... Ale ładnie to namalowali :)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

greedy_critic
greedy_critic
greedy_critic
30.10.2020, 19:34:44 via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
Niepopularny fakt - ateiści mają w dupie kobiety, wykorzystują protesty tylko do tego by podżegać ludzi przeciw kościołowi.

Pomimo tego że jestem przeciwko jakiejkolwiek ingerencji kościoła w politykę, a nawet przeciwko instytucji kościoła, to takie zachowanie jest żałosne ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#protest #ateizm #bekazpodludzi
greedy_critic - Niepopularny fakt - ateiści mają w dupie kobiety, wykorzystują protes...

źródło: comment_1604086484Smkrn8TuwxiGHlGCNrzeA0.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 30.10.2020, 19:38:49
  • 0
@greedy_critic: A co z kobietami ateistkami?... (。・・)ノ
  • Odpowiedz

546

Strajk kobiet. Tu nie chodzi tylko o aborcję. Tu chodzi o niższe pensje i...

Strajk kobiet. Tu nie chodzi tylko o aborcję. Tu chodzi o niższe pensje i...

Wczoraj mieliśmy agresywną Lampart, a do tego WP (Money.pl) dorzuca kolejny lewicowy przekaz robiąc piękną manipulację.

iamtehwin
z
money.pl
dodany: 30.10.2020, 08:37:12
  • 169
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    protest
  • #
    finanse
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 30.10.2020, 17:40:13
  • -1
@stoppmov2:

Jedyna sprawa, przez którą kobieta może być dyskryminowana na rynku pracy, to długi urlop wychowawczy


Niektórzy pracodawcy mają opory przed zatrudnianiem kobiet na stanowiskach kierowniczych kiedy te są w wieku 'produkcyjnym', bo boją się, że kobieta zajdzie w ciążę, a oni zostaną w dupie. Z tego samego powodu w Januszeksach kobiety nie dostaną też umowy na czas nieokreślony, bo "na pewno od razu
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 30.10.2020, 17:43:25
  • 3
@performance_artist: A to nie chodzi o to, że np. kobieta u Janusza jest kierownikiem (kierowniczką?...) i zarabia np. 3k, a mężczyzna w korpo jako kierownik jakiegoś teamu wyciąga np. 4k?

W samych firmach (zwłaszcza w korpo) wynagrodzenie nie jest zróżnicowane ze względu na płeć, a wszyscy wpadają w te same widełki płacowe.
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 30.10.2020, 17:47:22
  • 3
@NaChuiMiTaCHata: Coraz więcej ludzi w komentarzach pisze o niej właśnie to samo. Sama się mianowała liderką całego strajku, co jest nieco absurdalne. Lider powinien jednoczyć ludzi i działać w interesie wszystkich grup protestujących, a ta idiotka coraz głośniej krzyczy feminazistyczne bzdury i oczekuje poklasku :/
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 30.10.2020, 17:58:47
  • 4
@dsomgi00: Powiedziałabym raczej, że największe znaczenie ma tu zróżnicowanie w rodzaju wykonywanych zawodów. Porównując najprostsze zawody (żeby nie bawić się w analizowanie stanowisk kierowniczych czy jakieś IT):

Kobiety są częściej: kasjerkami, fryzjerkami, sprzątaczkami, kosmetyczkami, sekretarkami itp.
Mężczyźni częściej pracują jako: kierowcy TIRów, budowlańcy, hydraulicy, magazynierzy itp.

Wydaje mi się, że te "bardziej męskie" zawody są lepiej płatne i stąd wynikają różnice w zarobkach. A czemu kobiety nie lecą jak szalone do męskich zawodów? Jak dla mnie to oczywiste, że możliwości fizyczne kobiety zbyt mocno odbiegają od siły facetów. Ja ledwo zgrzewkę wody po schodach wniosę
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 30.10.2020, 18:03:13
  • 2
@performance_artist: No właśnie o to mi chodziło, że nie ma różnic płacowych jak mamy kierownika kobietę i mężczyznę w firmie A. Logiczne jest, że różnice są jeśli kobieta pracuje w firmie A, a mężczyzna w firmie B.

A z tego co zrozumiałam z postulatów pani krzykaczki, to ona twierdzi, że kobiety są dyskryminowane płacowo względem mężczyzn w miejscu (ich) pracy, co nie jest prawdą. Może takie praktyki stosują właśnie jakieś
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 30.10.2020, 18:12:23
  • 0
@ze_skwarkami: Wg. pani krzykaczki kobiety zarabiają mniej od mężczyzn pracujących na tych samych stanowiskach, ale nie bierze ona pod uwagę tego, że ta kobieta i mężczyzna mogą pracować w innych firmach. Facet kierownik w korpo zarobi więcej niż np. pani kierownik w jakimś Lidlu.

Przyczyn niższych zarobków jest na pewno wiele np. kobiety wychowujące dzieci częściej pracują mniejszą liczbę godzin, nie biorą nadgodzin, mają mniejsze szanse na awans i co
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 30.10.2020, 18:27:09
  • 1
@MrDracek: Masz rację, że kompetencje są bardzo ważnym czynnikiem wpływającym na wysokość wynagrodzenia. W artykule napisano o różnicy w zarobkach na tych samych stanowiskach, ale nie wiemy co się kryje pod "tym samym stanowiskiem". Czy porównują to ogólnie np. sprzedawca, kierownik, czy dokładniej np. sprzedawca w żabce, kierownik działu finansów?
Nie porównywałabym tutaj stanowisk w branży IT, ponieważ jest ona bardzo specyficzna i nie mam do końca pojęcia jak to
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 30.10.2020, 18:33:27
  • 1
@performance_artist: Jeśli ludzie są na tyle zdesperowani, żeby pracować u Janusza, to raczej nie mają odwagi na walkę z takim człowiekiem :( Niestety sama doświadczyłam januszowego cwaniactwa, a typ jeszcze zakazywał pracownikom rozmawiania o zarobkach. Nie muszę chyba mówić, że długo tam nie pracowałam, ale inne dziewczyny tkwiły tam parę lat w takim gównie.

Eh, jak tym feministkom tak źle to niech się do tego USA przeniosą XD Od ich
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 30.10.2020, 18:38:27
  • 1
@blah667: Oczywiście zdaję sobie z tego sprawę, że moje doświadczenie to tylko jeden z miliona przypadków. Chciałam tylko pokazać, że nie zawsze mężczyźni są bardziej wydajni od kobiet. Każdy ma różne predyspozycje i głupim jest ten, kto twierdzi, że nie ma różnic między płciami.

Faktem jest to, że mężczyźni częściej wykonują prace "uciążliwe" i wymagające siły fizycznej. Nie do końca jednak rozumiem co rozumiesz przez to, że pracują "ciężej". Chodzi

1121

Oficjalne żądania Strajku Kobiet

Oficjalne żądania Strajku Kobiet

Podpisuję się rękami i nogami.

dwayne-johnson
z
wyborcza.pl
dodany: 27.10.2020, 16:39:11
  • 430
  • #
    polska
  • #
    protest
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazkonfederacji
  • #
    bekazprawakow
  • #
    neuropa
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 27.10.2020, 21:30:58
  • -11
@LibertyPrime: Przecież kto potrzebuje aborcji to jedzie zrobić to za granicę. To nie jest nigdzie darmowy zabieg (nie będziesz za niego "płacił karynie w podatkach"), nie jest tani i nie jest to zamiennik antykoncepcji. Trzeba by być idiotą żeby robić sobie skrobankę parę razy w roku, bo się gum nie chce zakładać komuś, no błagam!

Może jedynie w przypadku ciąży letalnej (czyli kiedy dziecko po odcięciu pępowiny nie ma szans na przeżycie bez matki-żywicielki), ciąży z gwałtu lub ciąży zagrażającej zdrowiu kobiety zabieg ten jest opłacany ze środków publicznych. Z tym że tych przypadków "nie na życzenie", tj. legalnych wg. prawa w Polsce było ledwo ponad 1000 w zeszłym roku.

Aborcja była jest i będzie, a Ci co nie chcą z niej korzystać niech nie korzystają. Tymczasem na aborcji dajemy zarobić naszym sąsiadom, gdzie ten zabieg jest

3184

Piekło mężczyzn

Piekło mężczyzn

Protest przeciwko systemowej dyskryminacji mężczyzn przez ustawę emerytalną, brak możliwości przeprowadzenia aborcji prawnej czy zmuszenia kobiety do badań DNA w razie wątpliwości w kwestiach ojcostwa.

tycomuxCH
z
facebook.com
dodany: 27.10.2020, 01:06:58
  • 446
  • #
    polska
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    protest
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 27.10.2020, 06:21:53
  • 0
Socjolożka Karen Sjørup, która prowadziła badania na ten temat, stwierdziła, że dałoby to kobietom więcej swobody, pozwalając tym, którzy chcą zostać matkami, bez konieczności dzielenia się z mężczyznami prawami i obowiązkami rodzicielstwa, na dodatkowy sposób.


Ten fragment się kupy nie trzyma. Z tego zdania coś wycięto, bo nie ma ono żadnego przekazu... "Na dodatkowy sposób dałoby kobietom więcej swobody" ale CO? Pisane na kolanie w pięć sekund :/

1169

Należy dopuścić mężczyzn do dyskusji w sprawie aborcji!

Należy dopuścić mężczyzn do dyskusji w sprawie aborcji!

Osoby wyposażone w macicę zabrały osobom w macicę nie wyposażonym prawo do dyskusji, obierania stanowiska oraz wypowiedzi na temat aborcji. Art. z 2018 świetnie ukazujący czym są mężczyźni w oczach feministek.

konto usunięte
z
newsweek.pl
dodany: 25.10.2020, 11:14:01
  • 352
  • #
    polska
  • #
    protest
  • #
    feminizm
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 25.10.2020, 17:05:20
  • -3
Mężczyźni! Dlaczego nie potraficie protestować wspólnie z kobietami przeciw temu p--------u prawu, jakim jest zakaz aborcji? Zamiast nas wspierać, jak małe dzieci krzyczycie "a co kiedy ja chcę dziecka z ona nie?!?!?!one one one" albo "a co kiedy ja nie chcę dziecka".

W tym momencie nieważne czy kobieta czy mężczyzna nie chce dziecka, nie może dokonać zabiegu jakim jest aborcja! Żadna z płci nie ma wyboru! Natomiast to politycy PIS i Konfederacji (głównie mężczyźni) i klechy (sami mężczyźni) najsilniej działają i chcą zakazać aborcji całkowicie, a p------e katoliczki jak Godek im wtórują!

Jeśli para dojrzałych ludzi decyduje się na s--s powinni się zgadzać w kwestii posiadania dziecka (np. ja i mój partner nie chcemy mieć dzieci). Kobieta powinna móc zadecydować o tym, czy urodzi dziecko czy dokona aborcji. Ciąża mocno obciąża organizm kobiety (nie będę się tu rozpisywać...) i mężczyzna nie powinien mieć prawa ZMUSZENIA nikogo do donoszenia ciąży. Poród to nie wycięcie migdałków, drodzy panowie. To k---a zajebiście boli!

Natomiast,
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 25.10.2020, 17:18:50
  • -2
@svr_: Nie zgadzam się z poglądem tej pani. Naprawdę są na tym świecie normalne kobiety, które nie mają nasrane we łbie.

Wracając jednak do główego przekazu mojej wypowiedzi: żeby mężczyzna mógł mieć prawo do "prawnej aborcji" czyli zrzeknięcia się dziecka i uniknięcia alimentów, to najpierw kobiety muszą mieć możliwość dokonania fizycznej aborcji jeśli nie chcą mieć dziecka.

Jeżeli mężczyzna dokonałby "prawnej aborcji", a kobieta musiałaby to dziecko urodzić nawet jeśli
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 25.10.2020, 17:30:06
  • 1
@svr_: No i właśnie o tym mówię. "Najpierw wy baby same sobie coś wywalczcie, a jak wam się uda to my się zaczniemy w--------ć i walczyć dalej o swoje". Widzę pojęcie współpracy jest dla niektórych obce.

A jak ojciec umrze albo przestanie zarabiać to co, kilkuletnie dziecko z domu wyrzucisz?


Ja nie planuję mieć nigdy dzieci. Ale kobiety, których mąż zmarł lub stracił pracę na pewno mają ciężko. Nie wypowiadam się więcej, bo nie mnie je oceniać. Posiadanie dziecka wiąże się z wzięciem za nie odpowiedzialności niezależnie od życiowych
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 25.10.2020, 17:40:04
  • 0
@svr_:

no przecież to ty się wypięłaś bo musisz być pierwsza i c--j, nie może być razem

Nie rozumiem kompletnie twojej wypowiedzi. W czym niby mam być pierwsza i co nie może być razem?

Właśnie, a nie od tego czy znajdziesz bankomat do
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 25.10.2020, 17:51:39
  • 2
@svr_: Szkoda dyskutować z kimś, kto nie przedstawia żadnych argumentów. Moja pierwsza wypowiedź była bardzo konkretna i rzeczowa, a Ty odpisujesz mi bardzo emocjonalnie i w dalszym ciągu piszesz tylko o tym, jacy to faceci są biedni.

Wpadka podczas seksu może się zdarzyć każdemu. Głupiej karynie, debilowi sebie, a także szczęśliwej parze, która nie chciała mieć dziecka w tym momencie. W każdym z tych przypadków powinna istnieć możliwość aborcji, możliwość WYBORU. A Ty z uporem maniaka piszesz tylko o tym co byłoby korzystne dla mężczyzn.

Jakby było tak jak sobie chcesz, czyli mężczyźni mogą zrobić "prawną aborcję" na zawołanie, a kobiety nie mogłyby przerwać ciąży to wyglądałoby to
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 25.10.2020, 18:02:10
  • 2
@svr_:

ale ty chyba nie rozumiesz, mnie aborcja dla kobiet nie przeszkadza, a z uporem mianiaka o tym pisze bo wyrachowane suki z protestu o tym nie wspomną.

Z twoim wypowiedzi wywnioskowałam jednak, że w dupie masz prawo kobiet do aborcji i mamy sobie o nią same walczyć, a faceci będą same walczyć o aborcję prawną. Ponieważ kwestie te są ze sobą powiązane (legalna aborcja dla kobiet i aborcja prawna dla mężczyzn) to kobiety i mężczyźni powinni walczyć o te prawa WSPÓLNIE.

ja nigdzie tak nie napisałem, ty się uparłaś że najpierw kobiety muszą mieć możliwość a

802

Sposób na uwolnienie rąk z opaski zaciskowej.

Sposób na uwolnienie rąk z opaski zaciskowej.

W określonych i spełnionych warunkach.

JoeShmoe
z
streamable.com
dodany: 23.10.2020, 16:04:16
  • 150
  • #
    swiat
  • #
    ciekawostki
  • #
    technologia
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 23.10.2020, 20:25:10
  • 8
@diogene: nie sądzę, żeby to zadziałało w przypadku każdego :/ ja np. czasem nie daję radę odkręcić butelki wody, a co dopiero rozerwać coś takiego...
dran2
dran2
dran2
22.10.2020, 14:02:05
  • 54
Teraz dopiero strach się starać o dziecko. Już widzę ten przyrost naturalny.
#aborcja #dzieci #antynatalizm
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 22.10.2020, 14:06:13
  • 3
@dran2: Patologii nie zatrzyma żaden koronawirus :x 500+ dalej wpada, a alkoholu ze sklepów przecież nie wycofają.
  • Odpowiedz

755

Wszystkie szkoły w Polsce powinno się zamknąć

Wszystkie szkoły w Polsce powinno się zamknąć

Oczekuję od władz, żeby decyzje były podejmowane na podstawie jakiegoś rozeznania, diagnozy. Tymczasem wygląda na to, że nie ma żadnych badań, gdzie są główne źródła zakażenia. (...) Działamy absolutnie po omacku, jest chaos.

Domowik
z
edukacja.dziennik.pl
dodany: 18.10.2020, 20:06:15
  • 332
  • #
    covid19
  • #
    szkola
  • #
    koronawirus
  • #
    edukacja
  • #
    zdrowie
  • #
    nauczyciele
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 19.10.2020, 19:11:31
  • 1
@mirekwirek: "Równość" jest chyba opacznie rozumiana przez tego "eksperta" xD

Gdybym chodziła w tym momencie do szkoły, to dałabym wszystko, aby mieć zdalne nauczanie. Samodzielnie zawsze można ogarnąć materiał szybciej, zrobić jakieś zadania "zapas" i mieć wszystko z głowy. A w szkole tak samo jak w pracy siedzi się dupo-godziny, bo trzeba sprawdzić obecność, uciszyć błaznów, czytać na głos jakiś tekst i tak dalej i tak dalej... Ile czasu zmarnowanego
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 19.10.2020, 19:14:31
  • -1
@Muszczyna: Dzieci to problem... ╮(╯_╰)╭

Ale może ludzie zaczną się zastanawiać dzięki pandemii, czy chcą powoływać na świat kolejne życie, w momencie kiedy oboje MUSZĄ z---------ć na jego utrzymanie (bo ich nie stać), a jak 1 osoba musi zrezygnować z pracy, aby zająć się swoim (haha!) dzieckiem to jest lament i ryk, bo z czego się rodzina utrzyma.
Konfiduracja
Konfiduracja
Konfiduracja
21.06.2020, 16:43:32
  • 24
Niektórzy skrajni, walczący ateiści tak żarliwie zwalczają ideę Boga, że stanowi ona ich obsesję, stając się czymś, co niemalże konstytuuje sens ich egzystencji

Ba! Można by odnieść wrażenie, że paradoksalnie Bóg jest zdecydowanie i stale obecny w ich życiu, poprzez ciągły przymus zaprzeczania Jego istnieniu. Nie są oni tak naprawdę w stanie uwolnić się od tej idei! A przecież skoro odrzucają Jego istnienie, wystarczyłoby obojętnie wzruszyć ramionami na widok, tych, którzy wierzą. Oni jednak odczuwają potrzebę ciągłego negowania „urojonego” (w ich mniemaniu) Boga. Woody Allen stwierdził kiedyś: „Dla ciebie jestem ateistą, ale dla Boga konstruktywną opozycją”. Walczący ateiści mówią, że Bóg to postać fantasy, a zarazem walczą z Nim, jakby istniał naprawdę. Po co złościć się na to, co nie istnieje? Po co się na to obrażać? To znamienne, że są ludzie, którzy poświęcają tyle czasu, uwagi i energii, próbując obalić coś, co, jak wierzą, nawet nie istnieje! Co nimi powoduje? Niektórzy pewnie tłumaczą swoje postępowanie szlachetną troską o biednych ludzi, karmiących się złudzeniami. Uważają, że chcą im pomóc w uświadomieniu sobie, że ich nadzieja jest pozbawiona podstaw. Ale właściwie, po co tracić cenny czas na tego typu jałowe spory, skoro życie jest tak krótkie (a nie mamy żadnego innego do dyspozycji)? Dlatego mam czasem wrażenie, że wojujący ateiści podświadomie zakładają, że Bóg jednak jest, tyle że oni są na Niego obrażeni i chcą Mu zrobić na złość. Oczywiście żaden wojujący ateista się do tego nie przyzna, bo prawdopodobnie sam nie zdaje sobie z tego sprawy.

Przypomina mi się tu cytat z Jana Tadeusza Stanisławskiego: „Jeżeli, daj Boże, Pana Boga nie ma, to chwała Bogu; natomiast jeśli, nie daj Boże, Pan Bóg jednak jest, to niech nas ręka Boska broni”.

Widziałem
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 21.06.2020, 17:23:53
  • 25
@Konfiduracja: przez religię miałam s---------e dzieciństwo. Kary za niechodzenie do kościoła, wieczne porównywanie do innych dzieci (znajomych rodziców) które się udzielały w kościele czy innych oazach. Obowiązkowa religia w szkole na dokładkę. Nawet w liceum (!) nie mogłam sama zdecydować, że nie chcę chodzić na religię (musiałam u samego prowadzącego zajęcia dominikanina wywalczyć telefon do moich rodziców, żeby im powiedział, żeby wypisali mi zgodę na nieuczęszczanie na zajęcia).

To 'piekiełko'
  • Odpowiedz

881

Kraj socjalem płynący

Kraj socjalem płynący

Kto w ubiegłym roku w Polsce zarabiał 67 proc. średniego wynagrodzenia i samotnie wychowywał dwójkę dzieci, otrzymał więcej świadczeń, niż wpłacił do budżetu z tytułu podatków i składek ZUS. Podobnie było tylko w Kanadzie i Nowej Zelandii.

rossoneri8
z
podatki.gazetaprawna.pl
dodany: 04.05.2020, 13:34:32
  • 76
  • #
    polska
  • #
    socjalizm
  • #
    bekazpisu
  • #
    ekonomia
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 04.05.2020, 19:19:05
  • 0
@gruby333: O co dokładnie chodzi z tym wykresem "ile lat pracy przed nami"? Na górze jest napisane, że to dane dla 15 latków, czyli co w wieku około 50 lat na emeryturę idzie (nawet niech zacznie jako 20 latek +33 lata pracy to ledwo 53)? Jakim cudem :o

569

RASIZM W JAPONII

RASIZM W JAPONII

Jak każde państwo i Japonia ma swoje ciemne strony.

ignis84
z
youtube.com
dodany: 01.05.2020, 20:24:25
  • 273
  • #
    swiat
  • #
    japonia
  • #
    kultura
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    rasizm
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 02.05.2020, 21:15:07
  • 8
@JohnyAgrest: Chyba nie obejrzałeś całości (polecam historię z restauracji od 18:57). Rasizm w Japonii to nie jest fake news.
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy
ToJa_NieTy 03.05.2020, 18:34:41
  • 3
@qwert0: Chodzi ci chyba o Weronikę Truszczyńską, a nie autorkę filmiku ze znaleziska. Jedna mieszka w Chinach a druga w Japonii.

Ale mnie irytuje ten stereotyp o puszczalskich p0lkach. NIE WSZYSTKIE kobiety takie są, założę się wręcz, że jest to mniejszość, która robi smród ciągnący się za wszystkimi. Przez to jak jestem za granicą aż boję się mówić skąd jestem, bo jeszcze ktoś potem pomyśli, że jak się uśmiecham i
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 03.05.2023

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl