Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko271
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Szczedryk

Szczedryk

Dołączył 9 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 757
  • Znaleziska 147
  • Mikroblog 610
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 12

718

Walka o Ukraińców w Polsce. Play jako pierwszy wypuszcza reklamy po ukraińsku

Pokaż treści 18+

Walka o Ukraińców w Polsce. Play jako pierwszy wypuszcza reklamy po ukraińsku

'Reklama po rusku w Polsce?' – oburza się część internautów. To reakcja na pierwszą reklamę wyemitowaną w polskiej TV po ukraińsku. Zdecydowała się na to sieć komórkowa Play. To część toczącej się już wojny telekomów o klientów pochodzących z Ukrainy. Nic dziwnego, jest ich już w Polsce 1,3 mln

reflex1
z
money.pl
dodany: 04.02.2017, 14:20:31
  • 488
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    reklama
  • #
    media
  • #
    play
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 15:58:23
  • 163
Nie rozumiem w czym jest problem. To źle, że Play poszerza ofertę na nową grupę docelową? Jeżeli komuś nie podobają się dane usługi tej sieci to zawsze może przejść do innej. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 49
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 16:09:22
  • 45
@Armo11: Większość ludzi nie widzi różnicy między tymi językami i w sumie mnie to nie dziwi, bo mało kto jest zainteresowany tymi językami szczególnie ukraińskim.
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 17:09:49
  • 33
@Dzonzi: Można i pewnie wielu się uczy. Tylko, czy to tak bardzo zaburza rzeczywistość w której żyjemy?
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 17:37:01
  • 7
@korporacion: Myślę, że jest spora różnica bo obozy były oczywiście niemieckie. Po prostu stwierdzam fakt, że nie wielu Polaków interesuje to jak brzmi rosyjski i ukraiński i jakie są między nimi różnice. Skąd te porównanie do obozów?
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 17:47:26
  • 7
@zadko: Nie porównujmy Ukraińców z przedstawicielami zupełnie innej kultury. Podobna retoryka w stosunku do mieszkańców Europy brzmi jak hasła niektórych Brytyjczyków: "Stop polonizacji Anglii!". Myślę, że oboje się zgodzimy, że imigranci z Polski mają bardziej pozytywny wpływ niż negatywny na Wielką Brytanię, czy inne kraje do których Polacy masowo imigrują.
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 17:50:49
  • 11
@zadko: To chyba dobrze, że pracując w Polsce zarabiają podobnie jak Polacy, a mniej jest wyzyskiwanych.
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 17:56:46
  • 7
@zadko: Nikt im nie broni uczyć się języka polskiego. Reklama Play ma charakter marketingowy, a nie propagandowy. Reklama jest reklamą, a nie programem społecznym, czy politycznym. Po za tym, jak można ograniczać decyzję tej sieci w jakim języku chce puszczać reklamy? Równie dobrze, mogą puszczać reklamy w języku duńskim. To ich decyzja, czy trafią w swój target, czy nie ( ͡º ͜ʖ͡º)
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 18:15:10
  • 2
@zadko: 1. Bo nie ma żadnych przesłanek, czy po polsku, czy ukraińsku itp. Jest to decyzja marketingowa play i tyle, a nie rządowy program ukrainizacji Polski. Napisz zażalenie do play i dokładnie przedstaw rzetelne argumenty dlaczego nie powinni puszczać reklam w języku ukraińskim.

2. Play dostosował się do prawa, więc nie widzę problemu.

3. Niesmak? Niesmak byłby wtedy, gdyby Bandera śpiewał w reklamach MediaExpert.
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 18:46:10
  • -1
@zadko: Na jakiej podstawie prawnej komisja etyki mediów miałaby pogrozić sieci Play za tą reklamę?

Również uważam, że powinny być regulacje dotyczące mediów, ale jak prosta reklama ma zagrażać polskiej kulturze i obyczajom? Nie sądzę, żeby kultura ukraińska miałaby wyprzeć naszą. Opisujesz takie rzeczy, ale nie przeszkadza Ci spora ilość McDonaldów, kebabów, obecność zagranicznych programów/seriali (szczególnie amerykańskich) w telewizji (nawet w TVP). Nie popadajmy w skrajności w skrajność. Są dobre
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 18:56:26
  • -2
@Flypho: Zgadza się, każdy naród ma swoją kulturę i różni się min. od polskiej. Chodziło mi o porównywanie kultury ukraińskiej do kultury mieszkańców Bliskiego Wschodu, czy Afryki.
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 19:08:21
  • 0
@Flypho: Nie twierdzę, że kultura arabska/semicka itp. jest gorsza/lepsza. Jest inna. Ludzie są różni. W Polsce też są ludzie, których zachowanie nijak ma się z jakimkolwiek pojęciem kultury osobistej. Poznałem i znam wielu Ukraińców. Są i chamy i bardzo pozytywni ludzie. Nie można szufladkować całej narodowości na podstawie kilku osób.
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 19:13:51
  • 0
@zadko: To jest Twoja decyzja i nie mam zamiaru na nią w jakikolwiek sposób wpływać, ani oceniać. Reklama pełni różne funkcje, ale nie sądzę, że informacja o tańszych połączeniach do Ukrainy itp. miałoby nagle wpłynąć na to, że zaczniesz rozmawiać tylko po ukraińsku, a Ukrainiec nagle stwierdzi, że w sumie Wrocław/Warszawa itp. powinny być ukraińskie.
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 19:18:06
  • -1
@Flypho: Dalej rozliczasz 5 osób wobec 40 milionowego narodu. A co powiesz, jak Ci powiem, że widziałem Polaka, który chleje w komunikacji społecznej i obrzuca obelgami wszystkich ludzi? Mam wyciągnąć wniosek, że wszyscy Polacy to pijacy i są agresywni wobec wszystkich? O to w tym chodzi?
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 19:24:24
  • 2
@Flypho: Ale i tak tworzysz negatywną opinię na podstawie 5 osób. Ma to sens logiczny?
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 19:35:18
  • 1
@Flypho: Więc widzisz, że nie da się jednoznacznie ocenić cały naród na podstawie zachowania kilku osób. Nie ma narodów złych, bądź dobrych, tylko ludzie są nośnikami tych cech.
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 19:43:46
  • 0
@zadko: Problem językowy na Ukrainie jest dużo bardziej złożony. Postaram się napisać artykuł na ten temat w najbliższym czasie, jeśli Cię to tak bardzo interesuje.
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 19:49:36
  • -3
@Flypho: To nie jest ułatwianie życia. Z góry tworzysz swój własny stereotyp, który może Cię ograniczać w kontakcie z innymi ludźmi. Dalej oceniasz daną kulturę na podstawie zachowania kilku osób. Nic w Twojej retoryce się nie zmienia. Sam stwierdziłeś, że szkoda Ci życia na poznawaniu każdego Ukraińca, a mimo to dalej biegniesz w tej bezpodstawnej i negatywnej retoryce. Nie ustala się poziomu kultury/cywilizacji na podstawie pojedynczych jednostek.
Szczedryk
Szczedryk 04.02.2017, 19:56:55
  • -3
@Flypho: Wyrażam swoją opinię, nie mówię Ci co masz mówić, bądź robić. Zależy mi na prowadzeniu dyskusji w sposób normalny, bez sarkastycznych wypowiedzi, czy odgryzień. Jeżeli rozmowa ma iść w tym toku to dziękuję Ci za rozmowę i pozdrawiam.
Szczedryk
Szczedryk 05.02.2017, 07:48:37
  • 0
@korporacion: Oczywiście, że jest. Ani razu nie porównałem Ukraińca do Rosjanina. Ich języki są jak najbardziej inne (sam mówię bardzo dobrze po ukraińsku i całkiem nieźle po rosyjsku). Ale zgodzisz się ze mną, że osoba nie znająca chociaż trochę tych języków nie jest w stanie ich tak o rozróżnić. Po za tym porównywanie obozów i wojny na Donbasie z rozróżnianiem rosyjskiego i ukraińskiego przez Polaka nie jest zasadne.
Szczedryk
Szczedryk 05.02.2017, 07:55:58
  • 0
@Pooodi: Wykorzystywanie języka rosyjskiego i ukraińskiego na Ukrainie jest sytuacją bardzo złożoną i zupełnie inną dla Polaków - jesteśmy przyzwyczajeni do używania tylko jednego, naszego języka. Mam zamiar napisać obszerny artykuł na ten temat, więc jeśli będziesz dalej zainteresowany to będę wołać :)
Szczedryk
Szczedryk 05.02.2017, 20:18:45
  • 1
@Errad: Generalnie słownictwo podstawowe jest bardziej zbliżone do języka polskiego, składnia oraz gramatyka ma charakter języków wschodniosłowiańskich. Sporym problemem jest używanie rusycyzmów w języku potocznym, czy sam surżyk.

Jasne, pisz kiedy tylko będziesz miał ochotę. Zawsze bardzo mnie cieszy jakiekolwiek zainteresowanie językiem ukraińskim. Jak wykopię z komputera i biblioteczki materiały własne oraz ze studiów do ukraińskiego to z chęcią podzielę się tym co Cię zainteresuje.

316

Rusek opowiada w jaki sposób nauczył się polskiego.

Pokaż treści 18+

Rusek opowiada w jaki sposób nauczył się polskiego.

Zoomer już od dwóch lat prowadzi na polskim youtube kanał To jest droga.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 29.01.2017, 13:53:22
  • 63
  • #
    nauka
  • #
    polska
  • #
    jezykiobce
  • #
    rosja
  • #
    ciekawostki
Szczedryk
Szczedryk 29.01.2017, 16:19:09
  • 23
Bardzo pozytywny facet. Ma świetne podejście do nauki. Z taką wiedzą bardzo szybko ogarnie język polski.

Najważniejszą rzeczą w nauce języków obcych jest jak najwcześniej wykorzystanie danego języka w praktyce tzn. czytanie książek/prasy, pisanie pamiętnika w języku obcym i słuchania audycji radiowych i muzyki.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

3

Ukraińska ofensywa Play

Pokaż treści 18+

Ukraińska ofensywa Play

Spore, jeśli nie wielkie rozczarowanie. Tak chyba najprościej można określić najnowszą promocję sieci komórkowej Play. Wszyscy spodziewali się jakieś przełomowej oferty, tymczasem play robi laskę Ukraińcom.

NaebanyMistrzu
z
my-mobile.pl
dodany: 28.01.2017, 06:42:40
  • 4
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    play
  • #
    banderowcy
  • #
    ukraina
Szczedryk
Szczedryk 28.01.2017, 19:20:34
  • 2
Nie rozumiem w czym jest problem. To źle, że Play poszerza ofertę na nową grupę docelową? Jeżeli komuś nie podobają się dane usługi tej sieci to zawsze może przejść do innej.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

a.....k
a.....k
konto usunięte 28.01.2017, 10:38:00
  • 5
Jaka jest różnica między теперь a сейчас?
#rosyjski
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Szczedryk
Szczedryk 28.01.2017, 11:24:28
  • 7
@ancynamonek:
Теперь - jest używany, gdy chcesz opisać coś, co ma miejsce od konkretnego punktu do. Tutaj są wyczuwalne odniesienia w czasie.
Np: "Я теперь работаю в Майкрософт" - sygnalizujesz, że pracowałaś wcześniej w innym miejscu, a teraz pracujesz tutaj. W praktyce теперь sygnalizuje jakąś zmianę/nowość w czasie.

Сейчас - jest używany do opisania konkretnego punktu w czasie, bez odniesień w trakcie trwania danej czynności. Jest to konstrukcja bardziej neutralna.
Np.: "Я
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk 28.01.2017, 11:37:06
  • 2
@Szczedryk:
Warto też dodać, że сейчас (сей-час) znaczy "w tą godzinę, w tej chwili". Słowo te tworzy również podobną konstrukcję jak w języku polskim np.: "ok, ok już idę", albo "już idę to zrobić". Takie potwierdzenie wykonania czynności.
Np.: А: Игорь, иди обедать!
B: Сейчас, мама.
A: Igor, chodź na obiad!
B: Już idę mamo.
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk 21.10.2016, 17:47:25
  • 3
#kirgistan #ciekawostki #konstytucja #heheszki

Ostatnio w Kirgistanie politycy przymierzali się do zmiany konstytucji, jednak okazało się, że jej oryginał zagubił się ( ͡º ͜ʖ͡º)

Źródło: https://www.facebook.com/currenttimetv/videos/1822011768013856/
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Szczedryk
Szczedryk 12.10.2016, 17:06:19
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Szczedryk
Szczedryk
Autor
12.10.2016, 18:45:19
  • 0
@wirtualny_dzik: Zgadzam się, ale od takich pierwszych projektów zaczyna się cały rozwój.
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk
Autor
12.10.2016, 18:58:45
  • 0
@Aryo: Fakt, dowiedziałem się o tym po zamieszczeniu wpisu, ale projekt jest jak najbardziej aktualny.
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk 11.10.2016, 12:05:37
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Szczedryk
Szczedryk 11.10.2016, 11:09:03
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wielkiandrzej
wielkiandrzej
05.10.2016, 15:37:34
  • 33
Wiem, że to nic pięknego, ale postanowiłem pochwalić się moim postępem. Generalnie wydaje mi się, że bardziej mi wychodzi cyrylica ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#chwalesie #kaligrafia
wielkiandrzej - Wiem, że to nic pięknego, ale postanowiłem pochwalić się moim postępe...

źródło: comment_K6HJbAmXeowcMdv1LbNS97nbQuEf2wwz.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Szczedryk
Szczedryk 05.10.2016, 20:38:37
  • 1
@wielkiandrzej: Чудово!!!
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk 23.09.2016, 15:46:59
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Szczedryk
Szczedryk
Autor
23.09.2016, 15:55:29
  • 0
@TrueSlav: Nie, jest to sierżant drużny szturmowej Віталій Гальчинський (Witalij Halczyns'kyj).
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk 25.08.2016, 20:58:17
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Szczedryk
Szczedryk
Autor
25.08.2016, 20:59:06
  • 2
@Szczedryk:
Szczedryk - @Szczedryk:
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk
Autor
25.08.2016, 20:59:25
  • 2
@Szczedryk:
Szczedryk - @Szczedryk:
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk
Autor
25.08.2016, 20:59:55
  • 1
@Szczedryk:
Szczedryk - @Szczedryk:
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk
Autor
25.08.2016, 21:00:37
  • 1
@Szczedryk:
Szczedryk - @Szczedryk:
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk
Autor
25.08.2016, 21:01:11
  • 1
@Szczedryk:
Szczedryk - @Szczedryk:
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk 25.08.2016, 19:29:01
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Scrollowski
Scrollowski
25.08.2016, 19:48:57
  • 6

Komentarz usunięty przez autora

Szczedryk
Szczedryk 24.08.2016, 20:53:37
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Gieekaa
Gieekaa
25.08.2016, 05:37:52
  • 2
To tylko 2 lata po zmianach u nas. Prawie równo zaczynaliśmy a teraz jesteśmy w zupełnie innych miejscach. Ten zły Mazowiecki, Balcerowicz, Suchocki i reszta zrobili wtedy chyba jednak dobrą robotę.
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk 24.08.2016, 20:40:59
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Szczedryk
Szczedryk 24.08.2016, 16:53:20
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Szczedryk
Szczedryk
Autor
24.08.2016, 16:53:48
  • 1
@Szczedryk:
Szczedryk - @Szczedryk:

źródło: comment_HoQuw01hgaIxfXcSZv44FR7fEEhwJEdu.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk
Autor
24.08.2016, 16:54:15
  • 2
@Szczedryk:
Szczedryk - @Szczedryk:

źródło: comment_2s3y5LFLETLeGQSJGSgFx7DYiF1NLyyZ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk
Autor
24.08.2016, 16:54:50
  • 1
@Szczedryk:
Szczedryk - @Szczedryk:

źródło: comment_R6UXYa7mkiQVAslX3AMNakKiUQGmNoWE.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk
Autor
24.08.2016, 16:55:09
  • 3
@Szczedryk:
Szczedryk - @Szczedryk:

źródło: comment_str0bTINltlnbiTugPUMAUsep4w7CvEi.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk
Autor
24.08.2016, 16:55:37
  • 1
@Szczedryk:
Szczedryk - @Szczedryk:

źródło: comment_xiSTliLs58QfCMcxtJIbr8sHXspKuE2Q.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Szczedryk
Szczedryk
Autor
24.08.2016, 16:59:24
  • 1
@Szczedryk:
Szczedryk - @Szczedryk:

źródło: comment_9IfbeccTLpTvaDQTqSXEMa73cr3mU2Cs.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz

982

Skandaliczny list ukraińskich prezydentów z prośbą o zapomnienie zbrodni UPA

Pokaż treści 18+

Skandaliczny list ukraińskich prezydentów z prośbą o zapomnienie zbrodni UPA

Byli prezydenci Ukrainy i ukraińskie "autorytety moralne" napisały list z prośbą nie tyle o wybaczenie, co o zapomnienie zbrodni wyrządzonych na Polakach.

konto usunięte
z
kresy.pl
dodany: 03.06.2016, 16:51:18
  • 272
  • #
    ukraina
  • #
    juszczenko
  • #
    rzezwolynska
  • #
    historia
  • #
    polska
  • #
    polityka
Szczedryk
Szczedryk 03.06.2016, 19:37:03
  • -7
Czytałem ten list w oryginale i ewidentnie jest tam napisana prośba o wybaczenie i zrozumienie. Niestety tłumacz, czy osoba pisząca artykuł popełniła błąd.

Przykre jest, że w chwili podania drugiej ręki i rozpoczęcia dyskusji na ten temat są ludzie, którzy muszą wszystko bezwględnie krytykować i prowadzić do braku porozumienia. Nikt nie każe nazywać ukraińców naszymi braćmi, ale bezwględna nienawiść prowadzi tylko do nienawiści...
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Szczedryk
Szczedryk 03.06.2016, 19:56:35
  • -12
@Lurch: Właśnie o takich komentarzach pisałem.. Ale o wprowadzaniu tradycji mordowania Polaków i Żydów w szkołach? Boże, skąd takie informacje? Polacy nigdy nie cieszyli się na Ukrainie tak pozytywną opinią jak teraz. Chcę zaznaczyć, że obecny premier Ukrainy jest Żydem i nikt nie robi z tego problemu...
Szczedryk
Szczedryk 03.06.2016, 20:18:26
  • -12
@Lurch: Faktycznie ciekawy artykuł i prawde mówiąc nie słyszałem o tym. Dziękuję za to, ale pozwolisz że odniosę się do tej dyrektywy po przeczytaniu oryginalnej treści na stronie prezydenta i odniesieniu jej do przedstawionego artykułu?
Szczedryk
Szczedryk 03.06.2016, 20:31:32
  • -7
@Lurch: Jasna sprawa.

236

Ukraina: partia Janukowycza wydała 2 mld USD na łapówki

Pokaż treści 18+

Ukraina: partia Janukowycza wydała 2 mld USD na łapówki

Dwa miliardy dolarów na łapówki dla byłych i obecnych wysokich urzędników państwowych wydała Partia Regionów zbiegłego w 2014 roku do Rosji ówczesnego prezydenta Ukrainy Wiktora Janukowycza – pisze w sobotę kijowski tygodnik „Dzerkało Tyżnia”.

Dziadekmietek
z
pb.pl
dodany: 28.05.2016, 19:34:35
  • 69
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    krym
  • #
    rosja
  • #
    swiat
Szczedryk
Szczedryk 29.05.2016, 09:39:43
  • 3
@OKTMB: Sam Poroszenko jest przywódcą tzw. Winnickiego Klanu w skład, której wchodzi jego grupa Roshen (btw. słodycze roshena są przepyszne!). Jest obecnie jednym z najbardziej znienawidzonych polityków i coraz cześciej na Ukrainie mówi się o 3 majdanie. Wyborcy Poroszenka są najbardziej zawiedzeni złamaniem obietnicy wyborczej, czyli sprzedanie Roshena oraz właśnie zwalczenie korupcji. Sam Poroszenko jest w ciężkiej sytuacji i ratuje się, czym może min. sprowadzeniem Nadii Sawczenko na Ukrainę.

274

Nadia Sawczenko jest już wolna

Pokaż treści 18+

Nadia Sawczenko jest już wolna

Agencja Interfax: maszyna z Ukrainy wylądowała w rosyjskim Rostowie nad Donem. Reuters: samolot zabrał już stamtąd skazaną na 22 lata więzienia lotniczkę Nadiję Sawczenko

rybak_fischermann
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 25.05.2016, 10:42:34
  • 98
  • #
    swiat
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wydarzenia
  • #
    wiezienie
Szczedryk
Szczedryk 26.05.2016, 08:40:48
  • -1
Szczedryk
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Szczedryk
Szczedryk 26.05.2016, 08:22:03
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Szczedryk
Szczedryk 24.05.2016, 07:59:35
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 3 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 18.04.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 29.07.2017

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking