Najważniejsze postępy:
– zauważona została odwrócona kopuła dla SuperHeavy, odpowiedzialna za przenoszenie ciągu Raptorów – to największe wyzwanie inżynieryjne przy konstrukcji boostera, gdyż finalnie element ten ma "ujarzmić" 28 (prawdopodobnie, planowana liczba Raptorów w SH zmieniała się już kilkukrotnie) silników i przenieść około 7000 ton ciągu; pierwszy, testowy lot SuperHeavy odbędzie się jednak z użyciem maksymalnie 4 silników;
– Starshipy SN12-SN14 zostały anulowane – zapewne dlatego, że sukces testu SN8 w opinii inżynierów
– zauważona została odwrócona kopuła dla SuperHeavy, odpowiedzialna za przenoszenie ciągu Raptorów – to największe wyzwanie inżynieryjne przy konstrukcji boostera, gdyż finalnie element ten ma "ujarzmić" 28 (prawdopodobnie, planowana liczba Raptorów w SH zmieniała się już kilkukrotnie) silników i przenieść około 7000 ton ciągu; pierwszy, testowy lot SuperHeavy odbędzie się jednak z użyciem maksymalnie 4 silników;
– Starshipy SN12-SN14 zostały anulowane – zapewne dlatego, że sukces testu SN8 w opinii inżynierów






















Przewiduje lot pod koniec okna, najpewniej koło 23-00.
#spacex
źródło: comment_1612268957jBO9qiYGd7SSxLzpJ00pok.jpg
Pobierz