Dobra @PlanetPlus teraz tak na poważnie. Testowaliście w ogóle tą nową wersję? Używając firefoxa (jak do tej pory), kiedy kliknę w jakikolwiek sklep to muszę się ponownie zalogować. Po drugim logowaniu jak już jestem w sklepie, który mnie interesuje i naciskam "odbierz cashback" to zaś każe mi się logować. Najgorsze jest to, że ponowne zalogowanie powoduje odświeżenie strony i wtedy muszę logować się od nowa i wpadam w pętle niekończącego logowania. #
@Qopei: Testowaliśmy. To wynika z Twojego poziomu ustawień śledzenia. Jak ustawisz sobie tak jak na obrazku to będzie ok. W trybie prywatnym firefox stosuje domyślnie "ścisłą" ochronę.
Czy innym też odrzuca wszystkie zwroty z Dresslily #dresslily na #planetplus? Do tej pory nie miałem na @PlanetPlus zadnych problemów, a z tej strony odrzucone zarówno automatycznie naliczone zwroty jak i reklamowane.
@Matti92: U mnie 30 zł cashback nie uznane, bo "towar został zwrócony". Tylko, że towar mam fizycznie oraz na koncie Dresslily transakcja jest zakończona. Nie ma nic o zwrocie
@MJToshi @Fatumm Dziękuje ślicznie za szybką odpowiedź. Ostatni raz miałem z pocztexem doczynienia w styczniu i wysyłali tylko informacje o wysłaniu paczki
Miraski sklep Gearbest.com organizuje #rozdajo, gdzie możecie otrzymać za darmo najnowszy telefon OUKITEL K10!
O premierze tego telefonu pisaliśmy już wcześniej w tym wpisie. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej o tym produkcie, to tam znajdziecie więcej szczegółów o samym telefonie, a tymczasem szybkie zasady
Zasady rozdajo
1. Plusujcie ten wpis do 21 stycznia (niedziela) do godziny 24:00 2. Zostawcie komentarz pod tym wpisem 3. W poniedziałek 22 stycznia ogłosimy 1 zwycięzcę
Tyle tutaj negatywnych opinii na temat @morele_net to ja napiszę coś od siebie. Na morele nie kupuję jakoś dużo rzeczy, ale zawsze jak coś zamawiałem wszystko było ok. Ostatnie zamówienie to: Sprzęt zamówiony 02.01.2018. Wysłany 03.01.2018. Otrzymany 04.01.2018. Wszystko ładnie i solidnie zapakowane. Nic się nie uszkodziło. Jak do tej pory ładnie działa. Nigdy też nie było problemu z komunikacją między mną a sklepem. Wydaje mi się, że niektórzy czasem za bardzo