Na tagu sraczka a jestem ciekaw jak by sobie poradził idol wykopków Max Verstappen w Ferrari, czy faktycznie byłby tak boski jak to niektórzy tu mówią czy też by zaczął pękać i ciekawe jakie zdanie byłoby o nim na tagu wtedy. Takie samo jak o Leclercu mają tu niektórzy czy też byłaby obrona( ͡°͜ʖ͡°)
@Najtwardszy_Tifoso: Mordo, musisz zrozumieć jedno. To kierowca i jego charyzma odpowiada za to, w jakim kierunku zmierza rozwój bolidu. Dlatego Hamilton ma taki wpływ na to, że Mercedes odżywa. Dlatego Schumacher z włoskiej gównotaczki zrobił czerwoną legendę. Od zawsze kierowca alfa, a nie beta, trzyma za mordę cały burdel i jeszcze mu za to płacą miliony $. Cechy te, prócz wymienionych przeze mnie, ma tylko Lando Norris, nie żadne monakijskie miernoty.
Oconowi niech zaaplikują na ekran kierownicy mapkę toru, może będzie wiedział gdzie się jedzie( ͡°͜ʖ͡°). 30 sekund kary dostać to pomyślcie sobie ile razy naruszał limity toru xd. Co za korniszon. #f1
Wyobraźcie sobie co by było jakby zamiast samochodu z numerem 1 byłoby jakieś inne i za blokowanie nie byłoby potem kary. Ale nastałoby oburzenie na tagu, no ale Panieee, toż to Święty Maksymilian to wiadomo( ͡°͜ʖ͡°) #f1
@Najtwardszy_Tifoso: No było tam inne auto, np. Dżordż Laser w Hiszpanii, nie dość że zablokował Lewisa Hamiltoan to jeszcze spowodował kolizję za co nie poniósł żadnej kary ( ͡°͜ʖ͡°)
@Najtwardszy_Tifoso: Nie nazwałem cię fanem Merca, natomiast wspomniałem że takie rzeczy się zdarzają ( ͡°͜ʖ͡°) Hamilton np. nie dostał kary za unsafe release a Okoń przez kilka okrążeń jechał z odpadającym tylnym skrzydłem i nie dostał czarno-pomarańczowej flagi. Można? Można.
@Najtwardszy_Tifoso: zawsze wina ferrari nigdy klekle. Prawda tak że w tych samych warunkach był wolniejszy. Na slikach by się #!$%@?ł albo zrobil 360 i by było jako on ma talent że 360 zrobił.
@Najtwardszy_Tifoso: Proszę nie łączyć osób homoseksualnych z fanami Maxa. Powtarzam, takie osoby nie mają nic wspólnego z obrzydliwymi puszkarzami. Jeżeli taka sytuacja się powtórzy zostaną wyciągnięte konsekwencje
@Najtwardszy_Tifoso: Tylko zaznaczę, że w tym wypadku bottoming to nie jest porpoising od podłogi tylko klasyczny od zawieszenia widziany jeszcze w autach sprzed ground effectu.
Williams w 94 miał podobny problem i tyczył się zawieszenia, które nie potrafiło stabilnie utrzymać auta na niskim podwoziu.
@T4_LOVER: Problemem jest to, że Sainz ani nie jest szybki ani solidny. Popełnia więcej błędów od Eklerki, to on sprawił, że ich prawie Merc w konstruktorów dogonił. Ferrari powinno się go pozbyć jak najszybciej bo to w najlepszy wypadku średniak, a nie materiał na drugiego kierowcę który będzie zabezpieczał plecy lub walczył o podium
@T4_LOVER: Używając twojej argumentacji można stwierdzić: Ocon był lepszy od Alonso bo ukończył więcej wyścigów i skończył wyżej, a Alpine zrobiło dobrze puszczając dziada wolno. To, że Eklerek jakimś cudem skończy pod Sainzem niczego nie zmieni, każdy wie, że z tej dwójki szanse na mistrza ma tylko Monakijczyk
@Najtwardszy_Tifoso: tak