Wpis z mikrobloga

Powoli mi się załamują ręce - Odkurzacz #dreame Z30 ma 3 miesiące, wysyłam zgłoszenie na rękojmie do #mediaexpert w tej sprawie, załączam wideo, które pokazuje problem + dodatkowy problem z piskiem, który wydobywa się prawdopodobnie poprzez nieszczelność pojemnika na odpady. Odkurzacz jest miesiąc w serwisie - zostaje odesłany w stanie fatalnym, porysowany, cały brudny, prawdopodobnie komuś spadł podczas odstawienia, dlatego, że bateria jest porysowana, a rura od odkurzacza lekko chwiejna. Widać, że ktoś mocno go używał, bo na końcówkach pozostało naprawdę sporo różnego rodzaju farfocli + w środku masę pyłu. Serwis w zwrotnej wiadomości informował o "nadmiernym użyciu" + dodał ok. 4 miesiące dodatkowe do użytkowania (zamiast 3 miesięcy od zakupu, wychodziło u nich 7), ale po przesłanej dokumentacji zdjęciowej (specjalnie zawsze robię przed wysyłką), temat nagle zniknął.
Od razu przesyłałem pełną dokumentację do media expert. Oczywiście problem nie naprawiony, bo nie został według serwisu wykryty. Po 3 dniach odkurzacz zostaje odesłany, otrzymuję przeprosiny na mailu od sklepu za stan. Mija kolejny miesiąc... Odkurzacz przychodzi ponownie, jeszcze bardziej poobijany.
Nigdy nie miałem większych przygód reklamacyjnych, zdarzały się jakieś nieścisłości, ale w większości były szybko załatwiane. Tym razem jednak totalnie mi ręce opadają - jeszcze na moją wiadomość, że stan w którym odkurzacz przyszedł nie jest przeze mnie akceptowalny, otrzymuję od sklepu wiadomość, że tylko serwis jest w stanie ocenić stan odkurzacza i oni go akceptują...

Nie ma to jak wydać więcej kasy na odkurzacz, dbać o niego i po trzech miesiącach, "stracić go na 2 miesiące" i otrzymać w stanie, jakby ktoś totalnie o swoje rzeczy nie dbał i samo urządzenie miało min. 6 lat.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Notakaprawda szczerze to już sam nie mam pojęcia gdzie to wysyłał media expert i co z tym robił.
Najlepsze, że jedna ze szczotek w kółka wkręcone ma jakieś włosy + ślady wykładziny kolorowej, gdzie w mieszkaniu nie mamy żadnych dywanów, ani wykladzin.
Nigdy nie myślałem, że będę musiał się bawić w chodzenie do rzecznika praw konsumenta o pomoc, bo media expert dostając zdjęcia przed wysyłką i po, uzna, że jeśli odkurzacz
Himiodzio - @Notakaprawda szczerze to już sam nie mam pojęcia gdzie to wysyłał media ...

źródło: temp_file2632422662681349318

Pobierz
  • Odpowiedz