Wpis z mikrobloga

10 miesięcy temu kupiłem w media expert (w sklepie online) słuchawki Razer Barracuda.
Wczoraj odłożyłem je na łóżko, podniosłem i jeb, pękł plastik w boku tak, że jedna słuchawka wypadła (wisiała już tylko na kablu :D).
Złożyłem to jakoś z powrotem, ale podejrzewam, że długo to nie wytrzyma. Z regulaminu gwarancji czytam, że mechaniczne uszkodzenia nie wchodzą w grę w ramach reklamacji, ale może da się to jakoś ogarnąć? Ktoś już miał podobnie? Co pisać w tym formularzu reklamacji?
Nie nadużywałem ich mocno, nie rzucałem nimi, nic. Ktoś coś?

#gwarancja #reklamacja #mediaexpert
robert-anotrokowski - 10 miesięcy temu kupiłem w media expert (w sklepie online) słuc...

źródło: razerbarracuda

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach