Mirki, chciałem was ostrzec przed użytkownikiem @Supercoolljuk2 (bardziej Superuncoolljuk).
TL;DR
Ponad dwa miesiące temu zerwałem z różowym paskiem i tego samego dnia wieczorem napisał do mnie jej wykopowy przyjaciel, żeby pogadać i wesprzeć duchowo. Poruszył mnie tym gestem i stwierdziłem, że jest bardzo sympatycznym człowiekiem i pożałowałem, że go wcześniej nie poznałem. Kiedy poprosił o pożyczkę 100 złotych do poniedziałku (była sobota), trochę coś mi śmierdziało, ale jednak postanowiłem zaryzykować i uznałem, że
@kj5: a ja tam trochę takich ludzi rozumiem. Od momentu wprowadzenia ostatniej promocji na pendo i ekspresy ilość sebastianów i innego scierwa w tych pociągach znacznie wzrosła.
Pociągi Oinasza 24: SD80 W 1949 władze PRL zakupiły z mediolańskich zakładów Fiat-OM 3 sztuki wagonu silnikowego ALn 772. Z początku dostał on oznaczenie MsAx (według przedwojennego wzoru, wagony silnikowe były wówczas nazywane według zasad normalnych wagonów), a po 1959, kiedy zmienił się wzór nazewnictwa - SD80. Ze swoją wysoką jak na owe czasy prędkością maksymalną 130 km/h obsługiwał połączenia ze stolicy do Gdyni i Bydgoszczy, a jako ekspres Błękitna Fala łączył
@wolfisko: Zajebista była otoczka tego serialu, ludzie serio wyglądali jak naćpani, Tony ze s-------a sie zmienił w lamusa i zagrał to perfekcyjnie, plus pare innych rzeczy, ktorych juz nie pamietam, bo widzialem to 7 lat temu
Pociągi Oinasza 22: WM15 Tabor PKP to nie tylko lokomotywy i wagony - do funkcjonowania sieci kolejowej potrzebny jest także tabor techniczny, m. in. drezyny, zwane też wózkami motorowymi. W 1977 do produkcji w stargardzkich Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowego wszedł do produkcji WM15. Produkcję zakończono w 1996 z liczbą 555 sztuk. WM15 był produkowany w dwu wersjach - standardowej WM15A z żurawiem hydraulicznym i WM15P, wersja dla pogotowia sieciowego, m. in. z