Aktywne Wpisy
Nie mam pojęcia co robić, różowa od roku pracuje w mniejszej firmie gdzie od samego początku podbija do niej jeden "kierownik". Tak jak na początku było to stosunkowo delikatne czyli zagadywanie na przerwie czy zapraszanie na kolacje, tak z czasem zaczął się mocno rozkręcać. Różowa oczywiście poinformowała go, ze nie jest zainteresowana bo już z kimś jest, ale do chłopa najwidoczniej to nie dociera bo co jakiś czas znowu probuje. Raz na
daeun +93
Śledzę wiele dzienników budowy i wszystkie łączy jedno i to samo. Polacy budują się PONAD STAN z wykorzystaniem technologii zupełnie im niepotrzebnych, czesto nawet nie zdając sobie sprawy w jakie gó*** sie wpieprzyli. Przeciętny polak nie chce kurnika w Polsce powiatowej, on ogląda MTV Cribbs, Dorote Szelogowską na TTV, wie jak mieszka Zenek Martuniuk, gwiazdy i influencerzy, dla siebie chce tego samego xD
1. Projekt? Obowiazkowo 200m z Archonu, z balkonami, tarasami
1. Projekt? Obowiazkowo 200m z Archonu, z balkonami, tarasami
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
W 1949 władze PRL zakupiły z mediolańskich zakładów Fiat-OM 3 sztuki wagonu silnikowego ALn 772. Z początku dostał on oznaczenie MsAx (według przedwojennego wzoru, wagony silnikowe były wówczas nazywane według zasad normalnych wagonów), a po 1959, kiedy zmienił się wzór nazewnictwa - SD80. Ze swoją wysoką jak na owe czasy prędkością maksymalną 130 km/h obsługiwał połączenia ze stolicy do Gdyni i Bydgoszczy, a jako ekspres Błękitna Fala łączył Warszawę ze Szczecinem. Prędkość średnia wynosiła lekko ponad 100 km/h, co jak na tamte czasy było prędkością zawrotną - SD80 był w swoim czasie najszybszym składem kolejowym w Polsce. Niestety już w 1967 wagony te wycofano z ruchu pasażerskiego. Wszystkie trzy sztuki SD80 zostały przebudowane na wagony inspekcyjne SR70. Ostatni wagon został odstawiony w roku 1974. Dwie sztuki zostały skasowane, natomiast trzecia trafiła na jakiś czas do Muzeum Kolejnictwa - później z niezrozumiałych względów wróciła na tory postojowe stacji Warszawa Główna Osobowa. Tam niszczała i była niszczona dalej, aż w końcu w stanie totalnego wraku pod koniec 2009 roku wróciła na teren Muzeum Kolejnictwa. Tam została pokryta minią i czeka na kompleksową odbudowę. Zdjęcie przedstawia SR70 w lokomotywowni w Gdyni.
#pociagioinasza #pociagi #pociagiboners #sd80