Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko179
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
FEAofTruss

FEAofTruss

Dołączył 10 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 3181
  • Znaleziska 446
  • Mikroblog 2735
  • Obserwujący 23
  • Obserwowane 19
  • Dodane (83)
  • Komentowane (576)
  • Plusowane (2076)
FEAofTruss
FEAofTruss 14.02.2019, 14:58:20
  • 2
Pytanie - jak rozwiązać w grze kwestię sterowania i tworzenia obiektów - na ten moment mam to zrobione w taki sposób:
- tworzenie elementu: naciśnięcie i przesunięcie palca
- usuwanie elementu: podwójne szybkie naciśnięcie na obiekt
- ruszanie kamerą w poziomie i pionie: naciśnięcie dwoma palcami i przesunięcie palców
- zoom: pinch (nie wiem jakie jest polskie tłumaczenie)
- obrót kamery w osi X i Y: naciśnięcie trzema palcami i przesunięcie palców
FEAofTruss - Pytanie - jak rozwiązać w grze kwestię sterowania i tworzenia obiektów -...

źródło: comment_xejMvJvJuYCW4piupUcstXXvqwkZZxtt.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

w.....y
w.....y
konto usunięte 14.02.2019, 14:59:59
  • 5
@FEAofTruss: sprawdź jak to zrobili w Poly Bridge i skopiuj skoro i tak cała gra to i tak klon klonów.
  • Odpowiedz
o.....y
o.....y
konto usunięte 14.02.2019, 15:38:15
  • 1
@FEAofTruss: sprawdz Build a bridge - 27m pobran nie moze sie mylic
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 13.02.2019, 13:56:22
  • 0
Hej!

Muszę się zmobilizować do działania z moja grą, a najlepiej działa na to wsparcie i krytyka innych( ͡° ͜ʖ ͡°) Gdyby ktoś chciał śledzić postępy to byłoby mi bardzo miło, gdybyście polubili moja stronę lub dodali do obserwowanych tag #feaoftruss - zawsze łatwiej się pracuje jeżeli ma się dla kogo( ͡° ͜ʖ ͡°) Postaram się w miarę regularnie wrzucać informacje co zrobiłem i w jakim kierunku gra się rozwija.
FEAofTruss - Hej!

Muszę się zmobilizować do działania z moja grą, a najlepiej dzia...

źródło: comment_38f6lagt3QEkxLKcWVfRzXxFytpnBW4h.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wyjde_z_piwnicy
wyjde_z_piwnicy
13.02.2019, 15:40:31
  • 1
@FEAofTruss: wizualnie jest super! Sam robisz grafikę, zlecasz, czy korzystasz z assetów? A jeżeli assety, to płatne czy darmowe?
Ewentualnie możesz pomyśleć o tym, żeby np. im coś jest dalej od kamery, tym bardziej spada kontrast - dzięki temu bardziej skupisz uwagę odbiorcy na pierwszym planie. Ale super kolory!
  • Odpowiedz
Erk700
Erk700
13.02.2019, 22:54:06
  • 1
@FEAofTruss: Duże postępy widzę. Dużo pracy poświęciłbyś na wymianę patyczków na dwuteowniki?
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 10.02.2019, 09:37:16
  • 0
Hej!

Jak zrobić w Unity śnieg, ale taki, żeby zostawał on na dachu i zwiększała się jego ilość w miarę opadu? Ktoś robił coś takiego?

#unity3d #gamedev #feaoftruss
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

L.....2
L.....2
konto usunięte 10.02.2019, 09:42:21
  • 4
@denis-szwarc: @FEAofTruss: teselacja, mówi to panom coś?
  • Odpowiedz
TymRazemNieBedeBordo
TymRazemNieBedeBordo
10.02.2019, 12:03:34
  • 3
liczyłem na coś prostszego...


@FEAofTruss: Witamy w gamedevie, proszę, rozgość się ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jako że ostatnio bawiłem się manipulacją 3D za pomocą skryptu zmieniałbym po prostu za jego pomocą wysokość Y wszystkich punktów czapy śnieżnej gdyby śnieg padał
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 18.01.2019, 18:22:30
  • 1
Też tak macie w nowym unity? Strasznie irytuje...

#gamedev #unity3d #unity #feaoftruss #piekloperfekcjonistow
FEAofTruss - Też tak macie w nowym unity? Strasznie irytuje...

#gamedev #unity3d #...

źródło: comment_pb8mxZgz3miU49fqKKAvhOPcLAcEdV3j.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

L.....2
L.....2
konto usunięte 18.01.2019, 19:09:12
  • 1
@FEAofTruss: Inspectora p----------o!
  • Odpowiedz
U.....s
U.....s
konto usunięte 18.01.2019, 19:11:59 via Android
  • 1
@FEAofTruss p------ę nie aktualizuje XD
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 18.01.2019, 18:18:54
  • 3
Przyszła powódź do mojej gry, więc trzeba wybudować most pontonowy( ͡° ͜ʖ ͡°) Co sądzicie o tym kierunku?

GIF w lepszej jakości

#gamedev #unity3d #unity #feaoftruss #feat
FEAofTruss - Przyszła powódź do mojej gry, więc trzeba wybudować most pontonowy( ͡° ͜...

źródło: comment_axiiuBGfA9JmiCSpuLSl5krj9ZMHf7MZ.gif

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

FEAofTruss
FEAofTruss 18.01.2019, 06:24:36
  • 3
Hej!

Możecie mi doradzić. Rzeżbię sobie dalej w mojej grze i coś mi nie gra z tymi węzłami. Wcześniej były to poprostu sfery, ale nie pasowało mi do otoczenia, teraz zrobiłem coś co można zobaczyć na obrazku, ale dalej mi nie gra. Może macie jakiś pomysł co można by tutaj wykombinować?

#gamedev #unity3d #unity #feaoftruss
FEAofTruss - Hej!

Możecie mi doradzić. Rzeżbię sobie dalej w mojej grze i coś mi n...

źródło: comment_fH3At6CTavVnNrFuJpezQloOlbcE44I7.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

qps666
qps666
18.01.2019, 06:33:32
  • 2
@FEAofTruss: może coś w tym stylu
qps666 - @FEAofTruss: może coś w tym stylu

źródło: comment_taK5e4VcQevkiZoDeLLAs5Bun1PJE02k.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
applicattura
applicattura
18.01.2019, 09:14:43
  • 2
@FEAofTruss: Te są za duże, ale kształt okej, kombinujesz za mocno.
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 14.01.2019, 06:52:39
  • 4
Ciekawy tutorial od Brakeys na temat decals: https://www.youtube.com/watch?v=8dejKSbADqE
Szczególnie przydatny mechanizm do nakładania (projekcji) tekstur na inne elementy sceny np. tworzenie dziur po nabojach.

#gamedev #unity3d #feaoftruss
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

FEAofTruss
FEAofTruss
Autor
14.01.2019, 13:07:24
  • 0
@LaserRock46AND2: pewnie tak będzie jeszcze przez jakiś czas, aż wyjdą z eksperymentów
  • Odpowiedz
kajt
kajt
kajt
15.01.2019, 14:40:10
  • 0
@FEAofTruss: Obejrzałem sobie co tam nowego na youtube, wchodzę na wypok przejrzeć tagi, a tu wrzucają rzeczy które właśnie widziałem :D
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 06.01.2019, 17:15:13
  • 3
Pamiętam, że kiedyś była afera na wykopie (specjalnie z małej litery) dotycząca jedzenia w szpitalach. Jakoś mnie to za bardzo nie obchodziło wtedy, ale jak to zwykle bywa, do czasu, gdy nie dotyczy to kogoś z twojej rodziny. Zrobiłem zdjęcie kolacji. Jak ktoś ma tam dojść do siebie? Zaznaczam, że nie jest wymagana żadna dieta itp. "Normalny" posiłek. Jak mawiał klasyk - ktoś powinien coś z tym zrobić... Przecież to jest kpina.
FEAofTruss - Pamiętam, że kiedyś była afera na wykopie (specjalnie z małej litery) do...

źródło: comment_hTf6Aad97MPgphuLZX6jIAfdNKLSQETg.jpg

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

albertbranka
albertbranka
06.01.2019, 17:23:35
  • 3
tuńczyk z puszki zmieszany z jajem na twardo i smietaną


@FEAofTruss: omg
albertbranka - > tuńczyk z puszki zmieszany z jajem na twardo i smietaną

@FEAofTru...

źródło: comment_yt2LLNGxuLwly6wwarwBY5oUV1ti8Cvx.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Zapaczony
Zapaczony
06.01.2019, 17:50:14
  • 2
@FEAofTruss: białeczko z tuńczyka i jaja, tłuszczyk z margaryny i śmietany, węglowodany z chlebka, witaminki z pomidorka. Pełnowartościowy posiłek, czego więcej chcesz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 21.11.2018, 18:37:32
  • 6
Ma ktos może następujące assety:
1. Mesh Baker
2. GPU Instancer
3. Easy Mobile PRO
4. Save Game PRO

warto?
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

X.....i
konto usunięte 21.11.2018, 18:59:24
  • 3
3. Nie warto,
4. Warto.
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
21.11.2018, 21:07:05
  • 3
@FEAofTruss: Mnie do 3. przekonał tymi argumentami @RSGApps i kupiłem, z doświadczenia wiem że te rzeczy się przerąbanie robi bo nie ma do niego łatwego wsparcie, a jak jest coś co to crossplatformowo ogarnie to warto wydać pare $ na to żeby sobie zaoszczędzić zabawy z niskopoziomowym API.
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 27.09.2018, 06:30:03
  • 2
Francuski multi-instrumentalista, buja strasznie - może coś polecicie jeszcze w tych klimatach?

#feafm #muzyka
FEAofTruss - Francuski multi-instrumentalista, buja strasznie - może coś polecicie je...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

FEAofTruss
FEAofTruss 25.09.2018, 08:19:23
  • 1
Hej!

Jakiego barbera polecacie w Rzeszowie?

#rzeszow #barber
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

c.....o
konto usunięte 25.09.2018, 09:21:03
  • 2
@FEAofTruss: Barberhood na Bernardyńskiej a tam do Maćka, ale dzwoń najpierw, bo z terminami ciężko.
  • Odpowiedz
crazyrazorclaudia
crazyrazorclaudia
26.09.2018, 21:50:02
  • 1
@joolekk: to sie wypowiadam xD @FEAofTruss: jak chcesz to wbijaj do cigaro ;)
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 19.09.2018, 07:53:08
  • 9
25/100 dni z książką

“Czyste testy powinny spełniać pięć zasad [...]:
Szybkie [...] Gdy testy działają powoli, nie chcemy ich uruchamiać zbyt często.
Niezależne [...] Jeśli testy zależą od siebie, to gdy nie uda się pierwszy test, powstaje kaskada awarii, co utrudnia diagnozę i ukrywa awarie na niższym poziomie.
Powtarzalne [...] Jeżeli nasze testy nie są powtarzalne w każdym środowisku, to zawsze będziemy mieli wymówkę, gdy się nie powiodą.
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SwordPL
SwordPL
SwordPL
19.09.2018, 08:27:43
  • 3
@FEAofTruss: Jak z wieloma rzeczami się zgadzam tak bardzo z gloryfikacją TDD mam problem.
Prawda jest taka, że test-first ma swoje zalety i test-last ma swoje (zwłaszcza, gdy mówimy o czymś zupełnie nowym, gdzie wymagania są bardziej niepewne, niż prawo podatkowe w Polsce ¯\_(ツ)_/¯).

Co więcej polecam lekturę poniższego papera :)
https://www.researchgate.net/publication/315743099_An_Experimental_Evaluation_of_Test_Driven_Development_vs_Test-Last_Development_with_Industry_Professionals

A co do reszty... Jakby tylko zawsze tak było, że testy są niezależne, powtarzalne i szybkie. Fajnie by
  • Odpowiedz
krasnoludkolo
krasnoludkolo
19.09.2018, 17:53:47
  • 3
@Nevtrus: nadal mi wypominają commita w pracy "disable tests"
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 18.09.2018, 05:32:38
  • 12
24/100 dni z książką


“Istnieje szkoła programowania twierdząca, że każda funkcja testowa w JUnit powinna mieć jedną instrukcję asercji. Zasada ta może wydawać się drakońska [...] Uważa, że zasada jednej asercji jest dobrą wskazówką. [...] Jednak nie obawiam się umieszczać więcej niż jednej asercji w teście. Uważam, że możemy jedynie stwierdzić, iż liczba asercji w teście powinna być zminimalizowana.
Lepszą zasadą dotyczącą testów jest obejmowanie jednej koncepcji w każdej funkcji testowej.”

[
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SwordPL
SwordPL
SwordPL
18.09.2018, 07:48:27 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Przegrywek123: To jest ciekawe. Ogólnie rzecz biorąc inna część książki pisze o różnicy między obiektem, a strukturą. Jak testujesz 5 pól, a nie zachowanie to testujesz strukturę. A strukturę możesz testować przez equals jedną asercją. Bo co innego testować w POJO? Settery i konstruktor? xD

Po drugie, Uncle Bob pisze: testuj jeden koncept - jedno zachowanie w danych warunkach. Jeżeli metoda zmienia 2 pola w obiekcie to sprawdź stan tylko
  • Odpowiedz
PanWitold
PanWitold
18.09.2018, 09:00:44
  • 3
@Przegrywek123: przecież możesz stworzyć obiekt oczekiwany i przetestować go jednym assertem

assertThat(object).isEqualTo(expectedObject)
i tak jak @FEAofTruss napisał, chodzi o minimalizację asercji.
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 17.09.2018, 15:50:16
  • 6
Czy możecie polecić jakąś książkę wprowadzającą w temat renderingu w grach komputerowych? Gdyby było tam też coś o optymalizacji, batchingu itd. to by było świetnie.

#gry #gamedev #unity3d
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zibizz1
zibizz1
zibizz1
17.09.2018, 18:55:13 via Android
  • 1
@FEAofTruss książki są o technikach i algorytmach czyli typu mapy cienia, bryły cienia, SSAO, oświetlenie dynamiczne, globalne, mapy oświetlenia,, light probes, potok renderowania, vertex shader, geometry shader, pixel shader, postproces itd. O optymalizacji tam prawie nic nie ma. Wydaje mi się że lepiej się tego uczyć z internetu zgłębiając interesujące nas zagadnienia
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss
Autor
17.09.2018, 21:02:41 via Android
  • 0
@zibizz1 dzięki wielkie za rady!
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 13.09.2018, 06:56:42
  • 5
23/100 dni z książką

Trzy prawa TDD

“Możemy zdefiniować trzy następujące prawa:
Nie można zacząć pisać kodu produkcyjnego do momentu napisania niespełnionego testu jednostkowego.
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

krasnoludkolo
krasnoludkolo
13.09.2018, 06:58:49 via Android
  • 12
@FEAofTruss fajne jeśli ma się jasno zdefiniowane wymagania które za 5 min się nie zmienią
  • Odpowiedz
zakopiak
zakopiak
zakopiak
13.09.2018, 07:07:22
  • 3
@FEAofTruss: Podobnie jak w wielu innych uogólnieniach - nie należy nadinterpretować. Może się okazać, że w skrajnym przypadku będziemy pisać naprzemiennie po jednym znaku testu i kodu. ;-)
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 12.09.2018, 06:50:33
  • 9
22/100 dni z książką

Wczoraj rozgorzała gorąca dyskusja - dzisiaj temat nawiązujący.

“Nie przekazujemy null.
Zwracanie wartości null z metod jest niedobrą praktyką, ale przekazywanie wartości null do metod jest jeszcze gorsze. O ile nie korzystamy z API, które oczekuje wartości null, i o ile mamy taką możliwość, powinniśmy unikać przekazywania null we własnym kodzie. [...] W większości języków programowania nie istnieje dobra metoda obsługi wartości null przypadkowo przekazywanych przez wywołującą procedurę. Z tego
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Razi91
Razi91
12.09.2018, 07:45:23
  • 6
@krasnoludkolo: I w sumie tej informacji trochę brakuje, bo praktyki z jednego języka niekoniecznie pasują do drugiego.
  • Odpowiedz
N.....s
N.....s
konto usunięte 12.09.2018, 09:05:09
  • 16
@FEAofTruss: tak to widzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
N.....s - @FEAofTruss: tak to widzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_qiCRKiPh6iVD08Ex8OWieDkirnp5dzWE.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 11.09.2018, 05:40:39
  • 19
21/100 dni z książką

“Nie zwracamy null.
Nie zliczę widzianych przeze mnie aplikacji, w których niemal każdy wiersz kodu zawierał test wartości null. [...] Gdy zwracamy wartość null, w rzeczywistości tworzymy sobie dodatkową pracę i powodujemy problemy w funkcjach wywołujących. W takich przypadkach brak jednego testu wartości null powoduje, że aplikacja wymyka się spod kontroli.”

[
  • 93
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Flypho
Flypho
11.09.2018, 07:25:20
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Vetinari
Vetinari
11.09.2018, 08:44:14
  • 7
@FEAofTruss: Ta książka trochę przesadza w drugą stronę. W jaki sposób zwrócisz błąd wykonania (alternatywa dla nulla)?

Wyjątek? Jeszcze więcej kodu do złapania i zwijanie stosu.

Optional? Pole w obiekcie? Nadal potrzebujesz
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 10.09.2018, 07:11:25
  • 19
20/100 dni z książką

“Obsługa błędów jest ważna, ale jeżeli utrudnia zrozumienie logiki kodu, jest niewłaściwa.”


#feaoftruss #czystykod #programowanie #programista15k #webdev #gamedev
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SiarczekPotasu
SiarczekPotasu
SiarczekPotasu
10.09.2018, 07:47:21
  • 11
@FEAofTruss: Czytam sobie ten czalendż od jakiegoś czasu i mam wrażenie że takie lakoniczne zdania wyrwane z kontekstu są bardziej szkodliwe niż pożyteczne. Przydałoby się jakieś podbudowanie tego zdania komentarzem. W obecnej formie nie rozumiem o co chodzi i po co to komu. (╯︵╰,)
  • Odpowiedz
krasnoludkolo
krasnoludkolo
10.09.2018, 08:44:38 via Android
  • 4
@FEAofTruss swoją drogą należy według mnie rozróżniać wyjątki od błędów Wyjątek- sytuację wyjątkowe jak brak internetu, brak połączenia z bazą itp i je obsługiwać normalnie Exceptionami Błędy - normalne sytuacje takie brak użytkownika, niedozwolona akcja itp i je już powinno według mnie się obsługiwać normalnie z poziomu kodu a nie jakieś magiczne goto w postaci wyjątku. Pomocne tu są chociażby Either z vavra
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 09.09.2018, 06:16:25
  • 11
19/100 dni z książką

“Dobrze znana zasada, nazywana prawem Demeter, mówi, że moduł powinien nie wiedzieć nic o wnętrzu obiektów, którymi manipuluje.”


#feaoftruss #czystykod #programowanie #programista15k #webdev #gamedev
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

P.....0
P.....0
konto usunięte 09.09.2018, 07:34:24
  • 7
@FEAofTruss: ale mógł byś odrazu napisać własnymi słowami dlaczego uważamy to za dobrą praktykę :) bo początkujący coder napewno będzie miał problemy z interpretacją powyższych metod :)
  • Odpowiedz
krasnoludkolo
krasnoludkolo
09.09.2018, 10:09:08 via Android
  • 1
@nilphilus nie chodzi mi o sytuację jak mówisz że jeden moduł pobiera sobie z drugiego coś (tak jak mowisz) tylko o to gdzie z obiektu dobierasz do obiektu gdzie dobierasz się do obiektu na którym potem coś robisz, jeśli te gety nie są jakimiś operacjami biznesowymi, a tylko getterami na pola
  • Odpowiedz
FEAofTruss
FEAofTruss 08.09.2018, 06:17:02
  • 25
18/100 dni z książką

“Ukrywanie implementacji nie sprowadza się do dodawania warstwy funkcji nad zmienną. Ukrywanie implementacji polega na tworzeniu abstrakcji!.”


#feaoftruss #czystykod #programowanie #programista15k #webdev #gamedev
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dotnetboy
dotnetboy
dotnetboy
08.09.2018, 06:59:27
  • 3
@FEAofTruss: Chyba pierwsza faktycznie jakąś madrzejsza i mniej oczywista rzecz. Zawsze programuj do abstrakcji. Jak pierwszy raz pracowałem w korpo byłem zaskoczony ile tam interfejsów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
krasnoludkolo
krasnoludkolo
08.09.2018, 09:03:29 via Android
  • 5
@dotnetboy
@Ostrzewtlumie
I potem powstaje milion interfejow z jedną implementacją NO ALE jakby kiedyś może chcieć zmienić implementację to się da( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 2 z 5
  • >

FEAofTRUSS

  • feaoftruss@gmail.com

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 04.12.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 03.02.2016

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 01.09.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking