Wpis z mikrobloga

@FEAofTruss: nie robiłem, ale zrobił bym obiekt z dwoma materiałami (1 normalna tekstura i 1 dla śniegu) i stopniowo bym zwiększał opacity tekstury śniegu przez skrypt.
Jeśli zaś chodzi ci o śnieg 3D z możliwością interakcji z nim (ślady chodzenia itd), to nie mam szczerze pojęcia :D
  • Odpowiedz
liczyłem na coś prostszego...


@FEAofTruss: Witamy w gamedevie, proszę, rozgość się ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jako że ostatnio bawiłem się manipulacją 3D za pomocą skryptu zmieniałbym po prostu za jego pomocą wysokość Y wszystkich punktów czapy śnieżnej gdyby śnieg padał
  • Odpowiedz
  • 0
@TymRazemNieBedeBordo bez przesady, kilka lat już w nim siedzę i na pewno jest prostsze rozwiązanie ( ͡º ͜ʖ͡º). Coś takiego pewnie zrobię, osobno będzie padał śnieg jako particle, a powiększająca się czapa to będzie poprostu zwiększenie wysokości przegotowanego wcześniej assetu
  • Odpowiedz