Wpis z mikrobloga

@FEAofTruss: no ksiazka już od dawna nie potrzebuje placic za reklamy w portalach społecznościowych =]

@krasnoludkolo: chyba lepiej zrobić GetUser(); SendMail(user) ; niz zablokowac sobie latwa zmiane modelu usera, czy calego modulu do wysyłki maili poprzez zlaczenie tego w GetUserAndSandMail ;-)
@nilphilus nie chodzi mi o sytuację jak mówisz że jeden moduł pobiera sobie z drugiego coś (tak jak mowisz) tylko o to gdzie z obiektu dobierasz do obiektu gdzie dobierasz się do obiektu na którym potem coś robisz, jeśli te gety nie są jakimiś operacjami biznesowymi, a tylko getterami na pola
@krasnoludkolo: no dobra, sam getter na pole jest czasami dziwny, ale jak już tak to robisz to potem łatwo możesz wprowadzic tam jakas prosta operacje. Jak operujesz na polu to potem jesteś uwalony, kiedyś trochę tym oberwalem właśnie. A inna sprawa ze C# property robi przez proste get; set; to nie widzę z tym problemu
@krasnoludkolo: jak nie? Powinno, a raczej powinno obchodzić jaki to daje temu obiektowi stan. Np. Takie Entity przy setterach może mieć swój wewnętrzny stan isDirty żeby wiedział że ma się zapisać przy nastepnym Save(); Jakbyś tutaj np. Zaczął od zwykłych pól mogłoby się okazać że coś wykonuje na tym polu operacje której wykonać na setterze nie wolno i kicha.

Ogólnie te zasady czasami są upierdliwe ale mają swój sens. Ale też