Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko253
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Cyprok

Cyprok

Dołączył 7 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 16664
  • Znaleziska 807
  • Mikroblog 15857
  • Obserwujący 14
  • Obserwowane 36

3351

MamyMówiąDość bronią matki, która zabiła dwoje dzieci

Pokaż treści 18+

MamyMówiąDość bronią matki, która zabiła dwoje dzieci

Matka zabiła dwoje dzieci i siebie, bo sąd przydzielił główną opiekę ojcu. MMD nie tylko stają w jej obronie, ale także twierdzą, że każda matka chce dobrze dla swoich dzieci, KAŻDA. Wychodzi na to, że łącznie z dzieciobójczyniami, przemocowymi i toksycznymi matkami.

Ingenium
z
facebook.com
dodany: 31.03.2021, 09:29:02
  • 339
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    alienacjarodzicielska
  • #
    przemocwobecdzieci
  • #
    feminizm
Cyprok
Cyprok 31.03.2021, 11:12:29
  • 11
@chrominancja: Hmm, tłumaczenie wykopków tak samo bez sensu i obrzydliwe jak tych kobiet. A ty co powiesz o tych kobietach?
Cyprok
Cyprok 30.03.2021, 12:09:55
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 61
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

A.....j
A.....j
konto usunięte 30.03.2021, 12:12:26
  • 16
@Cyprok: liczy sie frame, slaby frame + rozwiniete miesnie < dobry frame + male miesnie.

tego na pewno w badaniu nie uwzglednili
  • Odpowiedz
B.....W
B.....W
konto usunięte 30.03.2021, 13:22:02 via Wykop Mobilny (Android)
  • 54
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Cyprok
Cyprok 28.03.2021, 12:19:46
  • 94
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

winsxspl
winsxspl
28.03.2021, 12:35:22 via Android
  • 81
@Cyprok debilexd
  • Odpowiedz
AntyBohater
AntyBohater
AntyBohater
28.03.2021, 13:28:26
  • 69
@Cyprok: A etymologia słowo niewolnik w językach germańskich i romańskich pochodzi od słowian. Polacy też powinni zacząć o to dramę - ciekawe czy julki by się przyłączyły xD
  • Odpowiedz
Cyprok
Cyprok 27.03.2021, 20:19:43
  • 0
@koroluk: usunąłeś wpis czy spadł?
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

k.....k
k.....k
konto usunięte 27.03.2021, 20:25:16
  • 1

Komentarz usunięty przez autora

ziumbalapl
ziumbalapl
27.03.2021, 22:17:00
  • 0
8s6l.


@koroluk:
ziumbalapl - > 8s6l.

@koroluk:

źródło: comment_1616883418VBMQRSP6bzx5TMlecMs7oz.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Cyprok
Cyprok 26.03.2021, 16:45:06
  • 18
Boli to 223,5 >239 i 220>237.
#skoki
Cyprok - Boli to 223,5 >239 i 220>237. 
#skoki

źródło: comment_1616777105AntnmrLCPucXDkpkqh4us5.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Cyprok
Cyprok 26.03.2021, 16:13:49
  • 7
No bez jaj, 17,5m krócej i przed Wolnym
#skoki
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Cyprok
Cyprok 26.03.2021, 12:18:18
  • 339
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 61
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

trevoz
trevoz
26.03.2021, 12:19:28
  • 448
@Cyprok: Aaaale ona ma tzipe, jej się należy.
  • Odpowiedz
Bielecki
Bielecki
26.03.2021, 13:22:53
  • 226
przeciętna Polka jest lepiej wykształcona niż przeciętny Polak


@Cyprok: @Lolenson1888: a co uważamy za "lepsze wykształcenie"? Studia są lepsze od wyuczonego zawodu? Może i tak, jeśli będziemy mówić o jednym kierunku. A pewnie i tak by się okazało, że te "lepiej wykształcone" osoby mają jakieś studia wyższe w szkole lansu i bansu na kierunku "Robienie hałasu", a te "gorzej wykształcone", to goście np. po zawodówce mechanicznej, którzy przyłożyli
  • Odpowiedz
Cyprok
Cyprok 24.03.2021, 12:51:10
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

radek7773
radek7773
radek7773
24.03.2021, 13:08:40 via Android
  • 0
@Cyprok Jakby Obajtek mial honor to tez by się zrzekł posady prezesa orlenu ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
niezdiagnozowany
niezdiagnozowany
niezdiagnozowany
24.03.2021, 13:11:26
  • 0
@Cyprok: Franz Kafka Pani Danuto mowi to Pani cos?
  • Odpowiedz

981

Korwin-Mikke: Obecny rząd wyzyskuje Polaków bardziej niż Hitler

Pokaż treści 18+

Korwin-Mikke: Obecny rząd wyzyskuje Polaków bardziej niż Hitler

Protokół jeden procent odpalony w debacie z Macierewiczem. Oprócz tego, dawanie zasiłków i przywilejów bardziej niszczy naród niż rozstrzelanie połowy jego obywateli.

konto usunięte
z
streamable.com
dodany: 23.03.2021, 21:57:56
  • 205
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazkonfederacji
  • #
    bekazkorwina
  • #
    polityka
  • #
    neuropa
Cyprok
Cyprok 23.03.2021, 22:11:11
  • 9
@CosyGrave: Ale idea konserwatynego liberalizmu to nie jest nic nowego. Pomijając jej słuszność, ale to po prostu liberalizm gospodarczy + konserwatyzm światopoglądowy.

link
Cyprok
Cyprok 23.03.2021, 22:39:29
  • 1
@secret_passenger: No nie wiem czy fikołek, po prostu połączenie innego spojrzenia na gospodarkę i innego na światopogląd. Pojęcie konserwatywnego liberalizmu funkcjonuje w politologii, na wosie również się o tym uczyłem.

równie dobrze można miks typu etatyzm gospodarczny + wolności osobiste nazwać również postawą wolnościową.


To nie jest zupełnie to, ale funkcjonuje pojęcie socjalizmu wolnościowego jako nazwy pewnej doktryny, choć tam akurat nie idzie chyba o ten miks (choć przyznam, że
Cyprok
Cyprok 23.03.2021, 22:46:44
  • 0
@secret_passenger:

irytuje mnie tylko że oszukują siebie i innych nazywając to liberalizmem. to zaciemnia obraz i tyle. badźmy precyzyjni w nazewnictwie


No właśnie jestem precyzyjny, dlatego użyłem pojęcia konserwatywny liberalizm, które jest stosowane czy to na wosie w szkole czy zapewne na studiach politologicznych podczas nauki o różnych nurtach i myślach społeczno-politycznych jako określenie tej konkretnej doktryny politycznej.
Cyprok
Cyprok 23.03.2021, 15:00:56
  • 57
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Cyprok
Cyprok
Autor
23.03.2021, 15:01:30
  • 19
Pytanie po co, czy to nie sprzeczne z demokracją? Jeśli zostanie wybranych więcej mężczyzn lub kobiet to co wtedy?
Cyprok - Pytanie po co, czy to nie sprzeczne z demokracją? Jeśli zostanie wybranych w...

źródło: comment_1616511689XaxuRcIgwapVk0ulcg2caM.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
trevoz
trevoz
23.03.2021, 15:03:15
  • 64
Myli równość że sprawiedliwością społeczna, a różnica jest taka jak między domem i domem publicznym :p
  • Odpowiedz
Cyprok
Cyprok 22.03.2021, 13:44:45
  • 145
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 129
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

e.....9
konto usunięte 22.03.2021, 13:47:28 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1345
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LamajHarma
LamajHarma
22.03.2021, 13:52:21
  • 830
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Cyprok
Cyprok 22.03.2021, 10:21:17
  • 29
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Captcha--
Captcha--
Captcha--
22.03.2021, 10:26:37 via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@Cyprok: a co mieli ja wygumkowac jak za Stalina? (☞^o^) ☞
  • Odpowiedz
Dante27
Dante27
22.03.2021, 11:28:50
  • 7
@Captcha--:
Dante27 - @Captcha--:

źródło: comment_16164125299dhwcmsy7v2JQzzab8hEUF.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Cyprok
Cyprok 19.03.2021, 16:03:57
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Cyprok
Cyprok
Autor
19.03.2021, 16:04:13
  • 7
Cyprok

źródło: comment_1616169852QAOu8D3b8rylpce5UwOse2.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
oinczorniasty
oinczorniasty
19.03.2021, 16:10:01
  • 10
@Cyprok: trzeba mieć wyjebongo na takie sprawy, współczuje osobom dla których najważniejszym celem jest r0chanie albo które czują się spełnione bo zaliczyli multum lasek w nastoletnim wieku.
  • Odpowiedz
Cyprok
Cyprok 17.03.2021, 15:43:59
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

T.....h
T.....h
konto usunięte 17.03.2021, 15:47:43
  • 21
@Cyprok: Strajk reprodukcyjny to już od dawna mamy, nasza demografia i przyrost naturalny jest na takim poziomie że w tym kraju za 50 lat to będą prawie sami emeryci jedzący ze śmietników czy to co sami upolują/wyhodują bo nie będzie miał na nich kto robić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Hojracy
Hojracy
17.03.2021, 21:32:18
  • 1

Komentarz usunięty przez autora

3266

Sąd Najwyższy: Zakaz przemieszczania się niezgodny z prawem

Pokaż treści 18+

Sąd Najwyższy: Zakaz przemieszczania się niezgodny z prawem

Sąd Najwyższy uznał, że ustanowienie zakazów ograniczających wolności konstytucyjne w rozporządzeniu było niezgodne z prawem.

Emigrant1
z
dorzeczy.pl
dodany: 16.03.2021, 19:43:55
  • 173
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    bekazpisu
  • #
    prawo
  • #
    zostanwdomu
  • #
    covid19
Cyprok
Cyprok 16.03.2021, 20:33:58
  • 59
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: Sąd Najwyższy uwzględnił kasację od wyroków skazujących w trzech konkretnych sprawach, nie stwierdził niezgodności ustawy czy przepisu z Konstytucją, a przynajmniej nie w taki sposób w jaki robi to Trybunał - gdy Trybunał orzeknie o niezgodności danego przepisu czy całej ustawy z Konstytucją, to są one derogowane z porządku prawnego, tutaj te wadliwe przepisy dalej będą obowiązywać i za każdym razem trzeba się będzie tłuc po sądach, a w
Cyprok
Cyprok 16.03.2021, 20:48:08
  • 27
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl:

RPO powinien zaskarżyć rozporządzenie do TK a nie do SN.


Może to zrobić, ale biorąc pod uwagę że TK jest pisowski to pewnie niechętnie by im się chciało przystąpić do orzekania, niektóre sprawy czekają już kilka lat na rozpatrzenie w Trybunale, a tutaj mieliśmy do czynienia ze skazaniem na karę grzywny trzech konkretnych ludzi i chodziło to, aby SN uwzględnił kasację w sprawie tych konkretnych ludzi. Poza tym nie
Cyprok
Cyprok 16.03.2021, 21:00:08
  • 16
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: Ale jaka śmierdząca sprawa? Zwykła kasacja jakich wiele wnoszonych do SN. Przecież nie tylko SN, ale nawet zwykłe sądy powszechne mogą dokonywać tzw. incydentalnej kontroli konstytucji, czyli mogą odmówić zastosowania aktu niższego rzędu niż ustawa (w tym wypadku rozporządzenia), o czym mówi art. 178 ust. 1 Konstytucji:

Sędziowie w sprawowaniu swojego urzędu są niezawiśli i podlegają tylko Konstytucji oraz ustawom.
Cyprok
Cyprok 16.03.2021, 21:21:04
  • 7
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl:

i to uważam w olbrzymim zakresie za niebezpieczną bzdurę-samą koncepcję


No masz prawo uważać jak chcesz, ale niby jakich argumentów jeszcze potrzebujesz, skoro sypiemy ci tu fakty? Nie wiem czego oczekujesz tak konkretnie.
Cyprok
Cyprok 16.03.2021, 21:32:37
  • 8
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl:

Daj mi kilka przykładów takich orzeczeń gdzie sąd uznał niezgodność przepisu z konstytucją.


Wszystkie wyroki uchylające mandaty za brak maseczki czy jazdę rowerem na świeżym powietrzu to są właśnie tego typu wyroki, gdzie sąd stwierdzał, że rozporządzeniem nie można naruszać praw i wolności obywatelskich.
Cyprok
Cyprok 16.03.2021, 21:35:14
  • 3
@wafciu:

Wg konstytucji nie mieliśmy "klęski żywiołowej", więc wprowadzenie go byłoby niekonstytucyjne.


Oczywiście, że stan klęski żywiołowej mógłby być wprowadzany, cytat z ustawy o stanie klęski
Cyprok
Cyprok 16.03.2021, 21:38:59
  • 5
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl:

Dlaczego niezgodne z konstytucją przepisy dalej funkcjonują? Czy tylko w wybranych regionach?


No właśnie dlatego, że nie zostały uchylone przez Trybunał Konstytucyjny, który jako jedyny ma kompetencję do stwierdzania utraty mocy obowiązującej niekonstytucyjnych
Cyprok
Cyprok 16.03.2021, 21:52:56
  • 5
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: Nie będę teraz przeglądał internetu w poszukiwaniu konkretnego wyroku, ciągle nie wiem czego nie zrozumiałeś, ale postaram się jeszcze raz, powoli i w prosty sposób.

1. Sąd Najwyższy uwzględnił kasacje na 3 wyroki skazujące, stwierdzając, że zakaz przemieszczania ustanowiony w rozporządzeniu nie może być podstawą do ukarania obywatela (gdyż nie można takich ograniczeń ustanawiać w rozporządzeniu, ale nie czytałem uzasadnienia wyroku).

2. Ten wyrok nie powoduje, że wadliwy przepis, na podstawie
Cyprok
Cyprok 16.03.2021, 21:54:15
  • 2
@wafciu: Tego nie wiem. Można zgłaszać, ale sam Trybunał lubi zwlekać bardzo długo z orzekaniem, niektóre sprawy czekają kilka lat w szufladzie i dalej nic się nie rusza z tego co się orientuję.
Cyprok
Cyprok 16.03.2021, 22:04:24
  • 5
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl: Masz tu jak uzasadniała jedna pani sędzia:

Jak uzasadniała sędzia Agnieszka Olszewska, zakaz przemieszczania się wprowadzono bezprawnie, bo możliwe jest wyłącznie jego ograniczenie, a nie zakaz, a również i ten powinno wprowadzić się ustawą, nie rządowym rozporządzeniem. Podobnie jest z nakazem noszenia maseczki.

Jak mówiła Olszewska, rząd nie ma prawa decydować dowolnie co wolno, a czego nie wolno obywatelom. Według niej, powszechny nakaz noszenia maseczek, jest nielegalny. Decyzja ta
Cyprok
Cyprok 16.03.2021, 22:25:09
  • 1
@wafciu:

pytanie: czy jeśli wprowadzimy, że na rynku we Wrocławiu może przebywać tylko jedna osoba, to zakaz, czy ograniczenie?


Bez znaczenia - i tak wydaje się to być niekonstytucyjne. Art. 31 ust. 3 Konstytucji:

Ograniczenia w zakresie korzystania z konstytucyjnych wolności i praw mogą być ustanawiane tylko w ustawie i tylko wtedy, gdy są konieczne w demokratycznym państwie dla jego bezpieczeństwa lub porządku publicznego, bądź dla ochrony środowiska, zdrowia i
Cyprok
Cyprok 16.03.2021, 22:33:07
  • 1
@wafciu: Raczej się nie wykluczają. Możesz ograniczać te prawa i wolności, ale nie możesz naruszać ich istoty. Z tymże to już jest pojęcie dosyć nieostre i zależy od konkretnej ustawy, konkretnego przypadku.
Cyprok
Cyprok 16.03.2021, 22:34:09
  • 0
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl:

Czy znaki drogowe bezpieczniej będzie przenieść z załącznika na poziom ustawy?


Nie wiem, nie jestem jeszcze specjalistą od techniki prawodawczej ani twórcą ustaw ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Cyprok
Cyprok 16.03.2021, 22:55:50
  • 3
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl:
LEX nr 595225 - wyrok z dnia 28 maja 2010 r.
TEZA | aktualna
Jeżeli przepis podstawowy, będący podstawą wydania decyzji, naruszał zasady Konstytucji, to nie tylko nie można przyjąć rażącego naruszenia prawa, lecz Sąd uprawniony jest w myśl art. 178 ust. 1 i art. 8 Konstytucji do odmowy jego zastosowania.

To co wrzucił @MH_00 to jest właśnie to, co cały czas próbuję przekazać. I nie, TK nie
Cyprok
Cyprok 15.03.2021, 19:11:40
  • 30
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

A.....2
A.....2
konto usunięte 15.03.2021, 19:14:21
  • 31
@Cyprok: potwierdzam przelewy za bycie białym hetero mega się przydają
  • Odpowiedz
Kosciany
Kosciany
15.03.2021, 19:16:11
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Cyprok
Cyprok 15.03.2021, 14:29:10
  • 58
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 82
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

R.....u
R.....u
konto usunięte 15.03.2021, 14:32:30
  • 53
@Cyprok: Wszystko na opok. Powinno być tak: Kobieto! Nie szwędaj się po nocy bo życie to nie bajka.
ps Jak masz pełne gacie to przejdź na drugą stronę ulicy. Nikt nie będzie ci ustępował jest równouprawnienie. Nie jesteś ważniejsza od nikogo innego!
  • Odpowiedz
Cyprok
Cyprok
Autor
15.03.2021, 15:02:47
  • 43
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

6

Rada Języka Polskiego: Jak nie mówić o LGBT

Rada Języka Polskiego: Jak nie mówić o LGBT

Rada Języka Polskiego objęła patronatem publikację odradzającą stosowanie wielu słów dotyczących mniejszości.

Wurzel
z
rp.pl
dodany: 09.03.2021, 14:56:21
  • 23
  • #
    nauka
  • #
    jezykpolski
  • #
    polska
Cyprok
Cyprok 09.03.2021, 15:06:12
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Cyprok
Cyprok 09.03.2021, 15:28:07
  • 9
@Phyrexia: Dobry pomysł. Proponuję, by Rada Języka Polskiego wydawała stosowne oświadczenie za każdym razem, gdy ktoś się poczuje obrażony jakimś słowem. Tym bardziej, że homoseksualista to potężna obraza nawet dla samych homoseksualistów (osób homoseksualnych?) jak widać.
Cyprok
Cyprok 09.03.2021, 15:42:05
  • 3
@Phyrexia: Co szufladkującego jest w słowie homoseksualista i co mniej szufladkującego jest w słowie osoba homoseksualna? Obie wskazują na orientację homoseksualną.
Cyprok
Cyprok 09.03.2021, 15:51:39
  • 2
@Phyrexia: Idiotyczne porównanie. Homoseksualista wskazuje na orientację seksualną danej osoby, tak samo jak słowo osoba homoseksualna. Nie robi mi różnicy czy ktoś nazwie mnie heteroseksualistą czy osobą heteroseksualną.
Cyprok
Cyprok 09.03.2021, 15:55:58
  • -1
@Phyrexia: Nawet zabawne, można mnie tak nazywać.
Cyprok
Cyprok 09.03.2021, 15:49:57
  • 50
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mike_Oxmaul
Mike_Oxmaul
Mike_Oxmaul
09.03.2021, 18:24:39
  • 6
@Cyprok: nowa normalność
  • Odpowiedz
tytjan17
tytjan17
tytjan17
09.03.2021, 20:43:24 via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Cyprok
Cyprok 08.03.2021, 21:29:41
  • 74
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Cyprok
Cyprok
Autor
08.03.2021, 21:31:27
  • 58
Ale ogólnie to dobry pomysł, popieram!
Cyprok - Ale ogólnie to dobry pomysł, popieram!

źródło: comment_1615239087UV3UqdbwoMhCjM9U7pPx2A.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Roger_Casement
Roger_Casement
Roger_Casement
08.03.2021, 21:37:13
  • 81
@Cyprok: A czy takie simpy jak pan Tomasz mogą skorzystać z tego prawa na cały rok, sam mówi, że bez jego "mondrości" świat będzie lepszy ¯\_(ツ)_/¯

365 dni w mediach społecznościowych bez facetów nieposiadających żadnej godności, będących pantoflami feministek. Co Wy na to?
RogerCasement - @Cyprok: A czy takie simpy jak pan Tomasz mogą skorzystać z tego praw...

źródło: comment_1615239246IAP76c1Axp4vEZXUzxEDWE.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19
  • Strona 14 z 19
  • >
  • Nie ma tu nic ciekawego.

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 11.09.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 10.09.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 14.10.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking