@blaazeej: ale co ten telefon całkowicie zdechł? Nie ma jakiegoś artysty w Polsce, który by go odratowal? Czemu w 2018r kupiłeś sgs 8 kiedy na rynku jest już 10 innych telefonów w podobnych pieniadzach a znacznie lepszych?
@LordDarthVader: z tego co wiem prawidłowe obecnie operator 112 powinien zebrać dane i wysłać je z formatka do dyspozytora prm który w tym momencie powinien już się zająć opieka. Sam miałem niedawno takie zgłoszenie i tak właśnie się stało. Już nie pracuje w 112 ale wiem ze system jest ciagle rozwijany i ulepszany :)
@insystem: tu coś ewidentnie nie zadziało. Prawdopodobnie błąd ludzki. Szkoda tylko czytać takie komentarze jak w tym wykopie. Zwłaszcza ze nikt nie pamietam ze 112 odsiewa masę fałszywych zgłoszeń. Dzięki czemu można bez provlemow uzyskać pomoc. Nie ma systemu idealnego. Ale zamiast krytykować powinnismy się zastanowić jak system poprawić.
@KacasPiesel: tekst jest napisany luźnym językiem, autor chyba liczył na to że trafi tym sposobem do osób zgłaszających, niestety w ten sposób nie osiągnie zbyt dużo. Wzywanie pogotowia to nie jest zabawa tylko poważna sprawa i tu chodzi o życie ludzi, często najbliższych. Po tamtej stronie nie siedzi żadna Zośka czy Janka tylko dyspozytor i zarówno Twoim jak i jej zadaniem jest jak najszybsze wysłanie karetki. W swoim AMA opisałem jak
@Maniek89: operator ma obowiązek tak rozmawiać ze zgłaszającym aby być w stanie dokładnie określić pozycję zgłaszającego. Oprócz podania miejscowości, powinna być gmina, powiat i nawet województwo. Dodatkowo operatorzy wspierani są przez GPS.
Muszę tu jeszcze rozróżnić: operator - odbiera numer alarmowy 112, dyspozytor odbiera numer 999 i dysponuję karetki. Nie mogę zatem do końca powiedzieć co tutaj źle zadziałało. Nie wypowiem się też w kwestiach prawnych i dlaczego prokurator to umorzył.