Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko247
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Black_Square

Black_Square

Dołączył 17 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1062
  • Znaleziska 443
  • Mikroblog 619
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 25
KanzFafka
KanzFafka
23.03.2018, 13:25:08
  • 1
Dobry, luźny może nawet nieco zabawny film do obejrzenia wieczorem z różowym do kolacji. Polecicie coś? Mi się kończą pomysły.

#film #rozowepaski
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Black_Square
Black_Square 23.03.2018, 13:37:09
  • 1
@KanzFafka: "Co robimy w ukryciu" całkiem dobry.
  • Odpowiedz
NieBojeSieMinusow
NieBojeSieMinusow
23.03.2018, 12:08:46
  • 321
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 53
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Black_Square
Black_Square 23.03.2018, 13:19:27
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square 23.03.2018, 13:27:21
  • 5
@Dine: Poglądy przechodzą pokoleniowo i problem w tym właśnie że środowiska prawicowe/konserwatywne są kompletnie zamknięte na nowe rzeczy i są pełni ignorancji, a szukanie odpowiedzi na pytania u źródeł to absurd. Masz rację że 2 pokolenia mogą nie wystarczyć, dopóki osoby nie zaczną sobie zadawać pytań i wychodzić ze swojej bezpiecznej światopoglądowej strefy komfortu nic się nie zmieni. Zwłaszcza w świecie internetu gdzie można się zamknąć w swojej bańce poglądowej
  • Odpowiedz
B.....n
B.....n
konto usunięte 16.03.2018, 22:50:12
  • 28
Odpowiedź na pytanie - Czy nie które rasy człowieka rodzą się z mniejszą inteligencją niż inne?
Na osi X mamy procent ludzi którzy odpowiedzieli TAK



#polska #rasizm #ciekawostki #gruparatowaniapoziomu #z--------------a #neuropa #4konserwy
B.....n - Odpowiedź na pytanie - Czy nie które rasy człowieka rodzą się z mniejszą in...

źródło: comment_ccZ4lC9ZuQykYNLJjtAqPeLEEaWDLjRF.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Black_Square
Black_Square 16.03.2018, 23:46:25
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square 16.03.2018, 23:53:27
  • 1
@Visavis: Dokładnie, ale póki co nie da się tego zbadać ze względu na silne działanie czynników środowiskowych, zresztą ewolucja to proces ciągły więc chcąc nie chcąc te różnice będą występować nawet gdy weźmiemy pod uwage start z tego samego poziomu, tylko w jakiej skali, na jakim poziomie, tego nie wiemy.
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square 17.03.2018, 00:06:28
  • 0
@Visavis: Czechy są bardzo ksenofobicznym i uprzedzonym krajem, kto miał okazje być dłużej niż kilka tygodni łatwo to dostrzegnie;) Czesi mają szerokie poczucie krzywdy jakiej doświadczyli, Polska oblężona twierdza to nic w porównaniu do czeskiej mentalności ;P
@drakkar: Te przekonania wynikają raczej z subiektywnego poczucia wyższości, które opierają na dawnej dominacji nad innymi narodami, z podobnego wysoko jest Wielka Brytania.
  • Odpowiedz

177

Belgia: Dwie małe dziewczynki brodziły w kałuży krwi. Ich matkę zabił...

Pokaż treści 18+

Belgia: Dwie małe dziewczynki brodziły w kałuży krwi. Ich matkę zabił...

- Nigdy nie zapomnę tego obrazu i bezsilności dzieci - powiedział sąsiad zamordowanej w nocy z poniedziałku na wtorek kobiety.

DziennikN
z
dzienniknarodowy.pl
dodany: 15.03.2018, 07:38:14
  • 67
  • #
    polityka
  • #
    europa
  • #
    islam
  • #
    mordercy
  • #
    ciekawostki
  • #
    imigranci
Black_Square
Black_Square 15.03.2018, 11:04:50
  • 11
@Kamahll: Tutaj generalnie działa to w przypadkach mężczyzn tak samo, to jest znana rzecz że egzotyka dla danej kultury wydaje sie zawsze atrakcyjniejsza/ciekawa, podobnie w krajach azjatyckich biali europejczycy uważani są za bardzo atrakcyjnych. Mężczyzną podobają się kobiety o egzotycznej urodzie itd.
Black_Square
Black_Square 15.03.2018, 15:24:22
  • 0
@rav2: Przykład anegdotyczny, zresztą pewnie o azjatkach mają już inne zdanie;)

279

Trump szykuje ogromne cła na chińskie produkty. Pekin zapowiada odwet

Trump szykuje ogromne cła na chińskie produkty. Pekin zapowiada odwet

Chiny podejmą stanowcze środki, by bronić swoich interesów handlowych – zapowiedział w środę w Pekinie rzecznik chińskiego MSZ. Media podają, że amerykański prezydent Donald Trump szykuje cła na importowane z Chin produkty warte nawet 60 mld USD rocznie.

darosoldier
z
forsal.pl
dodany: 14.03.2018, 22:35:06
  • 78
  • #
    swiat
  • #
    chiny
  • #
    usa
  • #
    trump
  • #
    gospodarka
  • #
    handel
Black_Square
Black_Square 15.03.2018, 02:10:28
  • 49
@szopa123: USA już konkretnie rozpoczyna działania do rozpoczęcia konfliktu z Chinami. Bez jakichkolwiek działań USA nie jest w stanie utrzymać hegemonii. Najpierw cło na metale by ożywić rodzimy przemysł metalurgiczny - najbardziej strategiczna dziedzina podczas konfliktów militarnych, duże zniżki dla firm produkujących w chinach, wszystko po to by gospodarka nie odczuła tego w takim stopniu starć między państwami i żeby jak najbardziej uniezależnić się od chin. Na wszystkim skorzysta europa
Black_Square
Black_Square 15.03.2018, 10:54:03
  • 4
@szopa123: Rosja będzię chciała ugrać jak najwięcej dla siebie bo to nie oni są głownyma siłą scierającymą się(gdzie dwóch się biję tam trzeci korzysta). USA nie może karać europy, bo USA jak i Chiny potrzebują zjednoczonej europy, homogeniczny rynek to dla obu krajów duże ułatwienie dla dostarczania towarów/umów handlowych, negocjowaniu itd. Jedynym krajem któremu zależy na niszczeniu UE jest Rosja, gdy Unia się rozpadnie to znacznie zahamuję wpływy USA i

665

Przestańmy słuchać kobiet, bo zginiemy [eng]

Przestańmy słuchać kobiet, bo zginiemy [eng]

Stop listening to women or we die — Stefan Molyneux

Kralizek
z
youtube.com
dodany: 13.03.2018, 14:04:24
  • 296
  • #
    swiat
  • #
    kultura
Black_Square
Black_Square 14.03.2018, 21:48:45
  • -1
@RubinWwa: Kisnę za każdym razem jak czytam tego typu wypowiedzi. Twoje rozumowanie to klasyczne błędy poznawcze, nie wszystko jest tak proste żeby "chłopski rozum" miał rację i mylisz właśnie płytki chłopski rozum z logicznym myśleniem. Wiele rzeczy ma drugą stronę której bez odpowiedniego kontekstu nie widać.

Kłamiesz albo nie rozumiesz co powiedział. Uargumentował to wielokrotnie, prostym stwierdzeniem, że kobiety nigdy przez millenia nie były odpowiedzialne za walki plemienne, tylko za
Black_Square
Black_Square 14.03.2018, 21:57:53
  • 1
@mabb: Bo jest zdecydowanie coś na rzeczy, ale kobiety od zawsze miały określoną rolę, nie przez to że koniecznie tego chciały a przez to jak funkcjonowało społeczeństwo, przez co cechy o których mówi nie zdążyły się ujawnić (tj umiejętności przywódce itd.). Wiele na wykopie przejawia się opinii które kompletnie pomijają przeszłość danej rasy/kultury/płci której cechy warunkowane były przez tysiące lat a teraz przez ich pryzmat snuję się wnioski które świadczą
Black_Square
Black_Square 14.03.2018, 22:05:25
  • 1
@PrawdziwyRealista: Jak widzisz już jest ogromny kwik m.in ludzi którzy nie potrafią pojąć że głównym czynnikiem determinującym wiele cech jest czynnik środowiskowo/kulturowy nie biologiczny. Kwik jest niesamowity już teraz, syndrom oblężonej twierdzy, który całkowicie pomija skale działań grup które zaczynają "dyskryminować" biednego bogu ducha winnego białego mężczyznę.
Black_Square
Black_Square 14.03.2018, 22:22:22
  • 0
@RubinWwa: W którym miejscu napisałem że zaprzeczam istnieniu genetyki? Człowiek nie tylko kształtowany jest przez genetykę a przez czynniki środowiskowe, zresztą wiele cech może przez czynniki środowiskowe w ogóle nie ujawniać a niektóre analogicznie ulegają wzmocnieniu. Napisałem że problemem ze statystykami takimi jak rozkład IQ/przestępczości/agresywności wg ras/płci jest właśnie totalna ignorancja wobec czynników innych niż genetyczne, bo łatwo jest spojrzeć na wykres i wyciągnąć wniosku bez głębszej analizy tematu.
Black_Square
Black_Square 14.03.2018, 22:42:06
  • 0
@FejsFak: Predyspozycje nijak się mają do czynników kulturowych i środowiskowych. Pod wpływem środowiska predyspozycje genetyczne mogą być uśpione lub też wzmacniane. Do dziś nie ma teorii co bardziej kształtuje charakter człowieka.
Black_Square
Black_Square 15.03.2018, 10:47:34
  • 0
@RubinWwa:

Zawsze kisne jak intelektualne ułomki totalnie nie pojmuja pojecia generalizacji, na ktorym zbudowana jest niemal cała nauka, i wyskakuje taki jeden geniusz wyjatkow myslacy ze jak istnieje 1% czegoś, to stwierdzenie grupujace 99% juz nie ma znaczenia. I potem ten sam ułomek nie moze zrozumiec zasady "wyjatek potwierdza regule" xD


Pokaż że się mylę i pokaż badanie naukowe które pokazuje że głowną determinantą ludzkiego zachowania jest genetyka. Ułatwię Ci to:

120

Jak Rosjanie wspierali antyimigranckie nastroje podczas włoskich wyborów [ENG]

Jak Rosjanie wspierali antyimigranckie nastroje podczas włoskich wyborów [ENG]

An analysis of social networks reveals how Kremlin-backed media outlets boosted xenophobic discourse

tylkowielkanocny
z
elpais.com
dodany: 08.03.2018, 10:55:32
  • 80
  • #
    polityka
  • #
    swiat
  • #
    europa
  • #
    ciekawostki
  • #
    geopolityka
  • #
    zainteresowania
Black_Square
Black_Square 08.03.2018, 13:07:05
  • -16
@wert133: Gdzie są w takim razie statystyki tych wielkich mordów i gwałtów. Zresztą trzeba wykazywać się ogromną naiwnością obarczając imigrantów o źródło wszelakiego zła, takie zagrywki nie są nowością, internet oferuje takie możliwości że aż żal byłoby tego nie wykorzystywać. Taki mechanizm działał w III rzeszy i jak wiadomo nie skończył się dobrze, ale niektórzy nigdy się nie nauczą że nie można we wszystko wierzyć..... bo internet prawdę Ci powie
Black_Square
Black_Square 08.03.2018, 13:19:49
  • -12
@wert133: Wow. Co za merytoryczna nie emocjonalna odpowiedź. Dlaczego dzikusom, dlaczego tak uważasz? Nie uważasz że to zbyt ciężkie słowo, zwłaszcza że Twoje wcześniejsze słowa nie mają odzwierciedlenia w statystykach?
Black_Square
Black_Square 08.03.2018, 13:40:52
  • -14
@Padre_b: Czyli klasyczny argument nie jestem rasistą ALE....

widze wyższość cywilizacji łacińskiej nad cywilizacją w ktorej 8 latki są sprzedawane za koze dlatego jest to dla mnie czarna zaraza


I cytując
Black_Square
Black_Square 08.03.2018, 13:48:14
  • -3
@Padre_b: aaa, w takim razie ok ¯\_(ツ)_/¯
Black_Square
Black_Square 09.03.2018, 17:16:15
  • -1
@Padre_b: [potrzebne źródło]

375

LPP - jako jedyna polska firma odzieżowa - podbija zagraniczne rynki. Brawo!

LPP - jako jedyna polska firma odzieżowa - podbija zagraniczne rynki. Brawo!

W czwartek, 15 marca wystartuje kampania reklamowa promująca wiosenno-letnią kolekcję marki Reserved (LPP SA). Jej twarzą została modelka Cindy Crawford, a działania prowadzone pod hasłem „I Love You Cindy” nawiązują do lat 80. Obok modelki w reklamie pojawiają się też Dacre Montgomery z...

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 08.03.2018, 20:53:57
  • 116
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    rozrywka
Black_Square
Black_Square 09.03.2018, 08:53:28
  • 104
@Morf: Co za ignorancja. Tak działa świat dzisiaj, outsourcing. Gdyby produkcja odbywała sie w Polsce byłoby na taką skale zupełnie nie rentowne. Nie znam marki odzieżowej która ma zasięg globalny i produkuje w kraju macierzystym.
Black_Square
Black_Square 09.03.2018, 09:02:57
  • 38
@Morf: Większość dużych korporacji stosuję maksymalizację zysków. Patriotyzm w tym wypadku to jak strzał w kolano. Żadna korporacja nie będzie z własnej woli płaciła większych podatków bo trzeba wspierać naród.
MyshaM
MyshaM
08.03.2018, 21:18:23 via iOS
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Black_Square
Black_Square 09.03.2018, 08:46:54
  • 0
@MyshaM: Ale paradoksalnie to działa w drugim kierunku, czasem ludzie są tak bardzo przekonani że media są zakłamane że łykają wszystko od niezależnych "mediów". Elitaryzm( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

213

Niemcy deportowały 100 imigrantów. To dopiero początek?

Niemcy deportowały 100 imigrantów. To dopiero początek?

100 egipskich imigrantów zostało odesłanych do Kairu. Jak twierdzą tamtejsi urzędnicy, to pierwsza tak ostra reakcja ze strony Niemiec. Eksperci prognozują, że kolejne deportacje są kwestią czasu.

konto usunięte
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 08.03.2018, 16:41:00
  • 68
  • #
    polityka
  • #
    europa
  • #
    niemcy
  • #
    emigracja
  • #
    imigranci
  • #
    uchodzcy
Black_Square
Black_Square 09.03.2018, 08:39:29
  • 1
@kapuczina_corki_somsiada: Jakie strajki? Gdyby rozdawali pozwolenia na stały pobyt na prawo i lewo to mieliby jakąś słuszność, niestety ogromna większość to czasowe pozwolenia, więc o co chodzi?

368

Donald Trump wprowadził cła na stal i aluminium

Pokaż treści 18+

Donald Trump wprowadził cła na stal i aluminium

Prezydent USA Donald Trump wprowadził w czwartek cła na stal i aluminium. Przeciwko nowym cłom protestuje wiele krajów. Szef Komisji Europejskiej Jean-Claude Juncker zapowiedział, że jeśli opłaty zostaną wprowadzone, Unia Europejska nie będzie siedzieć bezczynnie i podejmie działania odwetowe.

pk347
z
fakty.interia.pl
dodany: 08.03.2018, 22:10:43
  • 190
  • #
    swiat
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
  • #
    usa
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow
Black_Square
Black_Square 09.03.2018, 07:33:49
  • 2
@mobilisinmobile:

co z tego ze istnieje, oficjalne stanowisko bialego domu, wszelkie informacje o blokadach czy sankcjach dla Polskiej strony sa falszywe


Tak, oczywiście że fałszywe i Ty to wiesz bo w sumie nie wiadomo czemu, chyba zbytnio przeceniasz rolę Polski w całym tym planie. Teoria wyssana z
Black_Square
Black_Square 09.03.2018, 07:35:16
  • 3
@JanJanocha: USA musi przygotować przemysł metalurgiczny na ciężkie czasy. Muszą jakoś wpompować w niego pięniądze. USA za wszelką cenę chce być jak najbardziej niezależna.
Black_Square
Black_Square 09.03.2018, 08:29:49
  • 4
@Nicolai: Protekcjonizm to element zawsze obecny w dużych mocarstwach. Bez tego nie byłyby często mocarstwem. Przykładem są Chiny, lewicowy protekcjonizm tak bardzo wadą? no nie sądzę. Wolny rynek to teoria która sprawdza się w neutralnym środowisku gdzie nie ma napięć pomiędzy krajami a kraje wzajemnie nie interweniują w obce gospodarki. W prawdziwym świecie protekcjonizm jest nieunikniony.
Black_Square
Black_Square 09.03.2018, 08:32:23
  • 1
@anath0r: bo Chiny właśnie wcale nie borykają się z nadwyżkami surowców.
Black_Square
Black_Square 09.03.2018, 08:37:43
  • 1
@videon: Whirlpool już zaciera ręce;)
Black_Square
Black_Square 08.03.2018, 13:43:50
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Black_Square
Black_Square
Autor
08.03.2018, 17:51:45
  • 0
@50HerbatGreya: A jak to inaczej nazwać? ja po prostu mam uczulenie na takie teksty, zbyt bardzo mi skrajnymi poglądami zalatują
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square
Autor
08.03.2018, 18:15:05
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square
Autor
08.03.2018, 18:30:53
  • 0
@50HerbatGreya: Dlaczego wyolbrzymiasz i twierdzisz że każdy? Nie każdy ateista i antyklerykał podchodzi z wyższością do ludzi wierzących.
@Usmiech_Niebios: Wcale nie udaję że wszystko jest równe, spłycanie i uogólnianie.I dlaczego do pierdla, zupełnie nie to miałem na myśli.
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square
Autor
08.03.2018, 18:52:06
  • 0
@Usmiech_Niebios: Sama konstrukcja "nie jestem rasistą ale cywilizacja łacińska>reszta", zdanie samo sobie zaprzecza. Bo chcąc nie chcąc ociera się to o rasizm. Jeśli masz odrobinę ciekawości to zapraszam do przeczytania tekstu:James M. Blaut-
Teoria rasizmu kulturowego


Stąd zawsze, gdy usłyszymy twierdzenia typu: "ta społeczność nie rozwija się ze względu na właściwości jej religii" czy "tamta społeczność żyje w nędzy dlatego, że jej przedstawiciele są tradycjonalistami opornymi na wszelkie innowacje"
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square
Autor
08.03.2018, 19:04:46
  • 0
@Usmiech_Niebios: Implikowanie na początku że nie jest się rasistą a następnie wykazywanie totalnego braku szacunku i kultury wobec innych cywilizacji i twierdzenie że nie ma jak to europa. To kwestia szacunku i podejścia do innych kultur. To właśnie nie chodzi o udawanie, wystarczy przeczytać tekst a trochę bardziej bedziemy się rozumieć. Bo "udawanie" to spłycanie i to znaczne. Jak pisałem, nie jest to sprawa którą można spiąć w jedno zdanie
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square
Autor
08.03.2018, 19:32:37
  • 0
@Usmiech_Niebios: Każda cywilizacja w obrębie takich samych uwarunkowań konkuruję z łacińska. Głównym założeniem jest to że pomijane są powody/przyczyny dlaczego występują dysproporcje rasowe/cywilizacyjne. I uzasadnia się tym dyskryminację w wielu przypadkach, co jest błędem.
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square
Autor
08.03.2018, 19:47:11
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square
Autor
08.03.2018, 20:11:21
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
jezus_cameltoe
jezus_cameltoe
08.03.2018, 17:09:59
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Black_Square
Black_Square 08.03.2018, 20:01:50
  • 0
@jezus_cameltoe: Polecam lekture: http://www.turowski.uni.wroc.pl/blaut-rasizm.htm Wytłumaczy to dlaczego tak często pojawiają się oskarżenia o rasizm. Polecam, choćby dla czystej ciekawości.
  • Odpowiedz

92

Liderzy Britain First aresztowani

Liderzy Britain First aresztowani

9 oraz 4 Miesiące za mowe nienawisci ,

Psychollo
z
bbc.com
dodany: 07.03.2018, 23:05:45
  • 65
  • #
    europa
  • #
    uk
  • #
    britainfirst
  • #
    muslims
Black_Square
Black_Square 08.03.2018, 12:37:31
  • -1
@ciezka_rozkmina: Sam stosunek do imigantów o kolorze skóry innym niż białym i skrajnie narodowe hasła zapalają lampkę w takim wypadku. Druga sprawa, słowo faszysta to słowo zapalnik, dobrze wie o tym druga strona, dlatego masz wiele newsow typu "Lewica wszedzie widzi faszystów" i stąd też słowo faszysta powoli staje się jak niegdyś argument o hitlerze, od razu z góry stawia używającego na przegranej pozycji. Zamiast merytorycznie zaprzeczyć od razu jest
Black_Square
Black_Square 08.03.2018, 13:18:33
  • 0
@ciezka_rozkmina: Dużo osób też moim zdaniem błędnie kurczowo się trzyma definicji wiki. Ale forma jak i treści ulegają ciągłej zmianie. Dobrze Cie rozumiem w tej kwestii bo sam długo to analizowałem, nie pomaga fakt jak już wspomniałem że jest to słowo dość elastyczne w rozumieniu obecnie. A co do tego za co dokładnie zostali oskarżeni: http://www.dailymail.co.uk/news/article-5472511/Britain-leaders-guilty-religiously-aggravated-harassment.html tutaj masz wszystko jak na tacy

839

Nożownik wtargnął na teren liceum. Przegonili go uczniowie

Nożownik wtargnął na teren liceum. Przegonili go uczniowie

Uzbrojony w dwa noże mężczyzna wtargnął na teren szkoły średniej w miasteczku Alphen aan den Rijn w Holandii Południowej. Grupa uczniów – nie czekając na interwencję policji – wzięła sprawę w swoje ręce i przepędziła napastnika z placówki.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 07.03.2018, 16:13:35
  • 144
  • #
    zainteresowania
  • #
    europa
  • #
    holandia
  • #
    wydarzenia
  • #
    ciekawostki
Black_Square
Black_Square 07.03.2018, 19:49:58
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Black_Square
Black_Square 07.03.2018, 20:00:23
  • 8
@resuf: Uczniowie i b--ń, rzeczywiście wspaniały pomysł. To z całą pewnością polepszyłoby bezpieczeństwo a nadużycia by nie występowały. Ludzie w takim wieku to burza hormonów i jedna wielka emocjonalna kupa, więc przyznanie im dostępu do broni to skrajnie naiwny pomysł, z pewnością miało by to więcej negatywnych konsekwencji niż pozytywnych.
Black_Square
Black_Square 07.03.2018, 20:38:04
  • -3
@cana123: Skąd ta skrajność, porównywanie broni palnej do broni białej trochę mija się z sensem, po pierwsze noże są raczej uniwersalnym narzędziem, a czy b--ń palna została stworzona do celów innych niż zadawanie obrażeń z dystansu? Po drugie wszystko może być bronią, cegła, młotek, krzesło ale żaden z tych przedmiotów nie jest w stanie w tak krótkim czasie, przy zachowaniu bezpieczeństwa dla używającego jak b--ń palna zadać tak ogromnych obrażeń,
Black_Square
Black_Square 07.03.2018, 21:38:49
  • -1
@cana123: Mi nie chodzi o to że zaczną się zabijać, bo i bez broni np ataki nożowników w Chinach są bardzo popularne i nie są one bez ofiar, chodzi o to że b--ń palna jest kompletnie innym narzędziem, sama specyfika ataków jest diametralnie różna, b--ń biała ma zasadniczą wadę masz 2 ręce, b--ń palna ma tą zaletę że ma X nabojów dostępne za naciśnieciem spustu.
Black_Square
Black_Square 08.03.2018, 08:30:59
  • 0
@cana123: No nie mogę się zgodzić, popełniasz klasyczny błąd w rozumowaniu, wiele praw można uogólniać, ale często widząc analogie mamy tendencje do ich zakładania, niezależnie od tego czy rzeczywiście taki związek istnieje. Widzę też do klasycznego argumentu że skoro chcemy zakazać broni to zakażmy też ciężarówek skoro są takie śmiertelne, to też jest błąd w rozumowaniu. Bo podając przykład ciężarówki jest dosłownie jak z poprzednimi przykładami które Ci dałem, ciężarówka
Black_Square
Black_Square 08.03.2018, 08:34:53
  • 0
@cana123: Ale to jest błędna analogia znowu. Opierasz ją tylko i wyłącznie o jeden mój argument który wcześniej przytoczyłem czyli o "sile rażenia" ale to nie jest całość tylko część składowa, nie można spłycać rzeczy do jednego czynnika bo wychodzą z tego babole. I wcale nie twierdzę że dostęp do broni jest zły, zły jest zbyt łatwy do niej dostęp.
Black_Square
Black_Square 08.03.2018, 09:12:53
  • 0
@cana123: No nie zgodzę się, biorąc informacje z głównej wykopu rzeczywiście można odnieść takie wrażenie, ale prawda jest nieco inna, dla przykładu ataki nożowników w Polsce z roku 2016 obejmujące okres pół roku (KLIK). Z łatwością można taka listę przygotować do dnia dzisiejszego ale wydaje mi się że podany przykład pokazuję że to bezcelowe. Uprzedzając, częstotliwości ataków z nożem w wielu krajach nie zwiększają się, wystarczy przeanalizować statystyki.
Black_Square
Black_Square 08.03.2018, 09:33:05
  • 0
@cana123: Problemem w tym że to jest znak zapytania, nie ma kraju który ułatwił dostęp do broni i nie możemy snuć wniosków co by mogło się stać. Obowiązkowe badania psychiatryczne, wiek 21 lat, brak przeszłości kryminalnej związanej z jakąkolwiek przemocą i zgadzam się. Uważam że gdyby w Polsce pozwolenia na b--ń nie byłyby wydawane na zasadzie widzimisię to jest to bardzo zdrowe podejście do broni. Jedynym poważnym zarzutem który mam

762

Liderzy Britain First skazani prawomocnym wyrokiem na więzienie.

Liderzy Britain First skazani prawomocnym wyrokiem na więzienie.

Jada Fransen oraz Paul Golding zostali uznani winnymi zarzucanych im czynów. Szerzenia nienawiści na tle religijnym i światopoglądowym. Fransen znana z tego że z krzyżem w dłoni głosiła hasła prochrześcijańskie w muzułmańskich dzielnicach. Odsiedzą łącznie 54 m-ce więzienia. Tak wygląda zachód XXIw

konto usunięte
z
dailymail.co.uk
dodany: 07.03.2018, 20:55:11
  • 120
  • #
    europa
  • #
    4konserwy
  • #
    islam
  • #
    chrzescijanstwo
  • #
    wydarzenia
  • #
    uk
  • #
    polityka
Black_Square
Black_Square 07.03.2018, 21:11:06
  • 188
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Black_Square
Black_Square 07.03.2018, 21:24:22
  • 16
@stasiek_opona: Jakiej kary za poglądy, ona nie wygłaszała poglądów tylko bezpodstawnie oskarżała niewinne osoby, mając na celu publiczny ostracyzm. Jest duża różnica między wolnością słowa a bezpodstawnym oczernianiem.
Black_Square
Black_Square 07.03.2018, 21:33:15
  • 12
@stasiek_opona: Ale nie dostali wyroku za poglądy ale za bezpodstawne oskrażanie i napastowanie niewinnych ludzi. Przeczytaj artykuł, tam wszystko jest napisane.
Black_Square
Black_Square 07.03.2018, 21:46:30
  • 6
@stasiek_opona: Skoro w artykule można napisać wszystko to skąd wiesz kiedy kłamią a kiedy nie? Jak światopoglądowo się zgadza to prawda, jak jest inaczej to już kłamstwo, nawet jeśli są na to dowody w postaci nagrań? Zaklinanie rzeczywistości, ciekaw jestem gdyby Ciebie ktoś w ten sposób oskarżał czy też uznałbyś to jako wolność słowa.
Black_Square
Black_Square 07.03.2018, 21:50:55
  • -4
@Amadeo: Mi kompletnie nie chodzi jakie poglądy wygłaszali, tylko słowa i sposób jak sama napisała była dosyć niefortunna może dla wielu wydawać się to niedorzeczne ale zostali uznani za winnych słusznie i zgadzam się z Tobą odnośnie więzień. Tyle że tutaj chodzi o te pojedyńcze przypadki za które zostali skazani, nie za ogół za te dwa przypadki w których wina jest raczej oczywista.
Black_Square
Black_Square 07.03.2018, 22:28:07
  • 1
@AmonGoeth: To i tak nie zmienia faktu że zostali skazanie słusznie, skoro przypuszczalnie szykowali na nich bata od dawna, powinni być ekstremalnie ostrożni. Nic nie usprawiedliwia takiego zachowania, robiąc z siebie bojowników w imię poglądów nie można łamać prawa i ignorować faktów, zwłaszcza głosząc populistyczne hasła które nie miały żadnego głębszego sensu po za tym że ładnie wyglądały, bo z tego co wiem o konkretnych rozwiązaniach nigdy nie wspominali.
Black_Square
Black_Square 07.03.2018, 22:43:24
  • 3
@etimeel:

''One of the children started filming Fransen and Golding when the banging on the door and shouting had started''

"Another witness, Ikram Safai, told how he found a video on the Britain First website of Fransen knocking on his door, but identifying it as the home of Sershah Muslimyar - another defendant in the trial who used to live there before him.

Mr Safai, who is originally from Afghanistan,
Black_Square
Black_Square 07.03.2018, 23:38:18
  • 4
@AmonGoeth: Potrzebne źródło. Po za tym pominięty jest ważny fakt, za co dokładnie zostali skazani.
Black_Square
Black_Square 07.03.2018, 21:16:32
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

NieBojeSieMinusow
NieBojeSieMinusow
06.03.2018, 11:46:01
  • 140
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Black_Square
Black_Square 06.03.2018, 11:50:22
  • 44
@NieBojeSieMinusow: Prawica słynie z płytnkiego podejścia do tematów i wybiórczego wyłapywania newsów które pasują w ich narracje. A tylko spróbuj z nimi dyskusji;)
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square 06.03.2018, 12:02:00
  • 20
@enforcer: Owszem jest nawet artykuł do źródła po szwecku z którego wynika że nie było dowodów na wine a było słowo przeciwko słowu, dodatkowo nic o tej islamskiej ławie przysięgłych. Dodatkowo sama gazeta jako źródło ma za sobą historie z umiłowaniem do rosyjskiej propagandy (stronie rosyjskiej wybitnie jest na rękę podbijanie tematu uchodźców). Więc no autentyczność takiego newsa można poddać pod znak zapytania.
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square 07.03.2018, 20:52:13
  • 0
@rybsonk: Czepianie się literówek zawsze oznaką wysokiego poziomu dyskusji( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
grim_fandango
grim_fandango
06.03.2018, 12:50:22
  • 7
USA nie chce z nami rozmawiać? Trudno. Polska powinna zacząć współpracę z Chinami dotyczącą Nowego Jedwabnego Szlaku. Od razu wróci Amerykanom chęć do rozmowy.

Polscy dyplomaci uważają, że nie mają żadnych atutów, albo boją się ich użyć. I to jest problem.
#polityka #4konserwy #neuropa #politykazagraniczna
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Black_Square
Black_Square 06.03.2018, 13:22:21
  • 7
@grim_fandango: Bo po prostu Twój wpis jest niedorzeczny. Płytkie podejscie do tematu, dyplomacja nie wygląda w rzeczywistości jak w Europie Universalis. Bo nawet nie wiem jak inaczej to skomentować, nie mam pojęcia jak sobie to wyobrażasz i na jakiej podstawie. Chcesz rozmowy na poziomie to śmiało, zapraszam.
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square 06.03.2018, 13:31:21
  • 0
@grim_fandango: Jakie to są państwa, chodzi mi o analogiczny kraj jak Polska, problem jest w tym że Polska nie bardzo ma czym handlować na scenie międzynarodowej. I druga sprawa, z twojego wpisy wynika że kompletnie nie masz pojęcia jak wyglądają stosunki międzynarodowe, a tym bardziej jaka mentalność stoi za Chińskimi interesami.
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square 06.03.2018, 13:35:43
  • 1
@grim_fandango: Sam przykład tej ustawy IPN pokazuje jak politycy mają w Polsce płytkie myślenie, nie mam pojęcia czego oni sie spodziewali, jesteśmy za słabym krajem żeby wojować ideologicznie, gospodarczo a nawet militarnie. Bo z tej ustawy Polska nie ma ŻADNYCH korzyści które sa namacalne.
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square 06.03.2018, 13:42:51
  • 0
@grim_fandango: To tak w skrócie. Kryzys dyplomatyczny wybucha powiedzmy teraz, zawarcie umów z Chińczykami potrwa kilka lat, to raz. Dwa, nasza infrastruktura to kpina jeśli chodzi o tego typu zabawy, nie raz polska przegrała przetarg na fabryke ze względu na nią. Trzy, najbliższym sojusznikiem Chin jest Rosja, to nie jest zbyt dobra wiadomość znając nasze położenie geopolityczne. Zresztą wtedy zapomnijmy o jakim kolwiek wsparciu ze strony USA podczas konfliktu z
  • Odpowiedz
Black_Square
Black_Square 06.03.2018, 13:48:21
  • 0
@prawa_reka_sorosa: Jeszcze upodobanie do Chińczyków, kilka filmów zobaczyli które traktują pobieżnie temat i już widza wielkie szanse. Gdzie zawsze pomija sie fakt jaką mentalność ma naród Chiński i kim jest ich najbliższy sojusznik.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
  • Strona 2 z 9
  • >

Filip

  • Człowiek kwadrat
  • Poznań

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.01.2016

    Komentator
  • Rocznica
    od 30.10.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking