Nowy trailer i tech demo Wiedźmina 4 pokazuje możliwości Unreal Engine 5.6

Podczas wydarzenia State of Unreal 2025 zaprezentowano imponujące demo technologiczne Wiedźmina 4, stworzone we współpracy Epic Games i CD Projekt na silniku Unreal Engine 5.6. Pokazuje ono Ciri eksplorującą region Kovir, przy zachowaniu 60 kl./s i ray tracingu na bazowym PS5.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 267
- Odpowiedz







Komentarze (267)
najlepsze
Tak wogle to może wróć do W3 i zobacz gdzie tam mrok jest i jakich miejscach , bo paleta barw z dużą ilością czerwonego to akurat typowa z Wiedźmina 😅
Ba bardzo dobra.
Redzi jak na razie tworzą bardzo dobre gry zwłaszcza fabularnie.
Trzeba tylko przeczekać początek pełen bugów xD
Po drugie, do releasu jeszcze hen daleko - z jednej strony nie ma absolutnie liczyć nawet na zbliżony poziom wizualny przy 60 fps na konsolach bo gra z faktycznymi mechanikami zeżre procesor i nie będzie czym karmić grafiki, po drugie do tego momentu to nawet jest prawdopodobne że będziemy już dużo bliżej UE6 niż 5.6.
Oglądając drugi raz, tym razem rozglądając się już bardziej — wygląda średnio (czyli nie jest źle, ale nie ma szału). Flora wygląda znacznie bardziej generycznie, brakuje jej tego specyficznego charakteru z W3. Krawędzie obiektów są porozmazywane (zwłaszcza widać podczas przejazdu po moście, patrzcie na lewą stronę ekranu), co bardzo mocno sugeruje syfiasty Frame Generation. Widać cienie się randomowo pojawiają i znikają w odległości, to samo z
Nie wiem czy śmiać się czy płakać.