Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko226
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

725

Nieistniejące "masowe groby" w Kanadzie [fragment podcastu]

Nieistniejące "masowe groby" w Kanadzie [fragment podcastu]

Pamiętacie sprawę szkół rezydencjalnych w kanadzie w 2021 roku związana z mogiłą prawie 300 dzieci? Kościoły zapłonęły po tej informacji(dosłownie) a masy ludzi wyszły na ulice. Co ciekawe, żadnych ciał, póki co nie znaleziono

wap_eeL
wap_eeL
z
raportostanieswiata.pl
dodany: 23.05.2025, 16:53:23
  • #
    kanada
  • #
    swiat
  • 89
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treści powiązane (5)

Już 2 lata temu było wiadomo, że żadnych grobów nie odnaleziono
eaxata
z youtu.be
  • 52
Podpalenia i dewastacje. W Kanadzie ucierpiało prawie 100 kościołów .
Sekumbomoboko
z opoka.org.pl
  • 15

Komentarze (89)

najlepsze

akcjakrk
akcjakrk
akcjakrk
23.05.2025, 18:40:39 via Wykop
  • 291
Lewactwo kłamało?
Standard.
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dzyndzla
dzyndzla
23.05.2025, 22:07:45 via Android
  • 55
@akcjakrk po co ten czas przeszły?
  • Odpowiedz
leosiek
leosiek
leosiek
24.05.2025, 04:09:31 via Android
  • 27
@rafti77 Więc gdzie te groby?
  • Odpowiedz
Manah
Manah
23.05.2025, 20:23:03 via Wykop
  • 139
Od początku sprawa śmierdziała, były groby ale ofiar chorób. Oczywiście lewactwo (w tym wykopowe) wydało wyrok. Wypadałoby teraz wywołać mądrali do tablicy.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

GalNonimus
GalNonimus
23.05.2025, 21:18:15 via Wykop
  • -11
@Manah: Ja to łyknąłem, przyznaje się, że uwierzyłem w to. Co można więcej zrobić?
  • Odpowiedz
leosiek
leosiek
leosiek
24.05.2025, 04:10:55 via Android
  • 30
@Hasz5g Więc gdzie te groby pod płotami?
  • Odpowiedz
Sekumbomoboko
Sekumbomoboko
Sekumbomoboko
23.05.2025, 20:48:25 via Wykop
  • 82
Neuropki, przeprosicie?
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Sekumbomoboko
Sekumbomoboko
Sekumbomoboko
23.05.2025, 21:11:50 via Wykop
  • 40
Będziecie tę sprawę co miesiąc odgrzewać a my co miesiąc będziemy przepraszać za coś, z czym nie mamy nic wspólnego? Nie pamiętam, bym kazał komuś na ulice wychodzić, bo jakieś groby były.


@Grymas-Tysiaclecia: Ja dokładnie pamiętam co się działo na tym portalu w związku z tą sprawą.
  • Odpowiedz
_komentator_
_komentator_
_komentator_
24.05.2025, 12:46:27 via Wykop
  • 4
@Grymas-Tysiaclecia: kościół musiał przepraszać, okazało się, że za coś czego nie było. Musiał, bo ludzie palili kościoły.
  • Odpowiedz
Itsjustonlyme
Itsjustonlyme
Itsjustonlyme
23.05.2025, 22:08:42 via Wykop
  • 76
U nas też był czarny powstaniec którego nie było ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚ lewactwo kocha wciskac propagandę poprzez poczucie winy lub wdzięczności.
Itsjustonlyme - U nas też był czarny powstaniec którego nie było ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚...

źródło: 1000030025

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Matkasiedziztylu
Matkasiedziztylu
Matkasiedziztylu
24.05.2025, 00:54:43 via Wykop
  • 15
@miguelsantos: A ty masz? https://www.youtube.com/watch?v=upW4TYumhq8
Matkasiedziztylu - @miguelsantos: A ty masz? https://www.youtube.com/watch?v=upW4TYum...
  • Odpowiedz
Matkasiedziztylu
Matkasiedziztylu
Matkasiedziztylu
24.05.2025, 09:17:17 via Wykop
  • 7
@miguelsantos: ale do głównej tezy, że brak jakichkolwiek wiarygodnych źródeł jego udziału, poza jednym mglistym wspomnieniem i własną deklaracją dla uzyskania świadczeń, to już się nie odniesiesz? Tylko źródło złe, bo publikuje tam też ktoś inny do kogo masz jakieś ale (ale konkretnie dlaczego to już nie wiesz). I nalepsze, że to wszystko pod znaleziskiem o tym, że wszyscy na hurra łyknęli niepotwierdzoną poszlakę, bo pasowała do narracji.
  • Odpowiedz
wykopowicz71
wykopowicz71
wykopowicz71
23.05.2025, 18:45:28 via Wykop
  • 45
Nie przebije się.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Jan998
Jan998
Jan998
23.05.2025, 20:27:22 via Wykop
  • 32
I nikogo nie cenzurowano za "dezinformację" ...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

JaroSubaru82
JaroSubaru82
23.05.2025, 21:10:45 via Wykop
  • 24
Bardzo dobry podcast.
Co ciekawe to coś jak nasze Jedwabne. Są podejrzenia ale nie wolno kopać bo może sie to okazać kłamstwem.
Co najważniejsze w tym przypadku aby dokonać ekshumacji czy nawet weryfikacji co się znajduje pod ziemią musi być zgoda wszystkich plemion. Rozumiecie? mówi sie, że tam są ciała robi sie z tego chryję na cały świat, a wszytkie plemiona i ich gusła muszą powiedzieć TAK i wydać zgodę. Wystarczy jeden
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

LGTV
LGTV
24.05.2025, 21:23:55 via Wykop
  • 1
@JaroSubaru82: Bo tu rządzi plemie żymiańskie z popisiorskimi namiestnikami, a Polak to obywatel trzeciej kategorii
  • Odpowiedz
jakub-dolega
jakub-dolega
24.05.2025, 04:44:33 via Wykop
  • 17
A Lu zostało wepchnięte pod tramwaj, którego nigdy nie było :)
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Anaris
Anaris
Anaris
23.05.2025, 21:50:47 via Android
  • 13
Juz wtedy bylo wiadomo ze chodzi o cmentarze przy sierocincach co bylo normalna praktyka w tamtych czasach. Lewaki od poczatku klamaly ze to masowe groby.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Ana77
Ana77
23.05.2025, 22:31:23 via Wykop
  • 4
@Anaris: Czytałam, że w polskich sierocińcach tylko 50% osiągało 18 lat
  • Odpowiedz
lavinka
lavinka
24.05.2025, 13:59:20 via Wykop
  • 4
@Ana77: To była norma dla nie-sierocińców tamtych lat, więc niespecjalnie się to różniło.
  • Odpowiedz
M.....p
M.....p
konto usunięte 24.05.2025, 03:35:54 via Wykop
  • 9
Tefalenowska szczujnia nadawała o tym całe wieczorne pasmo.
Aż przykro było mi wtedy oglądać rodziców którzy w to kompletnie wierzyli.
Gdybym ich dziś zapytał, to jak to było z tymi grobami?
Odpowiedzieliby że są tam setki ciał.
Tak działa propaganda.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

Hity

tygodnia

mLicytacje licytacje komornicze
mLicytacje licytacje komornicze
2639
Good News: Ordynator zarabiał 2,5 mln zł. Stracił posadę.
Good News: Ordynator zarabiał 2,5 mln zł. Stracił posadę.
2410
Lekarze w prywatnych gabinetach biorą majątek za to, co jest za DARMO na NFZ
Lekarze w prywatnych gabinetach biorą majątek za to, co jest za DARMO na NFZ
2446
Lekarz nowy rekordzista 0.4 mln zł miesiecznie pensji
Lekarz nowy rekordzista 0.4 mln zł miesiecznie pensji
2323
Newag pozywa hakerów. Domaga się milionów złotych odszkodowania
Newag pozywa hakerów. Domaga się milionów złotych odszkodowania
2090
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #usa
  • #trump
  • #emigracja
  • #swiat
  • #ciekawostki
  • #polska
  • #heheszki
  • #lifelikejukebox
  • #gospodarka
  • #meksyk
  • #ekonomia
  • #pytanie
  • #praca
  • #podroze
  • #uniaeuropejska

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking