Unreal Engine 5.5 - nowy system oświetlenia
Tysiąc źródeł światła emitujących cienie w czasie rzeczywistym na PlayStation 5. Robi wrażenie. Akcja od 52:00.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 157
- Odpowiedz
Tysiąc źródeł światła emitujących cienie w czasie rzeczywistym na PlayStation 5. Robi wrażenie. Akcja od 52:00.
Komentarze (157)
najlepsze
A potem wychodzi jakaś gra na UE, i od razu widać ze to UE, w moim odczuciu jest to najbardziej sztuczny silnik, to znaczy gry na nim wyglądają sztucznie i plastikowo dla mnie. IMO nie przypominam sobie jakiejkolwiek gry na którejkowleik wersji tego silnika, w której nie czułbym tego plastikowego vibe.
@WillWonka: A czemu w najbliższym czasie? będę wychodziły stopniowo kilka lat po premierze silnika.
źródło: Zrzut ekranu_2-10-2024_145137_www.youtube.com
PobierzA na serio, to pewnie są tu jakieś sztuczki w stylu odświeżania cieni ruchomych źródeł światła co cztery klatki. Już samo to, że jak na prezentacji weszli na uliczkę i po kolei zapalały się lampy, a potem po kolei włączały się cienie sugeruje, że coś tam się cache'uje. No i to było demo technologiczne - w prawdziwej grze będzie pewnie max 50 źródeł światła
Małe studia, a nawet pojedynczy twórcy dostali narzędzie dzięki któremu mogą stworzyć jak najbardziej współczesną grę, którą nie jest wstyd pokazać przy największych produkcjach AAA.
Poza silnikiem graficznym z najwyższej półki, który zrzuca z programisty ogrom pracy, dostaje jeszcze przyzwoity silnik fizyczny, wieloplatformowość, dźwięk, IDE, kontrolery i wiele innych - np. platformę sprzedażową Epic Games.
Cały UE dostępny jest z kodem źródłowym który w
@ImperiumCienia: To narzędzie moim zdaniem ma duży udział w tym, że "mały gamedev" nie zniknął.
To troche powrót do "starych czasów", gdzie żeby zrobić grę wystarczyło kilka osób.
Wiadomo że pomysłu, mechaniki gry itp. nic nigdy
Wukong jest na UE5 i wystarczy spojrzeć, jak to chodzi na pc i ps5.
bo jestes ignorantem