Unreal Engine 5.5 - nowy system oświetlenia
Tysiąc źródeł światła emitujących cienie w czasie rzeczywistym na PlayStation 5. Robi wrażenie. Akcja od 52:00.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 157
- Odpowiedz
Tysiąc źródeł światła emitujących cienie w czasie rzeczywistym na PlayStation 5. Robi wrażenie. Akcja od 52:00.

Komentarze (157)
najlepsze
No ale może to kwestia właśnie tego, że jestem pokoleniem gdzie ilość gier była mocno ograniczona i każdą trzeba było przejść do końca wyłapując po drodze wszystkie bonusy jakie
@chilon: robiło się to po to, by lepiej widać było przeciwnika, tak samo się robiło mody na postacie przeciwników, tak by przeciwnik był dobrze widoczny. To samo było swego czasu w CS.
@j3sion: to tunelowa gra, tam wszystkie sceny są tak tworzone, by nie przekraczały pewnych norm obliczeniowych.
@K-S-: Może jakieś rozwinięcie. Zwróć uwagę, że światła z Twojego filmu nie rzucają cienia. Kilkaset lampek bez cienia było możliwe już 10 lat temu. W UE 5.5 wymyślili jakąś nową sztuczkę, że cienie są.