@mam_katar: Spróbuj doczytać jaki "gruby" kabel trzeba żeby w godzinkę naładować samochód osobowy. Jak myślisz - 10-20 razy cięższy samochód ciężarowy będzie potrzebował jak grubego kabelka?
Kto - i jakim kabelkiem dostarczy prąd ta setek ciężarówek jednocześnie które będą chciały zatankować w tą godzinę na autostradzie?
Pracowalem przy tym projekcie u podwykonawcy w Polsce. Debilne decyzje projektantow jak np. w BOM dali kompletnie niedostępne komponenty z Kanady gdy sam znam 5 dostawcow którzy dostarcza to samo lepiej, szybciej, taniej z Europy.
@Daszekk: to samo pomyślałem przed przeczytaniem twojego komentarza. Jestem producentem w branży elektronicznej i z daleka to śmierdzi jakimś idiotyzmem. Już nawet nie chodzi o złe wybory dostawców, tylko o brak zabezpieczenia przed taką sytuacją. Od 10 lat nie zdarzyło mi się zawalić zamówień - mimo cyrków w "epidemii" i ciągłych braków tego czy tamtego. Czasem rzeczy unikalnych i nie zastępowalnych łatwo. To jest jakiś żart a
@Banita77: Jaka nowa. Od wieków tak się goli frajerów liczących na szybki zysk w super innowacyjnym projekcie. Pewnie już w starożytnym Egipcie tak oszukiwali na wynalezieniu koła ( ͡°͜ʖ͡°)
Firma popadła bowiem w olbrzymie problemy, po tym jak główny poddostawca baterii do jej ciężarówek – amerykańskie przedsiębiorstwo Proterra – ogłosił w sierpniu bankructwo. To uniemożliwiło rozpoczęcie produkcji seryjnej, załamało realizację zamówień i prowadziło wprost do strat finansowych. Dlatego też w ubiegłym tygodniu rada nadzorcza firmy Volta poinformowała o oficjalnym wniosku o upadłość.
@janusz-lece: Uwielbiam Polskich przepiesywacz wiadomości, pomijających najważniejszy powód. "LONDON, Oct 17 (Reuters) - Electric truck maker Volta Trucks said on Tuesday it has decided to file for bankruptcy proceedings in Sweden, after difficulties at suppliers made it hard for the startup to raise funds." Powodem nie było bakrutctwo Prottera tylko brak jeleni do dalszego finansowania projektu. Zresztą Prottera też zbankrutowała, bo skończyli się inwestorzy.
Komentarze (164)
najlepsze
@LITWIN: Jest na to jedno okreslenie - gestosc energii.
Ale kto miał zarobić ten zarobił.
Jak myślisz - 10-20 razy cięższy samochód ciężarowy będzie potrzebował jak grubego kabelka?
Kto - i jakim kabelkiem dostarczy prąd ta setek ciężarówek jednocześnie które będą chciały zatankować w tą godzinę na autostradzie?
To tylko wierzchołek góry lodowej.
@Daszekk: to samo pomyślałem przed przeczytaniem twojego komentarza. Jestem producentem w branży elektronicznej i z daleka to śmierdzi jakimś idiotyzmem. Już nawet nie chodzi o złe wybory dostawców, tylko o brak zabezpieczenia przed taką sytuacją.
Od 10 lat nie zdarzyło mi się zawalić zamówień - mimo cyrków w "epidemii" i ciągłych braków tego czy tamtego. Czasem rzeczy unikalnych i nie zastępowalnych łatwo.
To jest jakiś żart a
@abhagebhar: hmm, a może tak właśnie miało się to skończyć? Tak czy siak 300 mln było prawdziwe. I już ich nie ma...
To niby gdzie ta porażka?
To tylko dawcy kasy
ciekawe kto wpadnie na taki pomysł
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
(-‸ლ)
"LONDON, Oct 17 (Reuters) - Electric truck maker Volta Trucks said on Tuesday it has decided to file for bankruptcy proceedings in Sweden, after difficulties at suppliers made it hard for the startup to raise funds."
Powodem nie było bakrutctwo Prottera tylko brak jeleni do dalszego finansowania projektu. Zresztą Prottera też zbankrutowała, bo skończyli się inwestorzy.