ASO wymusza wymianę rozrządu co 60 000 km. Koszt? 5000 zł...
ASO Fiat Professional wymagają wymiany rozrządu w Ducato 2.2 MJT 3 co 60 000 kg. Koszt takiej kompletnej usługi to niemal 5000 zł brutto.
Bielson44 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 247
ASO Fiat Professional wymagają wymiany rozrządu w Ducato 2.2 MJT 3 co 60 000 kg. Koszt takiej kompletnej usługi to niemal 5000 zł brutto.
Bielson44 z
Komentarze (247)
najlepsze
@paliwoda:
Już ci kiedyś udowodniłem, że sam też popełniasz błędy i też jesteś nieuk.
Przebieg 55kkm. W lipcu dsg w trybie awaryjnym, mechatronika do wymiany. Przebieg 60kkm.
Następne auto tylko w leasing z wysokim wykupem, zostawić w rozliczeniu i niech potem jakiś frajer kupuje HJEHJE PO UMTRACIE WAMRTOŚCI, tuż przed awariami, które spokojnie pokryją tą "utratę wartości", bo np. Haldexa nie rozbierzesz.
A nawet jeśli,
@P_i_o_t_R: TW przypadku organizmów żywych, to co napisałeś to jest wielkie niedomówienie zahaczające o kompletną bzdurę.
Systemy regeneracji organizmu wymagają czynników pobudzających, które zmobilizują organizm do odbudowy i wzmocnienia danych fragmentów. SZCZEGÓLNIE widać to w układzie ruchu. Brak wykorzystywania mięśni, ścięgien i stawów prowadzi do ich upośledzania
Ale byłem tego świadomy na etapie kupna i pozbycie się tej wady raz na zawsze kosztowało 800zl (robocizna+czesci+wymiana oleju)
Czyli każdy kierowca musi za każdym razem załadowując samochód prowadzić rejestr załadowanych kilogramów i wszystko sumować. Każdą, nawet najdrobniejszą pierdołę ważyć i zapisywać do rejestru. A gdy suma załadowanego towaru przekroczy 60 ton (60 000 kg), to wtedy udać się na wymianę rozrządu?
Bardziej bym się spodziewał tego, że to elementy zawieszenia dostaną w kość, ale nie rozrząd. No ale ja tam się nie znam ¯_(ツ)_/¯
@NieoryginalnyNick: ja bym najpotrzebniejszych rzeczy w ogóle nie wyjmował, niech jeżdżą i nie zużywają limitu przy każdym włożeniu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
odkąd klepią ten silnik to wyszło że tam rozrząd potrafi strzelić przedwcześnie, producent wyszedł temu naprzeciw zalecając wymianę po 60 tysiącach przebiegu zamiast #!$%@?ć że problemu nie ma
znając zabudowanie przodu w ducato to pewnie trzeba wyjechać silnikiem z budy żeby cokolwiek przy nim zrobić, tam nawet żarówki nie idzie zmienić na aucie i trzeba wyjąć ją na stół
aso jest drogie bo liczy sobie chore pieniądze
To tak jakbyś kupił pralkę o ładowności 7 kg, a po kilku miesiącach użytkowania producent każe ci ładować maksymalnie 4 kg, bo przy pełnym obciążeniu pralki się psują.
przyjechal serwisant i stwierdzil ze za duzo pierze i powinien max jedno pranie dziennie robic
czy jakos tak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak Citroen z BMW zrobili swoje wspaniałe 1.6THP z łańcuchem rozrządu co to się potrafił wyciągnąć po 40kkm, to bez marudzenia je wymieniali.
@hellfirehe: Czasem jak coś się zesra przy mniejszym przebiegu niż sugeruje producent, to wymienią na gwarancji. Tylko trzeba się upomnieć o to i twardziej z nimi w ASO pogadać. Znajomemu tak wymienili świece i cewki, które padły po 40k, a