@Nerlo_ajcats: Np. Renault Megan RS całkiem dobrze się rozpędza i ma tyla os skrętną. Jednak pewnemu Patrykowi z Krakowa skrętna oś tylna za bardzo nie pomogła opanować auta.
@Nerlo_ajcats, @bialy5678 Wiadomo, że takie rzeczy jak napęd na 4 koła, tylna oś skrętna, umieszczenie skrzyni biegów na tylnym moście, napęd na tył, niski środek ciężkości, itp. zasadniczo są na plus jeżeli chodzi o właściwości jezdne. ale w przeciętnych osobówkach przeważnie się tego nie robi - nie dlatego, że to nie jest na codzień przydatne, tylko że generuje koszty produkcji. Dzisiaj większość osobówek dla szarego obywatela, który tylko chce
Komentarze (79)
najlepsze
Komentarz usunięty przez autora
Ale w sumie można szybciej wchodzić w zakręty.
Wiadomo, że takie rzeczy jak napęd na 4 koła, tylna oś skrętna, umieszczenie skrzyni biegów na tylnym moście, napęd na tył, niski środek ciężkości, itp. zasadniczo są na plus jeżeli chodzi o właściwości jezdne. ale w przeciętnych osobówkach przeważnie się tego nie robi - nie dlatego, że to nie jest na codzień przydatne, tylko że generuje koszty produkcji.
Dzisiaj większość osobówek dla szarego obywatela, który tylko chce
jaka ekologia !!!