Hołowczyc na Kanale Sportowym sprowadza entuzjastów aut elektrycznych na ziemię
To jest ślepa uliczka, mówił o samochodach elektrycznych zasilanych baterią Hołowczyc. Znany rajdowiec wymienił, podczas rozmowy z Michałem Polem na Kanale Sportowym, szereg wad tych „nowoczesnych” aut, w tym problemy z ich utylizacją, brakiem możliwości ugaszenia pożaru, czy ograniczonym zasięgiem.
wojna z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 674
Komentarze (674)
najlepsze
- nie trzeba płacić arabom i ruskim za ropę
- nie emitują CO2e (produkcja kosztuje więcej, ale na 4 rok eksploatacji zrównuje się i w ciągu 10 lat spalinowe emitują więcej)
- są cichsze i przyjemniejsze w użyciu (90% kierowców EV deklaruje, że nie wróci do spalinowych)
Na dodatek pojemność wzrasta z każdym rokiem, a cena spada. Już w 2025 elektryki powinny osiągnąć
Nie chce mi się pisać tego co zwykle, ale pociąg już ruszył i benzyniaki idą do lamusa.
Elektryki za kilka lat będą miały lepsze parametry od benzyny dlatego np. Niemcy zamknęli wszystkie działy rozwoju silników spalinowych. Jesteśmy w okresie transformacji, od 2025 roku elektryki zaczną konkurować też ceną.
Rozwijane są też coraz lepsze baterie do aut elektrycznych, ale są wciąż bardzo kosztowne.
"Aby przechowywać gazowy wodór w ograniczonej objętości, musi on być silnie sprężony. Gazowy wodór jest bardzo trudny do zatrzymania; może wydostać się nawet przez najmniejsze nieszczelności. Przy znacznie obniżonym ciśnieniu można go przechowywać w postaci skroplonej, jednak tylko w temperaturze -253 °C, co wymaga stałego chłodzenia. "
za: https://www.tuv.com/landingpage/pl/hydrogen-technology/main-navigation/storage/
oraz:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Przechowywanie_wodoru