Hołowczyc na Kanale Sportowym sprowadza entuzjastów aut elektrycznych na ziemię
To jest ślepa uliczka, mówił o samochodach elektrycznych zasilanych baterią Hołowczyc. Znany rajdowiec wymienił, podczas rozmowy z Michałem Polem na Kanale Sportowym, szereg wad tych „nowoczesnych” aut, w tym problemy z ich utylizacją, brakiem możliwości ugaszenia pożaru, czy ograniczonym zasięgiem.
wojna z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 674
Komentarze (674)
najlepsze
@Massad: To zobacz wydajność produkcji z elektrowni i policz ile by ich potrzeba. Może się okazać, że ta depopulacja zostanie zrobiona aby móc jeździć elektrykami?
Komentarz usunięty przez moderatora
@mmm00mmm: dokladnie np na rowerku stacjonarnym. Jakies 4 miesiace ladowania i moze zrobisz tesli nawet 100km zasiegu :) jak cos to mozesz juz zaczac do wakacji dasz rade zrobic zasieg nad najblizsze jezioro
@mmm00mmm: ropa nie musi byc od putina zas wegiel potrzebny do produkcji ponad 80% pradu w PL przez kolejne 2 dekady tez był od Putina :) dziś z jego powodu beda zamykane knajpy i ciemne ulice i parki w miastach. Takze witaj w klubie putina kazdy argument za elektrykami to pure nonsens :)
A nawet zrobić całą karoserie z takich elementów.
W krajach bliskich równika, to jest ogromna możliwość pozyskiwania energii na postoju czy w czasie jazdy.
Można twierdzić że w przyszłości powstaną akumulatory na których się przejedzie 1000 km i można go będzie naładować od 0 do 100% w 10 minut ale do póki się to nie stanie jest to czystą spekulacją.
O tym się mówi co realnie istnieje.
Eh...
Kia EV6 Long Range. Możesz kupić dzisiaj, za 55k€.
Zasięg: 506 km.
Czas ładowania: 16 minut, przy prądzie 233kW.
Obecnie w Chinach masowo instalowane są ładowarki o mocach 500-600 kW. Pojawienie się na rynku samochodów z takimi mocami ładowania to kwestia paru miesięcy (q1-q2 2023).
Technologicznie to już nie spekulacja, a rzeczywistość.
Problemem jest kwestia budowy wspomnianych ładowarek w Polsce i Europie, niestety jak na razie szybkie ładowanie (c)