Deweloperzy w żywe oczy zaprzeczają temu, co sami przed chwilą robili
Deweloperzy od wielu miesięcy starają się przekonać klientów, że o promocjach mogą zapomnieć, bo na polskim rynku nieruchomości nie ma żadnej bańki. Na swoich stronach internetowych kreślą jednak grubymi czerwonymi liniami stare cenniki i zaczynają wyprzedaż...
Qtasus2Wielgus z- #
- #
- #
- #
- #
- 238
- Odpowiedz
Komentarze (238)
najlepsze
@LuciusMiximus: ceny energii to jeden problem, drugi to utrata przez Warszawę wpływów z PIT z powodu Nowego Wału, co z kolei zamrozi budowę metra i realizację innych projektów.
Wyjadą. Z co drugą osobą co gadam obcą temat wyjazdu za granicę się pojawia. A przypominam. Że jesteśmy jeszcze PRZED szokiem, który za chwilę nas przywita.
Co ciekawe to działa i Polacy kochają "promocje".
Dlatego lubię pepper peel ( ͡° ͜ʖ ͡°) zawsze pojadą po rajtuzach jak
@QuickCharger: Polacy? To nie tylko Polacy, tylko ludzie w ogólności. Taka jest natura ludzka, takie chwyty są stosowane wszędzie na świecie.
Współczesny marketing i współczesny konsumpcjonizm bazują na samej esencji ludzkiego dążenia
@wfd: to jeszcze sobie poczekasz ( ͡° ͜ʖ ͡°)